چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۰۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 16 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۲    
روزنامه فاینشنال تایمز در گزارشی شاه مخلوع پهلوی را بزرگترین دزد و اختلاسگر تاریخ ایران دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۶    
زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر هجدک در استان کرمان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری گفت: در حوزه برخورد با متکدیان نیازمند توجه و همراهی مردم هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۲    
آقا شهریار جلوی درورودی دخمه نشسته است. زیادحرف نمی زند وفقط بانگاهش ازکسانی که مشتاقند با اوعکس یادگاری بگیرند پذیرایی می کند. اوبا ارزش ترین میراث زنده این دخمه قدیمی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۵:۱۲    
حمیدرضا جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب اخیراً در مصاحبه ای خواستار اعاده قدرت جهانگیری در دولت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۶    
با این حال در قصه از کلیشه دوری می کند، و ماجرا را از جایی به غیر از یک ایستگاه آتش نشانی آغاز می کند و به جایی غیر از ویرانه های پلاسکو هم ختم می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۳    
متاسفانه از منظر طیف مهمی از کارشناسان و مسئولین، حل معضلات جنسی در جامعه، هزار راه حل دارد که از این هزار، یکی هم ازدواج نیست! در این طرز تفکر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۳    
هیچ چیزی بهتر از یک خواب شبانه آرام و راحت که به استراحت و بازیابی انرژی کمک می کند نیست، اما برخی افراد همیشه خواب راحتی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۷    
مرکز پژوهشهای مجلس با بیان دو سناریو در خصوص علت دقیق وقوع تصادم کشتی فله بر چینی با نفتکش ایرانی سانچی اعلام کرد که کشتی چینی تلاش کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
برخی کابران در واکنش به گرانی های اخیر دلار و یورو در بازار ارز با وجود صحبت های رئیس جمهور مبنی براینکه مردم خیالشان بابت دلار راحت باشد ، نظراتی را به ثبت رسانده اند که در این گزارش می خوانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۹    
طبق اعلام رئیس ستاد معراج شهدای مرکز؛ پیکر مطهر 28 شهیدی که اخیراً از مرز شلمچه وارد کشور شده اند، به معراج شهدای تهران منتقل شده و عملیات شناسایی هویت پیکرهای مطهر این شهدای دفاع مقدس آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۶    
شاید با شنیدن این مساله که اسپند برای لاغری استفاده می شود تعجب کنید اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده اسپند باعث چربی سوزی و لاغری می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۳    
رئیس فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه رئیس کمیته داوران، دبیر سازمان ساحلی و مشاور رئیس فدراسیون را منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه اگر می گویم نقش آذربایجان باید در همه ابعاد بیان شو،د یک واقعیت و یک نیاز امروز جامعه است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۵    
وزارت جهاد کشاورزی با رد ادعای مطرح شده در خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: هیچ نوع محصول تراریخته ای برای مصرف خوراکی در مزارع کشور تولید نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی تولید مرکبات در سال جاری را بیش از 5 میلیون تن اعلام کرد و گفت: برای صادرات سیب و پرتقال حدود 50 میلیارد تومان یارانه صادراتی اختصاص داده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: پیش بینی شده است در سال 97 کسانی که نزدیک به 3.5 میلیون تومان حقوق می گیرند افزایش 10 درصدی و دریافتی آنها که زیر این مبلغ حقوق می گیرند پلکانی افزایش یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۰    
وزیر امور خارجه، گفت: جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و به برکت حضور مردم امن ترین و آرام ترین کشور منطقه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۴    
علی آشتیانی پور مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجردرباره وضعیت رای گیری مردمی گفت: تصمیم ما این بود که مانند سال 94 هر روز 5 فیلم برتر مردمی را اعلام کنیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۵    
حرکت نمایشی کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی تیم المپیاکوس یونان در دربی آتن بازتاب زیادی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۲    
سنگربان سابق تیم ملی فوتبال استرالیا پس از 20 سال از حماسه ملبورن تصمیمی را علیه فدراسیون فوتبال ایران گرفت تا کینه خود را نشان دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۴    
تنها 7 سال داشت. از مدرسه تعطیل شد اما مسیر خانه اش را اشتباهی رفت. به خاطر یک فکر بچگانه، راهش را تغییر داد تا کمی دیرتر به خانه شان برود. همین فکر، مسیر زندگی اش را برای همیشه عوض کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
