چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۹    
سهام 12 شرکت دولتی به همراه 5 جایگاه سوخت بنزین و یک جایگاه سوخت CNG متعلق به 5 استان تهران و 12 ملک، انبار و سیلو متلعق به 7 استان کشور فردا(دوشنبه) روی میز مزایده می روند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۳    
زمانی که موضوع منابع گیاهی برای پروتئین مطرح می شود، انتخاب های بسیاری روی میز قرار می گیرند. از نخود تا برنج قهوه ای و پودرهای پروتئین گیاهی همگی گزینه هایی خوب برای دسترسی به این ماده مغذی محسوب می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۳    
نیازی نیست فردی ریز بین و با دقت باشیم؛ کافی است هر روز نگاهی به محیط اطرافمان داشته باشیم تا جمعیت مشتاق سلفی گرفتن را ببینیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
از آنجا که بیشتر افراد علامتی از رفلاکس معده ندارند، اغلب دندانپزشک اولین کسی است که متوجه بروز پوسیدگی در دندان می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
سردار رحیمی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با یک بانک دولتی قرار شد برخی افراد قانونمند را پلیس به جام جهانی بفرستد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به عبور موج های بارشی از آسمان کشورمان گفت: طی دو روز آتی بخش هایی از 18 استان کشورمان با افزایش ابر و بارش پراکنده باران مواجه می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
عفونت به ورود، رشد و نمو میکروب ها یا انگل ها در زخم یا یک اندام از موجود زنده (میزبان) گفته می شود که مبتلایان به عفونت می توانند با مصرف آب برخی سبزیجات با این عارضه مقابله کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
همه ما باید بکوشیم با رشد اخلاقی، روحیه ایثار و فداکاری را در خود ایجاد کنیم؛ اما متأسفانه تاکنون چنین رشدی را در جامعه به وجود نیاورده ایم؛ نه ابزار چنین کاری را در اختیار داشتیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۰    
گل که گیاه تراریخته شاهدانه است 7برابر بیشتر از حشیش دارای ماده توهم زا تتراهیدرو کانابینول می باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۰    
وزیر امور خارجه در رشته توئیت هایی با اشاره به دیدار امروز خود با همتای فرانسوی اش به بیان مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام، مسائل منطقه و برنامه موشکی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی شورای شهر تهران به موضوع نامگذاری ساختمان شماره 2 شورا به نام سعید حجاریان واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۰    
زنی پس از عمل جراحی توده سرطانی در صورتش ،مجبور است از حفره ای نزدیک چشم خود تنفس کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۲:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با ترامپ مدعی شد: چالش بزرگ خاورمیانه ایران است و باید آن را متوقف کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۰    
پس از سفر رییس فیفا به ایران و تماشای دربی در ورزشگاه ازادی اقدام موثری برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی انجام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
آجیل چهار مغز، ترکیبی از آجیل های پرطرفدار و مغذی است که در کنار طعم عالی برای تندرستی بسیار سودمند می باشد. برای آشنایی با آجیل چهار مغز و خواص آن، این مطلب را از دست ندهید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
به گفته محققان، افراد مسن مبتلا به نوع خاصی از کاهش شنوایی به احتمال زیاد دارای زوال حافظه و مشکلات فکری موسوم به اختلال شناختی خفیف هم خواهند بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به معاینات انجام شده پزشکی قانونی بر روی اجساد یافت شده سانحه هوایی هیچ موردی مشاهده نشده که فوت ناشی از سرمازدگی مطرح باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۷    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 14 اسفند 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۲    
در حالی که دراویش داعشی با ایجاد اغتشاشا و ناآرامی، چند تن از حافظان امنیت جامعه را به شهادت رسانده اند، رسانه های ضدانقلاب سعی کردند با تقلید از الگوی ندا آقا سلطان در فتنه 88، با کشته سازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران :دو سال حبس سعید مرتضوی در دادگاه تجدیدنظر قطعی شده بود که دادگاه جهت اجرا پرونده محکومیت وی را به دادسرا ارسال کرد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- مراسم اعطای جایزه های نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس با اعطای جایزه بهترین فیلم و کارگردانی به شکل آب برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه و کارکنان آن به هیچ عنوان از هجمه های زیاده طلبان نخواهند هراسید و مسیر قانونی خود را با قاطعیت ادامه خواهند داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار گرچه خیلی فراتر از پیش بینی ها نبود اما سورپرایزهایی نیز برای اهالی سینما به همراه داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
داعش ویدیویی را منتشر کرده که گفته می شود مربوط به قتل چهار سرباز آمریکایی در کشور نیجر در سال گذشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت:معتقد هستم اگر با فساد برخورد نشود، باعث سقوط نظام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۷    
صفحه رسمی تلگرام با انتشار پیامی در توئیتر از کاربران به دلیل قطعی موقت عذرخواهی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا اعلام کرد که نشان تجاری کفش ملی با سرمایه گذاری مشترک یک شرکت معتبر خارجی احیا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: گاهی می گفتم نمی خواهم در تبلیغات باشم چون قرار نیست بمانم اما آقای روحانی بیشتر از همه اصرار داشتند که حتما باید از این فرصت استفاده و کمک کنی.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
وزیر کار معتقد است فقر شهری بدتر از فقر روستایی و زندگی در روستا است.او می گوید همسان سازی حقوق و دستمزدها پول کلان می خواهد ولی تلاش می کند که حقوق های زیر دو میلیون تومان به شکل پلکانی افزایش یابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
استخراج اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج نیازمند بررسی های فنی و تخصصی متخصصان صنعت هوانوردی است و فرانسه به عنوان کشور سازنده ای تی آر نیز در این زمینه کمک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به ادعای سایت المانیتور تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران معاهده منع جامع آزمایش هسته ای ( CTBT) را امضاء کرده ولی آن را تصویب نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۲    
حضور دو نفر از عوامل ایرانی در فیلم کودک خاموش برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه، باعث شد که بار دیگر نام ایرانی ها در تاریخچه نامزدها و برندگان اسکار ثبت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
مراسم اعطای جایزه های نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس با اعطای جایزه بهترین فیلم و کارگردانی به شکل آب برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۲    
دونده تاریخ ساز کشورمان در مسابقات داخل سالن انگلیس می گوید: به خاطر مشکلات ویزا 12 ساعت پیش از برگزاری مسابقات به بیرمنگام رسیدم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۲    
رئیس جمهور گواتمالا گفت این کشور نیز مانند آمریکا، ماه مه آینده سفارت خود را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل می کند.