چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۳۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 29 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۶    
از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از 10139 مورد حادثه خشونت آمیز مسلحانه در آمریکا رخ داده است و در پی آن بیش از 2675 نفر کشته شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از صادرات 18 هزار تن سیب زمینی تولیدی استان زنجان به عراق و روسیه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۱    
مانفیست، فهرست کل بار یا محموله شامل مشخصات تجاری کالا است، این مشخصات شامل شماره سند حمل، فرستنده، گیرنده،تعداد و نوع بسته ها، شرح و مقدار کالا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر دقایقی پیش شهر تخت در استان هرمزگان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: متأسفانه بی تدبیری وقصور مدیریت شهری و بنیاد مسکن ،علی رغم هشدارهای هواشناسی باعث آب گرفتگی چادرهای مردم زلزله زده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۸    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی درخواست کرد که مصوبه اخیر مجلس درباره افزایش قیمت سیگار مورد واکاوی قرار گیرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
اهالی ورزش با خانواده درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان در مسیر تهران-یاسوج همدردی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
علاوه بر آزادی حمل سلاح، چند عامل دیگر در جامعه آمریکا وجود دارند که به وقوع خشونت های مسلحانه و تیراندازی های مرگبار در این کشور منجر می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
پاراکماندار کشورمان که مدال طلای پارالمپیک لندن و ربو را در اختیار دارد به عنوان بهترین وردسکار سال 2917 در رشته پارا تبروکمان انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی از افزایش 9سانتی متری تراز دریاچه ارومیه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
دبیر ستاد زیست فناوری ریاست جمهوری گفت: رتبه 14 تولید علم متعلق به کشورمان است که خوشبختانه برای چندین سال متوالی موفق به حفظ این جایگاه شده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتاق تهران گفت:در اواسط دهه 1350 میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی معادل 15 هزار میلیارد تومان برآورد شده که این حجم سرمایه گذاری با در نظر گرفتن قیمت ثابت در سال 1392 تقریبا ثابت مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۶    
سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به امکان استعلام صلاحیت فردی رانندگان، ظرف 48 ساعت، در سراسر ایران مجهز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۴    
سؤال از رئیس جمهور در گیر و دار جابه جایی دولت در سایه آنچه طراحان، لابی دولت و هیئت رئیسه مجلس عنوان می کردند با در بسته و سد هیئت رئیسه مجلس روبه رو شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
فرزند خلف شیخ نصر جرار یعنی احمد جرار در عملیاتی کاملا حساب شده خاخام تندرویی را به هلاکت رساند که نه تنها در گسترش شهرک نشینی ها نقش داشت بلکه بر مهدورالدم بودن مردم فلسطین تاکید داشت
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل خانه سینما در هفتمین جشن کتاب سال سینمای ایران گفت که به خاطر داشته باشیم که سینما تمام خواسته ها و آرزوها را به تصویر می کشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۹    
ابراهیم حاتمی کیا گفت: نمی دانم نان چه کسانی را از سر سفره شان برداشته ام که اینطور به من غضب می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۷    
مادر شهید مدافع حرم حسین معزغلامی در صفحه اینستاگرام خود طی دل نوشته ای از لحظه وداع با فرزندش در اعزام به سوریه سخن گفته و نوشته است: من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
ترمز یکی ازمهم ترین قسمت های هر خودرویی است که نیازمند سرویس و رسیدگی است و در صورت بروز مشکل، می تواند خطرات بسیاری را برای سرنشینان به وجود آورد. یکی از این مشکل ها چوب (سفت) شدن پدال ترمز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
معاون وزیر صنعت، با بیان اینکه همه قراردادهای پسابرجامی در زمینه خودرو در حال اجرا است، گفت: قرارداد پژو با ایران خودرو در حال اجرا بوده و در حال حاضر مشتریان از محصولات آن استفاده می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
در ابتدای این پیام آمده است: سانحه تلخ و غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیزمان در این سانحه هوایی موجب تالم خاطر اینجانب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
مسدود شدن یک مجرای اشک می تواند از تخلیه عادی اشک جلوگیری کرده و به شکل گیری شرایطی به نام داکریوسیستیت (عفونت کیسه اشکی) منجر می شود که تولید ترشحات غلیظ و چسبنده چشمی را در پی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۹    
اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را در پایان دی سال 96 معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی، مراتب تسلیت و همدردی خود را به سبب وقوع سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در این کشور که 66 کشته به جای گذاشت به وی ابراز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۷    
مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: در سفر رییس جمهور به هند تفاهمات نهایی برای توسعه بندرشهید بهشتی چابهار صورت گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
