چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۱:۴۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 19 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۳    
محزون گفت: به افرادی که از سن تجرد قطعی عبور کرده باشند، مجردان قطعی می گویند و تعداد آنها در کل کشور 220 هزار نفر است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۳    
اینجانب به کرات و با استناد به اصول قانون اساسی، درخواست مکتوب خود را برای صدور مجوز برپایی تجمع اعتراضی نسبت به شرایط موجود کشور و تصمیمات مقامات رسمی ارائه کرده ام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۳    
دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی مهم ترین برنامه دولت است، برای انجام همکاری لازم جهت اجرای پروژه اعلام آمادگی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۳    
عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان بانوی عمارت درباره ساخت فصل دوم این سریال گفت: من وسواس خاصی در سریال سازی دارم و اگر کار بعدی ضعیف و یا ناموفق باشد از عمارت 2 خبری نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۳    
نتایج تحقیقات نشان داده که دنبال کردن برخی عادات غذایی و ایجاد تغییراتی در شیوه زندگی، می تواند ژن هایی را که سبب ذخیره چربی در بدن ما می شود، غیر فعال کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۸    
جیسون رضاییان دیروز در دادگاه فدرال واشنگتن حاضر شد و از قاضی خواست دولت ایران را بابت به گفته او “گروگانگیری” و اعمال “شکنجه روانی”بر روی او در دوران بازداشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۸    
مخاطبان تلویزیون، آخر این هفته شاهد فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن متعدد و متنوعی همچون امیرکبیر ، پرستار ، خانواده موروثی ، در میان امواج ، پزشک اورژانس ، بادیگارد ، جری کاتن ، بادیگارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۳    
آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود تاکید کرد: برخی می گویند اگر مادربزرگ بچه ای، بچه را شیر دهد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۳    
یک عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره ماجرای شکایت زن جوانی که گفته می شود پیش تر به اتهام تجاوز، از رئیس یک کمیسیون مجلس شکایت کرده بود، می گوید: تاکنون این موضوع در هیأت نظارت مطرح نشده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۳    
سرهنگ مجید رسول زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری جاعل با پوشش پلیس در شهرستان بندر انزلی خبر داد و افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در منزلش دستگیر کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۸    
اعضای شورای شهر لوندویل در منتهی الیه غرب گیلان با برگزاری جلسه استیضاح شهردار این شهر را به رأی گذاشتند که در پایان، استیضاح شهردار آرای لازم را کسب نکرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۳    
نشست مشترک مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به منظور بررسی سرمایه گذاری در پروژه های نفت و پتروشیمی استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۸    
آشپزخانه پس از اجرای موفقی که سال 1395 در تهران داشت، این بار با تغییرات عمده ای در لیست بازیگران، جزئیات اجرا و متن در رشت، تماشاخانه هامون از 22 دی ماه 1397، ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۳    
سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری مدیر یک کانال تلگرامی که اقدام به نشر محتوای غیر اخلاقی می کرد، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۳    
نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: وزش شدید باد مدرسه ای را در گیلان بیش از 50 درصد تخریب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۳    
باری! هنر عشق ورزیدن، امید و ایمان را باید از پرستاران آموخت. اصولا من اینچنین ام بسیار امیدوار. کمتر کسی را در اطرافیان خود، در اطرافیانم، خانواده ام و دوستانم می شناسم که مانند امیدوارم باشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۳    
در نشست مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با هدف افزایش همکاری های مشترک و اجرای برنامه های دوجانبه، تفاهم نامه فی مابین به امضا رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۸    
این روزها که بحث سخنان حجت الاسلام زایری و جمله شرم بر این مجلس بالا گرفته بد نیست سری بزنیم به جملات جواد لاریجانی در 20 سال پیش و جمله مشهور: خاک بر سر این مجلس!
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۸    
یوسف زاده با اشاره به تدوین نقشه جامع درمان استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار داشت: بر اساس این نقشه، سه قطب درمان در لاهیجان، انزلی و تالش تعریف شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۳    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: ما اطلاع موثق داریم آقای واعظی می خواهد آقای جهانگیری را در دولت از خاصیت بیاندازد در حالی که مهمترین جایگاه و نقش پس از رئیس جمهور بر عهده معاون اول است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۹    
همای اجرای یک شب را به پوری بنایی و اجرای شب دیگر را به بهزاد عشقی پیشکسوت هنر تئاتر گیلان و فرزین فخریاسری نویسنده و نقاش تقدیم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۹    
آیدین آغداشلو برای حاضران سخن گفت و از حالِ خوبِ یازده سال نخست زندگی در رشت: بخش عمده حافظه مرا رشت اشغال کرده، به درستی و مبارکی و شایستگی.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۴    
فرماندار رضوانشهر در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی این شهرستان گفت: با عزم همگانی و بسیج همه امکانات موجود، برای محرومیت زدایی در این شهرستان تلاش کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان در رشت خانم 74 ساله را از مرگ نجات داد و خوشبختانه علایم حیاتی وی بازگشت و بیمار به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۹    
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و رییس دانشگاه آزاد لاهیجان به عنوان حامی محیط زیست، اقدام به اهدای مداد سبز کاشتنی به دانش آموزان دبستان سبز سما لاهیجان کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۴    
جعفری دولت آبادی درباره پرونده حادثه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: راننده، دانشگاه و پیمانکار که مسئول خدمات رسانی در آنجا بوده است مقصر اعلام شدند، راننده فوت کرده است و از طریق بیمه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۹    
هم زمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم پهلوی در نوزدهم دی ماه 1356، هزاران نفر از مردم این شهر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز وزیر اطلاعات گزارشی از برسیهای خود در مورد ادعاهای اسماعیل بخشی را ارائه کرد و مشخص شد آن چه که بخشی ادعا کرده به هیچ وجه درست نبوده است
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
تصاویر جدید به دست آمده توسط CNN در روز سه شنبه نشان می دهد که ایران در حال آماده شدن برای شلیک ماهواره ای با قابلیت کنترل از راه دور به فضا است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۹    
گلی با بیان اینکه 40 درصد پست های سازمانی در گیلان بلاتصدی است، خاطرنشان کرد: در سال اول برنامه سه ساله اول و دوم با هدف کاهش 12 درصدی حجم دولت در گیلان مواجه هستیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی موافقت کردند که این طرح برای بررسی بیشتر مواد به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۴    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، در مخالفت با لایحه تاسیس مطب پزشکان در مکان های تجاری تاکید کرد که ارائه این پیشنهاد در صحن علنی با مخالفت نمایندگان مجلس مواجه خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
همزمان با کشف اجساد زن و مردی جوان داخل گونی در جاده گهرباران مازندران معمای جنایی تازه ای پیش روی کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران گشوده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۹    
ایران خودرو سرانجام مجوز افزایش قیمت انواع خودروهای زیر 45 میلیون تومانی را دریافت کرد. براین اساس تغییرات قیمتی در محصولات ایران خودرو بیش از 10 میلیون تومان در انواع محصولات بوده است.