چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۳:۵۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 6 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۰    
یک مجری طنزپرداز آمریکایی در مصاحبه ای از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درخواست کرد هدایت تیم آرسنال را بر عهده بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۴    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۹    
روسای 13 دانشگاه کشور در نامه ای به رئیس مجلس نکاتی را درباره عدم افزایش حقوق اعضای هئیت علمی در سال آینده متذکر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۳    
دکتر مصدق بعد از تمام شدن صحبت من به گونه تمسخرآمیزی، قاه قاه و با صدای بلند خندید. گفت: آقای فلسفی از نظر من مسلمان و بهایی فرقی ندارند؛ همه از یک ملت و ایرانی هستند! ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۰    
آمریکا در جریان نشست صلح سوری در وین سندی را به نماینده سازمان ملل ارائه کرده که در آن سخن از تجزیه سوریه و لزوم قرار گرفتن آن تحت قیمومیت بین المللی به میان آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۴    
مژگان صارمی گوینده شبکه خبر عکسی قدیمی از اجرا در شبکه خبر به همراه همکاران خودش منتشر کرد. نصرالله هیبدی گوینده سابق شبکه خبر است که مدتی پیش بازنشسته شد و دیگر اجرا نمی کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:براساس اعلام رسمی کمیته مسئول رتبه بندی ریسک کشورهای دنیا در OECD، مبتنی بر تصمیم آن سازمان، رتبه اعتباری کشورمان به 5 ارتقا پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۴    
پسر نوجوان اهل غنا به علت مفقود شدن مموری کارت تلفن همراهش، مادرش را به طرز فجیعی به قتل رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۹    
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به استعفای فروزنده سخنگوی این تشکل از جمعیت ایثارگران گفت: در اولین جلسه شورای مرکزی دبیرکل و سخنگوی جمعیت انتخاب خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۸    
علت نام گذاری این خیابان به بلوار کشاورز، مجاورت ساختمان پیشین وزارت کشاورزی ایران با آن است. ساختمان مورد اشاره هم اکنون ساختمان قوه قضاییه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۷    
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس، با انتقاد از فعالیت شرکت های دولتی و شبه دولتی در صنعت دارویی گفت: صنعت دارویی سهم قابل توجهی در بازار مارکتینگ دنیا ندارد و شبه دولتی ها صنعت دارویی را بیمار کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۴    
سازمان برنامه و بودجه در واکنش به گزارش تفریغ بودجه 95 دیوان محاسبات تأکید کرد، گزارش تفریغ به دلیل یکجانبه بودن و عدم استماع پاسخ دولت به ایرادات و ابهامات مطرح شده موجب تشویش اذهان عمومی و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۶    
به دنبال پیش بینی کاهش دمای شدید هوا شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه ای در خصوص حفاظت از کنتورها در روزهای آینده هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۲    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از افزایش 20 درصدی قیمت کالاها در بازار رایانه خبر داد و گفت: اگرچه کاهش نرخ ارز را پیش بینی نمی کنیم، اما امیدواریم دولت برای شب عید هم که شده فکری به حال ارز کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
آمریکا به دلیل وضعیت موجود در اوکراین، تحریم ها علیه روسیه را گسترش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۲    
یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا به گربه ای که به دلیل قیافه اخمویش در شبکه های اجتماعی معروف شده 710 هزار دلار (500 هزار پوند) پرداخت کرده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۶    
