سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۴۳Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 1 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
حشرات، از مهم ترین آفات محصولات کشاورزی، چه در مزارع و چه در انبارها به شمار می آیند و مقابله با آن ها برای حفظ این منابع غذایی اهمیت زیادی دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که براساس مصوبه این کمیسیون به دولت اجازه داده شده است تا در بودجه سال آینده بدهی خود به بخش خصوصی را از طریق تهاتر پرداخت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۸    
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: بدون تردید مردم ما در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شاهد صحنه های غرور انگیز بسیاری خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۳    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تأکید کرد، بهبود محیط کسب و کار باید دغدغه جدی مدیران بالایی و میانی کشور باشد که به نظر می رسد، تاکنون این اراده در بین مدیران میانی ایجاد نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر کشاورزی گفت: چهار میلیون و 198 هزار و 360 تن محصولات کشاورزی به ارزش چهار میلیارد و پنج میلیون و 260 هزار دلار در 9 ماهه امسال از کشور صادر شده و سهم بخش کشاورزی از کل صادرات غیر نفتی 12 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۴    
آمار بیکاران در کشور جزو آن امارهایی است که هیچ دولتی دوست ندارد درباره آن سخن بگوید، زیرا در زمان تبلیغات انتخاباتی وعده های بسیاری برای اشتغال داده می شود اما بر اساس واقعیت این وعده ها به طور کامل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
نمایشگاه عکس آب و آتش به مناسب سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو در خانه عکاسان ایران برپا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از انتخاب اعضای هیات رئیسه، هیات تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
اول بهمن یادآور سالروز ترور حسنعلی منصور نخست وزیر عصر پهلوی است. رمان سیصد و بیست و پنج به قلم حمید رضا صدر به فراز و فرود زندگی منصور پرداخته و به لحاظ سبک با آثار یا رمان های تاریخی دیگر متفاوت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جریانی که درصدد ضربه زدن به ارزش هاست، مشهدمقدس را "سیبل" قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله دریل و پرس خارجی به ارزش 6 میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) 5، بامداد امروز با اعلام رمز یا رسول الله (ص) توسط امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۷    
سپند امیر سلیمانی معتقد است برای ساخت یک اثر، تهیه کننده و کارگردان نباید دغدغه مسائل مالی داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل دفتر چاپ ارشاد از رایزنی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای رفع توقیف 25 دستگاه چاپ در گمرک کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۵    
بحث های پیش پا افتاده را جدی نمی گرفتیم. قهرهایمان هم خنده دار بود. سر اینکه امشب برویم مجلس حاج محمود کریمی یا حاج منصور ارضی. خیلی که پافشاری می کرد، من قهر می کردم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۷    
مسئول کمیته بررسی حادثه نفتکش سانچی گفت: جعبه سیاه نفتکش سانچی با حضور نماینده کشور سازنده یعنی سوئد و کشورهای ذینفع از جمله پاناما، بنگلادش، ایران و چین بازگشایی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۴    
دادگاه عالی قضایی عراق ظهر امروز حکم اعدام یک زن المانی الاصل عضو گروه تروریستی داعش را بجرم مشارکت در جنایات علیه ملت عراق صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۸    
یک استاد نمایش عروسکی گفت: احساس می کنم برخی از تولیدات و فعالیت های ما دیگر با دنیای کودک وصلتی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۸    
انتشارات کتاب نیستان آیین پهلوانی و سنت های زورخانه ای اثر خسرو آقایاری را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۹    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تهیه دو طرح دوفوریتی در حوزه تولید و اشتغال و ایجاد خط اعتباری برای تأمین منابع مالی طرح های وزارتخانه نفت و نیرو خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۳    
این روزها مهمترین خبردرعرصه اقتصادی بازارارزوسکه است.دراین میان هردوگوی سبقت را دررقابت افزایشی ازهم ربوده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۶    
ارتش سوریه با انتشار بیانیه از آزاد سازی کامل فرودگاه نظامی ابوالضهور و 300 روستا و شهرک در حومه های حماه، ادلب و حلب و انهدام تجمع ها و مهمات گروه های تروریستی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۳    
در بیمه اتکایی بیمه گر تعهد پیدا می کند که در مقابل دریافت حق بیمه، همه و یا قسمتی از خسارت وارد شده به طرف دیگر را جبران کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۵    
