چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۰۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 16 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۷    
آرمین هادی پور و آریان محمدی 2 ورزشکار گیلانی با درخشش در رقابت های کشوری جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندو را کسب کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۱    
سکه و طلا امروز در بازار رشت گران شد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار 3 میلیون و 410 هزار ریال است که در مقایسه با روز گذشته 40 هزار ریال افزایش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۶    
حجت الاسلام منتظری با ارسال نامه ای به دادستان های مراکز استان ها اعلام کرد که تا زمان تدوین دستورالعمل مشترک نظارت شهرداری ها بر تاکسی های اینترنتی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶    
رمضانعلی سبحانی فر عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تنها کانال های فیلترینگ هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۶    
به گفته رییس انجمن دندان پزشکی کانادا، خونریزی گاه به گاه لثه ها ممکن است در اثر برخورد لثه با مواد غذایی سفت بروز کند اما اگر این اتفاق به طور مرتب تکرار شود، نشان دهنده وضعیت جدی پزشکی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۶:۵۱    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز می بینیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت دنباله روی دلالان و واسطه ها شده و وضعیت طوری است که انگار ایران خودرو و سایپا جزو شرکت های آمریکایی شده و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۶    
انتخاب شهردار به گره کوری تبدیل شده که باز کردن آن پس از گذشت حدود شش ماه برای انتخاب شهردار، همچنان بی نتیجه باقی مانده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۶    
روحانی با تأکید بر اینکه نام قاضی زاده هاشمی در تاریخ بهداشت و درمان کشور ماندگار خواهد بود، گفت: طرح تحول سلامت با قوت تمام تا پایان راه ادامه خواهد یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۶    
با صدور حکمی سید هادی زحمتکار به عنوان سرپرست نمایندگی اتاق تعاون استان گیلان در منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر ضرورت وضع قوانین سختگیرانه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۶    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار سامانه کم فشار در منطقه گفت که طی سه روز آینده، استان شاهد وزش باد گرم خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
علی عبداللهی می گوید: نگاه ویراستارانه به آثار ادبی تا حدی جواب می دهد، چون در این صورت خود تبدیل به یک نوع ایدئولوژی می شود و نوعی تحلیلگری را ایجاد می کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۰    
با حکم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، میثم نوائیان به عنوان سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۵    
فقط برابر مستندات ثبتی موجود و ارائه شده به میراث استان، گزارش موجود تهیه و جهت اعلام و رفع موانع موجود به شهرداری رشت اعلام گردیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵    
با شکایت جواد تن زاده، مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت 40 نفر از اعضای وابسته به تیم فوتبال این باشگاه اعم از هواداران، لیدرها، بازیکنان و حتی کادرفنی با احضاریه پلیس فتا مواجه شده اند!
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین زائری گفت: بسیاری از دوستان ما وقتی از مدارا، گفت وگو، تساهل، تسامح، همزیستی و همراهی صحبت می کنند، موضعشان این است که خب حالا که زورمان نمی رسد می توانیم گفت وگو کنیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۵    
در چهارچوب هفته پانزدهم از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم آزادی کامیاران کردستان مهمان آوالان بود که در نهایت این بازی را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۵    
نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت در وضعیت سخت اقتصادی به سر می برد. باید همه پای کار این دولت بیایستند. اینکه کم بیاورند و فرار کنند، کار درستی نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره نامه اسماعیل بخشی به وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات پیگیری می کند و قطعا دستگاه قضایی هم اگر شکایت کند وارد می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۱    
گزارش امروز قیمت خودرو از ثبات قیمت ها و رکود بازار خرید و فروش حکایت دارد و پژوپارس TU5 با قیمت79 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۱    
با حکم استاندار گیلان، رامین باباپور برکنار و شهرام غنی زاده رسما به عنوان شهردار تالش منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۴    
درباره حذف 4 صفر از ایران چک های جدید، رئیس کل بانک مرکزی از برنامه این بانک برای حذف 4 صفر از پول ملی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۹    
هیات عمومی دیوان عدالت اداری، صورت جلسه بین سازمان بنادر و بنیاد شهید مبنی بر استخدام خانواده های شاهد و ایثارگران جویای کار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۴    
مهدی یراحی که با انتشار کلیپ پاره سنگ موقتاً ممنوع الفعالیت شده است، گفت: من در این مورد شیطنت کردم و هر تصمیمی که ارشاد بگیرد، کاملاً می پذیرم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری فرانسه نوشت: کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی به محدود شدن رشد بهای انرژی در اروپا کمک کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۳    
وزیر ارتباطات از اتمام بررسی وضعیت چندماهه اخیر قیمت گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها و افزایش قیمت آن با توجه به شکایت کاربران، خبر داد و گفت: این مدل تعرفه گذاری اصلاح می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۳    
دادستانی تهران، متن محکومیت قطعی ابوالفضل میرعلی مدیرعامل وقت شرکت ثامن الحجج را منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۸    
رای خیلی ها حتما داشتن چنین شماره ملی رُند، حکم خوش شانسی است اما برای عبدالرضا، این شماره عجیب و جالب، تا به امروز اسباب دردسرهای زیادی بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۸    
علی مطهری نوشت: نامه آقای اسماعیل بخشی -کارگر نیشکر هفت تپه که مدتی در بازداشت بوده- به وزیر اطلاعات باید همه وجدان های بیدار و حامیان حقوق شهروندی را هوشیار کرده باشد که موضوع را تا رسیدن به نتیجه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۸    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: در 40 سالگی انقلاب و به کوری چشم دشمنان باید یک تجدید پیمانی با مردم داشته باشیم تا بتوانیم انقلابی در ایجاد رفاه عمومی و کاهش مشکلات و همچنین توسعه عمران کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۳    
با توجه بر اسناد جمع آوری شده که در این نامه مطرح شده است، ثبت ساختمان آصف به عنوان خانه ابتهاج منتفی است چرا که دارای مالکیت خصوصی بوده و فاقد ارزش فرهنگی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۸    
به پیشنهاد اسماعیل بلالایی دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان گیلان، احکام اعضای هیات اجرایی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان گیلان صادر شد.