مطابق شکل زیر تخم مرغ را درون یک کاسه آب بندازید تا متوجه شوید چه مدت از تولیدش میگذرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۳    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه روند دولت فرقی نکرده و مثل دولت یازدهم است گفت: وضعیت اقتصادی ما طوری است که از جیب می خوریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: استارت تولید ماشین برداشت نخود در کشور زده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۸    
کمتر از دو ماه به پایان سال باقی مانده و کم کم صدای پای بازار شب عید و خیابانگردی های هموطنان برای تامین نیازهای ایام عیدشان بخصوص رخت و لباس نو برای دید و بازدیدهای نوروزی به گوش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۹    
تمام غذاها ترکیبی از مواد مغذی هستند، و چربی های حیوانی نیز ترکیبی از چربی های اشباع و غیر اشباع.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۶    
تعیین جنسیت تا ماه های اول بارداری امکان پذیر نیست اما در علم پزشکی و حتی طب سنتی راه هایی وجود دارد که می توان با انجام این راه ها جنسیت جنین را مشخص نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۷    
به روزنامه جام جم گفتم سینما گرفتار برخی افراد شده که مادام العمر داورند و تو ای رسول عزیز صدر عاملی یکی از آنها هستی.تا زنده ام علیه تمام رانتهای سینما می جنگم . مافیای اکران و تولید هم منتظرم باشند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۱    
برادران دوقلوی تهرانی که درلباس مسافربر، دختر جوانی را ربوده و او را هدف آزار و اذیت قرار داده بودند، با حکم دادگاه به شلاق و تبعید محکوم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۸    
تبخال زدن مشکلی است که بسیاری از ما دچار آن می شویم. در برخی افراد تبخال زدن به شکل مکرر رخ می دهد. در این مقاله نظریات متخصص پوست را در مورد جلوگیری و درمان تبخال مطالعه می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۵    
این گیاه در درمان برونشیت مؤثر است همچنین مبتلایان به زکام و سرماخوردگی باید از بخور آن استفاده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۲    
مردی که متهم است همسر سالخورده اش را به قتل رسانده مدعی است به خاطر نخریدن سبزی این درگیری مرگبار رخ داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۴    
کارشناسان معتقدند که میزان منابع اختصاص یافته به صنعت در برنامه بودجه سال 97 بسیار کمتر از نیاز واقعی این حوزه مهم کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۱    
وزن کم کردن، آب کردن کیلوهای اضافی چربی و به تعادل اندامی رسیدن همیشه مترادف کم خوردن نیست؛ گاهی کافیست درست بخورید و دستی به سر و روی سبک زندگی تان بکشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۵    
جورج سوروس، سرمایه گذار میلیاردر آمریکایی از انحصار(مونوپولی) شرکت های فناوری مانند فیسبوک و گوگل انتقاد کرده و آنها را تهدیدی برای دموکراسی خوانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۲    
بانک مرکزی انجام تمام تراکنش های مالی به جز پرداخت قبوض عمومی، در تمام مسیرهایی که به جای فیزیک کارت از اطلاعات آن استفاده می شود را، منوط به رمزنگاری مبدا تا مقصد تراکنش کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل، گمانه زنی های مطرح شده در فضای مجازی درباره روابط غیراخلاقی با رئیس جمهور این کشور را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
گوشه ای از زندگی نامه شهیدمیرعلی احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۷    
روزنامه الرای قطر از لغو بازی در زمین بی طرف سخن به میان آورد و تاکید کرد که برخلاف ادعای سعودی ها جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار نخواهد شد و رای گیری هم درباره لغو قانون رفت و برگشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۱    
صادرات نفت ایران به اروپا در 11 ماهه سال 2017 با رشد حدود 2 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 9.3 میلیارد یورو رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
