چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۱۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۰    
امام صادق علیه السلام در کلامی ارزشمند فرموده اند دوست ندارم جوان شما را جز در دو حال ببینم: دانشمند یا دانش آموز.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۴    
مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان گفت: طی سال گذشته مردم شهرستان دلیجان بیش از چهار میلیاردو 230 میلیون ریال زکات به کمیته امداد این شهرستان پرداخت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
مغز تخمه آفتابگردان، ماشین آلات، پاکت آبمیوه، انواع کنسانتره، بتاکاروتن، پنبه، چوب کاج خام کار نشده از جمله کالاهای وارد شده به استان در فروردین ماه بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۹    
در این بسته مجموعه ای از پیامک ولادت ابوالفضل العباس علیه السلام را برای شما کاربران آماده کرده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۹    
امام خامنه ای: هویّت ایمانی در مقابل هویّت کفر. این به معنای این نیست که ما دائم بایستی با هر کسی که در هویّت کفر است بجنگیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
بزرگ ترین پل هوایی کشور چین در شهر تیانجین قرار دارد که با نورپردازی هایی که روی آن انجام شده، در شب جلوه زیبایی از خود به نمایش می گذارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۴    
دولت پاکستان اجازه ندهد تروریست ها از خاک آن کشور علیه ایران عملیات تروریستی انجام دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۹    
غذا دادن بی رویه گردشگران به یک میمون در معرض انقراض، این حیوان را با اضافه وزن خطرناکی روبرو کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۴    
آنچه جای تاسف دارد، نپرداختن به مسایل اصلی مردم همچون کرامت انسانی و سوال درباره ماجراهایی از قبیل "توزیع سبدکالا" در مناظرات اجتماعی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
امروز یک شنبه (10اردیبهشت) چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۴    
پایان عمر دولت روحانی فرصتی است تا به وعده هایی که او به خوزستانی ها داد نگاهی بیندازیم تا روشن شود چقدر از این وعده ها اجرایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۹    
یک هنرمند هلندی مجسمه اختاپوس غول پیکری را در زمین بازی کودکان خلق کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۹    
اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته اظهار داشت که در بهترین دانشگاه ها درس می خوانده و این سوال را مطرح کرد که قالیباف در آن زمان کجا بود. پاسخ یکی از کاربران توییتر به این سوال:
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۹    
مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان گفت: مردم شهرستان دلیجان طی سال گذشته 9 میلیاردو 778 میلیون و 576 هزار ریال در قالب صدقات ، جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
سامسونگ اعلام کرد گوشی گلکسی نوت 8 خود را امسال به عنوان جدیدترین مدل گوشی های نوت روانه بازار می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
آنچه که مشخص است وزارت ارتباطات و اپراتور ها از فیلتر شدن تماس صوتی تلگرام رضایت کامل دارند و در حال حاضر سعی می کنند مقصر اصلی این اتفاق را دیگری جلوه بدهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۴    
در بخشی از پیام رییس سازمان بسیج در پیامی شهادت غیورمردان مرزبان کشور آمده است: دولت از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز 30 درصد از جوانان ما بیکارند گفت: شرایط فعلی نیازمند یک تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۹    
نگاه به مردم در فرهنگ دینی ما با فرهنگ های دیگر متفاوت است به طوری که در علم مدیریت شعار مشتری مداری را داریم اما در نظام مدیریت دینی سخن از امر بالاتری است و آن عشق به مردم است.. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۴    
یک تحلیل گر مسائل سیاسی نوشت: اسحاق جهانگیری کاندیدایی است که در برخی جهات مزیت های بیشتری از کاندیدای اصلی دولت دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۹    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب اکنون فراتر از میهن عزیزمان الگوی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مایه مباهات ایران در اقصی نقاط جهان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
دراین روز درسال 4 هجری آقای شهیدان و سرورو سالارشیعیان و دلباختگان، عطشان نینوا حضرت اباعبد الله الحسین الشهید (علیه السلام) عالم را به نور خود منورفرمود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
شاعران اشعاری درباره ولادت امام حسین ( ع ) سروده اند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: تردیدی نیست که عاملان جنایت مرز میرجاوه به یاری خداوند و همت دستگاه های نظامی و اطلاعاتی به سزای اعمال شومشان می رسند و نباید تردید داشت که این اقدامات حتماً با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۴    
ادامه فعالیت انتخاباتی روحانی و جهانگیری با احتمالاتی روبروست که می تواند نتایج مثبت و منفی برای جریان دولت و اصلاح طلبان داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۹    
قالیباف: با پدیده ای روبه رو هستیم که به دوربین نگاه می کند و حرفی می زند که درست نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
رقابت های دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا با سه مدال طلای محمدرضا براری و برنز علی هاشمی به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
آمارهای رسمی گمرک حاکی از آن است که در سال 95 بیش از 901 تن رخت آویز به کشور وارد شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
