سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۵۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 17 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۷    
احسان کرمی مهمان آخرین برنامه اینترنتی کافه تماشا که در ایام جشنواره فیلم فجر پخش می شود، از فعالیت هایش در سینما، تئاتر و موسیقی سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۴    
غلات تصفیه شده مانند برنج سفید باعث بالارفتن میزان قند خون شده و شما زود به زود احساس گرسنگی خواهید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
در ماه ها و هفته های اخیر تغییرات زیادی در عربستان به ویژه ورزش این کشور رخ داده است. در ادامه رنسانس ورزشی در این کشور این بار قانون عجیب دیگری قرار است اجرا شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: شیراز با بیش از 1400 کشته در صدر جدول آمار جانباختگان حوادث رانندگی کشور قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۸    
شاهین شجری کهن منتقد سینما معتقد است که فیلم سینمایی امیر شروعی خوب برای کارگردان جوانش و قدمی رو به جلو برای بازیگر اصلی آن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۲    
رضایی در مورد شرایط لیگ برتر کشورمان عنوان کرد: از دید من پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است مگر آنکه اتفاقی خاص در این چند هفته باقی مانده لیگ رخ بدهد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان عدم حضور ملی پوشان پرسپولیس در تمرینات ریکاوری این هفته تیم ملی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۳    
براساس گزارش های رسیده، شیوع ویروس مرگبار بیماری جنگل کیاسانور تاکنون صدها نفر را در هند آلوده کرده و منجر به جان باختن 19 نفر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۳    
حجت الاسلام ادیب یزدی: به شیطان رجیم از این جهت ابلیس گفته می شود که او برای گمراه کردن، تلبیس می کند و مردم را به زشتی می کشاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۰    
محققان اسپانیایی یکی از قدیمی ترین ستاره های کهکشان راه شیری را کشف کرده اند که 7500 سال نوری با زمین فاصله دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۲    
رضا ثروتی، پس از حواشی بسیارش و البته ادعای ممنوع الکاری با فهرست مردگان در تماشاخانه ایرانشهر به دنیای تئاتر بازمی گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۴    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری مامور قلابی و دو همدستش خبر داد. متهمان از عنوان سردار پلیس و داعش برای اقدامات مجرمانه خود استفاده می کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۱    
اگرچه پاییز و زمستان خیلی از افراد را نسبت به بیماری های مرتبط با ضعف سیستم ایمنی بدن آسیب پذیر می کند، اما در پیش گرفتن برخی عادات سالم در زندگی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پیکر خلبان روسی به این کشور تحویل داده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۰    
زنجبیل گیاهی است که باید با احتیاط مصرف شود چون می تواند در برخی از شرایط خطر آفرین باشد. ما به شما خواهیم گفت چه کسانی نباید زنجبیل بخورند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۴    
ما همیشه در محل کار آب خوردن را فراموش می کنیم و برای سرحال شدن بیشتر چای یا قهوه می نوشیم که آب بیشتری از بدن خارج می کنند و منجر به دهیدراته شدن بدن می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
تیم زووله در هفته بیست و دوم لیگ هلند مقابل هیرنفین با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۶    
عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی گفت: مقامات ترکمنستان تمایلی برای تجارت با کشورمان ندارند به طوری که به تازگی بانک های ترکمنستان اعلام کردند که بانک های ایرانی را برای مبادلات تجاری مجاز نمی دانند و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
دختر بزرگ صدام حسین مدعی شد که در دولت پدرش هیچ گونه منصبی نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۸    
رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی های مردم با حداقل 15 تا 20 درصد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره نگرانی کشاورزانی که پرتقال های شان را انبار کردن تا به قیمت مناسب بفروشند و ضرر نکند، گفت: دولت 50 میلیارد تومان برای نظام تشویقی برای صادرات مرکبات در نظر گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۵    
ششمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر ، نتیجه شمارش آرای فیلمهای نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۲    
محقق و مورخ انقلاب گفت: آمریکا نیز اگر روزی با نظام جمهوری اسلامی سازش کند، در واقع انتحار کرده؛ چرا که اسلام و اجرای آن برای استکبار جهانی مهلک خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۲    
خط یک مترو تهران به سمت تجریش به علت بروز فنی از کار افتاد. مردم بدون اطلاع از مسیر جایگزین مناسب در خیابان انقلاب سرگردان شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۶    
مانی رهنما در نشست خبری کنسرتش به حاشیه های حضورش در برنامه دورهمی پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