گروهی تخصصی که موضوعات اقتصادی را پیش بینی می کنند (کیپلینگر) در تحقیقی با استفاده از داده های اداره آمار کار، 756 شغل محبوب در ایالات متحده آمریکا را بررسی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
تعداد شرکت های دولتی زیان ده، در سال 95 18برابر پیش بینی بودجه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۹    
بیست و سومین جشنواره فیلم فجر در حالی در سال 83 برگزار شد که تعداد آثار شاخص در آن کمتر بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۹    
به منظور پوشش انتقالات بین بانکی الکترونیکی می توان از سامانه الکترونیکی تسویه ناخالص آنی یا سامانه ساتنا استفاده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۹    
اخبار تولیدات سینما در هفته گذشته، بیشتر حول محور جشنواره فیلم فجر چرخید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۳    
رئیس صندوق بین المللی پول اعلام کرد: اگر تولید بیت کوین به این روال پیش رود، اتلاف انرژی به اندازه تولید سالانه برق در کشوری بزرگ مانند آرژانتین خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۷    
فدراسیون فوتبال، اسامی 2 خواننده مطرح کشورمان را برای اجرای سرود تیم ملی در راه جام جهانی 2018 روسیه مشخص کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۱    
مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: 24 فروردین با مهدی طارمی قرارداد امضا کردیم و مقرر شد پس از بازگشت او از ترکیه قرارداد نهایی امضا شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۸    
مهاجم مورد نظر شفر و مدیران استقلال برای حضور در خط حمله مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۲    
بانک مرکزی با هدف تعادل بخشی به بازار، گسترش عرضه و سهولت دسترسی عموم مردم، اقدام به پیش فروش سکه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۳    
برخلاف روند معمول در جشنواره ها که افراد موفق به داوری منصوب می شوند، در جشنواره فیلم فجر افرادی که طی سال های اخیر هیچ موفقیتی کسب نکرده اند قرار است درباره آثار این جشنواره قضاوت کنند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۳    
کاخ سفید از موزه گوگنهایم نیویورک خواست تابلو چشم انداز برفی ون گوگ را به ترامپ و همسرش امانت دهد اما این موزه اعلام کرده می تواند یک توالت طلای 18 عیار به آنها امانت دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۶:۲۱    
در صورتی که کنوانسیون از پذیرش شروط کشورمان خودداری کند -که به یقین خواهد کرد- انتظار آن است که دولت و مجلس هرگز به این کنوانسیون تن ندهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۰    
ائمه جمعه مرکز استان ها که معمولا فقیه هستند احتیاط لازم هم برای تبعیت از نظر کارشناسان را دارند و می دانند اگر تبعیت نداشته باشند و خونی از دماغ کسی راه بیفتد شرعا مسئول هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل سابق پرسپولیس در نهایت در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به حواشی دوران مدیریت خود پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۳    
ده استان کشور درگیر ویروس آنفلوآنزای حاد هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۱    
فصل مشترک اندیشه های کیسینجر و رفتارهای سیاست خارجی و امنیتی ترامپ در یک سال گذشته، یکجانبه گرایی با ماهیت صهیونیستی در تمام عرصه های جهانی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۷    
خبرنگار شرق در توییتی نوشت: جناب #بهروز_نعمتی وقتی از رانت نماینده بودن نیم ساعت برای نگه داشتن پرواز #آسمان و معطل کردن کلی مسافر استفاده می کنه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۵    
علم در خاطرات خود به ماجرای گازگرفتن پای محمدرضا شاه توسط سگ یک زن فرانسوی اشاره می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
"پس از استقرار در نجف اشرف مرحله جدیدی از نهضت امام خمینی رحمه الله آغاز شد که با دوره های قبل تفاوت داشت. در این مرحله سیّد مصطفی پس از امام رحمه الله نقش اوّل را در هدایت نهضت ایفا می کرد."
