چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۰۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
کرمانشاه یکی از شهرهای باستانی ایران است و گفته می شود که آن را طهمورث دیوبند، پادشاه افسانه ای پیشدادیان بنا نهاده و برخی نیز بنای آن را به بهرام پادشاه ساسانی نسبت می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سرقت علمی حسن روحانی از کتابش گفت: ممکن است این موضوع را از طریق قوه قضاییه هم پیگیری کنم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۰    
ارگ بم بزرگترین سازهٔ خشتی در جهان است و در نزدیکی شهر بم در استان کرمان در جنوب شرقی ایران قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
یک زن 89 ساله پیرترین جراح جهان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
در این خبر با عجیب ترین جاذبه گردشگری دنیا معروف به گذرگاه آسمان در چین را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
در بادمجان مقدار قابل توجهی اسید کلروژنیک یافت می شود که یک آنتی اکسیدان قوی برای از بین بردن رادیکال های آزاد به شمار می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
گوین جان عکاس استرالیایی در سال 2014 این تصاویر را از پایتخت کره شمالی تهیه کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
در ادامه تصاویری بی نظیر از نورپردازی روی ساختمان امپایر استیت را مشاهده خواهید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۰    
سرطان پوست از جمله ملانوما، سرطان سلول بازال و کارسینومای سلول های سنگفرشی اغلب به صورت تغییرات در پوست شروع می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۰    
استرس علاوه بر درگیری های ذهنی که برای افراد ایجاد می کند تأثیرات بدی روی سلامت ظاهر آنها دارد که به مرور زمان خود را نشان می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
کارشناس مسائل اقتصادی در بررسی عملکرد اقتصادی دولت در زمینه تولید و اشتغال گفت: دولت یازدهم علی رغم کارهای پراکنده ای که در زمینه تولید و اشتغال داشته متاسفانه از کارنامه مورد قبولی برخوردار نبوده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
2 هفته تا ماه رمضان و بهره وری از فیض معنوی و تاثیرات مثبت روزه داری باقی مانده در این مدت با رعایت برخی تدابیر طب سنتی به آسانی روزهای گرم ماه مبارک رمضان را سپری کرده و از فواید آن بهره مند شوید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۵    
برای این که قلبی سالم تر داشته باشید، 7 توصیه برای شما داریم، سعی کنید هر روز یکی از این نکته ها را به کار ببندید و به مدت یک ماه فقط روی انجام چند توصیه تمرکز کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
4 سال وقت مردم با ایده پردازی های دولت روحانی گذشت، مردم در در سال 92با رأی دادن به او خواهان گشایش در معیشت بودند اما از این نکته غافل شدند که کشور نیاز به مدیر پرتلاش دارد نه مدیر تنبل و یکجانشین.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
درحالی حسن روحانی مدعی انظباط شبکه بانکی و پرهیز از رانت است که اسناد نشان می دهد تنها در یک مورد پدر داماد وی وام های کلان با سود صفر درصد دریافت و در بانک ها سود 24 درصد سپرده گذاری کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۰    
سند ملک نجومی حجت الاسلام حسن روحانی در منطقه شهرک غرب منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۵    
خواص چای سبز به قدری بیشمار است که در یک عبارت می توان آن را درمان تمام بیماری ها و راهی برای زیبایی و تناسب اندام معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۵    
اسحاق جهانگیری در سال 89 به دلیل دریافت و پرداخت مبلغ 6میلیارد تومان به انفصال از خدمت محکوم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۵    
مشروح سخنان 6 نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره تلویزیونی را در این خبر بخوانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به اینکه 500 هزار نفر در کشور سالانه حداقل 2 بار خون اهدا می کنند، گفت: براساس بررسی های جهانی، ایران یکی از سالم ترین خون های دنیا را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
افراد دیابتی باید در طول زندگی رژیم غذایی خاصی داشته باشند، اما برخی خوراکی های طبیعی می توانند به تنظیم قند خون این بیماران کمک کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
به گزارش دیار آفتاب ؛ به نقل از مشرق- انتهای پیام/م
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
روحانی سال 92 وعده کاهش بیکاری 10.4 درصدی را داد ولی طبق آمار بیکاری در سال 95 به 12.4 رسید. روحانی گفته بود اگر بیکاری را حل نکنیم انقلابی نیستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