شدت گرفتن نگرانی ها در ریاض از اعتراضات گسترده ای که احتمال می رود سفر ولی عهد عربستان به لندن برانگیزد، باعث ایجاد تغییر در برنامه ریزی ها برای این سفر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۷    
در بسیاری از متون طب سنتی به این موضوع اشاره شده است که استفاده از خاکشی هنگام بروز التهاب های مجاری ادراری و کلیه بسیار موثر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۴    
شبکه اجتماعی فیسبوک با انتقادات زیادی روبه روست. گروهی از مسئولان پیشین این شبکه اجتماعی برای مقابله با تاثیرات منفی آن پا به میدان نهاده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۴    
بدن یک مرد روستانشین هندی که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری نادر و حاد لقب مرد پوست ماری گرفته، مانند پوست مار سیاه رنگ، زمخت و ترکدار شده و مانند یک مار هر ده روز یکبار کاملا پوست می اندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۵    
امروز خودروهای 206، 405، سمند نسبت به روز گذشته با افزایش قابل توجه قیمت ها روبه رو شده است که این موضوع را فعالان بازار عرضه محدود شرکت های خودروسازی اعلام می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۶:۰۳    
قائم مقام حزب نیمه تعطیل اعتماد ملی گفت اسلام، حجاب اجباری را قبول ندارد و اجبار برای حجاب، ریشه در احکام اولیه اسلام ندارد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۶:۰۰    
وزیر امور خارجه دولت دوازدهم به برخی انتقاد ها درباره توافق هسته ای ایران و 1+5 پاسخ داد ولی تلویحا تأیید کرد که می شد برجام را بهتر از این هم نوشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۶:۰۰    
وقتی اصلاح طلبی مثل حق شناس با آن سابقه نگفتنی حزب متبوعش در فتنه 88 سخن از سوابق مدیریتی اصلاح طلبان می گوید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۱    
یارگیری بی سر و صدای شرکت های مد و لباس غربی از دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۱    
تا به امروز شلوغ ترین سانس نمایش فیلم در پردیس ملت بی شک برای فیلم مهم و جسورانه ابراهیم حاتمی کیا به وقت شام بود...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۱    
سؤالی اقتصادی با بوی سیاسی! این توصیفی بود که رئیس جمهور به کار برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۳:۰۰    
یک مقام آگاه گفت: در راستای مبارزه جدی با پولشویی و با دستور مقام محترم قضایی، صدها حساب از حساب های عاملان غیرمجاز ارزی بسته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۲:۰۰    
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی، روسای 9 دانشگاه انتخاب شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۸    
متاسفانه شاخص آلودگی هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار دارد. کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای تهران نیز لحظاتی پیش در محل استانداری تهران پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور خبر دارید که دلار 4800 تومان شده است؟ روحانی در پاسخ این قیمت را رد کرد و گفت: اینطور نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۰    
پندار توفیقی بعد از پایان جلسه هیات مدیره استقلال گفت: در این جلسه موضوعات جاری باشگاه، بحث مالی و مسائل نقل و انتقالات را بررسی کردیم .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل فرهنگی، رسانه و فن آوری نوین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 54 درصد عامل طلاق مسائل جنسی است نه مسائل اقتصادی و شبکه اجتماعی؛ در کشور ما انقلاب جنسیتی اتفاق افتاده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۲    
وکیل رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد از سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت شکایت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۳    
... نه تنها شما به احتمال بسیار قوی موفق نخواهید شد بلکه باید منتظر نتیجه معکوس و پیامدهای نامطلوب اقدامات خود باشید .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۷    
طبیعتا توقع کسانی که به علی مطهری و محمود صادقی اعتماد کرده و برای نمایندگی مجلس به آنان رای داده اند و همچنین دوست داران صادق زیباکلام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۰    
نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه در سال 57 با رهبری امام و حمایت مردم نظام سیاسی استبداد در ایران بسته شد، در عین حال گفت: انقلاب اسلامی از اشرافیت سیاسی رنج می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۸    
نگاه آمریکایی ها به شاه به عنوان یک فرد صاحب ایده و موثر نبود. آنها اهمیت زیادی به شاه نمی دادند و نگاه آنها به وی شبیه نگاه یک عروسک گردان به عروسکش بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۸    
نظریه پردازان انقلاب سه عامل استبداد، فساد سیاسی و اداری و دخیل بودن ملاحظات سیاسی و رویاهای بلندپروازانه اقتصادی شاه را ازجمله عوامل اقتصادی- سیاسی موثر بر سقوط پهلوی دوم می دانند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۵    
آقای رئیس جمهور! شما لطف کن و مشکلات موسیقی جامعه را حل کن، هنرمند بزرگی مثل استاد محمدرضا شجریان، احتیاجی به دفاع شما ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۸    
روز گذشته ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو دچار آتش سوزی شده بود و با گذشت بیش از 20 ساعت از آتش سوزی، ساختمان های اطراف محل آتش سوزی احتمال ریزش دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۰    
