چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۷    
گاهی اوقات ما نسبت به غذا های مورد علاقه خود حرص و ولع خاصی داریم و در سریع ترین زمان ممکن آن را تمام می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
با توجه به وعده سازمان خصوصی سازی 4گروه تا پایان اسفند سال جاری سود سهام عدالت خود را خواهند گرفت که تا نیمه اول اسفند ماه سال سال جاری دو گروه چهار گروه باقی مانده سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
همیشه پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها سنگ پا کشیدن در حمام را به ما توصیه می کردند اما ما نمی دانستیم این کار چه فواید شگفت انگیزی برای بدنمان دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
کارشناسان درجدیدترین پژوهش های خود دریافتند استفاده از لحاف، پتو و روانداز های سنگین می تواند سبب درمان بی خوابی و بدخوابی درافراد شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
بعد از 30 سال برای نخستین بار از خانواده شهدای شهرداری بابلسر تجلیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
بسیاری از خانم های باردار درباره مصرف داروهایی مانند قرص های سرماخوردگی، استامینوفن و انواع مسکن ها، شربت های گیاهی موجود در داروخانه ها یا داروهای گیاهی که در عطاری ها به فروش می رسند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- جشن هولی یا جشن رنگ ها نام مراسمی است که هرساله، در ماه مارس میلادی و هنگام شروع فصل بهار در کشور هندوستان برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۸    
تهیه کننده پیشکسوت سینمای ایران گفت: یکی از مهمترین مشکلات امروز سینمای کشور فقدان یک قانون لازم الاجرا و مناسب برای تولید و اکران آثار است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
ظاهرا دولت آقای روحانی موافقت کرده تجهیزات بسیار پیشرفته امریکایی که مخصوص انتقال اطلاعات دیجیتال به مسافت های دوردست است، در ایران نصب شود!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۸    
دولت موظف است ثروتهای ناشی از ربا ، غصب ، رشوه ، اختلاس، سرقت ، قمار، سوء استفاده از موقوفات ، سوءاستفاده از مقاطعه کاریها و معاملات دولتی و ... گرفته و به صاحب حق رد کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۶:۳۸    
الطیب افزود که ترکیب اصلی جامعه قدس از پنج هزار سال پیش تغییری نکرده بلکه آنچه تغییر کرده طرف استعمارگر این مکان بوده و با این حال استعمارگران ترکیب جمعیت عرب را تغییر نداده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
ملانیا ترامپ، بانوی اول کاخ سفید در سال 2001 با "ویزای انیشتین" که به افرادی داده می شد که توانایی های خارق العاده داشتند، وارد امریکا شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۹    
از قدیم مرسوم بود برای خوردن کباب از سماق، گوجه و سبزی خوردن استفاده می کردند. این کار بی حکمت نبوده و نیست. علاوه بر این ها ابلیموی تازه هم برای خوردن در کنار گوشت خیلی مفید است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۴    
تولیدخودروی سفارشی 2008 با نصب 110 قطعه آپشن توسط شرکت آپکو با هدف کسب سهمی از بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۴    
عباس جعفری دولت آبادی درباره جنایت خیابان پاسداران، گفت: در تحقیقات صورت گرفته سر نخ های خوبی به دست آمده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
در هفته گذشته که عرضه سکه و دلار با محدودیت هایی همراه بود، نرخ دلار کاهش نسبی قیمت را تجربه کرد اما سکه تمام 40 هزار تومان افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
سلیمی نمین با تاکید بر اینکه هر 290 نماینده مجلس طرح اعاده اموال نامشروع را امضا کنند ،گفت: این طرح کمک و خدمت به خود مسئولان است چراکه مانع سقوط آنان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
پژوهشگران آلمانی ادعا می کنند احتمال دارد بازگرداندن سلول های مرده به زندگی، تا پنج دقیقه پس از مرگ ممکن باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای خیابان را می بندند و ما با آنها مذاکره می کنیم و این خیلی جالب نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
زن جوان پس از شنیدن رمز عابربانک های مالباختگان و به خاطر سپردن این رمزها، در فرصتی مناسب کیف طعمه هایش را سرقت کرده و از حساب بانکی آنها پول برداشت می کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
خریداری ناشناس در عرض یک هفته از طریق یک واسطه، 13 نقاشی از پابلو پیکاسو را به قیمت 113 میلیون پوند خریداری کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
