چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۴۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۹    
مستند مسابقه فرمانده به همت خانه مستند انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در حال ضبط است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۹    
مجری برنامه روحانی، کارگران معترضی را که در اعتراض به اقدامات دولت، در حضور روحانی شعار داده بودند را به خُرد کردن دهان، تهدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۹    
... آدمی در روز رستاخیز می آید و با خود کارهای نیکی چون ابرهای انبوه یا کوه های سر به فلک کشیده دارد... ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۴    
خودروساز آلمانی پورشه، برای به رُخ کشیدن قدرت خودرو شاسی بلند خود (کاین 2016)، در یک حرکت تبلیغاتی، یک هواپیمای ایرباس A380 به وزن 285 تُن که سنگین ترین هواپیمای جهان نیز است را کشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۴    
جوانان سوری، برای فرار از حال و هوای جنگ داخلی در این کشور به ورزش پارکور روی آورده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای بصیرت افزایی آحاد جامعه و احیای اندیشه ناب اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
فضای مجازی پدیده نوظهور دنیای فعلی که همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داده است. ابزاری است چاقو مانند و آماده استفاده خوب یا بد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
بیشتر افراد در طول زندگی خود حداقل یکبار با زخم سرد یا همان تبخال روبرو بوده اند.این برآمدگی های دردناک و خارش دار که توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می شود برای برخی از افراد ازار دهنده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۹    
متخصصان پوست و مو دریافتند گرمای خورشید و اشعه UVبه موها آسیب می رساند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۴    
امام علی بن الحسین علیه السلام، مشهور به زین العابدین و سجّاد، چهارمین امام شیعه است که بنا به قول مشهور در پنجم شعبان سال 38 هجری قمری دیده به جهان گشود و در سال 94 یا 95 هجری قمری به شهادت رسیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۴    
مسابقه بین المللی ریش و سبیل های عجیب و غریب در اونگرشیم فرانسه برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۹    
در این بسته مجموعه ای از پیامک تبریک روز معلم را برای شما کاربران آماده کرده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۴    
تا انتخابات ریاست جمهوری زمان کمی باقی مانده است در کنار آشنایی با برنامه های نامزدها، دانستن اطلاعات حداقلی در مورد خانواده های آنان خالی از لطف نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۹    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در کشور مشکل قانون نداریم، مشکل اقدام و عمل داریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۹    
راب اسپانس مستندساز کانادایی که در کودکی یکی از چشمان خود را از دست داده بود، حالا با استفاده از چشم مصنوعی چشمانی فضایی برای خود درست کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید کرد: وقتی برخی 800 هزار تومان هم ندارند، مسئول بیاید بگوید ثروت من چند صد میلیارد است. چه پاسخی خواهیم داشت؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۹    
در سال های اخیر که با شعارهای تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی مواجهه بوده ایم، اما کارخانه هایی که سالها چرخ آن در گردش بوده، یکی پس از دیگر بسته میشوند!!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
پشت صحنه ضبط برنامه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه خبر.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مناسبت هفته معلم در پیامی تأکید کرد: در موضوع معیشت فرهنگیان نتوانسته اند توازن و تناسب بین منابع این وزارتخانه با سایر وزارتخانه ها ایجاد کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۷    
مسئله حقوق های نجومی که در کشور بازتاب گسترده ای داشت، در تعیین رئیس دوازدهمین دولت نقش ویژه ای ایفا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۷    
چهار هیئت از جانب رهبر معظم انقلاب با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در تهران، از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
طبق آمار گمرک سال گذشته 94 هزار تٌن عدس به ارزش بیش 341 هزار میلیارد تومان به کشور وارد شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
مدیر باید بتواند تصمیم بگیرد. بعضی سوال می کنند ایشان چه سابقه مدیریت اجرایی داشتند. رئیس جمهور که نباید مدیریت پروژه کرده باشد. باید مدیر کلان نظام باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
خصوصیات و صفات ممتازی برای حضرت عباس(ع )بیان شده است. مقام تسلیم، تصدیق، وفا، نصیحت نسبت به امام، نکول نکردن، سستی نکردن در همراهی با امام (ع) بخشی از صفات این وجود نورانی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