براساس یک مطالعه، اضافه کردن 150 دقیقه راه رفتن سریع به فعالیت های هفتگی شما، می تواند 3 تا 4 سال به عمرتان اضافه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۸    
آلوئه ورا، یکی از غنی ترین نوشیدنی های طبیعی است که به بازسازی پوشش روده کمک می کند. شما می توانید روزانه 30 تا 60 میلی لیتر از آب آلوئه ورا را با این هدف مصرف کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۵    
مطالعات نشان می دهد این افسانه قدیمی که "زلزله های بزرگ در هنگام ماه کامل رخ می دهند"، هیچ گونه مبنای علمی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۶    
همه می گویند؛ استرس بلای جان است، از آن دوری کنید! ولی برخلاف باور عموم، همه استرس ها بد نیستند، برخی از آنها خوب هستند و مقداری از آنها می تواند در کوتاه مدت مفید واقع شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۳    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در پیروزی پر گل این تیم برابر دیپورتیو لاکرونیا دچار مصدومیت خونینی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۳    
خودروی حامل عروس وداماد که برای حضوردرجشن ازدواج، راهی محل مراسم بود ناگهان به دره سقوط کرد و مراسم عروسی به عزا تبدیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۷    
در حال حاضر 3037 سیستم قابل حمل خورشیدی برای تامین برق عشایر در اختیار آن ها قرار گرفته که طبق وعده های وزیر نیرو قرار شده در ماه های آتی حدود 8200 سیستم دیگر نیز در اختیارشان قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در واکنش به فضاسازی های دو روز گذشته درباره مناظره تلویزیونی درخصوص برجام گفت: پیشنهاد می کنیم دولتمردان سعه صدر بیشتری داشته باشند .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۶    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، تورم کل در دی ماه 8.2 درصد و در مناطق شهری، 8.1 درصد برآورد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۷:۲۴    
بیست متری جوادیه اگرچه مدعی است در قامت یک نقد اجتماعی روی صحنه می رود، اما به واقع یک نمایش هجوآمیز مبتذلِ رکیک گوی بی ادبانه علیه مذهب و نمادهای مذهبی است که تا توانسته دهه 60 را به باد تمسخر و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۵۷    
امریکایی ها می گویند حالا که در عرصه نظامی و دیپلماتیک نقشه های شان در منطقه با شکست مواجه شده، اجازه نمی دهیم پیروزی به کام ایران شیرین شود، پس به مدت نامعلوم در سوریه می مانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۵۷    
افزایش قیمت ارز بی شک بر 50تا 70میلیارد دلار واردات رسمی و غیررسمی کشور اعم از واردات غذا، دارو، البسه، لوازم خانگی، قطعات خودرو... اثر مستقیم خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۵۴    
حدود پنج سال پیش آقای روحانی در شعارهای تبلیغاتی خود موضوع دیپلماسی اقتصادی را در برنامه های خود به عنوان یک استراتژی و راهبرد اقتصادی در سیاست خارجی مطرح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۴۸    
در همین سکوت و انفعال نمایندگان طرفدار دولت و در پایان دومین سالگرد اجرای برجام، قیمت دلار از 3300 تومان در 2 سال قبل، به رکورد بی سابقه 4650 (40 درصد افزایش) رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۴۲    
معتقدم این تشنج ها که در روزهای اخیر در بسیاری از شهرها به وجود آمد، ناشی از برنامه ریزی انباشته شده غلط سریال ها است که مردم را ناامید کرد.این جملاتی است به نقل از عبدالله ناصری از مدعیات اصلاحات.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۴۲    
دفتر رئیس جمهور اعلام کرده که امشب بعد از خبر سراسری، دکتر روحانی با مردم سخن خواهد گفت. این خبر خوبی است و امیدواریم که از آن حرف تازه ای به گوش برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۳۹    
آمریکا به عنوان فروشنده برجام، گمان می کرد این توافق نشانه ای از تسلیم جمهوری اسلامی، پذیرش هژمونی واشنگتن و اولین گام در این مسیر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۳    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی نوشته که دوران گرد هم آمدن کشورهای یک منطقه با هدف ایجاد امنیت اختصاصی برای خود و محروم کردن دیگران از آن امنیت، گذشته است و حالا دوران ایجاد شبکه های امنیتی
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰    
ولی صادقی بیماری اهل زواره است که طی یک عمل جراحی، پنس پزشک در شکمش جا مانده بود و با عمل جراحی دیگر از شکم او بیرون آورده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۷    
جزئیات برنامه اشتغالی سال 97 به تفکیک طرح های اشتغالی در حوزه مسکن، طرح های خرد و اشتغال حمایتی، بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۲    
بعیدی نژاد در بخشی از آخرین مطلبی که امروز در مورد زلزله منتشر کرد نوشت: " لرزش زمین جزو وقایع طبیعی زمین و بدلیل فعل و انفعالات داخل کره صورت می گیرد."
