چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 9 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۵:۳۴    
بسیاری از صداهای تولید شده در معده و روده به دلیل هضم طبیعی است. ولی غرغر شکم با علائم همراه ممکن است به علت وجود یک بیماری زمینه ای جدی تر و یا استفاده از داروهای خاص باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۲:۴۴    
یک مطالعه فراگیر در مقیاس بزرگ نشان داده است افرادی که زیاد در اقیانوس شنا می کنند در معرض خطر ابتلا به بیماری های مختلفند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
در پی انتشار خبر مربوط به مرگ یک کارگر فصلی که روز گذشته (سه شنبه 8اسفند ) در محوطه کمپ نی برها در مجتمع نیشکر هفت تپه به وقوع پیوست، روابط عمومی این مجتمع توضیحاتی ارایه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است، گفت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون روند پیشرفت بسیار خوبی را طی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر بروز مشکل در سوخت رسانی به هواپیمای حامل وزیر امور خارجه در مونیخ واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۸    
رئیس جمهور تعامل و گفت وگو را مهمترین ویژگی فناوری ارتباطات نوین برشمرد و با بیان اینکه بپذیریم که دوران پهنای باند است، نه تنگنای باند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۱۳    
در مراسم دیدار رییس جمهور با برگزیدگان و نخبگان استان هرمزگان، 17 پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه دیگر نیز به دستور رییس جمهور ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۳    
در برخی از کشور ها زودتر و در برخی کمی دیرتر، سن و سال مردم جهان رو به کهنسالی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
نخست وزیر لبنان که به عربستان سفر کرده است با پادشاه این کشور دیدار کرد، این اولین سفر الحریری به عربستان بعد از ماجرای استعفای جنجالی او در نوامبر 2017 است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
آمریکا و همپیمانان اروپایی این کشور بعد از جلسه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص ایران، با صدور بیانیه ای، ایران را محکوم کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو، کلنگ احداث مدرسه در روستای لار زاهدان با حضور مدیران ارشد این خودروساز به زمین زده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه خودرو حریم خصوصی نیست، گفت: بی حجابی در ملأعام مانند دزدی و شراب خواری جرم است و هم مردم و دولت باید آن را نهی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
بررسی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در یازدهمین ماه سال جاری نشان می دهد همچون دیگر ماه های نیمه دوم سال جاری سهم معاملات آپارتمان های مسکونی نوساز تا 5 سال ساخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
شوخ طبع است. در برف اخیر تهران زمین خورده و کف دستش زخمی است. بااین حال خنده از روی لبش نمی افتد. عبدالرضا هاشم زایی از مردان نزدیک به مرحوم هاشمی رفسنجانی و نماینده مجالس دور دوم و دهم ایران است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: افرادی که به دنبال شرارت هستند و می خواهند نظم و آرامش را در شب چهارشنبه سوری برهم بزنند بدانند که ناجا با برنامه ریزی صحیح و هماهنگی قضایی مانع از حرکت آن ها شده و با آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
دبیر کل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار با اشاره به اینکه نابسامانی های اقتصادی از جمله ایجاد مشکلات متعدد بر سر راه تولیدکنندگان، متوجه مسئولان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
پژو 206 حین حرکت در بزرگراه شهید حکیم واژگون شد و راننده آن داخل خودرو گرفتار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار به سبب اعلام رضایت اولیاء دم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۹    
وزیرفرهنگ وارشاداسلامی دولت دهم با انتشار نامه ای به نامه احمدی نژاد واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
حال بیش از یک قرن از عمر سینمای ایران می گذرد و می بایست پیشرفت قابل توجهی در حوزه سینما داشته باشد، اما آیا ایران از سرآمدان عرصه فیلم های سینمایی است؟ این پرسش، پاسخ تلخی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۴    
تقدیر سازمان استاندارد از تلاشهای شرکت تله کابین توچال در ارتقاء کیفیت ، تامین ایمنی و استاندارد سازی تجهیزات
