چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۱۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همزمان با سراسر کشور و از ساعت 8 صبح انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۵    
مقام معظم رهبری: اگر این [انتخابات] در نظام جمهوری اسلامی وجود نمیداشت، امروز از نظامی که با آن انقلاب به وجود آمد، خبری باقی نبود، این خیلی مهم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
یک متخصص تغذیه از خطر ابتلا به سرطان در صورت مصرف دراز مدت مواد غذایی دودی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۰    
در زیر نمونه هایی از آثار یک هنرمند خلاق استانبولی را مشاهده خواهید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
گاهی پیش می آید که کم خواب و یا بی خواب می شوید، برای اینکه خلق و خویتان بهبود یابد و خواب آرامی داشته باشید، در این مطلب همراه ما باشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اشراف اطلاعاتی و قابلیت های منحصر به فرد و کشف ناپذیر توانمندی های دفاع دریایی ما ، دشمنان را همچنان منفعل و سرگردان نگه خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
در زیر تصاویری از پارک ساحلی صورتی رنگ هیتاچی که اکنون پر از گل های آبی رنگ نموفیلا شده است را ببینید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
یک عکاس آماتور هندی در حین عبور از جنگل، لحظه ای نادر از زندگی میمونها را ثبت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
هشتادویکمین شماره ی خط حزب الله به روح جانباختگان حادثه ریزش معدن گلستان تقدیم شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
تصویر زیر توریستی را نشان میدهد که تصویر امام خمینی (ره) را بر روی لباسش نقش بسته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
برگزاری تجمعات هواداران نامزدهای انتخاباتی یکی از شیوه های تبلیغاتی است که قانون برای جلوگیری از بی نظمی ضوابطی را برای اینگونه فعالیت ها معین کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
اجتماع بزرگ فرهنگیان در حمایت از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور فرهنگیان در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
در این خبر شما را با پنج ربات کاربردی در تلگرام آشنا خواهیم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص پیشنهاد اعلام اموال گفت: فقط یک پیشنهاد ساده دادم که کاندیداها لیست اموال شان را به مردم اعلام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
در میان انواع و اقسام واردات های بی رویه،تأمین سنگ قبرِ مورد نیازِکشور از چین از نمونه موارد عجیبی به نظر می رسد که بیش از پیش عمق بی تدبیری دستگاه ها و مسئولانِ ذی ربط را به تصویر می کِشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
تعدادی از مردم تهران عصر پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت حوالی خانه حسن روحانی رئیس جمهور، تجمع و به همسایه ها و رهگذران گل اهداء می کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
حسن روحانی رئیس جمهور با گذشت 50 روز از سال 96 و علیرغم ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه از سوی رئیس مجلس به وی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۱    
امام جمعه شازند به مسئله اختلافات احزاب و جناح ها اشاره و تاکید کرد: اگر اختلاف و تفرقه بین مردم ایجاد شود، خواسته آمریکا و اسرائیل عملیاتی شده است و باید از ایجاد دودستگی جلوگیری شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۱    
امام جمعه خمین گفت: باید با حضور در انتخابات و پشتیبانی از نظام دشمن را به عقب برانیم و این نظام را تقویت کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۶    
نبود بیمه یکی از دغدغه های هنرمندان است که به دلیل عدم حمایت جدی از سوی مسئولین متاسفانه شاهدیم که هنرمندان زیادی به رغم چنیدن سال فعالیت هنوز بیمه نیستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۲    
برای انتخابات شورای شهر تفرش، 28 نامزد با یکدیگر رقابت می کنند. در روز 29 اردیبهشت ماه، 15 صندوق در سطح شهر، آرای مردم در خصوص شورای شهر را جمع آوری می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
آئین بزرگ سمنوپزان شهرستان آشتیان امسال همزمان با میلاد امام زمان(عج) برای چهارمین سال متوالی با حضور گسترده مردم این شهر و گردشگران و بازدیدکنندگان همراه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
آقای روحانی، مدیرانت هنوز حقوق نجومی می گیرند/با 397 متخلف چه کردید؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
با اعلام رسمی اسامی نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان محلات رقابت 199 نفر برای تصاحب 70 کرسی شورا در این شهرستان آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، قوی شدن کشور را مستلزم داشتن اقتصاد قوی به همراه مدیریت قوی می دانند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شازند از تولید سالانه 600 تن گوشت ماهی در استخرهای پرورش ماهی این شهرستان و کسب رتبه دوم تولید در استان مرکزی خبر داد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
فرمانداری شهرستان خنداب اسامی و کدهای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر خنداب و جاورسیان را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور پرشور در انتخابات با رعایت قانون و اخلاق، مایه آبروی نظام است و اگر هنجارشکنی و بی اخلاقی وارد صحنه انتخابات شود نظام متضرر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
مردم شهر تفرش به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام مهدی(عج) کوچه و خیابان ها را آذین بستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 37درصد از مدارس کل کشور توسط خیرین و نیک اندیشان ساخته شده است و در دنیا می توانیم در این امر حرف اول را بزنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۷    
بعد از اینکه در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری یکی از کاندیداها پیشنهاد اعلام اموال را مطرح کرد، این موضوع اطرافیان رئیس جمهور را ناراحت کرد و واکنش های متفاوتی را به همراه داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
اولین یادواره ی شهدای 18 شهید روستای ماستر فراهان در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: موقعیت کشور از لحاظ اقتدار و امنیت در شرایطی است که دشمنان حتی تصور جنگ با ایران را نیز ندارند اما متاسفاته در عرصه تبلیغات و مناظرات انتخاباتی به برخی دوقطبی های کاذب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
قائم مقام وزیرکشور گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری همه باید پای صندوق رای با آمادگی و علاقه حاضر شویم و با حضور خود نشان بدهیم که مردم با نظام خود رابطه ای ناگسستنی و قوی دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۷    
این روزها تنور انتخابات داغتر شده و هر چه روزها سپری می شوند و به ایام تبلیغات انتخابات نزدیکتر می شویم، تب و تاب کاندیداهای شورای شهر و هواداران آنها بیشتر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۷    
اگرچه مسئولان آمارهایی مبنی بر اشتغالزایی ارائه می دهند اما همچنان مهمترین دغدغه جوانان خندابی اشتغال است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۲    
با حضور سعید ساعدی پژوهشگر انستیتو تکنولوژی فدرال زوریخ سوئیس کارگاه آموزش مقدماتی نانو در سالن شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.rn