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۰    
نتانیاهو در این سفر مثل همیشه در مقام ژنرال جنگ نرم کشورش ظاهر شد. با چهره های مهم بالیوود دیدار کرد. به آنها وعده سرمایه گذاری مالی داد و از آنها خواست فیلم های خود را در اسراییل فیلمبرداری کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۰    
چندین سال است که به اتفاق جمع کثیری از کارشناسان فعال در زمینۀ مبارزه با فساد به این نتیجه قطعی رسیده ایم که مبارزه با فساد بی صاحب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
در ایران، مقام های دولت، یکسره در حال نفی "مذاکره مجدد" درباره "متن" برجام هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
نخست وزیر ترکیه از تصمیم این کشور برای ایجاد یک منطقه امن در عمق 30 کیلومتری خاک سوریه در شهر عفرین خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۳    
وزیر دولت اصلاحات با انتقاد از بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: کار وزارت خارجه جوابیه دادن نیست، پاسخگویی به یک رسانه، کار هم جنس خودش، یعنی سایر رسانه ها است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: گرفتار افرادی هستیم که در لباس روحانیت خانه و ماشین اشرافی دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
از زمان آغاز فعالیت آخوندی در صدر وزارت راه و شهرسازی، سوانح متعددی در حوزه های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی رخ داده که عمدتاً حاصل عملکرد ضعیف وزیر راه و شهرسازی بوده است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از داماد رئیس جمهور آمریکا و نیز فرستاده ویژه این کشور در روند صلح خاورمیانه به خاطر تلاش در راستای حل اختلافات تل آویو با اردن قدردانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد حلوصی آکار آخرین وضعیت عملیات ارتش ترکیه در شهر عفرین سوریه را بررسی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۸    
آنچه مشخص است اینکه، برجام قابل دفاع نیست. شاید هر شخصی به غیر از مدیرمسئول روزنامه شرق نیز در یک مناظره تلویزیونی حاضر شود نتواند از برجام دفاع کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۲    
گفتنی است اکنون بیش از 2 ماه از زلزله کرمانشاه سپری شده است. لازم است که آقای زیباکلام درمورد سود ماهیانه این مبلغ و نحوه هزینه کرد آن نیز به مردم گزارش دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
رهبر معظم انقلاب شروط 9 گانه ای را درباره برجام معین کرده و خواستار رعایت دقیق و موبه موی آن شدند. آیا کسانی که به دروغ ادعا می کنند همه چیز با رهبری هماهنگ شده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور فرانسه در بخشی از گفت وگو با شبکه خبری بی بی سی از همتای آمریکایی خود انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۸    
با موافقت مجلس برای کاهش منابع یارانه نقدی و در نهایت حذف بیش از 30 میلیون دریافت کننده یارانه، اکنون یارانه بگیران دو راه دارند؛ یا اجازه دهند تراکنش های مالی آنها چک شود یا داوطلبانه انصراف دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۹    
همگرایی در کل مملکت اهمیت دارد و هر زمان که ما به سوی همگرایی رفته ایم، برون داد آن خوب بوده است. انتظار ما این است که خود دولت در ایجاد همگرایی پیشقدم شود و احزاب مبنای کار خود را بر همگرایی و اتفاق ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۲    
فرق است بین کسی که ظلم را می داند و می شناسد و مرتکب می شود و کسی که بر اثر تبلیغات، درکی از ظلم ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۸    
یک هدف اساسی دشمن، ترویج بدبینی و نومیدی است؛ دستمایه های امید درکشور بی شمار است. هنر شما قادر است با استناد به واقعیّات، سرچشمه ی امید و شوق و حرکت باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۶    
معاون بندری و دریانوردی سازمان بنادر گفت: روز آینده اولین جلسه درباره بازگشایی و رمزخوانی جعبه سیاه سانچی برگزار می شود و قطعاً رمزگشایی از این جعبه سیاه نیازمند به بررسی همه جانبه و دقیق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۶    
حاج شیخ عباس قمی از جمله محدثین معروف شهر قم، در سال 1294 چشم از جهان فروبست و شاگردان بسیاری را در حوزه ادیان و احادیث تربیت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۰    
اما ماجرای املا نوشتن ظریف مذاکرات هسته ای چیست؟ آیا این موضوع فقط مستند به سخنان جلیلی یا گزارش یک اندیشکده امریکایی است یا شواهد دیگری نیز برای تایید آن هست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۰    
گوشه ای از زندگی نامه شهید کیفی احمد عبدالرحمان از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خبر از تدوین قانون جدید داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۷    
پور مختار گفت: ما برای ساخت زی زی گولو تصمیم گرفتیم عروسکی خلق کنیم که نمونه بدی برای بچه ها نباشد و عروسکی با فرهنگ باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۴    
یک عضو حزب مردم سالاری درباره آینده سیاسی جهانگیری توضیحاتی داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۴    