کاری که حاتمی کیا خوب بلد است. توان دراماتیزه کردن و ایجاد تعلیق های فراوان در لوکیشن های محدود است. این اتفاق اینبار در ایلیوشین تکرار شده است. تمایز به وقت شام البته سکانس های پرتعداد خارجی هم هست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۴    
از این رو به نظر می رسد که فیلمساز خیلی در مورد مخاطبش نیز به قطعیت نرسیده است. شاید هم از ابتدا او به دنبال ساختن فیلم مهمی نبوده و بیشتر علاقه داشته تا پس از سال های فیلمنامه نویسی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۱    
از جمله شاخص های سنجش شکاف طبقاتی، نسبت هزینه دهک دهم (ثروتمند ترین ) به دهک اول (فقیرترین) است و هر چه این نسبت بالا باشد نشان دهنده شکاف طبقاتی بیشتر است. این نسبت بدون واحد است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۰:۴۶    
انتشار فیلم تقطیع شده جلسه خبرگان انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری توسط ضدانقلاب، اشتباه بودن رویه چند دهه ای ما در سانسور اسناد را اثبات نکرد؟ تجربه موفق قائم مقام درباره آیت الله منتظری چطور؟ چرا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۰:۳۴    
پیام تهدید آمیز عربستان به سعد حریری نخست وزیر لبنان در پی آنچه آن را گرایش به سمت ترکیه یاد کرد، نشانه دیگری از روابط متشنج عربستان و حریری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۰:۳۱    
معاونان آموزش ابتدایی سراسر کشور با صدور بیانیه ای از تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای حذف آزمون از مقطع ابتدایی تشکر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال تامین کسر بودجه از طریق فروش ارز نیست/خوشحالم که ترامپ پس از یک سال که به کاخ سفید رفته هنوز نتوانسته توافق را پاره کند/ما دلمان می خواهد رژیم عربستان سر عقل بیاید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هدف آمریکایی ها برجام نیست بلکه تمام هم و غم شان در خصوص زیاده خواهی های بیش از متن برجام است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۲۸    
در این اطلاعیه که روز چهارشنبه منتشر شد آمده است: در پی دریافت اخبار و گزارش هایی در خصوص وقوع تخلفات اداری - مالی در یکی از شرکت های توزیع نیروی برق استانی و با احراز عدم کفایت مدیریت لازم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۲۵    
سازمان امنیت ملی افغانستان امروز سه شنبه از کشف یک خودرو مملو از مواد انفجاری در کابل پایتخت این کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۱۹    
روز گذشته ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو دچار آتش سوزی شده بود و با گذشت بیش از 20 ساعت از آتش سوزی، ساختمان های اطراف محل آتش سوزی احتمال ریزش دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۱۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مربی تیم سپیدرود رشت را احضار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۷    
پس از این که شاخص داوجونز دو روز را با سقوط های سنگین سپری کرد، روز سه شنبه یک درصد دیگر نسبت به مقدار بسته شده دیروز، پایین تر باز خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۲    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ایران اعتبارات کم نیست، گفت: اگر گاهی بیان می شود اعتبار نیست یا کم است این حرف از سوی افراد بی عرضه و تنبل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۰    
76 تن از نمایندگان مجلس در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار سوال از رئیس جمهور در خصوص وضعیت موسسات مالی و اعتباری شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۱    
جانشین سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکایی ها در فتنه 88 گمان می کردند که انقلاب اسلامی ساقط خواهد شد اما فتنه 88 انقلاب را یک بار دیگر بیمه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۵    
تمام مدارس استان تهران به غیر از پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه فردا در همه مقاطع تعطیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۲    
کلیه مدارس شهر قم فردا به علت آلودگی هوا تعطیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
مسئولان کردستان عراق از بازداشت چهار هزار تروریست خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۸    
در پی اخبار منتشره پیرامون تصویب بودجه میلیاردی جهت نماکاری و به سازی ساختمان بنیاد مستضعفان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۶    
رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کتاب خود تأکید می کند که انقلاب ایران، تحولی در ایده ها فراتر از دیدگاه های مادی گرایانه ارایه کرد که مردم آن را با شور و شعور پذیرا شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: انتشار اوراق مشارکت ارزی توسط بانک مرکزی از گزینه های پیش بینی شده و جذاب در این زمینه است که ظرف 2 هفته آینده عملیاتی خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۳    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم از فساد تنفر دارند، گفت: مجلس باید در این زمینه ورود کند و قوه قضائیه باید با افرادی که بیت المال را غارت کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۵    
