سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۰:۰۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 13 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۳    
مراسم ترحیم حاج رضا مقدسی، مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و از فعالان رسانه ای انقلابی امروز از ساعت 18:30 الی 20 در مسجد نور واقع در خیابان فاطمی برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۴    
به گزارش جهان نیوز ؛ محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب طی یادداشتی در اینستاگرام خود تاکید کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۵    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اشاره به افزایش خانه های مشارکتی سازمان فرهنگی هنری از 26 به 190 طی دو سال گذشته بر لزوم مشارکت شهروندان تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی جز با مردم شکل نمی گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۴    
کارشناس علوم قرآنی گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) و نوع نگرش ایشان و دفاعی که این بزرگوار از حریم امامت و ولایت انجام داد، باید برای مردم بیان و تبیین شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
در دوازدهمین دوره تکریم چهره های قرآنی از برترین های قرآنی کشور در 10 عنوان تجلیل به عمل آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۱    
امام علی علیه السلام فرمودند: کسی که از همه بیشتر آرزو دارد، از همه کمتر به یاد مرگ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
پدر ما یکبار می گفت گاه که من به خانه آقای خامنه ای می رفتم فرشی که در زیر پایشان بود طوری بود که من به موکت پناه می بردم! شما که نمی توانید همه مشکلات مردم را حل کنید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۷    
چند سالی بیش نیست که دارویی به نام زولپیدم وارد بازار دارویی ایران شده است که به واسطه نبود مطالعات کافی در باره این تازه وارد ناشناخته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
یک مسؤل وزارت بهداشت گفت: فرهنگسازی تغذیه مناسب و سالم با توجه به شیوع چاقی و بیماریهای غیرواگیر از جمله دیابت، بیماریهای قلبی عروقی و انواع سرطان ها در اولویت برنامه های بهبود تغذیه جامعه قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
یک حقوقدان می گوید در صورت رضایت ندادن خانواده شاکر، مجازات حبس خواهد بود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۶    
مدیر عامل بیمه البرز گفت: تا به امروز تنها 17 نفر از خدمه سانچی تحت پوشش بیمه البرز قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
نهاد های مالی، بنگاه هایی هستند که خدمات مربوط به دارایی های مالی را ارایه می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اینکه توزیع امکانات درمانی در پایتخت مناسب نیست، گفت: نیاز مبرم به افزایش پایگاه های اورژانس در پایتخت دیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۲    
گوشه ای از زندگی نامه شهید یوسف احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۲    
اصرار امریکا بر تحریم های یک جانبه دلاری علیه ایران که بخش اعظمی از سیستم بانکی اروپا و دیگر نقاط جهان را از مبادله مالی با ایران منع می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۹    
شرح و تفسیر حکمت 284نهج البلاغه با موضوع بهانه جویان را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۹    
نگرانی هایی بابت نشت سوخت از مخازن نفتکش سانچی که اکنون در عمق 115 متری آبهای شرق چین آرام گرفته وجود دارد و همین نگرانی ممکن است به بیرون کشیدن لاشه نفتکش از آب بینجامد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازار سهام با دستور رونق نمی گیرد،گفت: تقویت بازار سرمایه یکی از راهکارهای موثر برای جلوگیری از رونق بازار سوداگری محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۶    
ترامپ مجوز انتشار اسناد محرمانه اف بی آی را صادر کرد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۷    
با وجود این که طی روزهای گذشته دمای هوا منفی بود، اما در مقابل تغییرات قیمتی در بازار خودرو در جهت مثبت حرکت می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۱    
ترامپ با نظامیان فراری کره شمالی در کاخ سفید دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
حمیدرضا گرشاسبی پس از برد پرسپولیس برابر سپاهان گفت: بعضی ها دارند شیطنت هایی می کنند با توجه به اینکه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است مانع تمدید قرارداد بازیکن ها شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
مردی که متهم است شش سال قبل همسرش را از تهران به چالوس منتقل کرده و در آنجا به قتل رسانده بود با هوشیاری خواهر مقتول به دام پلیس افتاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
