چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۲۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۶    
علیرغم شعارهای معیشتی حسن روحانی، سفره مردم رونقی ندارد. نیاز به گزافه گویی نیست؛ یک ساعت به معابر پرتردد شهر محل سکونت خود بروید ماجرا دستتان می آید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۵    
صرفه جویی در هزینه ها برای تمامی گردشگران و مسافران حرفه ای یک موضوع پر اهمیت است که ممکن است شما از این افراد مستثنا نباشید. این افراد سعی می کنند با انجام چند ترفند این هزینه ها را کاهش دهند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
با توجه به حضور کمال تبریزی در ترکیه برای ساخت فیلم سینمایی خودسر ، داوری فیلم های فجر با تأخیر انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۶    
بسیاری از مردم از این مساله آگاه نیستند که مصرف برخی میوه ها می تواند به روند چربی سوزی کمک کند. گوارش برخی مواد غذایی به مقدار زیادی کالری نیاز دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۵    
داوطلبانه به یگان های مدافع حرم در سوریه ملحق شد.او به تاریخ 12 بهمن 1394 شمسی، هم زمان با سال گشت ورود حضرت روح الله ، در نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی بال در بال ملائک گشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۰    
اقتصاد وابسته به شرایط ویژه است و گزینه های گوناگون در کنار هم قرار می گیرند تا رونق، رکود یا بحران را ایجاد کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۷:۳۷    
چهارشنبه گذشته دیوان محاسبات وفق اصل 55 قانون اساسی، تفریغ بودجه سال 95 را تسلیم مجلس کرد. دیوان محاسبات طی 270 روز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۴۶    
در حالی که نیکی هیلی نمایش جدیدی را علیه ایران تدارک دیده است، رکس تیلرسون به اروپا رفته تا آنها را برای فشار بیشتر به ایران راضی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۶    
پس از پیروزی انقلاب، شایگان با توجه به سوابق همکاری با ساواک و همچنین وابستگی به دربار پهلوی، به خارج از کشور گریخت و در دفتر رضا پهلوی به فعالیت های ضدانقلابی مشغول شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۵۵    
ژنرال آمریکایی دستور قتل عام هم وطنان را به ارتشبد ایرانی میدهد و این به دستور او و به توصیه ی او عمل میکند و چون فایده ای ندارد، میرود به او میگوید فایده ای ندارد؛ او هم میگوید اینها بچّه اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم اعلام کرد: با توجه به حساسیت موضوع و تبعات مالی، حقوقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۳    
در جنگ بهمن ماه عملیات جنگی و همینطور بمباران شهرها و مناطق غیر نظامی کشورمان است. در واقع رابطه مستقیمی بین عملیات بزرگ رزمندگان در جبهه ها و بمباران مناطق غیرنظامی توسط جنگنده های بعثی وجود داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۷    
حمید عسگری خواننده، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است که با ترانه قسمت معروف شد.او فعالیت هنری خود را از سال 85-84 به صورت حرفه ای آغاز کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در عملیات ظهر امروز در غرب کشور 16 تروریست دستگیر شده اند، گفت: 3 نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف در این عملیات به شهادت رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام جعفریان در نشست صمیمانه ای با اعضای گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم گفت: ما نمی توانیم متخصص تاریخ اندیشه درست کنیم و سنت تربیت مورخ تاریخ اندیشه را نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۴    
کتایون امیر ابراهیمی در سالیان اخیر، با وجود درگیرشدن با چند بیماری سخت، همچنان برقرار و پرنشاط است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر تشخیص داده شود فردی نیازمند نیست یارانه او قطع می شود و اگر فرد ادعا کند که نیازمند است به دولت اجازه می دهد حساب هایش بررسی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۲    
امید نظری با درخشش در بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۶    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با خانواده یا دوستان، قصد سفر به یکی از شهرهای ایران را کرده اید، اما برای محل اقامت خود نگران مکانی مناسب و مطمئن هستید و یا فکر می کنید در سفرهای کوتاه مدت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۱    
صدها ایرانی مقیم آمریکا در اعتراض به قتل یک جوان ایرانی در این کشور تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۸    
پیامبر(ص) می فرمایند: درهای رحمت آسمانی در چهار وقت گشوده می شود:1- موقع بارش باران.2- زمانی که فرزند به چهره پدر و مادرش می نگرد.3- هنگام گشوده شدن در کعبه.4- هنگام برپایی مراسم عقد و عروسی.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۲    
صدها سال پیش کشاورزی روشی معمول برای گذران زندگی بوده است -. امروزه از هر پنج نفر یک نفر کشاورزی می کند و این کاملا منطقی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۲    
کارشناس علوم قرآنی گفت: خواندن نماز اول وقت، انجام واجبات و ترک محرمات، خوش اخلاقی به ویژه با خانواده و در جامعه با افراد و مومنان باعث می شود که رزق و روزی افزایش پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۴    
