چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۲    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 16 ارز کاهش و نرخ 17 واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ همچنین نرخ 6 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۴:۳۳    
از آنجا که خریدارن زیادی برای داشتن این خودرو در صف ایستاده اند، پیش بینی می شود تحویل برخی از این خودروهای پرودهه هاست که صفحات نمایشگر کامپیوتر طراحان و برگه های کاغذشان به طرح هایی از خودروهای ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۳    
این دره زمانی یک خزینه ی سنتی رومی بود و امروز چشمه ی آب گرم معدنی و محلی برای تمدد اعصاب است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۰    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ادامه توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز و تخم مرغ در سراسر کشور با قیمت مصوب تنظیم بازار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۶    
پوسیدگی دندان در دوران شیرخوارگی در ابتدا از سطوح بیرونی دندانهای جلوی فک بالا شروع شده سپس اولین کرسی های بالا و پایین را درگیر می سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس پلیس راهور ناجا، از محورهای کرج-چالوس و کرج-قزوین با بالگرد بازدید و دستورات لازم را برای هدایت ترافیکی این محورها صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی حماس را به دست داشتن در انفجاری که خودروی نخست وزیر وابسته به تشکیلات را هدف قرار داده بود، متهم کرد؛ اتهامی که واکنش حماس را به دنبال داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۲    
رییس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، حلول سال جدید را به تمامی هموطنان داخل و خارج از کشور تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
کنجد زیاد کننده زور و عامل طول عمر است. غذایی که بر هر دارویی ترجیح دارد،کنجد است که تقریبا" بیشتر مواد مورد نیاز سا ختمانی بدنی را دارد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۲    
توصیه های دارویی در ایام نوروز برای افرادی که دچار مشکلات جسمانی هستند ضرورتی دو چندانی پیدا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۷    
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از نزاع فردی منجر به قتل پسر جوان در میدان انقلاب ایلام در آستانه سال نو خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۷    
حمید فرخ نژاد که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور است، تصویری از خود روی پول هندوستان را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۵:۵۷    
فوق تخصص درد با اشاره به علت گزگز و بی حسی دست و پا، گفت: روش درمانی مناسب درباره این بیماری، با توجه به عامل به وجود آورنده آن می تواند از استراحت تا عمل جراحی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۴:۴۷    
8 گیاه و ادویه که احتمالاً مصرف نمی کنید، اما حتما باید مصرف کنید! جعفری و دارچین که نیازی به معرفی اضافه ندارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۳:۴۲    
وزیر خارجه عربستان به تکرار مواضع خصمانه خود علیه ایران پرداخت و توافق هسته ای را ناقص خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۸    
کک و مک روی پوست را چگونه می توانیم برطرف کنیم راه حل های درمانی موثر در این رابطه کدامند چه توصیه هایی به ما در رفع کک و مک از روی پوست کمک میکنند زمینه های ایجاد انواع مختلف لک روی پوست را در ادامه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۸    
فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست هفتگی اعضای اتحادیه اروپا گفت: در جلسه امروز طرحی برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران نخواهیم داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در بازرسی امروز خود به یکی از قنادی های معروف تهران رفتند و در آنجا با وضعیت غیربهداشتی کارگاه تولید شیرینی روبه رو شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۳    
رژلب، به عنوان اولین ابزار آرایشی و بهداشتی شناخته شده است و تا به امروز همچنان مورد استفاده بانوان قرار می گیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۳    
سفیر فرانسه در واشنگتن تصریح کرد توافق هسته ای برجام را نمی توان بر خلاف میل ایران، روسیه و چین اصلاح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
بعد از 40 سالگی احساس تان، تفکرتان و بدن تان تغییر می کند. اصلا منظور مان از تغییر پیر شدن نیست. منطورمان معنی واقعی کلمه "تغییر" است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۸    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور استان البرز گفت: محور کرج به چالوس از سمت چالوس به مدت سه روز از فردا ساعت 3 بامداد تا 6 صبح یکطرفه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت:. اجرای طرح های اشتغال زایی در استان ایلام باید تسریع شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۳    
در دوره چند ساله اخیر نقش شبکه آ.ان.اس. در بازی های سیاسی باکو با تهران، به روزنامه ینی مساوات محول شده است و باکو نمی تواند در قبال جسارت های این روزنامه به ایران از خود سلب مسئولیت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، روز دوشنبه با ارسال پیامی انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
امسال جلسات تعیین مزد به دلیل اختلاف بین کارگران و کارفرمایان طولانی تر از سال های گذشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۳    
همزمان با صدور بیانیه وزارت خارجه آلمان مبنی بر تاکید برلین بر ادامه گفت و گو با ایران، هایکو ماس وزیر امور خارجه این کشور امروز دوشنبه پیش از نشست شورای امور خارجی اروپا باردیگر از برجام حمایت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۸    