در حالی که رشد اقتصادی در سال 94 منفی 1.6 درصد و بدون احتساب نفت در 9 ماهه پارسال تنها 1.9 درصد بوده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۰    
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه انتظار فرج امام زمان(عج) افضل اعمال است، گفت: انتظار باید در عمل باشد و کارهای مثبتی برای ظهور حضرت انجام دهیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۰    
در پرونده تحصیل برادر رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی، وزارت علوم سعی کرد دانشگاه را مقصر جلوه دهد ولی رئیس دانشگاه مدارکی را به کمیسیون آموزش مجلس ارائه داد که نشان از دستورات مستقیم وزارت علوم و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
حسن روحانی دیشب هم "آمار غلط" داد، این بار در خصوص نرخ رشد نقدینگی در دولت دهم و یازدهم. آمار صحیح نرخ رشد نقدینگی در این دو دولت را که آقای روحانی وارونه اعلام کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
در صورتی که اتفاق غیر قابل پیش بینی به وقوع نپیوندد، براساس نتایج نظرسنجی ها پیروزی روحانی در دور اول انتخابات تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
همزمان با نیمه شعبان، سومین جشنواره مهارت های سوارکاری شهرستان فراهان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
ائمه جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته استان مرکزی اجرای سند 2030 را ابزاری برای نفوذ فرهنگی از سوی دشمن دانستند و گفتند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۵    
امام جمعه آشتیان گفت: انتخابات باید مظهر همگرایی و انسجام ملی باشد و عرصه رقابت انتخاباتی توهین، تخریب و امور غیراخلاقی جایی ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه فرمهین گفت: کاندیدای اصلح باید شناخت درستی از نیازها، دغدغه ها و توانمندی های جامعه داشته باشد و برای رفع این مشکلات برنامه ارائه دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه محلات گفت: پیاده سازی سند 2030 در کشور به معنی قبول بسیاری از رفتارها و مفاهیم ضد دینی مستکبران است که منجر به اسلام سکولار خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
امام جمعه دلیجان سند 2030 یونسکو را کاپیتولاسیون فرهنگی دانست و گفت: در حالی که اسلام غنی از دستورات فرهنگی و دینی است افردای می خواستند سند 2030 یونسکو را که ترویج کننده خشونت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه شهر خنداب گفت: مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و سعی کنند فردی اصلح را به عنوان رییس جمهور آینده کشور انتخاب کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه برخی به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند، گفت: نباید اجازه داد دوباره نمادهای فتنه 88 زنده شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
منیژه حکمت گفت: بدترین دوران فعالیت کاری ام دوران روحانی بود و اگر به سال 92 بازمی گشتم با توجه به شرایط کنونی طومار حمایت از روحانی را امضا نمی کردم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه شازند گفت: در برخی از ستادهای نامزدهای انتخاباتی افرادی نالایق حضور پیدا کردند که با زیر سوال بردن ارزش های این نظام به دنبال اهداف خود هستند که این خیانت به انقلاب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه جاورسیان گفت: امضای پنهانی سند 2030 یونسکو به مراتب بدتر از قراردادهای تنباکو و کاپیتولاسیون است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
نیروهای الحشد الشعبی پس از محاصره تلعفر، امروز عملیاتی را در غرب این شهر آغاز کردند تا بتوانند قیروان را از تروریست ها پس بگیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۰    
موسس حزب ندای ایرانیان شب گذشته در برنامه دست خط حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
در این گزارش با اشخاصی که به تولد حضرت مهدی(عج) شهادت داده اند، آشنا می شویم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۰    
آئین سنتی سمنوپزان آشتیان با قدمت حدود 10 قرن نماد عشق و توسل اهالی به اهل بیت(ع) است که امسال چهارمین جشنواره سمنوپزان همزمان با میلاد امام زمان(عج) در این شهرستان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
مراسم باشکوه جشن بزرگ نیمه شعبان و ولادت حضرت ولیعصر(عج) در محل پارک کوثر فرمهین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۰    
مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی( عج )درسراسر شهرستان فراهان برگزار شده و منتظران با آذین بندی خیابان ها، میادین و با پخش شربت و شیرینی نیمه شعبان را جشن گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
محمدبن ابی نصر بزنطی می گوید از امام رضا(ع) پرسیدم: در کدام ماه قبر شریف اباعبدالله الحسین(ع) را زیارت کنیم؟ حضرت فرمودند: در نیمه رجب و نیمه شعبان.