معاون مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از توجه کم بخش صنعت به تولید ماشین آلات کشاورزی گفت: جایگاه تولید ماشین آلات کشاورزی در بخش صنعت رعایت نشده از همین رو رتبه پایینی در این بخش داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با رد تاثیر پذیری بازار مسکن در کوتاه مدت از نوسانات نرخ ارز، گفت: اگر ارز در مدتی طولانی افزایش قیمت داشته و در رقم بالایی بایستد همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال 97 امروز 8 بهمن ماه به اتمام می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
تصاویری از هادی حجازی فر و بابک حمیدیان در نماهایی از فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: به دلیل نداشتن سیستم نظارتی بر حضور بازیگران در آثار سینمایی، تلویزیونی و تئاتر و نبود نهادهایی که افراد در آن خود را ثبت کرده باشند و از آن طریق وارد عرصه بازیگری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۴    
اولین قسمت از فصل سوم شهرزاد یک روز قبل از عرضه رسمی، در پردیس سینمایی کورش نمایش داده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا 8 صبح امروز تعداد 681 هزار و 756 نفر برای ثبت نام در کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
یک پژوهشگر و منتقد ادبی گفت: باید با افتخار کتاب سیاه مست سایه تاک را بلند کرد و گفت قصیده زنده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۱    
اگر پولم را به منظور سرمایه گذاری در بانک گذاشته بودم سودی دریافت می کردم ولی اکنون سودی که دریافت نکردم هیچ، هر روز استرس پلمپ شدن مغازه ام را دارم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۳    
مسئول کمیته قرآن ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی 20 عنوان برنامه را به عنوان ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۷    
نزاع دو پسر جوان در خیابان حبیب اللهی منجر به مرگ یکی از طرفین دعوا و قطع انگشت نفر دیگر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۱    
جشنواره 36 تئاتر فجر به محل حضور سیاستمداران و اهالی کابینه دولت بدل شده است تا در آنان در برابر خبرنگاران تئاتر از وعده های اقتصادی به اهالی تئاتر سخن بگویند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۹    
عضویت در کنوانسیون پالرمو را باید از جمله گام ها جهت نظام مندسازی رفتار ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی دانست که می تواند علاوه بر تحدید منافع ملی و فراملی به تضعیف محور مقاومت نیز بینجامد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۹    
فیلم های قهرمانان کوچک ، دنیای کیف ها ، فیلشاه ، دزد و پری 2 و شکلاتی به مدت پنج روز از چهاردهم تا هجدهم بهمن ماه در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۳    
ارومیه – پس از کش و قوس های فراوان و عدم تحقق وعده های مکرر بالاخره سوت قطار سراسری ارومیه – مراغه در ارومیه به صدا در آمد تا مردم این بار امیدوار به توسعه زیرساخت های ریلی باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۳    
زاهدان - وزیر اطلاعات با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از نقاط کشور گفت: با وجود عمیق نبودن این گونه مسائل اما دشمنان آن را بزرگ نمایی کردند گویا گستره آن در کل کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۳    
با وجود امیدهایی که برای رفع مصیبت های وارده بر میلیون ها سوری رنجور و زجر دیده در خلال هفت سال گذشته به وجود آمده بود، اما متأسفانه با افشای سند واشنگتن این امیدها نقش بر آب شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازی نمایندگان ایران و عربستان همچنان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۸    
9 پرواز داخلی و خارجی به مقصد تهران شنبه شب به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی پایتخت در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۵    
بانک صادرات در حالی سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده دعوت کرده که از تیرماه سال گذشته تا کنون نماد معاملاتی این بانک در بورس متوقف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۲    
براساس رکوردهای ثبت شده در کتاب گینس، بلندترین مرد کره زمین با کوتاه ترین زن کره زمین در کشور مصر با یکدیگر ملاقات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:زور کسی در کشور به مافیای خودروسازی نمی رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۶    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز به دلیل برف و کولاک مسدود شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۳    
دبیرخانه کمیته ویژه رسیدگی به سانحه سانچی از شناسایی سه پیکر خدمه این نفتکش خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۳    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از بسته شدن فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل بارش برف سنگین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۷    
ذرت مکزیکی یکی از پرطرفدارترین تنقلاتی است که بازار داغ آن در فصل زمستان، لزوم رعایت برخی نکات تغذیه ای را بیش از پیش می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۸    