در حالی که بورس تهران در روز گذشته توانسته بود با قدرت بیشتری نسبت به روزهای ماقبلش ظاهر شود، امروز بار دیگر قیمت سهم ها روند نزولی را از سرگرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۸    
مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: 575 روحانی واجد شرایط برای ثبت نام واعلام آمادگی جهت اعزام در حج 97 دعوت شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال تامین کسر بودجه از طریق فروش ارز نیست/خوشحالم که ترامپ پس از یک سال که به کاخ سفید رفته هنوز نتوانسته توافق را پاره کند/ما دلمان می خواهد رژیم عربستان سر عقل بیاید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۶    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد، برنامه هسته ای کره شمالی باید به طور کامل، به شکل غیرقابل برگشت و با قابلیت اعتبارسنجی متوقف شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۳    
بر اثر حمله طالبان به پاسگاه پلیس در ولایت هلمند در جنوب افغانستان دو نیروی پلیس کشته و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۰    
وزیر علوم و تحقیقات و فناوری پیرامون مسئله بورسیه ها نیز گفت: بورسیه ها هم مسائل شان حل شده و تعدادی بدون مشکل مشغول به تحصیل هستند و تعدادی نیز فارغ التحصیل شدند و منتظرند تا مشغول به کار شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۲    
دختر نوجوان همراه پسر مورد علاقه اش درپی کل کل در گروه تلگرامی، به گاوصندوق عمه اش دستبرد زد و با طلاهای سرقتی عکس سلفی گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص آخرین وضعیت سرباز مفقود ناجا گفت: اقدامات خوبی برای استرداد سعید براتی صورت گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۹    
گل مژه یک برآمدگی دردناک و قرمز در حاشیه یا داخل پلک هاست که به صورت یک توده گرد به نظر می رسد. این توده در حقیقت یک آبسه کوچک است که بر اثر عفونت یا التهاب ریشه مژه ها یا غدد ترشح کننده چربی پلک ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی ائتلاف متجاوز عربستان مدعی شد که ایران به حوثی های یمن برای هدف قرار دادن تنگه باب المندب سلاح می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۳    
کارشناس علوم قرآنی گفت: روز قیامت حضرت زهرا(س) محوریت شفاعت است و همه بشر محتاج دامان این بانوی بزرگوار برای شفاعت هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمسیون تخصصی طلا و جواهر ایران گفت: قیمت سکه در شرایط فعلی حدود یک میلیون و 520 هزار تومان است که بین 30 تا 40 هزار تومان همچنان حباب دارد و با ادامه روند واگذاری ها این میزان حباب نیز به حداقل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
امام علی (ع) در حدیثی به پندهایی درباره خودسازی اشاره کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از نهایی شدن قرارداد ساخت 500 کیلومتر آزادراه به ارزش 3500 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تداوم تلاش های مشترک برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه و بویژه سوریه را ضروری دانستند و تاکید کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
تعداد هشت نفر از اعضای باند جعل اسناد رسمی که با شناسایی مشخصات اراضی موات دولتی استان البرز اقدام به صدور اسنادی جعلی از جمله گواهی عمران می کردند دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نام 21 بازیکن را برای سفر به آبادان اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
تهیه کننده ای ایران درباره قطعات موسیقایی که در این برنامه به رقابت گذاشته شده بیان کرد که 50 اثر مرتبط با ایران که از تلویزیون پخش شده اند طی 40 سال بررسی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
ششمین نشست جشنواره تئاتر تجربه با موضوع تئاتر دهه چهل در دانشگاه تهران برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
به گفته سعید راد بازیگر سینما، ابراهیم حاتمی کیا هنگام فیلمسازی به خوبی می داند که چه باید انجام دهد و با هیچکس شوخی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
فیلم سینمایی کوپال در بخش مرزهای چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بلگراد به نمایش درمی آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۳    
سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 5 درصدی جرائم خشن در کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۰    
وکلای ترامپ پشنهاد داده اند که برای مواجه نشدن با اتهام دروغ به بازرسان، از مصاحبه آزاد با رابرت مولر دادستان ویژه تحقیقات پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، خودداری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
عملیات امدادی نیروهای آتش نشان برای مهار حریق ساختمان اداری واقع در خیابان ولی عصر(عج) به رغم گذشت حدود 24 ساعت همچنان ادامه دارد و با توجه به تداوم آتش سوزی به رغم تلاش های آتش نشانان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۴    
نمایندگان سازمان ملل در سوریه با دردناک توصیف کردن اوضاع انسانی این کشور خواستار توقف همه درگیری ها به مدت یک ماه در سوریه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۴    
به مناسبت سالروز تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنان آیت الله هاشمی شاهرودی رییس این مجمع امشب 17 بهمن از شبکه یک سیما پخش می شود.