چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 17 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۰    
یارا شهیدی بازیگر 18 ساله و ایرانی آمریکایی است که در مهمانی برند chanel حاضر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۷    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 23.4 درصد افراد جامعه نشانه هایی از اختلال روانی دارند، گفت: 12 درصد مردان و 16 درصد زنان کشور مبتلا به افسردگی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کار دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده در فرانسه به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
بسیاری از سودجویان و حتی مردم عادی در روزهای پایانی سال با خرید و فروش دلار چندنرخی به سودهای کم و زیاد خود فکر می کنند و اگر چه بانک مرکزی ادعا می کند سیاست های کنترل بازار را پیش گرفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم توقع معجزه و حل مشکلات به صورت یک شبه را ندارند اما تبعیض و فساد را تحمل نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با تکرار ادعاهای بی اساس درباره ایران مدعی شد ایران در برابر فشار کشورهای غربی تسلیم خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۰۷    
مرد جوانی که در یک سانحه تصادف جانش را از دست داده بود و آماده کالبدشکافی می شد ناگهان در بیمارستان زنده شد. جسد “همینشو بهارادواج ” که یک شب در سردخانه نگهداری شده بود به اتاق کالبدشکافی منتقل گردید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۵:۰۲    
رییس جمهور فرانسه اعلام کرد که کشورش به همراه انگلیس و آمریکا در حال مقابله با برنامه موشکی ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
مطالعات محققان انگلیسی اخیرا ثابت کرده است که رژیم های غذایی حاوی کربوهیدرات های تخمیر شده حاوی دو نوع ماده به نام های بتاگلوتان، و اینولین هستند که برای رسیدن به اهداف کاهش وزن شما را کمک خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۲    
زنی جوانی که از یک سفید کننده پوست تقلبی استفاده می کرد نمی دانست چه بلایی در انتظارش است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۲    
یکی از بهترین هم بازی های بچه ها، پدر و مادرشان هستند والدین باید متناسب با سن کودکشان بازی هایی را ترسیم و طراحی کنند که بتوانند در خانه با آنها بازی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زن موفق برای موفقیتش نباید مردانه عمل کند و از زن بودن خودش ابراز پشیمانی و شرمندگی نداشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۷    
در حالی که بادام هندی مجوزی برای واردات ندارد، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار می گوید این محصول قاچاق ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۸    
پژوهشگران با بررسی 715 خانواده فهمیده اند نوزادانی که شباهت بیشتری به پدر خود دارند، بیشتر مورد توجه و مراقبت او قرار می گیرند و وضعیت سلامت آن ها تا سن یک سالگی در مقایسه با دیگر نوزادان بهتر خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۹    
معاملات مسکن در دوماه پایانی سال تقریبا به اوج خود رسیده است؛اتفاقی که همزمان با تغییر سال نو و البته گمانه زنی ها درباره آینده این بازار در سال آینده جنبش و جوش بیشتری در این بازار راه انداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۹    
بهرام قاسمی گفت: انگلیس و دیگر کشورها باید در اقدامی مسئولانه ریاض را برای توقف خونریزی در یمن و صدور اندیشه های تروریستی تحت فشار قرار دهند و منافع اقتصادی شان را با صلح و امنیت جهانی معامله نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۴    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر هجدک کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: کار حرام، بزرگ و کوچک ندارد و آنچه حرام شرعی است، نباید به صورت آشکار انجام شود، زیرا شارع اسلامی بر حکومت تکلیف کرده مانع انجام حرام علنی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۴    
وزیر کشور با اشاره به اینکه ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال همچنان جاری است گفت: در دیگر جاهایی که وزارت ورزش با هماهنگی هایی که انجام داده است توفیقاتی داشته ایم که با رعایت شئونات بانوان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
مدیر حوزه های علمیه خواهران رقص دختران را با شرافت دینی و گسترش حیا در تعارض دانست و گفت: اظهار نگرانی مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه در این زمینه به جا و کاملاً به موقع است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
مرد میانسال در جریان اختلاف های خانوادگی،پسر هشت ساله خود و همسرسابقش را به طرز هولناکی درمحله تهرانسر پایتخت کشت. عامل جنایت با ضربه های چاقو خودزنی کرد تابه زندگی اش پایان دهدکه ناکام ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۹    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- راه اندازی مراکز آموزش رانندگی در جده با استقبال گسترده زنان عربستانی روبرو شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۹    
وزرای خارجه کشورهای عربی در صد و چهل و نهمین نشست خود در اتحادیه عرب ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
معصومه ابتکار در رویداد بین المللی زنان، صلح و امنیت پایدار ضمن تبریک روز جهانی زن و میلاد حضرت زهرا (س) بر نقش زنان در گسترش صلح تاکید کرد و افزود: بر اساس قطعنامه 1325 سازمان ملل ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
مردی در ساری صبح امروز ابتدا پسر خود را حلق آویز کرد و سپس خود را به دار آویخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
محمد بن سلمان تنها 32 سال دارد. ولیعهد عربستان است (حتی رئیس حکومت هم نیست) و فقط 9 ماه است که این منصب را به عهده دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
گرد و غبار که سالهاست میهمان ناخوانده مردم استان خوزستان شده است باز هم در روز پنجشنبه در اهواز و برخی شهرهای خوزستان پیدار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
به گزارش ایران خبر ،حضور رهبر انقلاب در منزل شهید بایرامی از شهدای ناجا. (دفتر مقام معظم رهبری) استقبال رسمی از جهانگیری و نشست مشترک با نخست وزیر عراق ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
خوابیدن با جوراب هرچند ممکن است عادتی غیرمعمول به نظر برسد اما احتمالا می تواند به سریعتر خواب رفتن فرد کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که سرمایه گذاران منتظر انتشار جزئیات تعرفه های پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای واردات فولاد و آلومینیوم بودند، ثابت بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
در حالی طی هفته های اخیر بسیاری از دولتمردان و نمایندگان مجلس طرح "اعاده اموال نامشروع" را مثبت ارزیابی کرده و نسبت به نتیجه بخش بودن آن به سود فقرا و اشتغال نظر مثبتی داشته اند که وزیر راه و شهرسازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
در روزهای اخیر دو اتفاق جدید در بازار ارز رخ داده است؛ اول، توقف روند کاهشی ارزهای مهم بازار و دوم، سرعت گرفتن رشد یورو نسبت به دلار.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
انتشار فیلمی کوتاه از مراسم تجلیل از بانوان شهرداری تهران در آستانه روز زن در برج میلاد که در آن تعدادی دختر بچه در حال اجرای هنرهای محلی و آیینی هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
قرار است در ایام نوروز 160 فروند هواپیما در خطوط هوایی فعال شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در تهران به حدود 5 میلیون و 400 هزار تومان رسیده و این یعنی برای تملک یک آپارتمان 60 مترمربعی در پایتخت باید 324 میلیون تومان پرداخت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۹    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 17 اسفند 1396 را مشاهده کنید.