رادیو ایران با تجهیز استودیویی رادیویی در خیابان انقلاب از خوانندگان حماسی دعوت می کند تا برای مردم حاضر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن اجرا داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۵    
چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت (کاخ رسانه)، با استقبال چشمگیر مخاطبان از به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا روبرو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
کاش اجازه می دادند یک شب دسته جمعی ،یک دلاری و هزار تومانی در دست بگیریم و در خیابان های شهر شادی کنیم و برقصیم،همان یک شب به چند سال سختی می ارزید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
شرکت های ایرانی در نظر دارند در آستارخان روسیه، خطوط تولید میوه و سبزی ایجاد کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
در پدیده ای نادر یک گوساله با چهار دست، سه پا و 2دم در شهرستان منوجان از توابع جنوب استان کرمان متولد شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان اینکه عمده نگرانی ما مبحث بالا رفتن ECآب در مقطع اهواز، آبادان و خرمشهر است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید محصولات پروشی شیلاتی و خاویاری در39 سال از عمر جمهوری اسلامی ایران افزایش 36 برابری داشته و به یک میلیون و150 هزار تن رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۹    
مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: 17 هزار نفر از دانشجویان و دانشگاهیان در اواخر بهمن ماه امسال به عتبات عالیات مشرف می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از تحقق و توسعه شهر هوشمند بر پایه فناوری ارتباطات و اطلاعات خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۷    
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های وزارت اقتصاد با بیان اینکه نرخ ارز محاسباتی بودجه باید به یورو تغییر کند، گفت: آمریکا به کشورهای اروپایی و آسیایی فشار می آورد و این کشورها نیز جرأت نمی کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۷    
معاون وزیر تعاون در پاسخ به سؤال فارس درباره عاقبت شرکت های تعاونی سهام عدالت که پس از ثبت نام 49 میلیون نفر اکنون بیکار شده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۷    
سفیر فلسطین در تهران، تأکید کرد که حمایت جامعه بین الملل از فلسطین در شورای امنیت، حقانیت مسئله فلسطین را ثابت کرد و نشان داد که تصمیم ترامپ در مورد به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۴    
جلسات کمیته جذب دانشگاه آزاد ماه هاست تشکیل نشده است. تشکیل نشدن جلسات این کمیته به معنای بلاتکلیفی استادان قراردادی این دانشگاه است که وضعیت استخدام شان در این کمیته بررسی می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۱    
یک منبع دیپلماتیک غربی از انجام مراحل تحویل جزیره تیران مصر به عربستان که به شکل محرمانه و بی سر وصدا رخ داد، پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۵    
به گزارش گروه Tax Justice Network، سوئیس فاسدترین کشور جهان بوده و پس از آن، آمریکا و جزایر کایمن قرار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۵    
باور کنید یا نه؛ چاقی شکمی عوارض زیادی برای سلامت دارد و حتی خطرات آن از چاقی عمومی بدن بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۲    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه اجتماعی خود از ابراهییم حاتمی کیا کاگردان فیلم به وقت شام قدردانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۹    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند کهدر ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۳    
سهراب مرادی نتوانست عنوان بهترین وزنه بردار جهان را کسب کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۴    
در پنجمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر 9 فیلم برتر آرای تماشاگران اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۱    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر دقایقی پیش حوالی هجدک کرمان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۸    
مردی که از دو سال قبل به اتهام قتل مردی کارخانه دار با انگیزه فرار از بدهی یک میلیارد تومانی در زندان به سر می برد روز گذشته در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۵    
معاون شرکت بازرگانی داخلی با اشاره به طرح تنظیم بازار شب عید گفت: 60 هزار تن برنج وارداتی در ایام پایانی سال برای ایجاد تعادل بازار عرضه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۵    
روز دوشنبه با قدرت گرفتن دلار و هجوم بازار به فروش، قیمت های نفت به افت هفته گذشته خود ادامه داد و برنت به پایین ترین سطح یک ماه اخیر خود رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۵    
حجت الاسلام حسینی می گوید: دوران انقلاب اسلامی یکی از طلایی ترین دوره های تاریخ بشریت است و زمانی که به قیام حضرت مهدی(عج) منتهی شود، طلایی بودنش آشکار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۲    
