چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۰۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 5 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۲    
سایپا قیمت جدید 4 خودروی سراتو 1600 آپشنال، سراتو 200 آپشنال، چانگان و پراید 151SE را افزایش داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل دفتر سلامت، جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس سرشماری سال 95، گیلان کمترین رشد جمعیت را در بین استان های کشور داشته و دارای کمترین باروری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۲    
بیدار شدن های نیمه شب و عدم خوابیدن ناراحتی بسیار جدی است که طی مدت طولانی اگر تکرار شود، منجر به اختلالات خواب می گردد و از این رو اهمیت دادن به آن و برطرف کردنش به شیوه های مناسب بسیار مهم است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۷    
در جدیدترین اقدام با حضور سرهنگ پورمحسن به عنوان مدیرعامل جدید شهرداری فومن، او بار دیگر به سراغ سرمربی محبوب خود یعنی افشین ناظمی رفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۷    
کمیته ویژه پیگیری سانحه مصیبت بار تصادف اتوبوس واحد علوم و تحقیقات طی اطلاعیه ای از برکناری 5 نفر از مدیران این دانشگاه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۰    
یک نماینده پارلمان کره جنوبی پس از آنکه از نشان دادن کارت شناسایی خود به کارمند فرودگاه امتناع کرد، به دلیل این رفتار خود رسما عذرخواهی کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: همه علاقه مندان به ملوان قبل از آنکه دیر شود به هر طریقی که در توان دارند، برای کمک به این تیم ریشه دار و مردمی، آستین همت را بالا بزنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شاگردانش را غافلگیر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
عصر امروز پس از طرح 14 سوال از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل و قانع نشدن چهار عضو شورای شهر، ایمان محمدپور نیک بین شهردار این شهر برکنار و پیمان خیراندیش با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
خرم وزیر اسبق راه و ترابری گفت: زمین دانشگاه علوم تحقیقات را خارج از ضوابط قانونی در ارتفاع 1800 متری، قلدرمآبانه تصرف کردند و ساختند و به این قلدری هم افتخار می کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۴    
وزیر کشور در پی ضرب و شتم یک مأمور پلیس راهنمائی و رانندگی خطاب به فرمانده ناجا عنوان کرد: لازم است در اسرع وقت موضوع بررسی و پیگیری و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۴    
شوراهای اسلامی شهرها موظفند ظرف یک ماه پس از رسمیت یافتن، شهردار مورد نظر خود را بر اساس ضوابط و شرایط موضوع این آیین نامه، انتخاب و صورتجلسه مصوبه شورا را به همراه مدارک و مستندات مورد نیاز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۴    
با توجه به ابلاغ دستور العمل جدید مبنی بر شرایط عمومی و اختصاصی انتصاب مدیران در دستگاه های دولتی و سابقه 9 سال مدیریتی برای تصدی شهرداری شهرهایی با جمعیت بالای 500 هزار نفر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۴    
سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: کمین ماموران پلیس راه در بزرگراه ها و جاده های مواصلاتی گیلان برای جریمه کردن خودروها ممنوع است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۹    
اولین دوره جشنواره ملی رسانه های دانش آموزی با عنوان رسانش ویژه دانش آموزان مقاطع متوسطه دوره اول و دوم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۹    
اکنون رشت در برهه حساس انتخاب شهردار قرار دارد. قرار است قبایی دیگر بر قامت رشت زیبا دوخته شود تا بلکه این شهر روی آرامش ببیند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۴    
بانک تجارت با صدور اطلاعیه ای در خصوص تخلف صورت گرفته در استان کرمان در سال 1392، مبنی بر صدور چک های بین بانکی و ضمانتنامه جعلی و صوری جزئیات اقدامات صورت گرفته توسط این بانک را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۴    
به گفته ی سیدجلال سیدمحمدی، یک بخش برای شهرستان شدن باید جمعیتی بالای 80 هزار نفر داشته باشد، اما شهرستان شدن خمام با توجه به مرزی بودن و پتانسیلی که دارد در اولویت قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تمام موضوع های 45گانه مسائل فرهنگی گیلان ناشی از طلاق و خشونت کلامی است و اگر در این زمینه درست کار کنیم موضوع های دیگر ساماندهی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه آستارا با انتقاد از برخورد نامناسب برخی کارمندان دستگاههای اجرایی با اربابان رجوع گفت: متاسفانه برخی برخوردها سرد و آمرانه است و باید نظارت ویژه ای بر عملکرد کارکنان دستگاه ها با ارباب رجوع ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال لیست 23 نفره تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۰    
تیم های مطرح فوتبال در طول سال سفرهای داخلی و خارجی زیادی می روند که بعضی از این سفرها خالی از حاشیه نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۰    
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای به معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بر جمع آوری یک نوع از کپسول VigRX از داروخانه های سراسر کشور تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۰    
مطمئنا حضور انحصاری و دستچین کردن خبرنگاران برای ورود به صحن شورا و جلوگیری از اطلاع رسانی شفاف از یک سو اندک اعتبار باقیمانده از پارلمان شهری در نزد مردم را خدشه دار می کند و از سوی دیگر بر بی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۰    
طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
استاندار گیلان برضرورت انعقاد تفاهم نامه با شرکت ها و موسسات تولیدی و پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد به صورت خوشه ای تأکید کرد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۵    
ولی الله نانواکناری، نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: خزر در صورت انتقال آب به سمنان، سرنوشتی مشابه دریاچه ارومیه پیدا می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
اینجانب در هیچ چا بصورت مکتوب اعم از شبکه های مجازی یا واقعی اعلام آمادگی جهت احراز منصب شهرداری ننموده و همواره بر حمایت از برادر ارجمندم جناب مهندس رسائی که در دور قبل توفیق حضور در مرحله نهائی را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۵    
عروسی که درپی رابطه پنهانی اش و فاش شدن این راز در برابر مادرشوهرش، او را با همدستی فردی به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد این وزارتخانه برای وام ازدواج جوانان 25 میلیون تومان بوده است اما این پیشنهاد مورد تصویب سازمان برنامه و بودجه قرار نگرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در زمینه بازرگانی محصولات کشاورزی به گونه ای عمل می کند که رضایت منابع قدرت را جلب کنند تا آنها اعتراضی نداشته باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 934 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان و 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی در کشور وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۰    
ساعت 19:30 روز دوشنبه کشف جسد متعلق به مادر (80ساله) و دختر (60ساله) به کلانتری 108 نواب اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با بیان اینکه نگرانی اصلی ما در بافت فرسوده و در ساخت وسازهای غیررسمی است گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۰    
پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی وارد صحن اصلی مصلی شد و دقایقی دیگر رهبر معظم انقلاب بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اقامه نماز کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۶    
میرشمس مومنی زاده شامگاه سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گفت: تنها 2 درصد مردم شهرستان رشت عضو کتابخانه های عمومی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۱    
میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت گفت: فلسفه وجودی همه مدیران اجرایی خدمت به مردم بوده، مسئولیت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۶    
برای رشت که در دستان نامادری است. برای رشت که آوازه اش دل غریبه ها را انباشته و آوازش دل مردمانش را خون میکند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۶    
رسولی با انتقاد نسبت به وضعیت آبنمای موزیکال اظهار داشت: اعتراض مردم به جهت وضعیت به وجود آمده در بوستان ملت به جا است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۶    
سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری جاعل حرفه ای و کشف تعداد زیادی مهر و اسناد جعلی و 20 قطعه اسکناس 100 دلاری در رشت خبر داد.