چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۶:۳۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل اموال و املاک گیلان از واگذاری تعداد 700 سند املاک علوی به محرومان شرق این استان همزمان با سفر مهندس محمد سعیدی کیا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 4 هزار و 681 کلاس درس گیلان در قالب 818 مدرسه نیازمند استانداردسازی سیستم گرمایشی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی برای 2 میلیون و 600 هزار مستمری بگیر تأمین اجتماعی فردا دوشنبه 10 دی واریز می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۷    
احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار مجازات نماینده مردم سراوان به دلیل اهانت و هتاکی به کارمند گمرک در حین انجام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۷    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هدف اصلی فتنه 88 براندازی ولایت بود گفت: متاسفانه فامیل بازی در میان برخی مسئولان تبدیل به رویه شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۷    
سالاری گفت: حدود شش ماه قبل و زمانی که زمزمه های تغییر استانداران مطرح بود، صحبت ها و پیشنهاداتی مطرح شد که بدون کمترین تردیدی و فورا آنها را رد کردم زیرا خدمت در گیلان را نسبت به استان های دیگر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۷    
حمید باقری درمنی معروف به سلطان قیر از مفسدین اقتصادی بود که هفته قبل اعدام شد. چهارشنبه مراسم ختمی در مسجد شهرک غرب برگزارشد و میزبانان سفره ای در رستوران برج لیدوما برای مهمانان پهن کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان از اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش طلاق در گیلان با هدف حفظ بنیان خانواده ها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۷    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ملت مقاوم ایران در 9 دی سال 88 با حضور همه جانبه خود در خیابان ها در سراسر ایران نشان داد کعه همان ملت سال 1357 است که در حمایت از آرمان های بلند انقلاب و امام راحل به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۲    
سه شنبه هفته گذشته که رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس رفته بود هدایت الله خادمی صحنه گردان اصلی اعتراضات نمایندگان خوزستان به او و حاشیه سازی های آن روز بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۲    
بر اساس نظر هیئت تطبیق بر مصوبات شورای اسلامی شهر سیاهکل و به دلیل مغایرت با قانون و عدم رعایت شرایط قانونی؛ استیضاح ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل مورد تأیید قرار نگرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۲    
مهدی ولی پور، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان گفت: امدادگران این جمعیت دو نفر از موتورسواران کراس گمشده در سنگرود لوشان را پیدا کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه ایران در گفت وگوی اختصاصی با یک رسانه چینی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفته اگر به سه سال پیش برمی گشت، سخت گیری های بیشتری در مذاکرات انجام می داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۷    
فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کربلای چهار و پنج هردو در منطق نظامی یک عملیات محسوب می شوند، گفت: ما پس از عملیات کربلای4 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اخباری مبنی بر اینکه دستگاه های اجرایی می توانند سال آینده حداکثر 10 درصد نیروهای مازاد خود جابجا، بازخرید یا بازنشسته کنند، توضیح داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۲    
خبر افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، نسبت به دوهفته گذشته است. با توجه به روند نزولی قیمت دلار دربازار ارزی کشور، انتظار می رفت نرخ تلفن همراه نیز کاهش پیدا کند ولی نه تنها شاهد این انفاق نبودیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۲    
استاندار گیلان با اشاره به مسدود بودن محور پونل به خلخال بواسطه مخاطرات موجود گفت: تردد خودروها در بقیه محورهای مواصلاتی استان گیلان به صورت عادی جریان دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۲    
سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری 8 سارق منزل با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۲    
حسام الدین آشنا نوشت: برادر محسن، بین عملیات فریب و عملیات لو رفته تفاوت از زمین تا آسمان است. تحلیلهای پسینی مشکلی را حل نمی کند.ما شاید خطاکاران را ببخشیم اما خودشیفتگان را هرگز.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۲    
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: کربلای 4 یک عملیات کامل محسوب می شد که نهایتا با شکست مواجه شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۷    