داشتن دندان های سفید نه تنها بر جذابیت چهره می افزاید بلکه رعایت بهداشت دهان و دندان برای حفظ سلامت کل بدن ضروری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۷    
احمد توکلی گفت: خبرنگار اعتماد آنلاین به من زنگ زد و درباره پرونده آقای طوسی سؤالاتی پرسید اما من گفتم اطلاعی ندارم و نمی توانم صحبت کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۸    
یکی از اشتباهات مهم در دوران سازندگی کم رنگ شدن تمرکز بر منابع داخلی و استفاده ی بی رویه از امکانات خارجی برای توسعه ی تولید بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۵    
به گزارش جهان نیوز ، هر که عاشق چیزی شود، دیده اش را نابینا و دلش را بیمار می سازد، این خصوصیت عشق است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۲    
بانک گردشگری به همت بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س)، نوشت افزار و وسایل نقاشی در مناطق زلزله زده هجدک کرمان توزیع کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۱    
به گفتۀ هالیدی، اصلاحات ارضی به عنوان برنامه ای از بالا به پایین، نفوذ سازمان های دولتی و انتقال قدرت از مالکان بزرگ به بوروکرات های شهری را تقویت و در مقابل، روستاییان و دهقانان ایرانی را تضعیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان، تمام مدارس تهران فردا تعطیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۳    
پورمختار نماینده مردم همدان درباره دولت سایه می گوید:بلاخره دولت در سایه تشکیل شده است و تدبیر خیلی خوبی هم است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۴    
درباره اجزای خطبه فدکیه و معارفی که در فرازهای آن وجود دارد، سخنان زیادی گفته شده و شروح متعددی نگاشته شده است که می توان به آنها مراجعه کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۲    
روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از درگیری های رزمندگان این قرار گاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۹    
خاطره ای که در ادامه آمده است مربوط به سال 1365 است که بعد از عملیات والفجر 9 در ارتفاعات سلیمانیه عراق جهت شناسایی ارتفاعات روت بزرگ و کوچک به ارتفاعات سورکوه در بانه رفتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز جزئیات تعطیلی مدارس این استان در روز یکشنبه را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۸    
ناصر نقویان، واعظ مشهور درباره حکم تبرئه سعید طوسی، به رسانه ها توصیه کرد: دنبال پرده دری نروید که خدا روزی از شما پرده دری خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۲    
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل امروز (شنبه 7 بهمن) با "یان کوبیش" نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور عراق دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۸    
گروه جهان الف، 7 بهمن 1396، 17:46 3961107167 0 نظر، 1 در صف انتشار و 0 تکراری یا غیرقابل انتشار معاون مدیر ارتباطات رسانه ای جنبش انصارالله یمن از رونمایی قریب الوقوع یک فروند موشک جدید خبر داد و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۳    
مرگ دختر بچه کرمانشاهی بر اثر سرما باعث شد که سیل انتقادات به سمت صادق زیباکلام روانه شود که پول های کمک های مردم را در حساب شخصی اش نگاه داشته و می خواهد با آن کتابخانه و دهکده نمونه تاسیس کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۷    
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: عده ای از مدیران تابعیت خود را مخفی می کنند و حتی شنیدم تعداد آنها بیش از 100 نفر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۴    
روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از درگیری های رزمندگان این قرار گاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
مدیر کل سیاسی وزارت کشور درباره درخواست تجمع از سوی اطرافیان احمدی نژاد گفت: درخواستی به وزارت کشور واصل نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۳    
شاهزاده ولید بن طلال تاجر مشهور سعودی در یک گفتگوی ضبط شده درباره آنچه که موسوم به "مبارزه با فساد" در عربستان است، سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۷    
در راستای سلسله جلسات سایه تمدن اسلامی برای تایید، تکمیل و تصحیح برنامه های دولت دوازدهم ، (دولت سایه) نخستین نشست تخصصی بررسی و نقد لایحه بودجه 97 در دفتر دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر آمریکایی ها از برجام خارج شوند و 5 کشور دیگر آمریکا را همراهی کنند، برجام متوقف خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اخطاریه ای نسبت یخ زدگی معابر در نتیجه بارش برف، تگرگ و وزش باد شدید هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۳    
دستیار رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با نماینده آمریکا در امور اوکراین از طرح پیشنهادی آمریکا برای حل تنش ها در شرق اوکراین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۷    
فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه زلزله پل سفید خسارتی نداشت از ضرورت استفاده از امکانات زمستانی برای استفاده در جاده های سوادکوه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۸    