حسن روحانی در حالی به بهانه روز کارگر در مرقد امام راحل سخنرانی می کرد که عده ای با شعارهای اعتراضی وارد صحن حرم مطهر شدند و روز کارگر را روز عزا نامیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در کمیسیون مشترک برجام در خصوص بدعهدی ها بخصوص از جانب آمریکا گلایه های خود را مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۷    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با اشاره به اینکه اعتراض امروز کارگران در جلسه با رئیس جمهور صنفی و در راستای احقاق حقوقشان بوده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برمی دارد اقتدار جمهوری اسلامی با حضور ملت در صحنه و مجاهدت نیروهای مسلح نظیر سپاه و بسیج است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی گفت: حجت الاسلام رئیسی روز چهارشنبه 13اردیبهشت به اراک سفر می کند و بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بیت المقدس این شهرستان سخنرانی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
گروه جهاد و مقاوت مشرق، دراین روز پرفیض و برکت، به یادشهدای دشت کربلا ، خود را به نام و تصویر 72 تن از پاسداران شهید انقلاب اسلامی در سال های دفاع مقدس مزین می سازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
هاکی بازان عضو تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران از استان مرکزی روز دوشنبه با استقبال مسوولان و جامعه ورزش وارد اراک شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
در شرایطی که روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود، اما در همین روز هم برخی از افراد برای پیدا کردن کار به هر دری می زنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
روز کارگر گرامی باد
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۳    
امام جمعه فرمهین گفت: باید به رفاه، بیمه و مسکن کارگران توجه شود، همه مسئولان و متصدیان امر کارگری به حق کارگران توجه بیشتری کنند تا کارگران دغدغه کمتری داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان به شهرستان شازند بدهکار است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
در یک سال گذشته، 125 کارگر در شهرستان تفرش به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبان واحدهای تولیدی را گرفته است اخراج شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
کسی که در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور کنونی بر ضد سربازان کشور خود در جبهه جنگ حرف می زند چه تعریفی از امنیت ملی دارد؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
شهید غلامحسین وروانی از شهدای کارگر فراهان است که با جوشکاری در جبهه های دفاع مقدس نبوغ خود را به نمایش گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
در سالهایی که قرار بود دولت چرخ اقتصاد ایران را به نفع کارگران ایرانی بچرخاند، شاهد تعطیلی کارخانجاتی هستیم که از قدیم الایام به تولید مشغول بوده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، همزمان با هفته معلم، جمعی از اعضای حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با حضور در گلزار شهدای اراک ضمن عطرافشانی قبور شهدا با نثار گل ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
این طور که به نظر می رسد منصوریان در نظر دارد با جذب منتظری مشکل خط دفاعی تیمش را برطرف کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
نماینده مردم خمین گفت: ئیس جمهوری آینده با تدبیر ، عقلانیت، با همت و تلاش، مدیریت جهادی و فهم درست از نیاز و اولویت های کشور باید تصمیم گیری کند و برای تحقق این تصمیمات از تمام ظرفیت ها استفاده کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
حضور پر شور و نشاط پدران و مادران در کنار جوانان و نوجوانان در آیین های جشن اعیاد شعبانیه جلوه خاصی به جشن های اعیاد شعبانیه بخشیده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
به مناسبت فرخنده میلاد سه نور هستی؛ حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت امام سجاد(ع) و هفته جهانی کار و کارگر مسئولین شهرستان فراهان با خانواده شهید قاسم ایمانی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۹    
فرماندار فراهان از برپایی نمایشگاه توانمندی های زنان در فراهان خبر داد و گفت: برپایی این نمایشگاه به معرفی و بازار فروش تولیدات بانوان کمک می کند و گامی در راستای اشتغالزایی بانوان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
شهید مرتضی شریفی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: شهادت رحمتی است و هر کسی لیاقت آن را ندارد و به قول امام امت؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مردم انقلاب کرده اند که بی عدالتی ها در جامعه نباشد نه اینکه عده ای حقوق های نجومی را حق بدانند و مردم بخواهند با نفرت به آنها را نگاه کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
آیت الله حائری شیرازی گفت: جنگ در یمن، سوریه، عراق و فلسطین، حرارت مقاومت را به تمام جهان اسلام صادر می کند و بیداری اسلامی در سراسر جهان گسترش می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شاخص های مطرح شده توسط رهبری راهکار انقلابی ماندن جامعه است، گفت:این شاخص ها برایمان حجت است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۴    
امام سجاد علیه السلام در کلامی گهربار مقام و جایگاه شایسته حضرت اباالفضل علیه السلام نزد خدا را بیان فرموده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۴    
بارش تند باران همراه با تگرگ در عصر روز یکشنبه سبب جاری شدن سیلاب در مسیل ها و خیابان های دهستان تلخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۹    
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالی شامگاه روز یکشنبه در اراک آغاز به کار کرد که این مراسم با حواشی همراه بود و همانند سابق به جای ارائه گزارش عملکرد و ...