چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۳:۳۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 25 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۹    
شبکه رادیویی معارف ویژه برنامه هایی را در ایام فاطمیه و شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم شنوندگان می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۷    
قلب دارای مرگ و زندگی است؛ امام می فرمایند: خدایا با توبه قلبم را زنده کن؛ بدین معنا که حیات با توبه و مرگ با گناهان صورت می پذیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۳    
قدیمی ترین تصویر از حرم امام رضا(ع) در سال 1233 را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که نقش آمریکایی ها در افزایش نرخ ارز در ایران وجود دارد گفت: آمریکایی ها سعی می کنند از هر روزنه ای برای برهم زدن نظم اجتماعی کشور ورود کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۷    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با تعیین مارتین گریفیتس به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن موافقت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۲:۲۰    
دیگر این که اگر نظامِ از اسلام گرایی دست بکِشد و در فضای سیاسی و فرهنگیِ غالب، هضم شود، مقتدرتر نخواهد شد، بلکه به دنبالة خنثی و وابسته ای تبدیل می شود که اختیاری از خویش ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۶    
تصویری از استقبال مردم شهر بنگلور هندوستان از حضرت آیت الله خامنه ای در جریان سفر بهمن ماه 1359 به این کشور را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۴    
با سیطره ی جنبش انصارالله بر صنعا، اداره ی صنایع نظامی (که حالا با افسران یمنیِ آموزش دیده توسط ژنرال های فراری عراقی اداره می شد) تحت کنترل این جنبش قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۷    
کارگردان و بازیگر 87 ساله آمریکایی قصد دارد یک بار دیگر به بازیگری بپردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: یک کیلو و 900 گرم تریاک از معده مسافری در راه آهن مشهد کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۳    
کدام پژوهش علمی نشان داده است که تنها مولفه حذف نشاط و اولی ترین آن آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
شکاف دیجیتال اصطلاحی است در اشاره به فاصله بین مردمانی که به فناوری دیجیتال و فناوری اطلاعات دسترسی موثری دارند با مردمانی که دسترسی بسیار محدودی به این فناوری ها داشته یا اصلاً دسترسی ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۳    
در این مطلب با برخی از خواص 20 نوع مختلف روغن گیاهی مانند روغن بادام تلخ ، روغن فندق ، روغن کنجد ، روغن سیاه دانه و... آشنا خواهید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تنوع طلبی به واسطه ی وجود فضای مجازی همواره میزان رضایت از همسر را کاهش می دهد، به طوری که عدم رضایت می تواند زمینه های رشد طلاق را فراهم کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۲    
کارشناس علوم قرآنی گفت: چون مادر احساساتی تر است زودتر نفرین می کند اما پدر به دلیل تحمل و بردباری بیشتر، تا آن جا که باید نفرین نکرده و عاطفی برخورد نمی کند اما وقتی نفرین کرد از ته دل و گیراست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۲    
شرح و تفسیر حکمت 296نهج البلاغه با موضوع افراد احمق و نادان را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
با وجود استقبال جامعه از تکنولوژی و کسب وکارهای نوین هنوز بسیاری از کسب وکارهای داخلی آن طور که باید و شاید پا نگرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۸    
اینک این سؤال مطرح است چرا آقای روحانی درحالی که ملت یکپارچه با حضور خود در راهپیمایی امسال از انقلاب و نظام خود حمایت کرده و می کنند موضوع بن بست را مطرح می کند؟ آیا واقعاً ملت به بن بست رسیده است؟ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
به دستور رئیس جمهوری کمیته چهارنفره ای از اعضای دولت مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی از بازداشتگاه ها شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارق مسلح با 5 فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم شیفته و جان نثار دین هستند، شرف خود را در دین می دانند و این را با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال به خوبی نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
به گفته رئیس سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، مکان مصلای تهران به صورت رایگان در اختیار این نمایشگاه قرار می گیرد اما هزینه استفاده از برخی زیرساخت های این مجموعه پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۷    
