چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۳    
کرمانشاه- زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر دقایقی پیش شهرستان قصرشیرین را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
وزارت امور خارجه توصیه های مسافرتی نوروز را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۲    
افکار پلید و عدم نیت خیر موجب اتخاذ سبک های زندگی بد و ناسالم خواهد شد که در نتیجه باعث ورود رادیکال های آزاد به درون جهان سلولی باعث تشکیل سلول های سرطانی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۴    
معاون جدید امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی در نخستین نشست با فعالان اقتصادی استان حرف های تازه ای داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۴    
رها حاجی زینل گفت: در شیوه اجرایی "هجوم" سعی کرده ایم که نمایش را در فضایی کمدی و در عین حال دراماتیک و مفهومی پیش ببریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۵    
موز قندهای مختلف و مقدار زیادی فیبر در خود دارد، به همین دلیل، انرژی زیادی را برایتان فراهم می کند اما جدا از این می تواند بسیار بهتر از قرص و دارو بعضی مشکلات جسمی را برطرف می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۲:۱۵    
کشاورز چینی برای رفت و آمد به مزرعه خود دوچرخه ای ساخته که تنها از چوب برای ساخت آن استفاده کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۱:۱۰    
میوه ها،مغزها ودانه های خشکانیده محصولاتی هستند که رطوبت بخش خوراکی آنها پس از رسیدن، بطور طبیعی زیاد بوده وبخش زیادی ازاین رطوبت با خشک کردن به روش های گوناگون ازآن گرفته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۱    
نگاه به طبیعت و گلها شادی آور و آرامبخش روح و روان است بنابراین عکاسان طبیعت برای تلطیف روح انسانها کار مهمی می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
یک متخصص رادیو آنکولوژی بیشترین موارد سرطان های قابل مشاهده در زنان را سرطان پستان و در مردان سرطان های دستگاه گوارش دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۷    
کنسرت شصت سال موسیقی سینمای هند به طراحی و تهیه کنندگی بهروز چاهل در سالن همایش های ایرانیان به روی صحنه خواهد رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
مراسم تشییع پیکر لوون هفتوان روز دوشنبه (21 اسفند ماه) برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
معلم بازنشسته قربانی سرقت 400 هزار تومانی مرد سرویس کار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی از تشکیل کارگروه ملی توانمندی زنان سرپرست خانوار طبق برنامه ششم توسعه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۲    
تازه ترین تحقیقات محققان دانشگاه کلرادوی آمریکا نشان می دهد تغییر ساعت می تواند باعث بروز علائم اضطراب، افسردگی و حملات قلبی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۳:۴۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما باید تجهیزات نظامی آماده کنیم، اکنون تانک، موشک، ناوشکن، وسایل پدافند هوایی و ... می سازیم و موشک های ما در جهان چشم گیر است و به کسی هم این امر ربطی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۲:۲۳    
اطلاعات به دست آمده درباره هواپیمای متعلق به یکی از خطوط هواپیمایی ترکیه که غروب امروز در نزدیکی شهرکرد سقوط کرد حاکی از آن است که این هواپیما متعلق به شرکتی ترکیه ای به نام بصران بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۸    
پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد که بالاخره فساد در فوتبال وجود دارد اما با صحبت های فردوسی پور مشکلات حل نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۸    
روحانی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع دولت از هر سه وزیر، وزرای استیضاح شده را به ارایه توضیحات دقیق و روشن از خدمات خود توصیه و مردم را در کنار نمایندگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۳    
دختر ثروتمند ترکیه ای با 6 دوست خود سوار بر جت شخصی بود که در آسمان ایران دچار سرنوشت تلخی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: سرنشینان هواپیمای ترکیه جان باخته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۸    
مدیر بیمارستان شهید رجایی با اشاره به این که تاکنون کودکان و نوجوانان، بیشترین قربانی حوادث چهارشنبه آخر سال در استان بوده اند، گفت: تا به امروز 5 کودک قزوینی با مواد محترقه سوختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۸    