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
من بارها بازداشت شدم. مرا شش مرتبه بازداشت کردند؛ یک بار هم زندان بردند، یک بار هم تبعید شدم. مجموعاً این دورانها نزدیک به سه سال طول کشیده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
در حاشیه اجلاس داووس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن دیدار با سران کشورهای مختلف، تلاش کرد آنها را با سیاست های اسرائیل و آمریکا علیه ایران همراه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۲    
معارضان و نمایندگان دولت سوریه در نشست 2 روزه وین درباره آتش بس در غوطه شرقی دمشق و اجرای آن از ساعت 12 امشب به وقت محلی توافق کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۳    
آب مروارید جزو شایع ترین اختلالات بینایی و یکی از 3 عامل اصلی نابینایی است. آب مروارید به معنی این است که عدسی چشم شفافیت خود را از دست بدهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
در این مطلب به جدول فشار خون مناسب برای هر سن و سالی اشاره شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۲    
در پی وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستانی در کره جنوبی سخنگوی وزارت خارجه با دولت و ملت کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۷    
اعضای شورای مرکزی جدید جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در هفتمین کنگره سراسری این جمعیت انتخاب شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۱    
مشاور امنیت داخلی کاخ سفید در حاشیه نشست داووس، ضمن تکرار ادعاهای ضد ایرانی آمریکایی ها، بر حمایت کامل دونالد ترامپ از خواسته های آشوب گران در برخی شهرهای ایران تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ترامپ و آمریکا می خواهند که برجام باشد ولی یکسری امتیازهای دیگری هم از ایران گرفته شود، به همین دلیل هم بحث مذاکرات موشکی را مطرح می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۶    
ضرغامی درباره سفرش به کرمانشاه نوشت: از کنار خانه های مسکن مهر رد شدیم، پرسیدم آیا آب و برق دارند، معلوم بود که جواب مثبت است. پمپاژ ناامیدی از طرف هر کس و هر مقام و هر همکار رسانه ای کار خوبی نیست!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۸    
درآمد هدفمندی یارانه ها در سال 95 که پیش تر از سوی دیوان محاسبات 36 هزار میلیارد تومان محاسبه شده بود، اخیرا در گزارش تفریغ بودجه که جزئیات ناقصی از آن ارائه شده، به 31 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
دادستان تهران از قضات خواست در پرونده های قاچاق مشروبات الکلی، صدور حکم به مجازات هایی نظیر ضبط خودروی حامل مشروبات الکلی و یا ضبط مکان تولید و برخی محرومیت های اجتماعی مورد توجه قرار دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت پرونده تحصیلی برادر رئیس جمهور را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۹    
مراسم ختم پدر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی صبح جمعه ششم دی با حضور تنی چند از شخصیت های سیاسی در مسجدالرضای تهران برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۶    
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه تداوم انقلاب اسلامی از رهگذر عمل به رهنمودهای امام راحل می گذرد، گفت: خط ناب امام را باید از نایب بر حق او یعنی مقام معظم رهبری گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۳    
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: این یک خطای بزرگ در قوانین ما است که مجازات زندان بیش از حد وجود دارد؛ این خلاف اسلام است که اصل مجازات را زندان قرار دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
صندوق بین المللی پول از افزایش 5میلیارد دلاری تراز حساب های جاری ایران در سال 2017 خبر داد و اعلام کرد فقط 14 کشور جهان وضعیت بهتری نسبت به ایران از این نظر داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۷    
وزیر خارجه ایران در گفت وگو با خبرنگار آلمانی ضمن تاکید بر نقش حامی صلح ایران در منطقه از اروپا خواست که از توافق هسته ای با ایران حمایت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه سیستم بانکی کشور پویا نیست، گفت: این سیستم به مانند بانک های 200 سال پیش کار می کند و به ازای پولی که از مردم دریافت می کند، سود می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۱    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نظرش درباره طرح پارلمان اصلاحات را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۸    
نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: هرگاه آمریکا حاضر باشد درباره از بین بردن تسلیحات هسته ای خود مذاکره کند، ما هم همان موقع حاضریم درباره مسائل موشکی خودمان مذاکره کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از امکانات ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تمجید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال برای حضور در دربی پایتخت به تهران دعوت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