متاسفانه قیمت های شبانه جزیی از بازار شده و این معاملات سفته بازی یا کاغذی هست که به علت عدم نظارت بانک مرکزی و دیگر ارگان ها در گروه های تلگرامی شکل می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از امضای پیش نویس صادرات لبنیات شرکت کاله مازندران به بازارهای آمریکا خبر داد و گفت : برندینگ، راه توسعه و فتح بازارهای جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۴    
سه ماه از زلزله کرمانشاه می گذرد و با وجود فراهم شدن بسیاری از زیرساخت ها و کمک های مردمی، قشرهای آسیب پذیر و نیازهای آنها همچنان با مشکلات متعددی روبه رو هستند که نیاز به توجه ویژه دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۱    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 90 نفر از دلالان و اختلال گران بازار ارز در عملیات پلیس خبر داد و گفت: در همین دقایق بیش از 100 تومان قیمت پایین آمد و عملیات تاثیرگذار بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۲    
روز سه شنبه، 24 بهمن 1396 قیمت دلار رکورد تازه ای زد و به بیش از 4900 تومان رسید تا همچنان به عنوان ارزان ترین پول ملی در جهان شناخته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
شبکه های مختلف سیما فیلم های متفاوتی را برای روزهای پایانی هفته تقدیم مخاطبان خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۷    
سازمان میراث فرهنگی همیشه در انتهای جدول بودجه کشور قرار دارد، بنابراین برای تکمیل، نگهداری و انجام اقدامات مورد نیاز موزه ها، نیازمند کمک از سوی سایر بخش ها هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۷    
استقلالی ها با سر و صدای زیادی مهاجم 25 ساله که سابقه عضویت در یوونتوس را داشت به خدمت گرفتند اما او هنوز نتوانسته خصوصیت منحصربفردی از خود به نمایش بگذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۷    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس بررسی های انجام شده، مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی ناشی از آن سالانه 40 تا 50 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۴    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به اعضای هیات مدیره پاسخ منفی داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۸    
طبق گزارش یک رسانه آمریکایی، واشنگتن در حال فشار بر لندن برای پذیرفتن دو عضو بازداشتی انگلیسیِ داعش است؛ تروریست هایی که از حدود یک ماه قبل در سوریه تحت بازداشت ائتلاف آمریکایی در سوریه هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۸    
مدافع سرخپوشان امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس پس از نشستی کوتاه با گرشاسبی، قرارداد خود را تمدید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۸    
ابوالفضل انوری دارنده 2 مدال برنز کشتی آزاد جهان و مدال برنز بازی های آسیایی، دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۵    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست فرهنگسرای رسانه به دلیل اصلی تعطیلی خانه سینما در دوران وزارتش پرداخت و با انتقاد به شیوه های مدیریتی کنونی گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۲    
وزرای دفاع عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز چهارشنبه نشست خود را در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک، شروع کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۲    
سنگربان کهنه کار باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، گفت نمی خواهد سربار تیمش باشد و تصمیم گیری درباره آینده را به باشگاه واگذار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۹    
رییس ایکوم (کمیته ملی موزه های ایران) با بیان این که آموزش بدون موزه همچون شیمی بدون آزمایشگاه است، وظیفه موزه ملی علوم و فناوری را گسترش موزه های علوم در سطح دانشگاهی در سراسر کشور دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۶    
یک فعال بانکی با اشاره به اینکه یکی از متهمان اصلی نقدینگی سرسام آور امروز اقتصاد به خلق پول بی قاعده بانکها مربوط است گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۳    
دستمزد روزانه کارگران در 1992 بلافاصله پس از آن که آلمان ها متحد شدند، تنها 6.14 دلار در لهستان، 6.45 در جمهوری چک، 1.53 در چین، 2.46 در هند و 1 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۳    
فعالیت یک مرکز تدفین در ایالت کلرادو آمریکا به جرم فریبکاری و فروش غیرقانونی جسد به حالت تعلیق درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۳    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به اینکه چرا مردم به خرید بیشتر دلار و طلا روی آورده اند، گفت: سیاست های اشتباه بانک مرکزی از جمله تزریق اسکناس دلار به صرافی ها با نرخ پایین تر باعث شد که ارز و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۰    