نمایندگان برخی از رسانه های زنجیره ای فیلمی که درباره مجازات قاچاقچی های انسان در دوبی ساخته شده است را تهدید امنیت ملی می دانند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۰    
بخشنامه نحوه محاسبه و میزان پرداخت پاداش (عیدی) 1397 به کارکنان اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۰    
مدیرعامل بانک ملی گفت: بانک ملی دستگاهی را فراهم کرده که براساس آن دارندگان کارت سکه می توانند با قراردادن کارت در دستگاه سکه تحویل بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۷    
کنسرسیوم مشارکت و اتحاد دو یا چند نفر یا چند شرکت یا چند سازمان یا ترکیبی از آنها باهم می گوییم که برای رسیدن به یک هدف، فعالیت های هماهنگ دارند یا منابعشان را با هم ادغام می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۵    
هیئت اجرایی AFC از ابتدا نام ایران را در صورت جلسه تصمیم گیری درباره میزبانی از تیم های عربستانی قید نکرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۳    
بعد از اینکه سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد همه دانش آموزانی را که در مدارس تیزهوشان کشور مشغول به تحصیل هستند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۳    
شاهکار مهدویان در فیلم لاتاری زمانی رقم می خورد که هوشمندانه موضوع غیرتمندی مرد ایرانی را به غرور ملی پیوند می زند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۳    
اجبار یا انتخاب؟ باشگاه های استقلال و تراکتور می گویند مجبور به بازی در عمان شده اند و قطر اولویت اول شان برای میزبانی از تیم های عربستانی بود، آن سو اما مهدی تاج ادعای دیگری دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۱:۱۰    
گاهی گرفتن یک تصمیم مهم در یک بزنگاه تاریخی، باعث تغییر سرنوشت یک فرد می شود. در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار پیش آمد که موسم تغییر و تحول در بطن انقلاب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۵۸    
برخی از اصلاح طلبان بر این باورند که مدیریت نظام بعد از امام متفاوت شد و برخی با صراحت می گویند از اهداف انقلاب اسلامی منحرف شدیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان "از اواخر وقت روز سه شنبه جریانات خنک شمالی وارد کشور می شود"، گفت: پیامد این جریانات شمالی افزایش ابر، کاهش دما و بارش پراکنده در استانهای شمالی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۶    
نشست خبری فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برگزاری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۳    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال آینده حقوق بازنشستگان حداقل 10درصد افزایش خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهار نظری مضحک مدعی شد در غزه بحران انسانی وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۷    
حضور محمدحسین مهدویان در سومین سال متوالی در جشنوارۀ فجر را باید از خوش اقبالی سینمای ایران دانست که بتواند هر ساله فیلم بسازد و قصه های ناگفتۀ نسل انقلاب را با هنر زیبایش تصویر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بوجه با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار شغل در سال 97 انجام شده است گفت: اعتبار ویژه ای نیز در این راستا به شهرستان ها اختصاص داده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۵۸    
محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز استکبار از اقدامات ایران اسلامی نگران است که این نگرانی جای خوشحالی دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۵۸    
جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۴    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اکنون 2 میلیون زایمان طبیعی رایگان با هدف ترویج زایمان طبیعی در کشور انجام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۱    
حدیثی از امام صادق علیه السلام در متن خبر آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۵    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه افسردگی در جامعه ما وضعیت خوبی ندارد و ما به عنوان متولی سلامت به دستگاه های فرهنگ ساز تاکید جدی داریم تا نشاط سازی در جامعه در دستور کار قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۲    
وزنه برداری المپیکی ایران با کسب سه هزار و 142رای، سوم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۳    
پرویز پرستویی درباره کتاب وقتی مهتاب گم شد نوشت: می توانم از ته دل و برای همیشه افتخارکنم که در سرزمینی زندگی می کنم که این چنین قهرمانانی نه در افسانه که در واقعیت دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۱    
رئیس سابق سازمان صدا و سیما از عمل موفقیت آمیز جراحی کیسه صفرای خود در بیمارستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی با حقوق بهمن پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۴    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که 78 درصد مشمولین را تشکیل می دهد پس از پایان دهه فجر تا آخر اسفند با توجه به سودهای دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بخش اعظم بودجه رژیم پهلوی به نفت وابسته بود، اما اکنون تنها 31 درصد اقتصاد ایران متکی به نفت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس اورژانس آلمان گفت: ما به هیچ عنوان همانند ایران توانایی مدیریت بحران زمین لرزه ای همچون کرمانشاه را نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۷    