خطیب نماز جمعه مشهد مقدس با بیان این که در این کره خاکی تنها کشوری که مردمش برای خودشان تصمیم گیرند، ایران است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ضمن هشدار نسبت به فرونشست و فروریزش زمین در پایتخت گفت: مدام در حال رصد هستیم که در جایی با فرو ریزش آنی مواجه نشویم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۹    
حذف پیک نوروزی و جایگزین شدن طرح عید و داستان از جمله های طرح های جدید آموزش و پرورش است که مدت زمان زیادی از طرح آن نمی گذرد، اما برخی مؤسسات تجاری آموزشی به دنبال کسب سود از این مسیر می گردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
خطیب موقت نماز جمعه تهران: در هفته های گذشته شاهد دو جریان بوده ایم. یک جریان، ترویج بدحجابی، شل حجابی و بی حجابی است و جریان دیگر که می خواهد این مسائل را عادی کرده و تئوریزه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۴    
پرونده تصادف نفتکش ایرانی سانچی با کشتی فله بر چینی کریستال که ابهامات زیادی را به جا گذاشته، هنوز باز است و تا جعبه سیاه سانچی بازخوانی نشود و گزارش ربات ارزیابی که به محل غرق کشتی اعزام شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
طبق آمارهای رسمی گمرک در 10 ماهه اول امسال بیش از 44 هزار دلار سنگ پا به کشورهای مختلف صادر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۹    
5 میلیون دانشجو و فارغ التحصیل به همراه ایرانیان مقیم خارج مثل سلبریتی های مجازی برای گردشگری ایران تبلیغ می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
رییس فراکسیون ورزش مجلس از جلسه فردای این فراکسیون با وزیر ورزش برای بررسی حواشی حضور روز گذشته بانوان در ورزشگاه آزادی و بازداشت برخی از آنها خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۹    
در بازی ناتمام میان دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال یکی از بازیکنان بر اثر برخورد چوب به سرش بیهوش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
شاخص بورس در هفته ای که گذشت 196 واحد معادل 0.2 درصد افت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
یکی از خوراکی هایی که در آستانه نوروز طرفدار بسیاری پیدا می کند سمنو است و با افزایش تقاضا برای خرید این محصول، فروشندگان به فکر راه انداختن کسب و کار پرسودی در روز های پایانی سال می افتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
عسل و دارچین هرکدام به تنهایی با داشتن خواص بسیار در حفظ سلامتی بسیار مفیدند، اما ترکیب عسل و دارچین خواص شگفت انگیزی دارد که می خوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۹    
6 ماهیگیر هندی که به جرم ورود غیرقانونی به آبهای ایران در جزیره کیش زندانی بودند آزاد شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۴    
مرد چینی که با اشتباه همسرش تحویل سردخانه شهر شیان چین شده بود، در سرمای شدید یخچال جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
قاسمی گفت: گزارش دبیرکل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، با نادیده انگاشتن و بی توجهی کامل به پیشرفت ها و اقدامات حقوق بشری در جمهوری اسلامی ایران، گزارشی نامتوازن و با جهت گیری خاص شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۰    
پلیس راه کشور از بارش باران و مه گرفتگی در محورهای غرب، شرق و شمال کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: به جرات می توانم بگویم تمام کسانی که روزی از احمدی نژاد حمایت کردند،امروز از حمایت خود پشیمان هستند و گویا اصلا نمی خواهند بگویند ما روزی از این شخص حمایت کردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت رسیدگی به اموال مسئولان دولتی و حکومتی طی 40 سال اخیر، گفت: طرف قبل از انقلاب در قم مستاجر بود اما الان خانه 2000 متری در نیاوران دارد. باید پرسید از کجا آورده؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف خودروی سوخته شده در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد درخصوص وضعیت حقوق بشر در ایران، با نادیده انگاشتن و بی توجهی کامل به پیشرفت ها و اقدامات حقوق بشری در جمهوری اسلامی ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
نورافکن بانک مرکزی برای شفافیت در بازار ارز، کار را به راه اندازی سامانه ارزی کشانده و کم کم معاملات را از کف خیابان فردوسی به صرافی های شناسنامه دار می کشاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۵    
دو هفته پس از حمله مسلحانه مرگبار به مدرسه ای در فلوریدا، شماری از آمریکایی ها با حضور در یک کلیسا تفنگ های خود را غسل تعمید دادند.