یادگار امام با تأکید بر اینکه زیربنای یک جامعه احساس رضایت مردم است، گفت: باید قواعد رفتار انسان ها و علل سقوط و ثبوت را به دست بیاوریم تا در زندگی رعایت کنیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
در پی وقوع سانحه واژگونی اتوبوس حامل جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و کشته و زخمی شدن آنها، صبح امروز جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی در محل این دانشگاه تجمع کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۷    
انتشارات مؤسسه ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، کتاب فتنه تغلّب را که به روایت هایی از متن و فرامتن فتنه ی 88 اختصاص دارد، منتشر کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۷    
بزرگداشت روز بصیرت، پیوند امت با ولایت به مناسبت 9 دی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان صبح امروز در مسجد عباسیه شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۷    
حسنی با بیان اینکه بودجه ای که در شورا برای روز رشت مصوب شده است که از نیمی از آن استفاده می کنم، افزود: 33 برنامه در روز رشت برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۷    
بختشاهی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا گفت: بارش برف که از ظهر دیروز در محور اسالم به خلخال آغاز شده و میزان بارش در این محدوده به 45سانتی متر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شجاعت امروز انقلابیون در مقابل تهدیدات را یک قدرت بزرگ دانست و بیان کرد: هیچ قدرت و عاملی توان تهدید یک فرد انقلابی را ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۶    
بدیهی است که انتشار لایحه بودجه 98 با انتقاداتی از سوی کارشناسان اقتصادی و برنامه ای مواجه خواهد شد، اما آنچه حائز اهمیت است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وابستگی بودجه به نفت در لایحه پیشنهادی به صورت قابل توجه کاهش یافته گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ضعف و خستگی شایع ترین علامت کم کاری تیروئید است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۶    
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به طرح نقشه و فتنه جدید دشمن برای تخریب جایگاه ولایت فقیه گفت: مهم ترین بستر برای انجام این توطئه و فتنه انگیزی، صحنه انتخابات سال آینده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۱    
رئیس هیئت تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه دولت باید طبق قانون یارانه نقدی دهک های بالای جامعه را حذف کند گفت: دولت، ماهانه به 6 الی 7 میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه پرداخت می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۶    
سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سامانه اختصاصی ویژه ای تا 2 هفته آینده راه اندازی خواهیم کرد که مردم موارد خطرآفرین و مدارس ناایمن را گزارش کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۶    
فرماندار رودسر گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات منطقه اشکور رحیم آباد این شهرستان به 50 سانتیمتر رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
سرمربی تیم ملی کشورمان درباره گروه و حضورشان در جام ملت ها گفت: جام ملت های آسیا مانند جام ملت های اروپا رقابتی سخت است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۱    
حضور گسترده و پُر رنگ کدهای دستوری در برنامه های این روزهای تلویزیون و جایگاه تاثیرگذاری که بر روند اجرای برنامه ها پیدا کرده اند، این سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد می کند که رییس صداوسیما کیست؟
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۶    
ثبت نام برای اعزام کاروان های زیارتی عتبات در بهمن ماه از امروز آغاز شد. در این دوره یک هزار و 500 کاروان زیارتی به صورت هوایی و زمینی به این سفر معنوی مشرف می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۱    
سواد مالی را می توان بطور ساده ترکیبی از آگاهی، دانش، مهارت ها، گرایش و رفتارهای مالی لازم برای تصمیم گیری صحیح مالی و سرانجام دستیابی به وضعیت مساعد مالی فردی تعریف کرد
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۱    
برادرم اگر به فکر جان دانشجویان نبود می توانست خودش را از همان لحظات اول از اتوبوس به بیرون پرتاب کند. نه اینکه تا آخرین لحظات فرمان را دو دستی بگیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۱    
در راستای رواج غیر قانونی خدماتی تحت عنوان طب سنتی و... از سوی افراد سود جو و منفعت طلب، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شهروندان گیلانی خواست تا هوشیار باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۶    
صبح امروز در اثر برخورد کامیون و مینی بوس در مسیر شهرک صنعتی رشت 13 تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۹    
به علت بارش شدید برف، همه مدارس بخش های دیلمان و عمارلو در تمامی مقاطع شنبه (8 دی) تعطیل است.