استقلالی ها تنها تا فردا فرصت دارند تا لیست خود را برای حضور در لیگ قهرمانان نهایی و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۱    
سامانه پایش اطلاعات کشور پاک ، در راستای شفافیت اطلاعاتی با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت در حوزه توسعه پیام رسان ها مسؤولیتی ندارد، گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۳    
فرخ نگهدار رئیس گروهک فدائیان خلق مدت هاست در لندن اقامت دارد و از چپ کمونیستی به لیبرالیسم گرایش پیدا کرده و با شبکه بی بی سی همکاری می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
امروز اگر روشن شده که فردی همچون رییس بنیاد مستضعفان این چنین بی محابا مشغول ریخت و پاش بیت المال است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس اتحادیه های دینی کمیته امور مذهبی تاجیکستان در نشست مطبوعاتی این نهاد از برکناری 35 ائمه مساجد این کشور در پی آزمون صلاحیت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۹    
پژمان فر: معاونین پارلمانی رئیس جمهور نمایندگان را مجبور به پس گرفتن امضا ها کرده اند / از 180 امضاء تنها 77 نفر مانده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۰    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این فدراسیون تاکنون هیچ شکایتی از علی کریمی نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۴    
جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همه عرصه های نبرد نظامی دشمن را مسدود کرده است، گفت: ما در انتخاب راهکارهای نظامی برای غلبه بر منافع حیاتی دشمن دست برتر را داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۲۵    
با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس تهران فردا سه شنبه 17 بهمن تعطیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۹    
بالا رفتن جهشی نرخ دلار در روزهای اخیر باعث شده تا این سوال به ذهن متبادر شود که آیا اساسا این روند توقفی هم خواهد داشت یا خیر؟ امری که باعث شده این روزها اطراف میدان فردوسی و چهارراه استانبول کمی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۰    
یک روزنامه سعودی گزارش داد که مقامات ریاض، از نزدیک شدن نخست وزیر لبنان، متحد خود در بیروت، به ترکیه ناخرسندند و او را تهدید به مجازات کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۱    
یک روزنامه نگار معروف اسرائیلی در کتاب جدید خود اسرار ناگفته ای از زندگی شخصی و حرفه ای نخست وزیر رژیم صهیونیستی را افشا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که مسئولان باید با وضع فقیرانه زندگی کنند تا فقرا از غصه دق نکنند تاکید کرد: باید صدای اعتراض مردم را شنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۶    
با اینکه مقامات ترکیه درباره حمایت تسلیحاتی از کردهای سوریه به آمریکا هشدار داده اند اما هنوز هم ارسال سلاح به مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران گفت: متاسفانه در گزارشات ارایه شده عدم هماهنگی میان دستگاه ها به چشم می خورد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۷    
دیوان محاسبات کشور: با تأکید بر اتقان یافته های مندرج در گزارش تفریغ، تقاضای برگزاری مناظره را بدعتی ناروا و مغایر با اصل استقلال دیوان محاسبات به عنوان دستگاه نظارتی عالی و تخصصی قوه مقننه می دانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان معتقد است امروز فضای انتخابات با فضای تدوین قانون انتخابات در دهه 60 بسیار متفاوت شده است، به طوری که برخی در انتخابات اخیر در جای اپوزیسیون نظام نشستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امشب مهمان برنامه گفت وگوی ویژه شبکه دو سیما است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۴    
از ابتدای سال 2018 دولت انگلیس به صورت کامل مخفیانه شروع به نشان دادن چراغ سبز به عربستان برای پایان دادن جنگ یمن و رفتن پای میز مذاکره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۱    
بروکسل با وجود اینکه خواهان وقوع جنگ تجاری با آمریکا نیست اعلام کرده است که به سیاست های اقتصادی خصمانه ترامپ در قبال تولیدات اروپایی واکنش سریع مناسبی نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۵    
معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از گروه های کرد خواست برای حفظ منافع کردها وحدت داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۳    
به اعتقاد کارشناسان برخی مسائل مانند مسائل اقتصادی به مقامات روسیه اجازه نمیدهد تا به اقدامات ترکیه در سوریه انتقاد کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۰    
سامانه موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن صبح امروز (دوشنبه) یک موشک بالستیک کوتاه برد را به پایگاه نظامی ملک فیصل در خمیس مشیط در عسیر شلیک کرد.