چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۰۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 1 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۵    
نماینده تهران با اشاره به حواشی پیش آمده درباره نماینده سراوان تاکید کرد: هفته گذشته در کمیسیون آموزش بعضی از نمایندگان رفتار به مراتب زننده تری با وزیر علوم داشتند که اگر صدای آنان منتشر شود شرمساری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۰    
گمانه زنی برای رئیس بعدی قوه قضاییه زود است. معتقدم، قدرت مدیریت از قوه اجتهاد مهمتر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۵    
نگار جواهریان، به مناسبت سالروز تولد رامبد جوان، در متنی، مهم ترین ویژگی همسرش را برشمرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ما هیچ وقت به دنبال حذف هیچ کشوری نبوده ایم. برعکس، این سعودی ها بوده اند که به دنبال صدمه زدن به ما هستند ولی چون موفق نمی شوند، ما را به توسعه طلبی متهم می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۵    
خدمه حاضر در ناو هواپیمابر جان استنیس آمریکا در حال تصویربرداری از قایق های تندرو ایران در خلیج فارس.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۰    
حدادعادل گفت: پسر باجناقم رییس شبکه سوم سیما است، وی قبل از آن که به این سمت برسد چند سال رییس بسیج صدا و سیما بوده است، به صراحت عرض می کنم نه روح بنده از این که وی رییس بسیج شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم در گفتگویی ضمن تایید خبر از سرگیری تولید رسمی شرکت پس از بازسازی و اورهال ماشین الات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۵    
نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با بیان اینکه این جلسه در راستای پیگیری پروژه های عمرانی بخش ورزش که چندی پیش در تهران و در دیدار با وزیر ورزش برگزار شده بود، انجام گرفته است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۰    
با توجه به رکود فعلی بازار مسکن به نظر می رسد فعلاً جذاب ترین گزینه پیش روی سرمایه گذاران بازار بورس و سهام است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۰    
دیپلم افتخار بخش 90 ثانیه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به یسنا قاسمی عضو کودک مرکز فرهنگی و هنری رشت اهدا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۰    
محمدرضا نازک کار اظهار داشت: سامانه هوشمند خرید بلیط اتوبوس برای نخستین بار در گیلان در لاهیجان راه اندازی و به شبکه ملی فروش الکترونیکی و آنلاین بلیط اتوبوس سفر 724 متصل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۵    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برخی مسئولین خودشان را به خواب زده اند، خاطرنشان کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۰    
امیرحسین قاضی زاده هاشمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صلاحیت افرادی که قرار است مسوولیتی به آنها داده شود باید از بعد روانشناسی هم مورد ارزیابی قرار بگیرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۹    
معاون برنامه و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور لازمه جذب سرمایه گزار را همدلی مسؤولان دانست و بیان کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۴    
خسته بند با تاکید بر اینکه نباید در زمین دشمن بازی کنیم، گفت: از بلندگوها و تریبون هایی که در دست داریم سوءاستفاده نکنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۴    
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه راه آهن گیلان پروژه استانی است نه شهرستانی، تأکید کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۹    
جعفرزاده با اشاره به ساماندهی دو روخانه شهر رشت اظهار کرد: در هزینه کرد اعتباراتی که به دو رودخانه زرجوب و گوهر رود تخصیص داده شده با اطمینان می گویم که تخلف شده است و این مسئله را سازمان بازرسی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۴    
آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان برگزار و حمیدرضا آبایی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب و جایگزین حسین چراغی در این سمت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۴    
معاون استاندار گیلان با بیان اینکه تنها 7.3 درصد ار ترانزیت کل کشور در بندرانزلی انجام می شود گفت: سهم به سزایی از ظرفیت های این بندر بدون استفاده مانده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۴    
معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه سرمایه گذاری که به گیلان سفر می کند به وعده های مدیران اجرایی اعتماد ندارد گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی گزارش هایی درباره سرمایه گذاری مردم در بخش املاک کشورهایی مانند ترکیه و گرجستان مطرح شده است که آمارها کاملا چشمگیر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان قیمت تعدادی از خودرو ها در بازار دارد. سمندال ایکس با قیمت59 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 207 اتوماتیک نیز با کاهش 1 میلیون تومانی 113 میلیون تومان معامله می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۴    
برخی از مسئولان به دنبال حکم حکومتی، استفساریه، قانون خاص و... هستند تا سرجایشان بمانند. در اینجا به نظر من جفا به قانون اتفاق افتاده است. نظام کشورداری اقتضا می کند که از قانون منحرف نشویم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران ظهر امروز یکم دی ماه در اعتراض به رفتار حاشیه ساز و نامناسب نماینده سراوان با کارمند گمرک، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۹    
براساس آمار وزارت صنعت تولید برخی از خودروها در آبان ماه امسال صفر اعلام شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۴    
دادستان کل کشور در واکنش به سخنان یکی از مدیران گفت: این فرد استفاده نادرست از آیه قرآن می کند و بعد می گوید چه اشکالی دارد از افراد دو تابعیتی و چند تابعیتی استفاده کنیم؟
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی وزارت ارتباطات از بررسی فنی فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام توسط اپراتورها در چند روز آینده خبر داد وگفت: درباره پایان مهلت فعالیت هاتگرام و طلاگرام ابلاغیه ای نداشتیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: شهریه های دانشگاه بر اساس شرایط اقتصادی در هر استان تعیین خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۹    
نخستین برنامه همشهری سلام به همت خانه فرهنگ گیلان، عصر روز پنج شنبه 29 آذرماه با حضور پرشور علاقه مندان در تالار اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۴    
با دستور استاندار گیلان متن کامل دستورالعمل ساماندهی آب بندان های استان گیلان منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴    
دادستان کل کشور به خبر انتصاب ابراهیم رییسی به ریاست قوه قضاییه واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴    
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: کلیه اراضی متعلق به وزارتخانه ها و سازمان های دولتی که داخل محدوده و حریم شهرها هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
طی هشت ماه ابتدای سال جاری شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی نسبت به دوره مشابه سال قبل معادل 22.8 درصد افزایش داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۹    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: با وجود انعقاد تفاهم نامه مشترک شهرداری رشت تمایل چندانی ندارد که بناهای قدیمی شهر به موزه تبدیل شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۴    
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث مسیر ترانزیتی شفت- زنجان گفت: فاز دوم این پروژه در صورت حل مشکل منابع طبیعی اجرایی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۴    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اخراج مدیران رشوه گیر به جای تعدیل کارگران شرکت های خودروساز از ضریب اثرگذاریِ به مراتب بیشتری در کاهش هزینه های سرباری خودروسازان برخوردار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۹    
یک مقام مسئول گفت: در موضوع مراجعه نماینده سراوان به گمرک، ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات واقعیت ندارد و اتفاقا، اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۹    
بامداد روز شنبه مورخ 1397/10/1 حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم شده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۴    
م. ح. دلال ضمانت نامه های واردات خودرو، کسی است که گفته می شود درازهی همراه او و برای راه انداختن کار او به اداره گمرک رفته بوده است.