هادی محمدیان کارگردان سینمایی فیلشاه با انتقاد از مدیریت جشنواره که بدترین سانسها را به این انیمیشن داده است، دهه اخیر را دهه انیمیشن دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
اگر در نتیجه فوت شخصی، مالی از متوفی به ورثه برسد، وراث یا نماینده قانونی موظفند ظرف 6 ماه از تاریخ فوت، به سازمان مالیاتی مراجعه و صورت اموال و بدهی های وی را گزارش دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
درگذشت رضا مقدسی جوان فعال و پرانرژی که عمر خود را در سنگر دفاع از انقلاب گذاشت، موجب اندوه بسیاری از دوستان و همکارانش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
به گفته وزیر ارتباطات شرکت ها موظف هستند ابتدا از اینکه سرعت مورد تقاضای مشترک قابل واگذاری است، اطمینان حاصل نمایند و سپس نسبت به برقراری آن اقدام نمایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
درستی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره از 9 اسفند در شهر تهران گفت:باید از برگزاری نمایشگاه های فاقد مجوز اصناف جلوگیری شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
فقط سرما و زندگی سخت در چادر و کانکس نیست که تَن زلزله زدگان کرمانشاه را می لرزاند؛ نمکی هم که برخی شرکت های بیمه به زخم غم دیده ها زده اند، آشفتگی آنان را دو چندان کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهوری افغانستان با متهم کردن پاکستان در کوتاهی در مبارزه علیه طالبان، این کشور را کانون اصلی تجمع نیروهای طالبان دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
براساس بخشنامه بانک مرکزی قرار است مبادلات بانکی مثل خرید شارژ تلفن همراه از طریق کدهای دستوری (USSD) از فردا 15 بهمن متوقف شود؛ اقدامی که مخالفان جدی دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
به گزارش جهان نیوز ؛ عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار عکسی در کانال تلگرامی خود در خصوص حمام های عمومی نوشت: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از بانوان مدال آور تقدیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت رضا مقدسی با صدور پیامی درگذشت مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۲    
رئیس بازاریابی سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال دو بازی در اسفندماه و 2 بازی هم قبل از خرداد با حضور شمسایی برگزار می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، لوگوی برنامه نود را در نشست خبری به کناری پرتاب کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۵    
علم الهدی با اشاره به اینکه هیچ مسلمان و شیعه ای نمی تواند دین مدار باشد که زندگی اش را ستیز و مبازه تشکیل ندهد، تصریح کرد: یک مسلمان شیعه یا باید با کفر بستیزد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۵    
دین به حجاب هم تقلیل پیدا نمی کند. حجاب هم به حجاب بیرونی تقلیل پیدا نمی کند بلکه حجاب درونی مهم تر است. برعکس کسانی هم هستند که نماد درست دارند ولی درون شان خراب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران گفت: برای اینکه از ایجاد مشکل جلوگیری کنیم باید منابع مختلف مالی و سرمایه را مدیریت کنیم و این کار بدون حضور مردم امکان پذیر نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۲    
آیا فرزند شما احساس مسئولیت پذیری دارد؟ آیا فرزند شما در زندگی روزمره نیاز به دسترسی سریع به دوستانش از طریق شبکه های اجتماعی دارد یا خیر؟ و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۸    
مراسم تشییع رضا مقدسی فردا (14 بهمن ماه) از ساعت ده صبح از مقابل منزل آنمرحوم و مراسم ترحیم روز دوشنبه (16بهمن ماه) برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۸    
پژو 2008 نخستین محصول شرکت ایکاپ در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با کسب 4 ستاره کیفی در صدر جدول رده بندی خودروهای تولید داخل قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۴    
نجفی گفت: صبح روز یکشنبه که روز بعد از برف بود تمام خیابان های اصلی تهران باز بود. بیشتر از این شهرداری باید چه اقدامی انجام می داد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۸    
مهدی محمدی نوشت: به یاد ندارم رضا مقدسی در قضاوتی عجله کرده باشد، در تحلیلی ناپخته سخن بگوید یا در مسئله ای ناامید شده باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل سپاهان 51 امتیازی شد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۲    
پیام تسلیت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه در پی درگذشت آقای رضا مقدسی.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۳    
خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد باید با اغتشاشگر چه دانشجو، چه طلبه و غیره برخورد شود. اگر می خواهید رأفت کنید اشکالی ندارد اما نازشان نکنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