رتبه بندی 30 بانک کشور در شاخص ماندگاری سپرده ها نشان می دهد که بانک های خصوصی به دلیل اعطای سود بیشتر از حد معمول و قانونی به سپرده ها، بیشترین میانگین ماندگاری سپرده را دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
دولت سوریه با انتشار بیانیه ای سقوط هواپیمای مسافربری ایرانی را به خانواده های قربانیان و مردم کشورمان تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
انتشار تصاویر فرو رفتن یک سرباز صهیونیست در سطل زباله با موجی از تمسخر و استهزاء در فضای شبکه های اجتماعی روبرو شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۹    
پیام تسلیت کارلوس کی روش در پی سانحه سقوط هواپیما: چه خبر غم انگیزی، دعا و افکار ما با قربانیان و خانواده هایشان است، روح جانباختگان در آرامش باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۹    
رئیس جریان حکمت ملی عراق حادثه سقوط هواپیمای ایرانی را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
محمد جواد ظریف در توییتر خود نوشت: پیام من در کنفرانس مونیخ روشن بود، یا با هم می بازیم یا با هم می بریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۷    
سوپر استار سینمای ایران این روزها به رشته بوکس علاقه مند شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
محافل دیپلماتیک عربی با اشاره به ناخرسندی ملک سلمان از سیاست های محمد بن سلمان که سردی روابط با برخی کشورهای عربی را به دنبال داشته است از افول جایگاه عربستان پرده برداشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
کار کارلوس کی روش برای انتخاب مهاجم اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی سخت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
سردار شهید حسن باقری از شهدای شاخص دفاع مقدس و الگوی اخلاق اسلامی بر اقامه نماز اول وقت تاکید بسیار داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
یگان مبارزه با تروریسم در عراق به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد داعش طرح هایی برای تسلط بر کرکوک دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دیدن فیلم سینمایی به وقت شام، مطالبی را در خصوص این فیلم بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۳    
دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه امروز با پیروزی روسیه به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
براساس اعلام بیمه ایران هواپیمای ATR پرواز تهران - یاسوج تحت پوشش بیمه ایران بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۴    
از روز گذشته آسمان کشورمان فعال تر شده؛ هم برف و باران دارد و هم مه و سرما و گردوغبار. برف و بارانش به استان های غربی و شمالی رسیده و برخی را خوشحال و برخی مثل زلزله زدگان را دچار دردسر کرده و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۰    
سازنده به وقت شام درباره صحبت هایش در اختتامیه جشنواره فجر گفت: جشنواره فیلم فجر، جشنواره انقلاب است و باید به انقلاب اسلامی بپردازد و به آن التزام داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۴    
یکی از عادت های نامناسب که روی افزایش وزن تاثیر می گذارد مصرف صبحانه ای است که از نظر مواد مغذی یا حجم آن فقیر است. یا از مواد غذایی نامناسب برای صبحانه استفاده می کنید و یا صبحانه کافی نمی خورید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۸    
بانک در نگاه و باور افکار عمومی و حتی عده نه چندان اندک مسئولان کشور، یک سازمان و نهاد عام المنفعه است و مشکلات نظام بانکی کشور در این دیدگاه غلط ریشه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۲    
بانک مرکزی اعلام کرد: تاکنون بیت کوین و سایر ارزهای رمزینه و اینترنتی از سوی بانک مرکزی به عنوان ارز رسمی معرفی نشده اند و این بانک هیچ گونه فعالیت و مشارکتی در خرید و فروش این ارزها ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۹    
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در سال گذشته 412 میلیون دلار صادرات آبزیان داشتیم و این میزان در 10 ماه امسال به 475 میلیون دلار رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۹    
کرامت نرگس نژاد یکی از مسافران پرواز امروز هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج که نامش نیز در لیست 60 نفره بوده و بلیت خود را نیز باطل نکرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۶    
اینفوگرافی مرگبارترین سوانح هواپیماهای مسافرتی ایران را مشاهده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۳    
با برگزاری مجمع مؤسس در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر تاسیس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
تیم های روبین کازان و آمکار در اردوی های زمستانی نیم فصل خود دیدارهای دوستانه ای برگزار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۶:۰۰    
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت روحانی به اصلاح طلبان رودست زد و هزینه هایی را پای اصلاح طلبان نوشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۹    
آخوندی در اظهارنظرهای متفاوت سعی کرد مسکن مهر را پوپولیستی اعلام کند البته او در مقطعی آن را هم مزخرف دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۰    
هجوم به خانه آن حضرت و مضروب کردن وجود مقدسش، شکستن پهلوی مبارکش و سقط جنینی که داشت و تبعات ناشی از یک چنین هجمه ای این بود که آن وجود مقدس را در بستر شهادت قرار داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۲    
پاپ فرانسیس 81 ساله گفت:" همچنان با تکنولوژی مدرن در مبارزه هستم."