از صبح امروز 175 نفر از نمایندگان 180 شرکت تولیدکننده بذرگندم در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات شان طی یک سال اخیر برای چهارمین بار مقابل وزارت جهاد کشاورزی تجمع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۳    
دقایقی قبل زلزله ای با شدت 4.2 ریشتر پل سفید در استان مازندران را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۷    
بسیج دانشجویی 129 دانشگاه کشور در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کردند، با مصوبه اخیر دولت شاهد رکود و بی رغبتی نخبگان برای حضور در دانشگاه های فرهنگیان خواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۵    
نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو بازی در کشور بی طرف در حالی منتشر شده که نامی از ایران دیده نمی شود و به نظر می رسد بازی دو کشور در زمین بی طرف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۳    
معاون مدیر ارتباطات رسانه ای جنبش انصارالله یمن از رونمایی قریب الوقوع یک فروند موشک جدید خبر داد و گفت که این موشک احتمالا روند جنگ را تغییر خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۸    
شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه ای در خصوص استفاده از نرم افزارهای غیر اورجینال، دانلود از سایت های غیر معتبر، نصب نبودن آنتی ویروس و عدم بروزرسانی آن و تماس با شماره های مشکوک و ناشناس هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۶    
مدیر دفتر نماینده مرجع عالی قدر شیعیان عراق از سوء قصد نافرجام به جان وی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۱    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور سیاسی با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۶    
قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان این قرارگاه با تروریست های گروهک تکفیری داعش در منطقه غرب کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۱    
بیایید همان گونه که آقای روحانی می خواهد فکر کنیم. یک ما قبل وقتی اغتشاش در مشهد کلید خورد و سازمان تروریستی منافقین و برخی گروهک های مشابه سوار بر موج اعتراض سپرده گذاران مالباخته در مشهد شدند و سپس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۹    
عربستان سعودی در راستای اجرای سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برنامه مغرب برای خرید چهار فروند هواپیمای جاسوسی و شنود از آمریکا را که مجهز به تکنولوژی اسرائیل است، تأمین مالی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
دهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش های پیانیستولوژی از مشهد، خسیس ، ملانکولی فرانسه، شگ از سوییس و دوستت دارم ترکیه و ... همراه خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه فارغ التحصیلان دکتری بیشترین آمار بیکاران کشور را تشکیل می دهند، گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مراسمات بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله حائری شیرازی در قم، تهران و شیراز به شرح ذیل خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
دبیر کل انجمن جهان اسلام در عربستان سعودی، در بیانیه ای ضمن حمایت از هولوکاست مدعی شد که نادیده گرفتن این مسئله در واقع تحریف تاریخ و توهین به شأن بشریت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
پانزده سینمای حوزه هنری در 11 استان کشور میزبان سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۰    
یکی از سرکردگان گروه القاعده "ماجد الجزار" به ضرب گلوله ارتش یمن و کمیته های مردمی به هلاکت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۴    
مسئول کارگروه مزد شوراهای اسلامی کار کشور با تشریح پیشنهاد نمایندگان کارگری برای جبران کاهش قدرت خرید کارگران، گفت:پیشنهاد دادیم تا سالانه 8 درصد در مدت 5 سال به حداقل دستمزد سالانه کارگران اضافه شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۱    
سارقی که با ترفندهای مختلف وارد منازل می شد و به زور طلاجات و پول نقد داخل خانه را به سرقت می برد برای شانزدهمین بار دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۸    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست با بیان اینکه 28 تالاب کشور آسیب جدی دیده اند، گفت:این 28 تالاب منشا اصلی 40 تا 90 درصد گردوغبار کشور هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
یعنی بپذیریم که آمریکا احمق است و قبول می کند که ما در مبارزه با تروریسم جهانی،حزب الله و انصارلله و زکزاکی و .. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه طرح های آمریکایی و پول های سعودی موجب سازماندهی اغتشاشگران شد، گفت: منافقین سرحلقه اصلی اغتشاشات بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۲    
مجموعه مستندهای رجال پهلوی با پخش آثاری درباره امیرعباس هویدا و اسدالله علم روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۹    
بسیج دانشجویی 6 دانشگاه بزرگ تهران در نامه ای خطاب به رئیس صدا و سیما ضمن ابراز گلایه خود به دلیل عدم پخش چند قسمت از مستند خارج از دید نوشتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۳    
کارشناس مسائل هسته ای گفت: اگر بحث گروگان گیری است ما باید برجام را گروگان بگیریم، چون در نهایت اگر کسی قرار است دغدغه آینده برجام را داشته باشد ...