رییس دادگستری استان تهران در رابطه با پرونده خیابان گلستان هفتم گفت: حکم این پرونده صادر شده است و بیست روز فرصت تجدید نظر خواهی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار خبر داد:نمایندگان کارفرمایی به منظور حمایت از لایحه های پایانی جامعه موافقت کردند که حداقل مزد 19 درصد افزایش پیدا کند و سایر سطوح مزدی افزایش 8 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۳    
محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در دو حکم جداگانه؛ مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری" و "مدیر کل امور اداری و پشتیبانی " منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد جلسه بازجویی از نخست وزیر این رژیم به علت نامساعد بودن شرایط جسمانی او به تعویق افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه ماه رجب می فرماید: ماه رجب و شعبان، آمادگاهی است برای اینکه انسان در ماه مبارک رمضان بتواند با آمادگی وارد شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۳    
وینفرد شفر، سرمربی استقلال می گوید کارش در استقلال تمام نشده است، اما ماندنش در این تیم دست خودش نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: آمادگی دستگاه های امدادرسان استان مرکزی در ایام نوروز باید افزایش یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر آغاز سفرهای نوروزی از صبح امروز از ترافیک نیمه سنگین و گاهاً سنگین در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۸    
پس از مذاکرات متعدد شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده، هنوز شرکای اجتماعی در این زمینه به توافق نرسیده اند، اما این مذاکرات قرار است طی امروز و حتی فردا هم ادامه داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۸    
دکتر نواب حسینی منش، مدیرعامل مرکز معاینه فنی شهرداری تهران از همشهریان خواست قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی با ارسال عدد "یک" به سامانه 2000112 از مدت انتظار مطلع شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۸    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.نتایج آرا نشان دهنده پیروزی پوتین در انتخابات 2018 روسیه است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطعانه ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت و تاکید کرد که تهران برای تحکیم هر چه بیشتر همکاری های چشمگیر با فدراسیون روسیه در ابعاد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
سرهنگ مجید حسینی، فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
وزیر ارتباطات گفت: در عرصه پیام رسان های داخلی ظرفیت ایجاد شده و مردم خود ثبت نام کردند آخرین آمار حدود 5 میلیون کاربر است، این درحالی است که در عرصه یک سرویس خارجی بیش از 40 میلیون کاربر مشترک هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تخصیص اعتبارات قابل توجه به این سازمان به منظور پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات سلامت طی امروز و فردا خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
رییس جمهور آمریکا چند ساعت پس از اخراج معاون رییس اف بی آی در توئیتی اخراج وی را به عنوان روزی بزرگ برای دموکراسی تحسین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی الغرافه از ناحیه پا دچار کشیدگی عضله شده است و به احتمال خیلی زیاد به دیدار برابر الجزیره خواهد رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
وسایل زیادی هستند که مسافران با عنوان یادگاری از هتل خارج می کنند، درحالیکه خروج آن ها ممنوع و در زبان عام، نوعی دزدی به حساب می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
مدیر یکی از پیام رسانهای بومی گفت: پیام رسانهای داخلی نیازمند تأمین سخت افزار و زیرساختهای فنی توسط وزارت ارتباطات هستند نه وام 5 میلیارد تومانی؛ بخاطر همین از دریافت این وام انصراف دادیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
سیدمحمد بطحایی درخصوص آخرین رسیدگی های صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره دانش آموزان شین آبادی گفت: یک بخش از مشکلات بچه های شین آبادی، ادامه درمان آنها است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران وجود هرگونه لابی و فشاری را برای تعدیل استانداردهای 85 گانه خودرویی رد کرد. وی همچنین تاکید کرد که این سازمان تمایلی به ایفای نقش پلیس در جامعه اقتصادی کشور ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش رسما از روح الله حجازی فر عذرخواهی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز 97 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
در آخرین روز کاری سال 96 به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی امروز تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک آزاد است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۳    
به گزارش ایران خبر ،بازدید وزیر راه و شهرسازی از راه آهن تهران و فرودگاه امام خمینی (ره). (فرج صمدی/ایرنا) بازگشایی باغ گل های اصفهان. (زهرا باغبان/ایرنا) جشنواره نوروزخوانی اقوام ساکن در گرگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
معاون امور اقتصادی استان قزوین گفت: امسال از محل تسهیلات رونق تولید به 408 طرح اشتغالزایی وام پرداخت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به آغاز اعزام کاروان راهیان نور به سرزمین های دفاع مقدس گفت: امسال تاکنون 12 هزار و 272 زائر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان مرکز این استان در شبانه روز گذشته به افزون بر 22 برابر حد مجاز و 10 برابر حالت بحرانی رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس بانک کارگشایی اعلام کرد: این بانک در 13 روز نخست سال آینده حراج سکه نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون امور هنری و مدیران و مشاوران معاونت عصر یکشنبه 27 اسفندماه برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
با بررسی صورت گرفته بر روی آزمایش تست دوپینگ بازیکن صبای قم آزمایش بازیکن این تیم مثبت اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۹    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 28 اسفند 1396 را مشاهده کنید.