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۶    
نماینده مردم بویراحمد و دنا با تاکید براینکه خلبانان برجسته و صاحب نظر در جلسه با وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان هواپیمایی، ایمنی هواپیمای سقوط کرده را تایید کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۸    
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی پخش شایعاتی مبنی بر بمب گذاری خودرو در منطقه باغ دبیر قزوین، این بمب گذاری صحت ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۸    
پست 10 روز قبل مرحوم کاوه خلیلی خلبان دوم هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۹    
این رویکرد از باب راه اندازی کرسی های آزاداندیشی و نیز کرسی های نظریه پردازی مفید است، اما در مورد چند و چون نظریات ایشان در سمینار یاد شده اگر چه نمی شود به همه آن پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی درباره امنیت هواپیمای آسمان گفت: هواپیمای ATR از ایمن ترین هواپیماهای کوتاه برد جهان است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
حسام الدین آشنا در اقدامی قابل تأمل با جامعه شناس دینی خواندن و حامی محیط زیست خواندن کاووس سیدامامی سعی کرد او را از خودکشی تبرئه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی سانحه مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از هم وطنان مان را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۸    
بررسی نمودارهای ارزش جهانی دلار در یک سال گذشته نشان می دهد ارزش این ارز روندی کاملا نزولی داشته است، لذا نمی توان افزایش نرخ دلار در ایران را به افزایش ارزش جهانی دلار نسبت داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بالگردها با توجه به این شرایط نمی توانند به پرواز درآیند و تیم های امدادی از ساعت 5:30 صبح فردا(دوشنبه) ادامه عملیات جستجو را با جدیت پی می گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: 20 تا 25 میلیارد دلار ارز خانگی وجود دارد که اگر بانک مرکزی بتواند برای جلب اعتماد مردم اقدام کند، این ذخایر ارزی می تواند دوباره به چرخه اقتصاد کشور بازگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۸    
علی اکبر ولایتی مشاوربین الملل مقام معظم رهبری با فواد معصوم رییس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۹    
علی وقفچی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی، درباره نشست امروز سوال کنندگان از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۶    
عضو سابق اتاق بازرگانی با اشاره به اهمیت رتبه بندی کارت های بازرگانی گفت: اجرای طرح رتبه بندی موجب می شود که بار دیگر به نام یک زن روستایی 700 پورشه وارد کشور نشود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست نوبت عصر امروز (یکشنبه) پارلمان و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور، بند های تبصره 7 لایحه را به تصویب رساندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی برای برگزاری دیدار با السد قطر به این کشور سفر کرد که همراه کاروان پرسپولیس، سرلیدر این باشگاه هم حضور داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۵    
تصمیم اخیر پاکستان برای فرستادن تعداد بیشتری از سربازانش به عربستان برای ماموریت مشاوره و آموزش مناقشه ایجاد کرده و این نگرانی را به وجود آورده که این سربازان ممکن است در جنگ تحت رهبری عربستان علیه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۲    
کماندار ملی پوش معلول ایرانی به عنوان بهترین ورزشکار معلول تیراندازی با کمان جهان انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (یکشنبه) از تداوم حمایت های تسلیحاتی آمریکا از شبه نظامیان کرد سوریه انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
با نظر مجلس معادل در آمد عوارض سیگار در اختیار وزارت ورزش به میزان 30 درصد، آموزش و پرورش به میزان 20 درصد، و بهداشت، به میزان 50 درصد قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۱    
وزیر خارجه ایران و نخست وزیر منطقه کردستان عراق عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۴    
دادستان تهران از سرپرست دادسرای جنایی خواست در پرونده فوت کاووس سیدامامی با انجام تحقیقات لازم و تسریع در جمع آوری ادله و تحقیق از افراد مرتبط با زندانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۶    