مدت ها بود که می گفت به دلیل مشغله زیاد می خواهد تریبون امامت جمعه تهران را ترک کند. دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری دیگر خطیب موقت تهران نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
تامین اجتماعی، دارندگان اوراق بهادار اسلامی، بانک مرکزی، بانک های دولتی و خصوصی بزرگترین طلبکاران دولت را تشکیل می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر از اجرای طرح مطالعاتی سرمایه گذاری در ساحل بوشهر خبرداد و گفت:در طول 13 کیلومتر نوار ساحلی بوشهر طرح های پلاژ،پارک آبی ، آکواریوم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
یک شرکت فرانسوی دستگاه گرمایشی خاصی را طراحی کرده که از آن می توان برای جمع آوری و خرید ارز دیجیتال هم استفاده کرد و اتفاقا همین فرایند منبع تولید انرژی گرمایی دستگاه مذکور به حساب می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۳    
عملیات برفروبی و بازگشایی راه مسدود شده از برف جاده خلخال به پونل در استان گیلان آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
عملکرد مالی دولت در 10 ماهه اول امسال نشان می دهد که در این مدت با اینکه با کسری بودجه مواجه نبوده ولی بخش قابل توجهی از درآمدهای آن و تا حدود 50 هزار میلیارد تومان محقق نشده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عیادت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
طی 11ماه گذشته با احتساب میعانات گازی، استان بوشهر با صادرات 34 میلیون و 125 هزار تن کالا به ارزش 13 میلیارد و 388 میلیون دلار بیشترین حجم صادرات کشور را به خود اختصاص داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
محدودیت ها در فروش دلار و یورو درحالی در بازار آزاد ادامه دارد که بسیاری از مسافران از نحوه فروش این دو ارز گلایه دارند و می گویند "صرافی ها برای اینکه ارز نفروشند بهانه می آورند".
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
رهبرانقلاب با کناره گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور حکمی یلدا دارابی را به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر منصوب کرد و با این انتصاب تعداد مدیران استانی زن در تامین اجتماعی به 10 نفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
سید مرتضی میرباقری، معاون سیمای سازمان صدا و سیما ویژه برنامه های شبکه های تلویزیونی در نوروز 97 را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
یک مسؤول نظامی روس اخیرا به دمشق سفر کرده و نامه ای را از پوتین برای بشار اسد برده است که شامل مشخص کردن مناطق استقرار نیروهای دولتی در شمال حلب در مقابل ارتش ترکیه است که نشان می دهد وضعیت عفرین و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
استاندار سیستان و بلوچستان سرزده به ادارات رفت و به مدیرانی که با تاخیر به محل کار خود حاضر شده بودند تذکرجدی داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
سید جلال ملکی اظهار کرد: همزمان با شب چهارشنبه آخرسال علاوه بر اینکه ماموران 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران مانند همیشه در آماده باش قرار دارند 2 هزار و 731 آتش نشان که 998 نفر آنان بصورت پیاده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
در سراسر جهان تعداد زیادی از افراد نمی توانند گوشی هوشمند خریداری کنند چرا که از پس قیمت آن برنمی آیند ولی حالا فعالان عرصه فناوری نسخه تازه و سبکی از سیستم عامل اندروید با نام اندروید گو را ارائه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۹    
نماینده دادستان در اولین جلسه دادگاه حادثه پاسداران به قرائت کیفر خواست ثلاث باباجانی پرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۹    
مسعود بارزانی گفت، دولت مرکزی به عدم همکاری خود با اربیل ادامه می دهد و با همان ذهنیت انکار و به حاشیه راندن پیش می رود و توافقنامه 11 مارس و قانون اساسی عراق را نقض می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۹    
به گفته پوری حسینی سود سهام عدالت نیز از دی ماه امسال بدون مراجعه به بانک یا تعاونی های شهرستانی از طریق اینترنت به مردم ارائه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۴    
تعداد کاربران وی چت ( we chat) محبوب ترین و پرطرفدارترین پیان رسان چین، حالا از مرز یک میلیارد نفر گذشته است که خود یک رکورد برای این شبکه اجتماعی محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۹    