روز پنجشنبه در خبرها آمده بود که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نظر دارد طی ماه جاری به ژنو سفر و در شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت جاری فلسطن سخنرانی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۲    
سالانه حدود 400میلیون دلار صادرات حاصل از تولید در مناطق آزاد برآورد شده که در مقابل سهم 40میلیارددلاری کشور، آمار ناچیز یک درصدی را به خود اختصاص داده است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:الان حقوق ما نماینده های مجلس هشت میلیون تومان هست. قضات محترم و اعضای هیات علمی دانشگاه ها هم مثل بنده از مجلس حقوق نمی گیرند. چون حقوق آن ها بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
در تعرفه جدید، مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند. برای رضایت این دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است که تلاش میکنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
در حال حاضر شهرری منطقه 20 با شاخص 169 آلوده ترین و اقدسیه منطقه یک با شاخص 71 سالم ترین منطقه تهران محسوب می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
هم اکنون هر توکن بیت کوین 7 هزار و 982 دلار داد و ستد می شود و مجموع کل ارزش بازار بیت کوین ها حدود 134 میلیارد دلار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
قالیباف نوشت: حاج رضا مقدسی، از همرزمانم در گردان نصرالله لشکر نصر، پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای بود که در فرآیند طراحی و انتشار روزنامه صبح نو نیز حضور مؤثر داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
رضا مقدسی نگران بود اما نه نگران خود که نگران کشور و جامعه اش. از بی انصافی برخی که منافع ملی را در نظر نمی گیرند، ناراحت بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۰    
سازمان ملل رشد اقتصادی ایران در سال 2017 را 5.3 درصد اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۸    
یکی از مهمترین شاخص های توسعه هر کشور که در گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد هرساله اعلام می شود، شاخص امید به زندگی است که نشان میدهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۶    
یک دندانپزشک در خصوص تبلیغات برخی از کلینیک های دندانپزشکی با استفاده از سلبریتی ها گفت: این افراد اطلاعات کافی در انتخاب دندانپزشک ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۶    
سرهنگ مجتبی سهرابی رئیس کلانتری 127 نارمک از خودکشی جوانی 34 ساله در خانه مجردی اش در روز چهارشنبه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۱    
شهرام جزایری می گوید، از اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور تبرئه شده است. مردی که ادعا دارد شهرام جزایری که در دهه هشتاد محاکمه شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
سفیر کشورمان در لندن با انتشار یادداشتی با عنوان مطایبه ای برای روز جمعه به روایت شرایط زندگی گربه های دیپلمات در انگلستان پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
پخش زنده برنامه سینمایی هفت ویژه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امشب جمعه در شبکه سه آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۰    
وقتی زنی از سر نفرت از شریک مرد زندگی خود کناره می گیرد و با همجنس خود همخانه می شود، به ویژه وقتی صمیمت جاری میان این دو دختر را در مقابل کراهت و نفرت افروز در مقابل شوهر قرار دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
282 روز از حادثه تلخ تروریستی میرجاوه گذشت؛ حادثه ای که به شهادت و مجروحیت 11 نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی میرجاوه منتهی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۹    
خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد باید با اغتشاشگر چه دانشجو، چه طلبه و غیره برخورد شود. اگر می خواهید رأفت کنید اشکالی ندارد اما نازشان نکنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد در اختیار دولت قرار گرفته است و هنگامی که گفته می شود اقتصاد را مردمی می کنیم تعریفشان از مردم متفاوت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۷    
معاون وزارت امورخارجه گفت: تلاش آمریکا برای باز کردن پای ایران به شورای امنیت شکست خورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با استقبال از انتخاب دو نفر از فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره،گفت: باید افرادی انتخاب شوند که از نظر تفکر راهبردی اقتصادی، مسلط بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۲    
صبح خیلی زود کاردار سفارت آمریکا به من تلفن کرد که کار فوری دارم- هنوز سفیر جدیدشان نیامده است. ساعت هشت به او وقت دادم. پیام نیکسون را برای شاهنشاه آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۴    
