چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 2 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۳    
الگوریتم جدید هوش مصنوعی گوگل میتواند بانگاه کردن به چشم شما بیماری های قلبی شما را تشخیص دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
محققان ایتالیایی با جمع بندی نتایج 6 هزار مطالعه طی دو دهه گذشته اعلام کرده اند که مصرف ذرت تراریخته برای پیشگیری از سرطان مفید است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
قدمت جشن آرد در یونان به بیش از یک قرن می رسد و جوانان یونانی در شهر ساحلی گالاکسیدی با پودرهای رنگی به یکدیگر حمله می کنند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۴:۱۴    
یک روان شناس گفت: اگر نمی توانیم خشم مان را کنترل کنیم، بهتر است تا درمان کامل، دور ازدواج را خط بکشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۲:۴۹    
گاهی مواقع استرس مفید است و می تواند کمکتان کند بر ترس ها غلبه کنید و یا برای بدست آوردن چیزی به شما انگیزه می دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۴    
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اعلام هشدار به مردم نسبت به خرید کالایی تحت عنوان "لاک طلا" گفت: به هیچ وجه در لاک هایی تحت این عنوان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
نتایج حاصل از مطالعات نشان می دهد که مصرف عصاره انار موجب کاهش قابل توجهی در فشار خون می شود و همچنین در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو ممکن است برای پیش گیری از فشار خون بالا در این بیماران توصیه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
مهلت اجاره رایگان کسبه پلاسکو رو به پایان است و آنها باید سال بعد اجاره پرداخت کنند. اما یکی دیگر از کسبه می گوید که فقط اجناسی که از آن ها تک سایز وجود دارد را اینجا می آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
جواد کریمی قدوسی پیرامون آشوب اخیر دراویش گنابادی در خیابان گلستان تهران، اظهار کرد: ماجرا با دستگیری دو سارق خودروهای پراید در حوالی خیابان پاسداران آغاز می شود که بهانه ای برای تجمع عده ای از ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام منتظری: مردم اجازه ندهند عده ای اراذل و اوباش و اغتشاشگرانی که قطعأ ریشه در خارج از کشور دارند و در این خصوص علائم و نشانه هایی به دست آورده ایم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال بقایای اجساد برخی جان باختگان سقوط هواپیمای "تهران یاسوج" به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نمونه برداری از این بقایا انجام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر از نیروهای مردمی جست و جوگر پیکر مسافران حادثه هوایی تهران - یاسوج که گرفتار برف کوه های دنا در اطراف محل سقوط هواپیما بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
خبر رسیده طرح پیشنهادی تسلیح معلمان به آنها و مدیران اجازه می دهد در فضای مدرسه اسلحه حمل کنند، البته مشروط به اینکه یک دوره آموزشی 40 ساعته را سپری کرده باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
حقیقت تلخ در اقتصاد کشور این است که دولت تا جایی عمق دخالت خود را در بازارها زیاد کرده که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۳    
براساس مشاهدات نیروهای اورژانس اجتماعی برای خدمت رسانی در منطقه بیده حضور داشته و امدادگران هلال احمر که اجساد را به پایین منتقل کردند، از سختی کار در ارتفاعات می گویند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
شایعات طرح شده مبنی بر این که چند تن از مسافران در لحظه برخورد زنده مانده و به علت سرما یا خونریزی فوت شده اند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
متهم تحت تعقیبی که پس از آشنایی با زن جوانی در شبکه اجتماعی لاین با تهدید انتشار اطلاعات شخصی او در فضای مجازی از او اخاذی می کرد در سانحه رانندگی جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور از انتقال قطعاتی از اجساد مسافران هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج توسط امدادگران و انتقال آن به یاسوج خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
دادستان اصفهان درباره آخرین پیگیری های قضایی حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان در ارتفاعات دنا اظهار نظر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۳    
رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد از مقامات قضایی درخواست بررسی و صدور حکم اعدام برای راننده سابقه دار و معاند را داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم قبلی برای یک دقیقه سکوت به مناسبت جان باختن مسافران هواپیمای تهران -یاسوج در بازی تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان و بی احترامی صورت گرفته از سوی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۳    
مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین بقایای جانباختگان حادثه سقوط هواپیما نمونه گیری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۵:۳۴    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: همراهان بیماری که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بوده و در اثر آمبولی ریه فوت کرده است با حمله به کادر درمانی و تجهیزات بیمارستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۰    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری، خواستار تغییر رئیس قوه قضائیه و برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۵    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 3 اسفند 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
در بیانیه دراویش آمده است: ما جمعی از فقرای گنابادی، سفره خود را از این سالوسان ریاکار و اغتشاش گر جدا می دانیم و بابت این بلیات از ملت و نظام، صمیمانه عذرخواهی می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
عدم نظارت بر واردات و فروش انواع لوازم آرایش باعث شده تا متخلفین از این خلع استفاده کرد و لوازم آرایش بدون کیفیت را راهی بازار کرده و با قیمت های نازل به فروش برسانند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
استفاده از دئودورانت ها، عطرها و صابون هایی که به دلیل داشتن رایحه خوشایند، احساس خوبی به ما می دهند ممکن است به اندازه آلودگی ناشی از خودروها و کامیون ها نیز هوا را آلوده سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
دندان عقل از دندان های چالش برانگیز است زیرا همیشه این سوال هست که آیا دندان عقل را باید کشید یا خیر؟در این مقاله سعی بر آن داریم تا این سوال را برای شما پاسخ دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری میزان از تکاوران ارتش در کنار لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تصویب بند الحاقی 4 به تبصره 12 لایحه بودجه 97 مصوب شد دستگاه های مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری مجاز به ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
رئیس دادگستری استان تهران آخرین وضعیت دراویش آَشوب گر دستگیر شده در پاسداران را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران با با بیمه ایران و خانه کارگر تفاهم نامه امضا کرد؛ خبرنگاران از این پس می توانند از تخفیفات بیمه ای شامل خودرو ، آتش سوزی ، زلزله ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر اصلی ترین موضوع تعقیب، پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما است؛ چرا که ما اطلاعات روی زمین و اطلاعات مندرج در سیستم های ثبت شده را در اختیار داریم و باید با پیدا شدن جعبه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۷    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای افزایش حقوق مقامات در سال 97 را ممنوع کردند اما قضات و اعضای هیات علمی از این قانون مستثنی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
احد و ظیفه، مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت گروه های لبنیات 0.2 درصد، حبوب 0.1 درصد، سبزی های تازه 2.5 درصد و قند و شکر 0.1 درصد کاهش یافته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه محاسبات نادرست برخی سیاستمداران غربی و پیروی از منطق تروریست خوب و تروریست بد امنیت شهروندان اروپایی را با مخاطرات جدی روبرو نموده است .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۲    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بازگشت قیمت لبنیات به میزان قبل خبر داد و از مردم خواست موارد گران فروشی را گزارش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
استاندار اصفهان گفت:ممکن بود عزیزانی که در کوله پشتی خود قطعاتی از پیکرها را حمل می کنند به پایین پرتاب شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
آذری جهرمی امروز اظهار کرد: یک سری از پیامک های مزاحم، پیامک هایی هستند که هدفشان تبلیغ کسب و کارهایی است که به صورت منطقه ای شکل می گیرد و به دلیل هزینه های بالای صداوسیما و هم اینکه صداوسیما وقتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۷    
تمرین صبح تیم ملی نوجوانان در زمین شماره مرکز ملی فوتبال زیر نظر محمد یاوری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
سوالی که با مرور اخبار به ذهن متبادر می شود این است که در چه شرایطی زمینه برای رشد عرفان های نوظهور و فرقه های معنوی گوناگون فراهم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هیچ مشکلی با دراویش ندارد، گفت: برخورد با عوامل مخل امنیت از هر قشر و جناحی ضروری است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: متاسفانه با روندی که در پیش گرفته شده نمی توان انتظار تغییری در تحقق یک تا سه درصد از سهم تولید ناخالص ملی به امر پژوهش باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: بخشی از زاینده رود که برای توریسم و گردشگری برنامه ریزی شده در حال حاضر خشک شده و امیدواریم حقابه حداقلی که در بازه های مختلف برنامه ریزی شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
