چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
بر اساس تازه ترین گزارش فائو رشد جهانی قیمت غلات اصلی و محصولات لبنی علاوه بر جبران کاهش بهای روغن نباتی زمینه های افزایش قیمت جهانی محصولات غذایی را در ماه فوریه (12 بهمن تا 9 اسفند) فراهم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
در صرافی ها امروز هر قطعه سکه طرح قدیم یک میلیون و 588 هزار تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و 551 هزار تومان به فروش رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امشب (چهارشنبه 16 اسفند 96) آخرین فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 97 است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
بر پایه آمار شورای جهانی طلا، تولید طلا پس از 9 سال رشد متوالی، در سال 2017 به رکورد جدید دیگری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۵:۱۰    
نتایج پژوهش های متعدد نشان داده است که استفاده از این گیاه به همراه مواد طبیعی دیگر برای مقابله با مشکلات و بیماری های تنفسی موثر است. البته منظور از این حرف، اقدام به خوددرمانی نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۲    
مسکو به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین پایتخت های اروپایی، ترکیبی جذاب از تاریخ و اضطراب و پر از مکان ها و نمادهای معروف در سطح جهانی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما براساس عدالت در قانون، در پست ها و غیره ورود نکردیم در نتیجه توسعه های ما نیز متوازن نیست. این نارضایتی ها نیز براساس نادیده گرفتن عدالت در جامعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شناسایی و کشف جعبه سیاه هواپیمای آسیب دیده تهران - یاسوج گفت: این جعبه با حضور مقام قضایی بازگشایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
ما هر روز در معرض سموم و مواد سرطان زا هستیم. در یک شرایط ایده آل می توانیم خودمان را با غذاهای درست و مکمل های مناسب تجهیز کنیم تا بهتر با بیماری ها مبارزه کنیم،
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
سازمان هواشناسی از فعالیت موج های خفیف بارشی در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
مرد بازنشسته که به امید رسیدن به سود قابل توجه وبی دردسر، ساعت چند هزارتومانی را 120 میلیون تومان خریده بود پس ازمراجعه به یک ساعت فروشی پی برد توسط کلاهبرداران حرفه ای ودریک نمایش چند دقیقه ای فریب ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
پلیس به سمت سارقان منزل در قلهک تیراندازی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۲    
حرف تازه ای نیست اینکه سعی کنیم در قبال شبهه پراکنی عناصر اجرایی، حتی المقدور سکوت مصلحت اندیشانه کنیم و هر چه گفتند، بگوییم؛ سلمنا! لطفا بگویید چه کرده اید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۲    
رنگ سیاهش طعنه می زند به سپیدترین پاکی ها؛ حجاب برتر زنان ایرانی اما تولید وطنی اش آنچنان کم است که حتی اگر اهل بها دادن به تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی هم باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۲    
پس از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا، اخباری ضد و نقیض، مبنی بر درگیری بین برخی نیروهای حاضر در محل برای در اختیار نگاه داشتن جعبه سیاه هواپیما منتشر شد که عجیب به نظر می رسد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۲    
مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج با حضور مردم، مسئولان و خانواده های قربانیان در مسجد حضرت محمد (عج) شهر سی سخت برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما در مطلبی در کانال تلگرامی اش ضمن تعریف از الهام چرخنده (بازیگر) او را یک هنرمند واقعی توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۲    
ادویه ها تنها برای خوش طعم و مزه کردن غذاها به کار نمی روند و به طور خاص مصرف ادویه هایی که امروز و در این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد بیش از مقداری که تصور می کنید به زیبا تر شدن موها و چهره تان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۲    
وزیر بهداشت با اشاره به تولید بیش از 100 داروی جدید در بازار، گفت: امروز هم دو داروی جدید روانه بازار شد که حاصل تلاش دانشمندان و شرکت های دانش بنیان داخل کشور است و این دو دارو بسیار مهم و تاثیرگذار ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر و ارتش قطعات جدیدی از هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا به دست آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
معاون وزیر صنعت گفت: حباب ایجاد شده در بازار به سه دلیل بالارفتن نرخ ارز، تعرفه ها و محدودیت های مقطعی در انجام ثبت سفارش است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
رییس کمیسیون تلفیقی شورای شیراز گفت: امروز یکی از بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ی 6 شیراز اجرایی شده است حال آنکه شهرداری برخوردهای زشتی با این سرمایه گذار داشته و دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
وزیر امور خارجه فرانسه که قرار است امشب وارد تهران شود پیش از ورود به ایران، جمهوری اسلامی را با اعمال تحریم های جدید تهدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد کسانی که با گوشی هوشمند بیشتر از خودشان عکس های سلفی می گیرند، احتمال زیادی دارد که در معرض عمل های جراحی زیبایی قرار بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
وزیر کشور در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در خصوص شهردرای ها گفت: باید محدویت های وزارت کشور را در مقابل شهرداری تهران هم در نظر گرفت، شهرداری تهران مستثنی است .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام ذوالنوری چند ماه پس از انتشار خبری در مورد دیدار وی با حجت الاسلام کروبی از انجام مذاکراتی به مدت 14 ساعت در طول هفت سال اخیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
در شرایطی که یکی از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده بود که بر سر دریافت جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده درگیری به وجود آمده، سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۸    
تازه ترین آماری که مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی اعلام کرد نشان داد که در جریان پیش فروش سکه، تاکنون حدود 600 هزار قطعه فروخته شده است، این تعداد رقمی حدود 800 میلیارد تومان را در بر می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۳    