دقایقی قبل از رسانه ای شدن این خبر، محمدرضا داورزنی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حکمی ناگهانی و غیرمنتظره پورعلی فرد را به عنوان مشاور خود در امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها منصوب کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۸    
بنابراین گزارش، پیرو این نامه نیز علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با ارسال نامه به معقولی مدیر کل واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران نوشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
اغلب نخست وزیران و وزیران رژیم، روسای ساواک و شهربانی، سران ارتش، سیاست گذاران و کارفرمایان اقتصادی، مدیران کارتل های مطبوعاتی و فرهنگی و هنری، اعضای باند بهائیت بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
اسحاق آل حبیب افزود: با وجود گام های مثبتی که در سطح جهانی برای مبارزه با فقر برداشته شده، هنوز تعداد زیادی از مردم در گوشه و کنار جهان در فقر شدید به سر می برند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۳    
رضا مقدسی فعال رسانه ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر پس از طی یک دوره طولانی بیماری، صبح امروز جمعه 13 بهمن دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۸    
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست، ماهی تیلاپیا را فاقد ارزش و کیفیت غذایی دانست اما در عین حال توضیحاتی را درباره چرایی ممنوعیت واردات این ماهی و صدور مجوز تولید و تکثیر آن در بافق یزد ا
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۲    
داریوش فرهنگ، کارگردان، نویسنده و بازیگر کشورمان مهمان امشب (جمعه 13 بهمن ) برنامه دورهمی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۰    
خود شما با شریعتمداری در ارتباط روزانه هستید، دیگر با چه کسی می خواهید تماس برقرار کنید؟! هویدا گفت: بله، بله، شما که همه چیز را می دانید!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۹    
واکنش مسئولان دولت روحانی و رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب نسبت به گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه سال 1395، سیاسی کاری این جریان را به خوبی نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۳    
صفحه توئیتر محمود صادقی نماینده اصلاح طلب تهران در حالی هر روز بروزرسانی می شود که اتهامات وارده و شبهاتی که ایجاد می کند دست کمی از شبهات آمدنیوز ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
دولت آمریکا با انتشار اطلاعاتی که هر کس می تواند از طریق شبکه های اجتماعی به آن دسترسی یابد، جنجال دوباره ای علیه روسیه به راه انداخت که گویای سطح روس هراسی و اقدامات غیرحرفه ای مقامات واشنگتن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
معاون بانک مرکزی با تشریح جزئیات برنامه جدید این بانک برای افزایش امنیت تراکنش ها و پرداخت های بانکی گفت: استفاده از برخی بسترهای ناامن دیگر منطقی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
درصورتی که حق بیمه کارکنان شاغل در قراردادهای مشارکتی معادل 6.6 درصد حق بیمه و همانند قراردادهای پیمانکاران عمرانی باشد درآمد سازمان تأمین اجتماعی 20درصد کاهش و رو به ورشکستگی می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
یکی از شرکتهای واردکننده خودرو توانسته با مطرح کردن پیشنهاد تمدید ثبت سفارش با تعرفه های قبلی اقدام به ورود خودرو به کشور کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
در مواقعی که شایعه دستگیری آقا بالا می گرفت، شب آقا به من می گفت: اگر مرا گرفتند، دست پاچه نشو، طوری نیست و من به شوخی به او می گفتم: خوبست، نفسی می کشیم!!!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۳    
وزیر خارجه آمریکا در آستانه سفر دوره ای به آمریکای لاتین و منطقه کارائیب، به آنها درباره اتکا به چین و همچنین افزایش نقش آفرینی روسیه در این منطقه هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که از گزارش ها درباره استفاده نظام سوریه از گاز کلر در غوطه شرقی نگرانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۰    
بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی، تیراندازی در یک کلاس درس مدرسه سال کاسترو شهر لس آنجلس، به زخمی شدن دو دانش آموز و همچنین یک زن 30 ساله انجامید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۶    
نسخه کامل شماره 15774 روزنامه اطلاعات در عصرگاه 12 بهمن ماه سال 1357 شمسی، به صورت PDF در اختیار کاربران قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۸    
قیمت هر کیلوگرم موز در بازار مصرف رکورد شکاند و به نرخ 6 هزار و 700 تومان تا 8 هزار تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۵    
پرونده نفت و گاز که بیروت به زودی استخراج آن را در آب های لبنان آغاز خواهد کرد، صهیونیست ها را بار دیگر به طمع انداخته است.