سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۰۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۷    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از راه اندازی سامانه ثبت نام غذای حضرتی رضوان به منظور توزیع عادلانه دعوت نامه مهمان سرای حضرت رضا(ع) خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۷    
در شرایط کنونی که رئیس جمهوری بویژه در سخنان اخیر خود، از آن به عنوان جنگ اقتصادی نام برده اند؛ تفویض بیش از یکصد اختیار به استانداران حاکی از تدابیر دوراندیشانه دولت است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۲    
درد قفسه سینه در اکثر افراد این معنی را می دهد که خطر حمله قلبی بسیار نزدیک است اما بسیاری از این دردها در واقعیت هیچ ارتباطی با مشکلات قلبی ندارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از اشغال حرایم ساحلی از سوی مراکز دولتی، آزادسازی این حرایم را نیازمند همراهی مرزبانی برای شناسایی دستگاه متصرف دانستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی قوه قضاییه درباره رییس بعدی دستگاه قضا گفت: هنوز تا جایی که خبر دارم به صورت قطعی کسی مشخص نشده است و طبیعتا وقتی رییس قوه قضاییه تعیین شد همه در جریان قرار می گیرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۷    
احمد توکلی، دبیرکل سازمان دیده بان و شفافیت تصریح کرد: سه قوه با تبانی نانوشته با یکدیگر موضوع برخورد با حقوق های نجومی را بر زمین گذاشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۷    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان بر لزوم توجه به شاخص های ملی، مذهبی و فرهنگی در طراحی یادمان شهدای گمنام شهرک تاریخی ماسوله تأکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۷    
آهنگ یلدا با ملودی، شعر و صدای شمس لنگرودی اجرا شده است. شمس درباره رویکردش به موسیقی می گوید: زندگی ام جز در روزگاری که آزاد نبودم هرگز بی موسیقی نگذشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۲    
خبری در فضای مجازی منتشر شده که ازدواج زهرا عباسی، همسر شهید حججی را گواهی میدهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۷    
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: دولت موافق طرح استانی شدن انتخابات مجلس است و این طرح باید روند قانونی خود را طی کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۲    
احمد رمضانپور نرگسی از کد دار شدن پروژه تراموا رشت خبر داد و تصریح کرد: اگر شهر رشت جز 9 کلانشهر کشور دیده شود می توان به تخصیص 150 میلیون یورویی برای خرید واگن ها امیدوار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۷    
علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت گفت: مطابق دستورالعمل عملیات زمستانی پاک سازی مسیرها براساس اولویت های تعیین شده انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۷    
سعد الحریری، نخست وزیر لبنان در اقدامی مداخله جویانه با ارسال پیامی به رئیس جمهوری ایران خواستار آزادی نزار زاکا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۶    
معاون دادستان کل کشور در حقوق عامه بر لزوم نظارت متولیان امر بر عملکرد آموزشگاه های کنکور تاکید کرد و گفت: مسئولین قبل از پایان سال این مراکز را ساماندهی کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۶    
پیش فروش بلیت های سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 دی ماه از طریق سایت Fajr.cinematicket.org آغاز و تا ساعت 22 روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۵    
عزت الله ضرغامی اعلام کرد که چهار اتاق طبقه اول خانه قدیمی خیابان پاستور از سوی دفتر رهبر انقلاب در اختیارش است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۵    
سه عضو شورای اسلامی شهر رستم آباد در نامه ای مشترک، از ادامه فعالیت در شورای این شهر کناره گیری کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نظارت مستمر پلیس سبب کاهش ناهنجاری ها در جامعه می شود و به نظر می رسد عده ای از افراد با سیاسی کاری می خواهند جلوی کار پلیس را بگیرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۰    
سجاد، کسی که کلیپ را منتشر کرده، تأیید می کند و می گوید: من مطمئنم همه هم خدمتی ها از این خاطره ها دارند. مطمئنم همان کاری که ما کردیم تا چند دقیقه شاد باشیم همه سربازها به نوعی تجربه کرده اند .
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۰    
از آنجاییکه حاجی پور علاوه بر دوست، دشمنان سرسختی نیز در شورا دارد، هر وقت صحبت از کمک مالی به داماش می شد شورا با مطرح کردن این موضوع که ” کمک مالی به باشگاه هایی که مدیران آنان در شورا یا شهرداری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۵    
مناظره میان مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی بر سر موضوعات مربوط به کوی دانشگاه سال 78 امروز بعد از ظهر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۰    
کارگردان مستند به وقت جام درباره بخش قابل تأمل مستند ویتنام، گفت: لازم بود که یکی از بخش های تاریک تاریخ ایران به واسطه به وقت جام برملا شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبار 1450میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تأمین اجتماعی را به حساب سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۵    
ورزشگاه تازه تاسیس کربلای عراق میزبان احتمالی تیم های ایرانی برای پذیرایی از نمایندگان عربستان خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۵    
رییس شورای شهر رشت اصل و مبنای اجرای طرح ها و پروژه ها در شهرداری را اصلاحات جدید در طرح تفصیلی شهر دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امام موسی صدر بنا به مصلحت و مشورت روحانیت ایران با شاه دیدار کرد. در آن دیدار شاه به شدت از مواضع امام موسی صدر عصبانی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه در فصل سوم قانون کودکان کار بحث جرائم و مجازات را بررسی کرده ایم گفت: اگر والدین موجب ترک تحصیل فرزندان شوند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
شیوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی تغییر می کند، همین جمله کوتاه نشان از آن دارد که کالاهای اساسی در سال آینده می توانند منظر قیمتی تغییراتی جدی را تجربه کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت: در یک مصوبه که در کمیسیون تلفیق صورت گرفت به دولت اجازه داده شد که تا 30 میلیارد دلار فاینانس انجام دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
اولین کسی بود که پس از حادثه برای هواپیمای بوئینگ 707 در فرودگاه فتح خود را به محل حادثه رساند و جان یک نفر از سرنشینان را نجات داد؛ نامش مهرداد راضی است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱    
در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات سه متهم بانک سرمایه که یکی از آنها پرویز کاظمی از وزرای دولت نهم است، کیفرخواست صادره برای متهمان قرائت شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۱    
لباس خواب داریم مدل پرستاری ... یه بار بگیرید بپوشید ... به شوهرت بگو امشب میخوام پرستارت باشم. ببین چه حسی بهش دست میده. لباس خواب داریم مدل خلبانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل هواشناسی استان گیلان از وزش باد گرم شدید و افزایش 15 درجه ای دمای هوای استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: نیروی انتظامی با افراد و باندهایی که در گیلان از کودکان سوءاستفاده کرده و از آنان در خیابان ها جهت فروش مواد مخدر بهره می برند برخورد می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به شناسایی 149 کودک کار در شهر رشت گفت: برای 120 نفر از این کودکان پرونده تشکیل شد و 39 نفر نیز تحت حمایت های بهزیستی گیلان قرار گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۷    
رییس کل دادگستری اصفهان گفت: حکم قاتل ملیکای 5 ساله در ملأعام اجرا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۷    
صبح دوشنبه 24 دی ماه 1397، یک حادثه هوایی دیگر در تاریخ ترابری ایران ثبت شد، در این حادثه یک فروند بوئینگ 707 ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه بیشکک عازم فرودگاه پیام کرج بود اما در فرودگاه فتح که ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۷    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه چهل سالگی نظام محصول این بوده است که مردم نظام را از خود می دانستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعاتی پیش در صفحه شخصی خود از قرار نگرفتن ماهواره پیام در مدار خبر داد.