وزیر دفاع در مصاحبه با شبکه روسیاالیوم تاکید کرد کشورهای غربی عامل ایجاد ناامنی در منطقه غرب آسیا هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
ستاد مردمی رئیسی در بیانیه ای اعلام کرد طبیعی است که وضع کنونی که در شأن و کرامت ملت ایران نمی باشد، حاصل فاصله گرفتن از شعارها و اهداف اولیه انقلاب و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
نیروهای سوری و مقاومت سال گذشته میلادی در جریان درگیری ها توانستند بیش از 40 درصد از مناطق آلوده غوطه شرقی را بازپس بگیرند؛ صدها تن از تروریست ها از جمله چندین سرکرده آنان در این درگیری ها کشته شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
طبق بررسی ها از آخرین تغییرات دارایی های سهام عدالت، جمعا مبلغ 8 هزار و 300 میلیارد تومان طبق 2 مصوبه هیئت وزیران از پورتفوی سهامداران عدالت حذف و در مقابل تنها 400 میلیارد تومان اضافه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس به اظهارات اخیر محمدعلی نجفی ، مشاور رئیس جمهور در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان واکنش نشان داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک، برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۴    
در همایش شوراها که به مناسبت این روز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فراهان برگرار شد، برخی از سخنرانان به دفاع از کارنامه عملکردی دولت یازدهم پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۴    
کریمی به نرخ رشد7.2 درصدی اقتصادی کشوراشاره کرد و گفت: از این میزان 5.2 درصد رشد در حوزه نفت و دو درصد در سایر بخش ها بوده و پیش بینی می شود امسال وابستگی دولت به بودجه نفت به 40 درصد برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار هنرمندی ژاپنی که با استفاده از موی مسواک و جارو آثار معماری بی نظیری می سازد آشنا شوید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۴    
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: فردی که در این انتخابات به پیروزی برسد باید پاسخگوی وعده ها باشد تا مبادا بعدها همین وعده ها را تکذیب نکنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۴    
با پایان اولین دور از مناظره های 6 کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به عنوان نمونه ای از مردم ایران اسلامی و واجدین شرایط شرکت در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
حمام تاریخی روستای ملاباقر سه قرن قدمت دارد اما نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان امر به جهت مرمت و بازسازی و شناساندن این اثر دیدنی به مردم عزیز ایران اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
یک کارشناس سیاسی گفت: مردم برای انتخابات باید ملاک هایی از قبیل صداقت، عملکرد گذشته و سبک زندگی فرد را مدنظر قرار دهند و برنامه مناظره انتخاباتی کاندیداها باید عرصه ای برای ارائه برنامه و اقدامات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
چرخاندن چرخ اقتصاد، وظیفه ای که خیلی ها وعده آن را می دهند اما تنها کارگران و حامیان کار و تولید ایرانی، مردان عمل این عرصه اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
در فصل بهار، چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر می شود تا ما او و نشانه هایش را فراموش نکنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره اهمیت حضور در انتخابات می فرمایند: انتخابات یک فریضه است، همه باید شرکت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
قیمت پرفروش ترین پاور بانک در بازار به شرح جدول زیر است :
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
کارشناس سیاسی استان مرکزی گفت: در مجموع مناظره خوبی را شاهد بودیم و برای افرادی که به دنبال حق هستند مناظره اول کارکرد روشن گرایانه داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
لیلا بیگلری زن سرپرست خانواری که با راه اندازی کارگاه رویه دمپایی و کفش دوزی زمینه اشتغال بانوان روستای تبرته را نیز فراهم کرده و چرخه اقتصاد مقاومتی در این روستای کوچک به دست توانای این زن کلید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
تندیس، دیپلم افتخار و 100 میلیون ریال جایزه سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر به مظفر حسین خانی هزاوه برای مستند بابایی اهدا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۵    
جهانگیری در اولین مناظره نامزد های انتخابات ریاست جمهوری 96 در رسانه ملی عوامل حمله به سفارت عربستان را عامل بیکاری جوانان مشهدی می داند، قبول !!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
اگر آنچه درباره برادرت می گویی در او باشد، غیبتش کرده ای و اگر آنچه می گویی در او نباشد، به او تهمت زده ای.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
روحانی در پاسخ به سئوال مشکل ازدواج جوانان را ناشی از چه مشکلاتی میدانید؟ برنامه شما برای افزایش نرخ ازدواج چیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
در حالی روحانی عدم ورود 10 میلیون گردشگر را دلیل محقق نشدن ایجاد 4 میلیون شغل دانست که چند روز گذشته معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از ورود 19 میلیون و 900 هزار گردشگر خارجی طی سال های 92 تا 95 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در مناظره دیروز دستان خالی آقای روحانی و دولتش بر همگان برملا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۰    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی نهم اردیبهشت به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۵    
به گزارش دیار آفتاب ؛به نقل از میزان - انتهای پیام/ت