چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
خداوند در قرآن و در سوره نحل عسل را به عنوان ماده شفابخش برای انسانها معرفی نموده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
اصغر خسروشاهی، مشاور خودرویی وزیر صنعت طی گفتگویی با اشاره به این موضوع که سیاست و رویکرد وزارت صنعت، حمایت از تولید داخلی است، گفت: صنعت خودرو ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف شناسایی افراد حقوقی حائز صلاحیت برای ایجاد و تثبیت اشتغال روستایی، فراخوانی از سوی دبیرخانه کمیته اشتغال روستایی این وزارتخانه منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فردی می گوید من خدا را قبول ندارم. در پاسخ باید بگوییم، مردم خدا را قبول دارند، تو در زندگی خودت می توانی به جهنم بروی، راه باز است و جاده جهنم هم دراز نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه از اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت انگلیس در پی تعرض به سفارت کشورمان در لندن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۴:۲۲    
عاملان حمله به سفارت ایران در لندن توسط پلیس دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۲:۴۷    
باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش مشغول مذاکره نهایی با کمپانی نتفلیکس برای تهیه کنندگی یک برنامه تلویزیونی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۲۷    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی با اشاره به اینکه اکسیدان موجود در رنگ مو سبب شده تا پیوند مولکولی موها تخریب شوند، گفت: رنگ کردن مداوم موها در برخی از افراد سبب خارش، قرمزی و التهاب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
یک نشریه آمریکایی گمانه زنی کرده نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد قصد نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
آرتروز یک بیماری است که بیشتر د رزنان و مردان میانسال دیده می شود که آن درد در مفاصل است. که مانند هر بیماری دیگری یک تغذیه خوب می تواند این بیماری را درمان کند .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۲    
برنامه دورهمی ، امشب (جمعه 18 اسفند) میزبان پژمان بازغی، بازیگر سینما و همسر تدوینگر اوست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
محققان انگلیسی با توجه به نتایج یک مطالعه، ورزش منظم را بهترین گزینه برای مبارزه با اثرات فیزیکی پیری دانستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۷    
اگر بخواهید به دیدن ملکه بریتانیا بروید باید برای او هدیه ببرید و جالب است بدانید حیوانات وحشی هم جزئی از هدایایی هستند که به او داده شده است!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۲    
دبیر علمی دومین کنگره بین المللی نوروژنتیک گفت: در سال های اخیر فرکانس بیماری ام.اس به ویژه در نیمه شمالی کشور افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
افزایش تعرفه خودروهای خارجی در چند ماه گذشته، بازار این محصول را وارد مرحله جدیدی از تشویش کرده و صف شاکیان شرکت های واردکننده خودرو هر روز طولانی تر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه موقت تهران با بیان این که سفارش ذات احدیت این است که امانت را به اهلش بدهید گفت:همه مکلف هستند، هر کسی سر و مالی به امانت دارند باید امین باشند. خدا خائن را دوست ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو از دستگیری سارق حرفه ای جیب بر در مترو خبر داد و گفت: این سارق که از مجرمان باسابقه می باشد برای سومین بار هنگام سرقت دستگیر و اموال مالباخته از وی کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
بررسی های گروهی از محققان امنیتی در دانشگاه کاونتری انگلیس نشان می دهد با استفاده از رایانه های کوانتومی برای مقابله با هکرها و ارتقای امنیت خودروهای خودران استفاده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
در سالهای اخیر زنان ایتالیایی مورد آزار و اذیت های فراوان توسط مردان قرار گرفته و این اذیت ها روند رو به رشدی در این کشور دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۲    
تیم بسکتبال نفت آبادان آخرین مسابقه خود را در دیدار با گروه بهمن با نتیجه 86 بر 61 برد و عنوان قهرمانی را جشن گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۷    
تعیین تکلیف پخش برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی به یک سریال دنباله دار تبدیل شده است که اخبار پی در پی در این مورد همدیگر را نقض و تکذیب می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
حوالی ظهر امروز خوابگاه دخترانه ای در خیابان جمال زاده تهران دچار حادثه آتش سوزی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
تعیین تکلیف پخش برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی به یک سریال دنباله دار تبدیل شده است که اخبار پی در پی در این مورد همدیگر را نقض و تکذیب می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: حضور زنان نسبت به مردان در نهادهای قدرت متناسب با شأن و شایستگی زنان اندیشمند، متعهد ، کاردان و سازگار با آرمان های والای انقلاب نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷    
رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که در تلگرام و سایت دیوار اقدام به تبلیغ وام با سود 4 درصد کرده بود، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
جامعه شناسان در شهرهای دارای جمعیت بیش از یک میلیون نفر (محل سکونت یک چهارم رأی دهندگان روسیه) روند غیرمنتظره ای را ثبت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۷    
پایگاه خبری انتفاضه در گزارش اخیر خود پیرامون اوضاع اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرده در هفته اول ماه جاری میلادی (مارس) یک فلسطینی در نوار غزه شهید و 10 نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۷    
شهیندخت مولاوردی، دستیار رییس جمهور در حقوق شهروندی می گوید: با توجه به خودکشی های اخیر، درخواست بازدید از زندان ها را داده ایم اما هنوز که هنوز است پاسخی نگرفته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۲    
مأمور پلیس امریکا نوزاد رها شده درون کیسه پلاستیکی زباله را کنار خیابان، زنده پیدا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۷    
حجت الاسلام عالی به پنج هدیه که برای اموات مفید است، اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1317 دلار و 41 سنت رسید و در مسیر ثبت سومین افزایش هفتگی متوالی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۲    
بازار ارز این روزها در شرایطی با التهاب مواجه شده است که در بازار آزاد با هفت نرخ متفاوت فروخته می شود؛ مسئله ای که به دلال بازی و افزایش قیمت ها دامن زده و منجر به بی نظمی بازار ارز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۷    
پس از آن که کتایون ریاحی در ضفحه اینستاگرامش نوشت اگر قسمت مربوط به حضور او در دورهمی در ساعتی غیر از ساعت معمولِ پخش این برنامه روی آنتن برود از آن ها شکایت خواهد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۷    
روز 27 دی ماه که سالروز واقعه چهارشنبه سیاه است به عنوان روز ملی اهواز در تقویم کشور ثبت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۲    
سامانتا وینوگراد عضو ارشد شورای امنیت ملی دولت پیشین آمریکا از برنامه شتاب زده ترامپ برای دیدار با "کیم جونگ اون" که به گفته کاخ سفید در ماه مه (اردیبهشت) صورت می گیرد انتقاد کرده و گفت محال است رئیس ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده پرواز تهران-یاسوج انجام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۴:۲۲    
ازدواج رابطه ای بین زن و مرد است که استقلال آن یکسان، وابستگی آن دوطرفه و التزام آن متقابل است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۷    
کثیف ترین زن در جهان, این زن کثیف امریکایی در میان زباله ها و آشغالهایی که تمام خانه اش را پر کرده است زندگی میکند. این زن 56 ساله میشل نام دارد و درخانه سه خوابه اش در نزدیکی واشنگتن زندگی میکند.