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش یک دستیارش را مامور سفر به تونس و مشاهده بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر حریف آفریقایی اش کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمهور گفت: ناسپاسی ها و نامهربانی ها نسبت به مدیران بانک ها زیاد انجام شد، گفت: اکثر آنها نادرست بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
در مجموع بررسی روند قیمت سکه از شروع اسفند تاکنون نشان می دهد که سکه تمام 98 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است؛ یعنی در فاصله ای کمتر از دو هفته.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۹    
با نزدیک شدن به ایام نوروز، خانواده ها درصدد تهیه آجیل و خشکبار است که با توجه به هزینه بالایی که این کالا بر روی دست خانواده ها می گذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
مقام دومای روسیه گفت که این کشور به استقرار بیش از 400 سامانه دفاع ضدموشکی آمریکا در جهت گیری به سمت روسیه، پاسخ متقارن خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی آمریکا در بررسی تحلیلی از اعتراضات اخیر گفت: در این ماجرا گروهی از شهروندان ایرانی که نمی توان آنها را قشر مرفه دانست و در مقابل هم نمی توان آنها را ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
نیروهای آمریکایی در منطقه "یاوروف" در غرب اوکراین دوره های آموزشی پنهانی برای ارتش اوکراین برگزار می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کشور درباره سوال نماینده مردم تهران در مورد واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران قانع شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی ناجا از کشف و ضبط بیش از 18 میلیون عدد ماده محترقه در سراسر کشور به ویژه پایتخت از یکم تا 28 بهمن سال جاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۵    
کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران به ریاست معاون عمرانی استانداری تهران و مدیرکل محیط زیست استان تهران با هدف بررسی راهکارهای کاهش آلودگی هوا در سطح این استان تشکیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۵    
به گزارش ایران خبر ،دیدار دکتر ولایتی با معاون وزیر امور خارجه ژاپن. (میترا سماوکی/باشگاه خبرنگاران) خانه تکانی در زنجان. (امیر حسین ناسوتی/فارس) اختتامیه اولین جشنواره ملی نقاشان حرفه ای ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر کشور با اشاره به اینکه اکثریت جامعه متدینین معتقد به حجاب هستند گفت: همه مسئولان و علمای دینی دغدغه ها و نگرانی هایی درباره موضوع حجاب دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
وی اظهارکرد: اینکه این بافت های کشف شده متعلق به چندین نفر هستند را در حال بررسی هستیم و بر اساس آزمایشات مشخص خواهد شد که مربوط به چند نفر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه طبق گزارش سازمان بازرسی تخلفات گسترده ای در شهرداری تهران در راستای فروش غیرقانونی املاک و مستقلات صورت گرفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای شهر تهران گفت: علاوه بر زمین خواری و گیاه خواری متاسفانه کوه خواری هم در شهر تهران شایع شده است و بسیاری از مناطق با ارتفاع بالای هزار و 800 متر مورد ساخت و ساز غیرقانونی قرار گرفته است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل زن 21 ساله به دست همسرش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
سرشبکه توزیع کوکائین تهران شب گذشته در عملیات پلیس تهران دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون 26.8 درصد افزایش را به ثبت رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
مزایده شش جایگاه سوخت دولتی در مجموع به ارزش کل پایه 361 میلیارد و 925 میلیون و 822 هزار ریال در روز 21 اسفندماه امسال برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از تعداد بازداشتی های معترضان به حجاب اطلاعی ندارم اما می دانم پس از حوادث دی ماه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۰    
پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت موفق شد سرشبکه توزیع کوکایین در تهران را به همراه 500 گرم کوکایین دستگیر کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه صیانت از فضای سبز رویکرد اصلی شورای پنجم است، گفت: هرگونه خطایی در این زمینه نابخشودنی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۱    
خبر، غافلگیرکننده بود. نفت کش سانچی، با یک کشتی باری غول پیکر چینی برخورد کرد و پس از هشت روز سوختن، به همراه 32 نفر از سرنشینانش غرق شد و کام همه ایرانیان را تلخ کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
ساعت 19 و 23 دقیقه 24 آذر، رهگذرانی که از خیابان مشیریه-درجنوب شرق تهران- می گذشتند شاهد تصادف دلخراشی بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
حسن روحانی در سخنانی به کشورهای منطقه پیشنهاد داد تا در فکر تشکیل یک اتحادیه تجاری باشند؛ پیشنهادی که می توان آن را ابتکاری جدید برای کاستن از تنش های سیاسی و امنیتی توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
یک مدرس حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای گفت وگوی ملی عزم جدی داشته باشند، اظهار کرد:ما برای اینکه مشکلات را از بین برداریم باید حس اعتماد را به وجود بیاوریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
کمتر از دو ماه دیگر طرح تحول نظام سلامت چهارسالگی اش را پشت سر می گذارد و وارد پنجمین سال اجرای خود می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
FATF، کاتسا، پالرمو و حالا منع کشورهای مختلف نسبت به سرمایه گذاری در ایران با این شائبه که اقتصاد ایران در اختیار سپاه است نشان از عصبانیت دشمنان ایران از پیشرفت های سازندگی این نهاد انقلابی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
سرقت های تبهکار حرفه ای از سال 84 کلید خورده بود.اما او که قبل ازهر سرقت تغییرچهره می داد و هرگز در صحنه های جرم ردی از خود باقی نمی گذاشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: درحاشیه برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ، گفتگویی میان هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و معاونان وزیر خارجه چند کشور اروپایی با محوریت یمن آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۷    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل دادگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی مستقل از قوه قضاییه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۲    
آمارها نشان می دهد، رقم هزینه های مردم ایران در شب عید نجومی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۷    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 13 اسفند 1396 را مشاهده کنید.