وزیر خارجه سعودی ضمن تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران مدعی شد که باید جلوی تداوم حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از أنصارالله گرفته شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۱    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای آورده است: بازپس گیری فرودگاه نظامی ابوالظهور پس از ازاد سازی 300 شهرک و روستا در حومه استان های حماه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۸    
امام کاظم(ع) برابر توهین ها و تحقیرهای واضح دشمنان، واکنش تند نشان ندادند و مانند امام سجاد(ع) که به دلیل عبادت و سجده های طولانی به سجاد معروف شدند ایشان نیز به دلیل این صبوری و آستانه تحمل بالا و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۵    
استاد توحیدلو روایتی جالب از پیامبر اکرم(ص) درباره رابطه مستمند و ثروتمند نقل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۵    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درخواست عجیبی از خبرنگاران در حاشیه تمرین امروز داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که حذف یارانه اقشار غیر نیازمند به 2 روش ابرازی و شناسایی صورت می گیرد، گفت: برخی از خانوارها با وجود اینکه مستحق نیستند اما یارانه نقدی دریافت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۹    
عضو شورای شهر تهران درخصوص تخریب ساختمان شمالی پلاسکو گفت: اگر ساختمان شمالی تخریب شود ظلم بزرگی نسبت به آن شده است، چرا که هیچ دلیلی برای تخریب این ساختمان وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۹    
قرارداد گومز در صورت تایید در تست های پزشکی با استقلالی ها به مدت نیم فصل خواهد بود و در صورت رضایت به مدت یک سال دیگر تمدید می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: جلسات فشرده ای برای بررسی طرح ترافیک در شورای شهر تهران برگزار شده است و برای اجرای آن در سال 97 باید تا 15 بهمن در صحن به تصویب برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
هافبک و کاپیتان سابق پرسپولیس بعد دو فصل حضور در تراکتور از این تیم جدا شد و حالا لباس پارس جم را می پوشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۰    
درباره مجریانی که با شیوه خاص اجرای خود برای تلویزیون بیننده و وجاهت کسب می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۷    
سپ بلاتر اعلام کرد که در سال 2010 پیش از انجام رای گیری برای میزبانی جام جهانی 2022 به اوباما تلفن زد و به او اعلام کرده که به احتمال زیاد آمریکا در این قرعه کشی پیروز نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
این روز ها در دنیای فوتبال استفاده از جت شخصی راه حل جالبی برای انتقال ستاره ها به مقصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
مسمویت با گاز منوکسید کربن 23 دانش آموز دبیرستان دخترانه ای در مشهد را روانه بیمارستان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
جریمه برخی تخلفات رانندگی شاید برای رانندگان عجیب باشد اما در قانون این تخلفات وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
دیروز و امروز سینمای کانون با نمایش فیلم های خانه دوست کجاست اثر زنده یاد عباس کیارستمی و پایان رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی در جشنواره بین المللی فیلم کلکته مرور می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
دبیرکل کانون کارگزاری بورس از راه اندازی سامانه مدیریت ریسک معامله گران در بهمن ماه امسال خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
دکتر میثم مطیعی، در کانال شخصی اش در تلگرام پیرامون خط یکی از دانشجوهای خود تصویری را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
15 هزار ایرانی که برای خرید بلیت بازی های تیم ملی کشورمان ثبت نام کرده اند منتظر انجام قرعه کشی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سریال خارجی الیورتوئیست برگرفته از اثر ماندگار چارلز دیکنز از امروز روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده گفت: با توجه به واردات لاشه با قیمت مناسب، صادرات دام زنده، هیچ گونه تاثیری در بازار داخل نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
فیلم سینمایی کوپال به نمایندگی از سینمای ایران در بخش مسابقه آثار بلند داستانی بیستمین جشنواره فیلم های مستقل سانفرانسیسکو به نمایش درمی آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۲    
قیمت خودروهای داخلی در بازار در هفته جاری با ثبات نسبی همراه بوده است.قیمت برخی خودروهای داخلی به شرح زیر است:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: امروز بعضی مسئولان به جای حل مشکل مردم، خود تبدیل به مشکل شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس سرپرستی منطقه 4 بانک شهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب هرمزگان با عاملیت این بانک، از توزیع بیش از 8 هزار بن کتاب به اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در این نمایشگاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهور فردا پس از خبر 21 شبکه اول سیما با مردم گفت وگو می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۳    
نرخ بیکاری برابر با 12.5 درصد است و جوانان به طور خاص در معرض فشار بیکاری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۳    
نیروهای دموکراتیک کُرد سوری ورود ارتش ترکیه به شهر عفرین در شمال سوریه را تکذیب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۰    
با شیوع تب زرد در برزیل در مناطقی از این کشور وضعیت فوق العاده اعلام شد.