پادشاه و ولیعهد عربستان روز سه شنبه با رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و هیات همراهش دیدار و گفت وگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه های "صنعت ، معدن و تجارت" ، "تعاون ، کار و رفاه اجتماعی" و "راه و شهرسازی " ابلغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- هواداران ورزشکاران از کشورها و ملیت های مختلف در المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی برای تشویق ورزشکاران محبوبشان حاضر شده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
تمامی افرادی که تا پایان سال 1394 در طرح توزیع سهام عدالت ثبت نام شده اند، مشمول نهایی سهام عدالت محسوب می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
با تمام برنامه ریزی ها تلاش شد با مذاکره و صحبت و گفت وگو این موضوع حل شود. متاسفانه به دنبال رعایت شئون قانونی و همکاری با نیروی انتظامی اغتشاشگران اقدام به فعالیت خشونت طلبی داشتند حاضر به مذاکره و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
قطار باری که از مبدا ایستگاه تربت حیدریه به سمت کاشمر در حرکت بود، در منطقه دیزباد نیشابور از ریل خارج و واژگون شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور گفت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه بازداشت درویش سارق علت درگیری های پاسداران بود، گفت: کسی که ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفته است، برادر سارق بازداشت شده بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۲    
زنی که به تازگی رئیس جمهور آمریکا را به فساد اخلاقی متهم کرده است، در شبکه اجتماعی توییتر با او به مشاجره پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: هم اکنون پیکر 7 تن از جان باختگان سانحه در حال انتقال به منطقه سی سخت است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار و انتظار بازار برای افزایش تولید آمریکا کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
هجوم شهرام مکری نامزد بهترین فیلم تدی جشنواره فیلم برلین شد .جایزه تدی جایزه ای است که در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم برلین و به فیلم های شنیعی که مضمونی همجنسبازانه دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از صبح امروز تا آخر هفته هوای تمام کشور برفی و بارانی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه پیکرهای جمع آوری شده سالم نیستند و به صورت قطعات جدا از هم است، اظهار داشت: پس از رسیدن پیکرها به دامنه کوه، باید با آزمایش های تخصصی DNA پیکرها شناسایی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
استاندار اصفهان گفت: انتقال اجساد با بالگرد و به صورت کول کردن یا کوله پشتی در مورد برخی اجساد طراحی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
نامزدی یک سگ برای عضویت در حزب سوسیال دموکرات آلمان، در بحبوحه رای گیری برای شرکت در دولت ائتلافی این کشور جنجال برانگیز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
بیماری ایدز چه تأثیری روی کیفیت زندگی زنان مبتلا گذاشته؟ این سؤال محوری، دستمایه گزارشی تحقیقی شد که چندی پیش انجام دادم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی جزئیات حاودث خیابان پاسداران در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تکاوران ارتش موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع آوری و بسته بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و فکر می کنیم تا 2 ساعت و نیم دیگر به دامنه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر گفت: بررسی های و آزمایشات ما بر روی وجود طلا در لاک طلا نشان می دهد که چنین مساله ای صحت ندارد و به هیچ وجه در این لاک ها طلا وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۲    
در حالی به گفته برخی نمایندگان مجلس سیستم موقعیت یاب (ELT) هواپیمای آسمان عمل نکرده که معاون آخوندی در جدیدترین اظهارنظر از ارسال سیگنال توسط این سیستم و عدم دریافت آن توسط ماهواره خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: اسرائیل هیچ گاه به داعش به عنوان یک تهدید استراتژیک نگاه نکرده و نباید داعش را از بین ببرید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق یک بسته گز حاوی 420 گرم تریاک کشف کردند .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
در رابطه با چرایی افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی مهم ترین دلیلی که پیش تر از سوی مدیران بانک مرکزی مطرح شده، به رشد اسناد به تعهد دولت و همچنین افزایش استفاده از حساب تنخواه گردان خزانه برمی گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
ژاپن که پیشتر 42 فروند جنگنده اف35 رادارگریز را از آمریکا برای مونتاژ در داخل خریده بود، سفارش خرید مستقیم 20 فروند آماده را داد تا 750 میلیون دلار صرفه جویی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۰:۳۸    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 2 اسفند 1396 را مشاهده کنید.