مدیر ارشد اجرایی شرکت نفتی انی ایتالیا گفت: متوسط قیمت هر بشکه نفت در سال 2018 به 60 تا 65 دلار خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
شرط رییس باشگاه پاری سن ژرمن برای جدایی مهاجم برزیلی مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۷    
شاید حدود نود درصد این قاعده را ندانند. حالا من تازه با افتخار می گویم که این نکته را می دانم، ولی در آن مورد خاص چون کار روزانه بود و فرصت زیاد نبود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۹    
صنایع دفاعی ایران با ساخت تصویرسازهای حرارتی برای سامانه های ضدزره، امکان استفاده از آنها در شب و شرایط مختلف جوی را فراهم کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا فلسطینیان را تهدید کرد که در صورت عدم حضور در پای میز مذاکره با رژیم صهیونیستی، بخش بیشتری از کمکهای مالی خود به آنان را قطع خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۲    
یک مرکز مطالعاتی رژیم صهیونیستی با توجه به تحولات منطقه ای به بررسی شاخص های کلی استراتژی سیاست خارجی این رژیم پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از درخواست های مکرر نمایندگان مجلس به کمیسیون تلفیق برای افزایش نیافتن قیمت بنزین و حامل ها در سال 97، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
با رشد و گسترش شبکه های اجتماعی و فراگیری آنها در بین کاربران فضای مجازی، نرخ شنود نیز افزایش یافته که باید مکانیزمهای کنترلی و رمزنگاری را جدی بگیریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۲    
در حالی به وزارت نفت برای انتشار 4 هزار میلیارد تومان اوراق سلف برای تامین منابع یارانه ها مجوزداده شده که این وزارتخانه علی رغم درآمد 55هزار میلیارد تومانی، بخش اعظم تعهدات هدفمندی را اجرا نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
یک هفته مانده به آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ترکیب 7 نفره داوران مهم ترین رویداد سینمایی کشور مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
طی روزهای اخیر، شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گسترش یافته و کارشناسان معتقدند عدم انجام اقدامات مناسب، دلیل این امر بوده و اثر خود را در بازار با افزایش قیمت تخم مرغ نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
حجم نقدینگی از ابتدای دولت حسن روحانی تا پایان آبان ماه 1396 بالغ بر 200 درصد افزایش پیدا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۹    
جنبش حماس از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا از دل بستن به آمریکا درخصوص روند سازش دست برداشته و از گزینه ملت فلسطین در مقاومت در برابر اشغالگری به طور کامل جانبداری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
وزارت حمل و نقل چین اعلام کرد، مقامات دریانوردی ایران، چین، پامانا و هنگ کنگ موافقتنامه ای را برای انجام تحقیقات مشترک در مورد تصادف کشتی سانچی در دریای چین شرقی امضا کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۲    
یکی از بیمارستان های کره جنوبی صبح امروز دچار حریق شد که در نتیجه آن دست کم 40 نفر جان باخته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۷    
رییس دفتر رییس جمهور پس از بازدید از جشنواره تئاتر فجر گفت: بودجه تنها در حوزه تئاتر محدود نشده است بلکه سایر دستگاه ها هم با محدودیت بودجه مواجه هستند و بودجه شان به طور کامل تخصیص نمی یابد باید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۱    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیکی شهرهای کشور به اولویت های کاری حوزه حمل و نقل شهرداری تهران اشاره کرد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۹    
سفارت پیشنهاد یک تبادل شاگرد را کرده است. به طوری که تحت طرح فولبرایت یک یا دو شاگرد پیشرو مترقی٬ را از مدرسه فیضیه در قم، به یک مدرسه مناسب آمریکایی برای دو سال منتقل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۱    
خرید سهام بانک های چینی از سوی سهامداران بخش خصوصی در مراحل نهایی به سر می برد و بانک مرکزی چین، مجوز لازم برای این اقدام را صادر کرده و اکنون توپ در زمین ولی الله سیف قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۹    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از دولت این کشور خواست که برای اطمینان از باقی ماندن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تلاش کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۱    
کردها با عدم قبول پیشنهاد روسیه در مورد خودمختاری در ترکیب کشور سوریه و توافق پنهانی با آمریکا برای ایجاد کردستان سوریه ، خود باعث تحریک ترکیه شده و حمایت دمشق و مسکو را از دست دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۱    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا در دیداری دوجانبه در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس، پیرامون برخی موضوعات مورد اختلاف از جمله توافق هسته ای ایران با یکدیگر گفتگو کردند.
  • ۱