چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۲۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
پویش ملی “سه شنبه های بدون خودرو” توسط رییس شورا از سوی شورای اسلامی شهر رشت و مدیریت شهری اجرایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
مصدق گفت هندرسون به من گفته که شما نخست وزیر نیستید. مگر شاه شما را عزل نکرده است؟ و من جواب دادم این حق شاه نیست که نخست وزیر را عزل کند. این امر جزء اختیارات مجلس است
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نوشت: ممکن است گردشگری ساحلی برای گردشگران داخلی جذابیت داشته باشد اما برای گردشگران خارجی جذاب نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کمبود دستگاه های پلاکت خون گیری در استان گفت: یک بازی خیرخواهانه فوتسال به نفع بیماران سرطانی با حضور تیم های ستارگان هنر ایران و هنرمندان گیلان برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۷    
گریپ فروت از خانواده مرکبات و میوه ای سرشار از ویتامین ث و پتاسیم است. این میوه منبع غنی از فولات، آهن، کلسیم و سایر مواد معدنی محسوب می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۰    
نماینده ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات جامعه از جمله بیکاری و اشتغال جوانان، تمام توان خود را به کار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۵    
محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: حقوق من و معاونانم با اضافه کاری ماهانه بین 17 تا 19 میلیون است. دانلود
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۵    
روزبه رحمانیان، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: احداث نیروگاه زباله سوز و ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود رشت، می تواند بخشی از مشکلات محیط زیستی استان را رفع کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
محمد بداشتی، مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع 25 تن گوشت قرمز منجمد در استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۵۵    
بهارمست با حضور در صحن شورای شهر رشت با اشاره به تدوین بودجه سال 98 شهرداری رشت اظهار کرد: بودجه را مبتنی بر واقعیت تدوین می کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۴    
اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه بنده در حال حاضر هیچ مسیولیتی در داماش ندارم و فقط به عنوان هوادار در کنار تیم هستم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
الهام غفوری با اشاره به اینکه اگر قرار باشد پایتخت جدیدی ساخته شود باید از همین الآن برنامه ریزی کنیم” گفت: هنوز خبر جدی از تولید “پایتخت6” نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۹    
معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گیلان در این نشست با اشاره به پیش بینی هواشناسی گیلان برای احتمال بارش برف در پنجشنه و جمعه این هفته گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۹    
لایحه احداث واحدهای مسکونی برای خانواده های شهدای مدافع حرم به مبلغ 4 میلیارد ریال از ردیف اعتباری کمک به سازمان فرهنگی ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۹    
در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی کلاشمی به سمت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۹    
علوی با اشاره به پویش یک روز بدون خودرو افزود: قرار است سه شنبه های بدون خودرو در رشت با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت اجرا شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۹    
بانک مرکزی اعلام کرد که تشکیلات موسوم به صندوق قرض الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۴    
از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم شهرداری فومن و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیروی زمینی با چهار گل شهرداری فومن را شکست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۹    
پس از 4 روز جست وجوی کودک 5 ساله مشهدی، همبازی 13 ساله اش راز قتل امیرعباس را فاش کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۴    
سالاری صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی رشت از چند واحد تولیدی و صنعتی استان اعم از فومن شیمی و داروسازی کاسپین بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۴    
طی بازدید و نشستی مشترک ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی تحویل داده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۴    
ماجرای طرح مردم یاری ارتش که به دنبال آن از طریق هواپیما از قرقیزستان گوشت وارد کردند و هواپیما سقوط کرد چه بود؟
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۴    
دادستان کل کشور گفت: نتایج بررسی تیم کارشناسی قضایی درخصوص ادعای اسماعیل بخشی، نشان می دهد این ادعاها کذب بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۷    
یک هواپیمای 707 باری که از بیشکک قرقیزستان در حال حمل گوشت به تهران بوده، در فرودگاه فتح دچار سانحه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور، استان گلستان را استان وحدت اقوام و مذاهب و گلستان ایران دانست و اظهارداشت: سرزمین تاریخی گلستان، میزبان عرفا و حکمای بزرگی چون مختوم قلی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۲    
رییس هیات نظات بر رفتار نمایندگان مجلس با بیان اینکه حواشی ایجاد شده در مورد نماینده ملکان بررسی می شود، گفت: شاکیان نماینده ملکان مستندات خود را ارائه کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
فرزند مهدی کروبی از جزئیات دیدارهای اخیر پدرش با خانواده شهدا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۷    
روابط عمومی ارتش طی بیانیه ای اعلام کرد: صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری 707 حامل گوشت برای کمک در طرح مردم یاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲    
شیرزاد به انتخاب انجام شده 6 عضو شورای شهر درباره شهردار رشت اشاره کرد و گفت: یقینا در این باره طبق قانون بر اساس تصویب نامه جدید هیئت وزیران تصمیم گیری خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۷    
حمیدرضا جعفرپور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای املش گفت: پل موقت کیازنیک املش به دلیل توسعه آبراه زیر پل از امروز به مدت سه شبانه روز مسدود می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷    
مسرور با بیان اینکه از حجم بالغ بر 700 میلیارد دلاری تجاری روسیه و 250 میلیارد دلاری واردات این کشور رقمی کمتر از یک درصد را ایران در اختیار دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷    
محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی استان گیلان از کاهش دما، وزش باد، بارندگی و بارش برف در ارتفاعات خبر داد و افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف، بارندگی، کاهش دید افقی، لغزندگی جاده ها و مه آلود بودن هوا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۷    
این روزها برخی دستگاه های اجرایی با وجود کسر حق بیمه از حقوق سربازان امریه، از بیمه کردن آن ها طفره می روند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
اصغر رسول زاده گفت: اگر هئیت مدیره و مدیر عامل و مسئولین احساس میکنند که مشکل تیم بنده هستم اعلام کنند تا به صورت توافقی از تیم جدا شوم چون قبل از اعزام تیم به تهران به آن ها اطلاع رسانی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۷    
لحظاتی پیش سانحه هوایی در اطراف فرودگاه فتح کرج رخ داد و یک فروند بوئینگ 707 باری که از بیشکک عازم فرودگاه پیام کرج بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
محمود صادقی روز گذشته در ادامه ادعایی که علیه شورای نگهبان مطرح کرده بود، گفت پیشنهاد می شود هیئتی مرکب از شورای نگهبان، مجلس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
صادقی گفت: اتفاقی که دی ماه سال گذشته رخ داد، این بود که به تعبیری صدک نهایی یکی از طیف ها توانست ابراز وجود عمومی کند؛ این موضوع به هیچ وجه برای قضاوت کردن کلیت جامعه، شاخص مناسبی نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۲    
احمدی فرد با اعلام اینکه هر دولتی در راس کار قرار گرفت شروع به تضعیف شوراها کرد گفت: امروز شوراها شیران بی یال و کوپال هستند که فقط می توانند صدای مردم و در کنار مردم باشند و مشکلات را در قالب طرح و ...