چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۹:۰۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 12 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که در تجمعاتی که انجام می شود، می گویند که بنده از سازمان خصوصی سازی استعفا بدهم، تاکید کرد: والله بنده استعفا داده ام، به صورت کتبی هم این کار را کرده ام.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۸    
در دیدار و گفتگو با کارگران بخش های مختلف کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، به مشکلاتی اشاره شد که از چند دهه قبل شروع شده و سال به سال عمیق تر و پیچیده تر شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۱    
هافبک جدید سپیدرود بعد از عقد قرارداد با باشگاه سپیدرود گفت: از اینکه اینجا هست. همیشه دوست داشتم با علی کریمی کار کنم چراکه او اسطوره فوتبال ایران است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۱    
سرپرست شهرداری رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و مدیران شهرداری رشت از ایستگاه سلامت، تئاتر خیابانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۱    
سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در حساب توییتری خود از خداحافظی با کنکور خبرداد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همه اعضای حوزه کارگری شهرستان رضوانشهر بر پرداخت مطالبات کارگری که مورد تأکید استاندار محترم نیز می باشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۱    
افشین ناظمی با حضور در تمرین ظهر امروز تیم شهرداری فومن رسما هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۱    
عظیم بلبل آبادی گفت: از بین رفتن و خسارت دیدن هر یک از این زیرساخت ها می تواند لطمات و صدمات جبران ناپذیری داشته باشد لذا باید از بروز خسارات جلوگیری کرد و در همین راستا در استان گیلان اقدامات بسیار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور فعالیت های اقتصادی کشور را با وجود فشارهای دشمنان، مثبت و امیدوارکننده دانست و تاکید کرد: به هیچ عنوان آمریکایی ها به اهداف خود برای جلوگیری از صادرات نفت ومشتقات آن دست نخواهند یافت و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۱    
در پی درج اخباری در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای ورود استاد دکتر شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران، روابط عمومی دانشگاه این خبر را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۶    
استاندار گیلان تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی را حاصل هم افزایی دولت و ملت دانست و افزود: پشتیبانی ملت و اعتماد آنها به کارگزاران موجب رسیدن به توسعه و آبادانی کشور بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۱    
معاون میراث فرهنگی گیلان از شناسایی یک پل خشتی تاریخی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: پرونده این پل برای ثبت در آثار ملی به سازمان میراث فرهنگی ارسال می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۱    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی فردا (پنجشنبه) برخی نقاط استان بارندگی و در ارتفاعات احتمال بارش برف خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت ها در بازار داشته و همه منتظر اعلام قیمت های جدید هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۱    
موضوع آنقدر جدی شد که در خبرها جسته و گریخته اعلام می شد، وزیر بهداشت از کابینه جدا خواهد شد و حتی خبرهایی هم در خصوص رایزنی های صورت گرفته از سوی دولت به منظور پیدا کردن جانشین برای او منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از موافقت رئیس کمیته ملی المپیک برای برگزاری المپیاد ورزشی بانوان در رشت خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۶    
امیری با اشاره به کارگروه انتخاب روز رشت، یادآور شد: 12ربیع الاول 965ه ق روزی که سلطان محمود از خاندان آل اسحاق فردی را برای حکمرانی گیلان برگزید ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۱    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: مسئولی که در روز سخت استعفا می دهد، نشان می دهد که انتخابش از اول اشتباه بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
روز سه شنبه یازدهم دی ماه با وجود حضور دانشجویان در کلاس درس، کلاس به علت عدم حضور استاد تشکیل نشد. علت این اتفاق، همراه نداشتن کارت پرسنلی توسط دکتر شفیعی کدکنی بود که به همین جهت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان باید بدحجابی و بی حجابی را یک مسئله واقعی برای جامعه تلقی کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰    
وزیر ارتباطات گفت: فرض کنیم فیلترینگ اینستاگرام هم رخ داد؛ از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می دهد؟ اینکه ما تفنگ را روی سر کسی بگیریم و شلیک کنیم، طرف می میرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۵    
عزت الله ضرغامی در توییتر خود از دخالت ها در بررسی صلاحیت نامزد دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۰    
رضا رسولی – عضو شوراری شهر رشت – در توضیحی درباره صدور مجوز تخریب خانه پدری هوشنگ ابتهاج(ه. ا. سایه) به ایسنا گفت: متأسفانه دو-سه روز است که متوجه این موضوع شده ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
دوازدهم دی ماه، روز رشت نامگذاری شده و مردم این شهر هرساله این روز را با برگزاری آیین سنتی، بازی های محلی، نمایشگاه های صنایع دستی و همچنین نمایشگاه عرضه غذاهای محلی جشن میگیرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۰    
طی حکمی از سوی مهندس حاج رسولیها، مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ،مهندس وحید خرمی به سمت مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۰    
سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان در نشستی با کلیه کارکنان زندان مرکزی رشت گفت : امنیت و حفاطت زندانها نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۵    
دونالد ترامپ به رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که ترامپ را “بی اخلاق” و فریب کار خوانده بود، تاخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۰    
همزمان با فرا رسیدن روز رشت از سردیس دو تن از مفاخر و چهره های فرهیخته رشت رونمایی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۵    
امیر احمدی فرد با انتقاد از وضعیت اسف بار بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی افزود: متاسفانه بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی از نظر پزشک متخصص خصوصا در روزهای تعطیل در مضیقه است و اینگونه به نظر می رسد که ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
شامگاه سه شنبه 11دی ماه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه باران پاسخگوی سوألات مطروحه در خصوص بودجه 98 و سایر مباحث استانی بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
طرح ساماندهی آببندان های گیلان، از شفت آغاز می شود و در این راستا نخستین نشست بررسی مفاد شیوه نامه مرتبط در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فوریت طرحی برای انتقال برخی وزارتخانه ها از تهران به استان های دیگر مخالفت کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۵    
تندیس روز رشت، هدیه و کیک رشت به سیده مهرسانا میرباقری اولین نوزاد دختری که در دقایق آغازین 12 دی “روز رشت” به جمع شهروندان شهر باران پیوست اهدا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
از لباس رسمی اعضای تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا 2019 رونمایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۰    
بعد از کش و قوس های فراوان برای حذف صفر از پول ملی ظاهراً بانک مرکزی به این نتیجه رسیده است که در جهت حذف 4 صفر گام هایی را بردارد و این تصمیمش را در طراحی 50 هزار تومانی جدید تا حدودی عملیاتی کرده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بطور همزمان در استان نیز اکران می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
لایحه بودجه سال 98 که قرار بود 15 آذر به مجلس ارائه شود، چهارم دی ماه بعد از انجام اصلاحاتی به قوه مقننه ارائه شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
کنسرت 8 چهره موسیقی گیلان به مناسبت دوازدهم دی ماه (روز رشت) در شهر رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵    
قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت با تأیید خبر استعفای وزیر بهداشت گفت: قاضی زاده هاشمی از روز دوشنبه به وزارتخانه نرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰    
روایتی جالب از ماجرای مواجهه رهبر انقلاب با دختری را مشاهده می کنید حاضر به رعایت حجاب مقابل ایشان نبود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۵    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه، مدیریت رهبر انقلاب در ایام فتنه 88 را استثنایی برشمرد و گفت: ایشان به جای اینکه از قوه قهریه و قضائیه استفاده کنند، مبنا را بر تبیین قرار دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۵    
پیشخوان را به سایت خود اضافه کنید نمایش همه روزنامه ها روزنامه های در حال به روزرسانی