هوش مصنوعی، با وجود داشتن مزایای بسیار برای دانشمندان، با توجه به کاربردش، خطراتی را نیز به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
اعضای شورای شهر تهران در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر به افزایش 20 درصدی خرید انشعاب جدی آب خانگی رأی دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان سینمایی گفت: اکران یکی از مهمترین بخش های یک فیلم است به همین خاطر باید نظام اکران ترمیم می شد. نظام نامه جدید امکان نمایش تعداد بیشتری فیلم با موضوعات مختلف را به وجود می آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
محاکمه عامل قتل 3 مأمور نیروی انتظامی در جریان آشوب و اغتشاش خیابان پاسداران آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال کهگیلویه و بویراحمد تا پایان تعطیلات بازداشت می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
این دو کشور آسیایی ژاپن و سنگاپور هستند که بر اساس آمار جهانی Henley Passport Index در صدر کشورهای جهان به لحاظ قدرت ویزا قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۹    
شبکه های اجتماعی در میان کاربران طرفداران پرو پا قرصی دارند و هر روز هم بر تعداد مخاطبان آن افزوده می شود که البته جوانان علاقه بیشتری به آن دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۹    
وزیر تجارت چین هشدار داد وقوع یک جنگ تجاری با آمریکا برای اقتصاد جهان فاجعه بار خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور به مردم توصیه کرد که سهام عدالت خود را نفروشند، بلکه از آن به عنوان وثیقه استفاده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
به گزارش ایران خبر ،سفر ابتکار به اراک. (علی کریمی/ایرنا) جشنواره جهله نگاری - کوزه های سفالی سنتی استان هرمزگان - در بندرعباس. (نادر ناصری/ایرنا) وزنه برداری نمادین آیسان ادیب در حاشیه جام فجر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
معاون دادستان خراسان رضوی گفت: اخیراً گزارش هایی از ادامه تخلفات و برداشت های غیرمجاز از معادن در منطقه دره بوفالو به دست رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
عبدالله نوری: مسئولان می دانند مشکلات جدی در کشور وجود دارد، ایجاد محدودیت برای آقای خاتمی و تداوم حصر "آقایان کروبی، میرحسین موسوی و خانم رهنورد" ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم شهرداری بم و استقلال خوزستان را صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس اتحادیه سراسری آجیل و خشکبار از کاهش 10 درصدی قیمت ها در شب عید نسبت به ابتدای اسفند96 خبر داد و گفت: همه ساله با نزدیکی به ایام شب عید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
بیش از 14 روستای استان خراسان شمالی فاقد شرایط گازرسانی هستند و این در حالی است که طبق وعده دولت٬ در سال 97 تمام مناطق استان از نعمت گاز بهره مند می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
گزارش تازه بانک مرکزی نشان می دهد میزان نقدینگی در دی ماه امسال به 1463هزار میلیارد تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
معاون وزیر صنعت که از خصوصی سازی خودروسازی ها در دولت های قبل صریحا انتقاد داشت، تأکید کرد که این بار خودروسازی ها باید به بخش خصوصی متخصص واگذار شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۴    
مرد 70 ساله با شکایت خانواده 6 کودک به اتهام آزار و اذیت بچه ها شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹    
گمرک ایران اعلام کرد بر اساس آخرین تغییرات در مقررات مرتبط با واردات محصولات کشاورزی ورود شش میوه شامل نارگیل ، آناناس ، انبه ، موز ، منگوتین و پاپایا به کشور بلامانع است .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
پس از گذشت یک سال از ابلاغ بخش نامه کاهش تعرفه واردات لوازم خانگی متناسب با عمق داخلی سازی که هدف آن ترغیب تولید کنندگان به افزایش عمق ساخت داخل عنوان شده است، هیچ استقبالی از آن صورت نگرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۴    
پس از آن که خبر دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه مه، سراسر رسانه های جهان را فراگرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۹    
یک هفته پس از آنکه پوتین از تسلیحات جدید روسیه خبر داد، ارتش این کشور یک موشک بالستیک ما فوق صوت هوا به سطح آزمایش کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۱:۱۵    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 20 اسفند 1396 را مشاهده کنید.