سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۷:۵۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 9 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۶    
اصلاحیه جدید قانون چک که اخیرا ابلاغ شده است، حاوی نوآوری جالبی تحت عنوان “چک موردی” برای کسانی است که دسته چک ندارند، اما نیازمند چک شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
حسین کعبی، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فعلاً در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم و فعلاً هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۴    
فلاحت پیشه در واکنش به توئیت محسن رضایی گفت: افراد نباید برای تبرئه خود یا برای قهرمان نشان دادن خودشان آرمان های جنگ را زیر سوال ببرند این موضوعی است که شورای عالی امنیت ملی باید به آن ورود کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
تحقیقات نشان می دهد خواب بیشتر از 8 ساعت و نیم، احتمال مرگ و میر را تا 15 درصد افزایش می دهد. خواب زیاد اگرچه بیماری نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۹    
علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و جلسات متعدد کارشناسی ضوابط طرح تفصیلی شهر رشت اصلاح گردید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۴    
حجت الاسلام هادی صادقی در خصوص موضوع جاسوسی که به دختر رئیس قوه قضاییه نسبت داده اند هم گفت: دختر رئیس قوه به غیر از کربلا و مکه تاکنون هیچ جا نرفته و این اتهامات را کانال های ضد انقلابی می زنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۴    
سرگرد ایرج پورمستمند، سرپرست پلیس فتا استان گیلان از دستگیری زوج کلاهبردار با استفاده از نرم افزار جعلی پرداخت در شهرستان لنگرود خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۹    
با امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استانداری گیلان، 40 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت مساوی دو طرف به آموزش های مهارتی در حوزه گردشگری استان گیلان اختصاص یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان به آغاز نقدها علیه کسانی که در مقابل رهبری ایستادند اشاره کرد وگفت: انسان های بی بصیرت باید به جامعه شناسانده شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۴    
در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای تیم قعرنشین این مسابقات بود که در نهایت توانست این بازی را با دو گل به سود خود به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۴    
سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از فوت یک نفر دوچرخه سوار در محور آستارا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: یک ریال از هر آنچه که از یارانه نقدی حذف می شود به تهران بازنمی گردد و برای همان استان خرج شده و استان ها به افرادی که نیاز بیشتری دارند یارانه بیشتری پرداخت می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۴    
در حال حاضر ظرفیت مخازن روغن خوراکی در این بندر 14 هزار 100 متر مکعب بوده و 2 مخزن 7 هزار متر مکعبی برای سوخت های سبک ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۴    
در یکی خبرگزاری ها از سوی مربی آذربایجان شرقی عنوان گردیده که در حین این اتفاقات توهین های نژادپرستانه صورت پذیرفته که روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان ضمن تکذیب این موضوع حق پیگیری قانونی این خبر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۴    
شهر و روستا های کشور به عنوان بستر زندگی و تعامل شهروندان ایرانی، اکنون و در سایه بحران های فراوان با مشکلات بزرگی رو به رو هستند که بی توجهی به آن در همه سال های گذشته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۹    
پیرو انتشار یک فیلم سانسور نشده در مرکز صداوسیمای کیش، علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما، مدیرکل صداوسیمای آن جزیره را اخراج کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۴    
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حضور یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۸    
استاد دانشگاه گفت: دولت آینده یا دولت نظامی اقتدارگراست یا دولت اجتماعی که تفکر سوسیالیست عدالت طلب دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۸    
پرویز پرستویی شایعه دریافت 240 میلیون تومان پول برای انتشار کلیپ در اینستاگرامش را تکذیب و اعلام کرد که صفحه او نه تبلیغاتی است و نه دکان کاسبی.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۳    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار داخلی دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۳    
پس از انتشار سهوی یک فیلم سینمایی از سیمای کیش که بخشی از آن سانسور نشده بود، کارمندان خاطی این مرکز برکنار و توبیخ شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۸    
نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با معاون توسعه روستایی رییس جمهوری خواستار افزایش سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۳    
تسخیری گفت: به پایگاه بسیج، مؤسسات مذهبی و نهادهای انقلاب حمله کردند و شعارهای هنجارشکنی سردادند و پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و عکس امام را پاره کردند و رسماً گفتند که انتخابات بهانه است و اصل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۳    
دبیر شورای انقلاب فرهنگی در حاشیه بیست و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به حل موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها اهتمام و رویکرد مثبت و سازنده ای دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۳    
مراسم گرامیداشت روز 9 دی (روز بصیرت، میثاق امت با ولایت) با حضور مسئولان و با سخنرانی محمدحسین صفر هراندی وزیر اسبق ارشاد در رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تلاش برای فراموش شدن نهم دی ماه عملیات فریب برنامه ریزی شده است گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
تیم آذربایجان شرقی در پی رفتار ناشایست و توهین مربی این تیم به شهر رشت از ادامه حضور در رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور که در رشت در حال برگزاری است محروم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۸    
مراسم گرامیداشت روز 9 دی (روز بصیرت، میثاق امت با ولایت)با حضور مسئولان در بندرانزلی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
به دلیل انجام تعمیرات خط انتقال مجتمع آبرسانی روستایی شهید خوش سیرت، آب شرب 160 روستای شهرستانهای آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود روز دوشنبه 97/10/10 از ساعت 7 صبح به مدت 30 ساعت قطع خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۷    
به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، مراسم رونمایی از تولید فیلم مستند ” هنر مردان خدا” در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲    
الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی از استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۲    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ایران برای عملیات کربلای 4، هزار شهید، 3 هزار و 900 مفقود و 11 هزار مجروح داده با این شرایط چگونه می توان این عملیات را برای فریب دشمن دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۷    
استاندار گیلان در بازدید از محور برفی اسالم به خلخال گفت: به غیر از محور پونل به خلخال تمامی محورهای مواصلاتی گیلان باز است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
سیده حمیده زرآبادی نماینده، مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح نظام مدیریتی کشور در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در حال حاضر با مرکز پژوهش های در حال بحث و بررسی در خصوص این طرح هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
پورمختار می گوید: سازمان اوقاف برای جلوگیری از وهن امامزاده ها باید به این موضوع ورود کند. مضاف بر اینکه سازمان اوقاف متولی اصلی این امر است و تکلیف دارد اجازه این سو استفاده ها را ندهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
در شهر رشت نیز چند سالی است شاهد آنیم که در برخی مراکز پیش دبستانی در ایام سال نو میلادی جشن کریسمس با سبک و سیاق ویژه غربی و استفاده از نمادهای خاص آن برگزار می شود!
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۷    
پدر بهنام صفوی در گفتگوی تلفنی با برنامه حالا خورشید آخرین وضعیت جسمانی این خواننده جوان گفت: شرایط جسمی اش نگران کننده بود اما خداروشکر با زحمات پزشکان و دعای خیر مردم حال جسمی او بهتر شد.