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در کنفرانس مونیخ یکبار دیگر ادعاهای مضحک خود در خصوص ایران را مطرح کرد ،که اندکی بعد با پاسخ قاطع ظریف مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۵۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرده یک سامانه بارشی امروز نیمه غربی کشور را فرا می گیرد و اواخر وقت سه شنبه از شرق کشور خارج خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت از در نظر گرفتن یک هزار و 300 میلیارد تومان برای حمایت از صادرات در بودجه سال 97 خبر داد و گفت: بخشی از این منابع به صورت یارانه سود بانکی در اختیار صادرکنندگان قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
سردار حسن مهری در مورد حادثه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط تهران- یاسوج، گفت: پرواز 3704 شرکت هواپیمایی آسمان ساعت 8:54 صبح امروز از تهران به سمت یاسوج به پرواز در آمد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
وزیر خارجه عربستان در سخنرانی امروز در کنفرانس امنیتی مونیخ مواضع ضد ایرانی کشورش را تکرار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: پس از پایان بررسی لایحه بودجه 97، موضوع استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
دبیر اجرایی هفته آگاهی از مغز با بیان اینکه برنامه های این هفته از 4 تا 11 اسفند ماه در کشور برگزار می شود، گفت: در این هفته سعی می شود تا با برگزاری برنامه های مختلف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:هم اکنون فوتبال دنیا با قضاوت داوران ایرانی مواجه است که این امر یک رویکرد بسیار مناسب و مطلوب برای کمیته داوران محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۴    
تصاویر اساتید دانشگاه آزاد که صبح امروز در حادثه سقوط هواپیمای یاسوج جان باختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۴    
برج میلاد تهران سه شنبه (اول اسفند)همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۱    
برای سفید کردن دندان می توانید از روش هایی طبیعی با موادی که دسترسی به آنها آسان است نیز استفاده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۸    
9 عضو یک خانواده که متهم هستند با همدستی هم راننده اتوبوس را کشته اند، دیروز با حکم قضایی به زندان و پرداخت دیه محکوم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۸    
خسروتاج با بیان اینکه اگر قرار بود من تعرفه ترحیحی با ترکیه را امضا کنم، قطعاً چنین قراردادی را امضا نمی کردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
رسول خادم در نامه ای به نایب رئیس فدراسیون کشتی خواستار معرفی فرد واجد شرایط برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۲    
ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان توانستند در مسابقات داخل سالن آسیا رکورد خود را جابجا کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
مدیران 2 تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی برای تماشای بازی تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
نتانیاهو که پیش از این با نمایش یک نقاشی بچه گانه در مجمع عمومی سازمان ملل خود را مضحکه جهانیان کرده بود، اینبار در کنفرانس امنیتی مونیخ تکه ای آهن پاره را به نمایش گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با مصدومیت جدی ای روبرو شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس کمیسیون عمران، نماینده یاسوج و غلامرضا تاجگردون در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی شرکت داشتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
سفیر آلمان در تهران، در واکنش به سقوط هواپیمای یاسوج به تهران در حساب توییتر خود نوشت: سقوط هواپیما مرا متاثر کرد، آماده کمک هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۰    
چند صباحی است که مخالفت شخصی با لاریجانی ها را به انتقادات گسترده از دستگاه قضایی پیوند زده و به هر بهانه ای به قوه قضاییه می تازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۰    
هافبک تکنیکی سابق پرسپولیس با توجه به حضور این تیم در قطر در اردوی سرخپوشان حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۴    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد با صدور پیامی جان باختن سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه سقوط هواپیمای یاسوج را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۴    
وزیر ارتباطات گفت: تنها نسخه رشد و بهره وری مناسب در اقتصاد، تحقق اقتصاد مقاومتی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۸    
کیف های حاوی پول نقد به نفع نامزدهای انتخابات ایتالیا راهی هتلی در رم شد. مطالب رسواکننده ای درباره تحریف انتخابات در نیکاراگوئه به روزنامه های خارجی درز پیدا کرد ...