سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۴۲Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 17 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۴    
دکتر میلاد رفیع نیا مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت تیم ملوان و حاشیه هایی که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی داشت، گفت: تیم بسیار خوب و یکدستی داریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۷    
مکان های ورزشی گیلان از 20 مکان در سال 57 به 338 مکان ورزشی در سال 97 افزایش یافته است و در مجموع تمامی شاخص های حوزه ورزش 2 هزار و 712 درصد رشد را در این 40 سال انقلاب اسلامی شاهد هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان آزادسازی مسیر و تملک اراضی را علت کندی پیشرفت محور ملاسرا-شفت دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۶    
قاری و مبتهل بین المللی با بیان اینکه از سردار سلیمانی خواستم مرا به عنوان مدافع حرم بپذیرد، گفت: ایشان از من خواست همچنان سرباز جبهه فرهنگی باشم و جهاد فرهنگی را ادامه دهم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر موضوع حجاب به رفراندوم گذاشته شود اکثریت جامعه به آن رای خواهند داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۶    
آخرین قسمت سریال بانوی عمارت پخش شد. سریالی که به تهیه کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ساخته شد و طبق نظرسنجی صدا و سیما پربیننده ترین سریال تلویزیون شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۶    
متاسفانه بسیاری از عوامل می توانند این تعامل را مختل کنند و باعث شوند شما به محض اتمام یک وعده غذایی، مجددا احساس گرسنگی بیش از حد کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۱    
سیده فاطمه ذوالقدر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای افزایش میزان وام ازدواج تا مبلغ 25 میلیون تومان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۱    
سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: تا 27 دی در باند شمال – جنوب محور رشت – قزوین محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۱    
مهدی کیایی، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی انتشار خبر احضار مجری شبکه یک سیما به مجلس را نادرست اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۱    
میرزاده گفت: من به عنوان پسر آن مرحوم بهتر است درباره اش حرف نزنم؛ بروید از مردم منطقه که به ایشان ارادت دارند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۶    
کادر پرواز هواپیمای حامل محمدجواد ظریف و هیات همراه در سفر به هند، وزیر امور خارجه را سوپرایز کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۶    
رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان نسبت به خبر فروش پیتزا با روکش طلا در اصفهان واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۱    
مومنی زاده با اذعان به اینکه با شهر شدن خمام تمام مردم گیلان از این اتفاق خوشحال خواهند شد تصریح کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۶    
دیدار تیم های ایران و یمن با برتری پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان همراه بود و برای تیم ایران در این دیدار مهدی طارمی (12 و 25)، سعود السوادی (23 – گل به خودی) ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۶    
آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان در برنامه ریزی ها مردم را مشارکت دهند و تنها فکر خود را عملیاتی نکنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۶    
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا صبح امروز با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و دکتر اسماعیل پور مدیر کل امنیتی استانداری در مصلای نماز جمعه صومعه سرا برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۶    
رمضانپور در مورد نگرانی هایی که در مورد عدم صلاحیت جذب و انحلال شورا وجود دارد، گفت: بنده به عنوان فردی که 8 سال کار قانون گذاری کردم می گویم چنین اتفاقی برای شورا رخ نخواهد داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۱    
در حکمی از طرف نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، سید کمال حسین پور به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان، منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این همایش فرهنگ را هنر جمع کردن دانست و گفت: تعلق خاطر بنده به این شهرستان از قدیم الایام بوده و آستارا به شناسنامه من منگنه شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۶    
امیر جانبازی، سرپرست فرمانداری لاهیجان از ادغام دو بیمارستان 22 آبان و سید الشهدا در این بیمارستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۱    
خانه گفتمان شهر، نشستی در حال و هوای روز ملی رشت برگزار می کند و در این برنامه، مفاخرِ متولدِ رشت چون احمد سمیعی گیلانی، محمد روشن، آیدین آغداشلو، طهمورث ساجدی، کامبوزیا پرتوی، هومن یوسفدهی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۶    
دو تیم شهرداری فومن و شهدای بابلسر از ساعت 14 در ورزشگاه آزادی فومن به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 1 تیم شهرداری فومن به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۱    
سپیدرود و پرسپولیس 11 بهمن ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در رشت به مصاف یکدیگر می روند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی باید قدردان نعمت هایی باشیم که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۶    
جلسه شورای شهر رشت با دستور کار انتخاب شهردار با حضور اکثریت اعضای شورا عصر روز دوشنبه (17 دی ماه) برگزار شد و حجت جذب با 6 رای به عنوان شهردار انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
جذب با بیان اینکه مشکلات زیادی در حوزه مالی شهرداری داریم گفت: سندهایی در این حوزه گم شده است که با تبدیل به سیستم تعهدی می توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۶    
علیقلی زاده با بیان اینکه بنده متولد 1344 هستم گفت: اگر به عنوان شهردار انتخاب شوم به شما قول خواهم داد که شهرداری رشت را طوری بسازم که شانه به شانه شهرداری تهران باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۶    
ساغری با بیان اینکه توسعه شهر رشت باید بر محور رودخانه ها باشد، گفت: رودخانه گوهر رود حدود 30 کیلومتر حاشیه قابل استفاده دارد که با ساماندهی این حاشیه سبب درامد زایی توسعه شهر خواهیم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۶    
نامزد تصدی شهرداری رشت با بیان اینکه کسی نیستم که با کت و شلوار در شهرداری حاضر باشم گفت: ادمی هستم که در محیط خواهم بود و با تعامل با همشهریان در بحث فرهنگی توسعه هایی را انجام خواهم داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
ذاکری با بیان اینکه جلسه امروز شورا یک نمایش است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت برای این نمایش از مردم عذر خواهی میکنم و صلاح را در این می بینم که در این نمایش حضور نداشته باشم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۶    
برادر مرحوم شعبانی در جلسه امروز شورای شهر رشت اظهار کرد: محلی که برادرم فوت کرد فاقد روشنایی لازم بوده و امیدوارم این آخرین حادثه ای باشد که به وقوع پیوسته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به افتتاح رصدخانه کوشیار گیلانی تا پایان سال آینده گفت: تعیین تکلیف این پروژه در اولویت مجموعه مدیریت شهری رشت قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد که دشمنان با استفاده از واژه ها و استعاره ها به اقدامات خود بار مثبت و به اقدامات ایران بار منفی می دهند .
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۱    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از پایان مطالعات فنی و تهیه نقشه ساخت انبارهای غله، نفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
پرواز همای با همراهی گروه مستان در ادامه تور کنسرت خود اپرای تاریخی حلاج را در رشت به روی صحنه برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با انتقاد از اظهارات مطرح شده در مورد فیلترینگ اینستاگرام گفت: با این اقدام تصمیم گیران فیلترینگ در کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۱    
امیر انتخابی در ادامه با اشاره به پل تاریخی و خشتی لنگرود که جزو آثار ثبت شده ملی است، گفت: در راستای طرح بازآفرینی و عمران شهری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۶    
روز گذشته نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس 115 رشت به دنیا آمدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۶:۴۶    
یک کارشناس بانکی می گوید که اگر اصلاح پولی هر چه سریع تر در دستور کار قرار نگیرد، ممکن است پول های دیگر جای پول ملی را بگیرد؛ موضوعی که در اصطلاح به آن دلاری شدن اقتصاد گفته می شود ...