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۴    
امام جمعه کلیبر بابیان اینکه تهدیدهای ترامپ در تضعیف اراده مردم تأثیری ندارد، گفت: اگر غفلت کرده و شهدا را فراموش کنیم یقیناً دشمنان قسم خورده با ترفند و حیله جوانان را از ما خواهد گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۴    
ما چگونه به اینجا رسیدیم و چرا راه حل، این است که تغییرات بی معنا ایجاد شود؟ این صریحا فقط مهار آسیب است. ترامپ بر شوی پایان توافق اصرار کرد. این فقط یک شو بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه مذاکره ملی فقط میان جناح ها نیست، گفت: به دلیل نوع مشکلات و گستردگی فضای رسانه ای، باید در کل جامعه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شروای اسلامی با بیان اینکه در کشور ارتباط دانشگاه با تولید و صنعت ضعیف است در حالی که باید از ظرفیت دانشگاه ها در تولید استفاده شود گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۴    
سارقان زورگیری که با آگاهی از حضور ماموران کلانتری 135 آزادی متواری شده بودند، با عکس العمل سریع ماموران دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۴    
مدیر روابط عمومی کاخ سفید که به عنوان دبیر مطبوعاتی تیم انتقالی ترامپ فعالیت می کرد، اذعان کرد که همکاری با دولت دونالد ترامپ اقتضا می کند که گاهی به وی دروغ مصلحتی بگوید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
یکی از بنیانگذاران پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت:براساس شاخص متوسط استناد نرمال شده مستخرج از پایگاه استنادی اسکوپوس،اثرگذاری/کیفیت علم کشور در سال 2017نسبت به 2016 از 10.2درصد رشد حکایت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۴    
بازار ارز در محدوده خیابان فردوسی با حضور نیروهای انتظامی به دور از معاملات صوری و فعالیت دلالان به معاملات خود ادامه می دهد که در این شرایط صرافی ها به دلخواه خود ارز به میزان محدود به مشتریان عرضه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
استاندار خوزستان گفت: خوزستان با وجود بارندگی های اخیر به تازگی تنها میزان بارش آن به 120 میلی متر رسیده و این موضوع نسبت به وضع سال گذشته بدتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۴    
در پی روند اخراج اساتید مطرح از دانشگاه آزاد اسلامی گودرز افتخار جهرمی استاد سرشناس حقوق نیز خبر از اخراج خود از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 139 واحد افت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
اواخر بهمن ماه امسال بود که با نابسامان شدن بازار ارز در کشور و به خصوص تهران پلیس آگاهی عملیاتی گسترده را برای برخورد با دلالان و صرافی های غیرمجاز آغاز کرد و همزمان با اجرای آن قیمت دلار بیش از 100 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: تلاش از روی استیصال ایالات متحده و انگلستان در شورای امنیت برای سرپوش گذاشتن بر سه سال همدستی شان در جنایات جنگی عربستان و امارات در یمن به شکست انجامید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر نفوذی در این دانشگاه وجود دارد و مانع انجام مأموریت های اصلی آن محسوب می شود، آن را بشناسیم و مانع انجام مأموریت هایش شویم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
رییس جمهور با اشاره به جایگاه استراتژیک بندر عباس و تنگه هرمز گفت: ما حافظان این مسیر استراتژیک در این منطقه هستیم تا روزگاری که دنیا فکر توطئه نسبت به ملت ایران در سر نپروراند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین کننده ای که در انجام ماموریت ها دارد، در نیروی زمینی بیشتر به این سمت حرکت می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
باران کوثری درباره بازی اش در فیلم عرق سرد صحبت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
در بسیاری از کشورها در مورد اینکه چه لباسی باید پوشید، قانون مدونی وجود ندارد، اما با نگاه به نوع پوشش منع شده در قوانین این کشورها می توان غیرمستقیم به نوع پوشش متداول این کشورها دست یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۴    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت:سفرهای خارجی "نجفی"دستاوردی را برای شهر نداشته است و سفرهایی که هزینه های بسیاری را به شهروندان و کشور تحمیل می کند را نمی توان توجه و اهتمام به دیپلماسی شهری عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۹    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 9 اسفند 1396 را مشاهده کنید.