برف در اردبیل، گردوغبار در میبد و هوای پاک در تهران!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۷    
آویشن گیاهی است که می تواند درمانی طبیعی و بی خطر برای نفخ معده داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۴    
مسواک زدن به روش صحیح، کشیدن نخ دندان و استفاده از دهانشویه، اصول اولیه برای حفظ سلامت و بهداشت دهان و دندان ها به شمار می روند؛ با این حال ممکن است همچنان جرمهایی روی دندانها تشکیل شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۱    
پژوهش جدید دانشگاه لوزان درباره گونه خاصی از مورچه ها، نشان می دهد این موجوات، زخم هم نوعان خود را با لیس زدن درمان می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۱    
لوبیا سفید فقط سرشار از پروتئین، آهن و فیبر نیست، بلکه منبع فوق العاده ای برای دریافت کلسیم نیز محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۸    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار دفترچه آزمون ارشد پزشکی خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه های پزشکی از تاریخ 30 بهمن ماه آغاز می شود و تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۵:۴۵    
در شرایطی که حضور باصلابت ایران در روند تحولات منطقه که به فروپاشی گروهک های تروریستی و شکست راهبردهای امریکا برای تسلط بر منطقه و انزوای اسرائیل انجامیده و به دغدغه اصلی سران نظام سلطه تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۹    
داستان حضور هر ساله و مداوم شکارچیان خارجی در ایران به ماجرایی عجیب و غریب تبدیل شده است! شایعات زیادی در مورد همکاری برخی مدیران سازمان محیط زیست با شیوخ عرب و واسطه های خارجی وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۶    
اکنون نباید از دستگاه های امنیتی و نظارتی و نیز دستگاه قضایی برخورد قاطع و جدی با جریان تروریست اقتصادی را مطالبه کرد؟! نباید انتظار داشت جلوی نابودی ثروت مردم و حراج اعتبار ایران را بگیرند!؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۶    
همانطور که دولتمردان یازدهم بارها اعلام کردند یکی از دست آوردهای برجام افزایش فروش نفت خام بود، به طوری که در اواخر سال 95 حدود 2/6 میلیون بشکه در روز فروش نفت بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۳    
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای بر ضرورت همراهی همه مالکان سرقفلی و مقامات برای اجرای به موقع پروژه پلاسکو تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۳    
نمایندگی ایران در نیویورک به اظهارات امروز نماینده آمریکا در سازمان ملل، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
به گزارش جهان نیوز ؛ دلار آنقدر بالا رفته که اعداد و ارقام انگار معنای خودش را از دست داده است؛ همان طور که همیشه در عرف گفته می شود که وقتی رقمی خیلی بالاتر از حدش رفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۸    
پیشرفت فناوری، به خصوص در حوزه های غیرنظامی سبب شده تا دامنه هدف برخی سازمان های جاسوسی از افراد حاضر در مناصب حساس به شهروندان عادی نیز برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۸    
گسترش آنفلوآنزای پرندگان به رغم تکذیب مسئولان به حدی رسیده که 25 میلیون مرغ، یعنی 40 درصد مرغ های کشور معدوم شده اند و وزیر جهاد کشاورزی هم گفته آنفلوآنزای جدید پرندگان قابل انتقال به انسان است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۰    
مجموع درآمدهای هدفمندی یارانه ها در سال 97، 98 هزار و 834 میلیارد تومان می شود که با این رقم به راحتی می توان یارانه افراد را دو تا سه برابر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بعد از جنگ نظامی که در تحمیل آن به ملت ما، آمریکا نقش اساسی داشت در حال حاضر مواجه با یک جنگ اقتصادی هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
سرباز حسن ارحمی از مرزبانان ناجا در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
یک تولیدکننده مبل به فروش یکی از محصولات تولیدی خود به دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا در سال 2012 اشاره کرد و گفت: خواستار تسهیلاتی در روند صادرات مبلمان ایرانی از سوی دولت هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروهای مسلح همراه و حامی مردمند؛ برخلاف دوران قبل از انقلاب که دیوار واقعی بین مردم و نیروهای مسلح وجود داشت، امروز مردم و نیروهای مسلح درکنار یکدیگرند و مأموریت خطیری دارند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۹    
یک تیم جاسوسی می تواند با آزمایش خاک یا گونه های گیاهی، متوجه نوع سوخت مورد استفاده در موشک های ایرانی و تحولات آن شود؛ اقدامی که حتی از عهده پرنده های ویژه جاسوسی آمریکا مانند پهپاد آرکیو برنمی آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
با دستور رئیس جمهور، کمیته ای چهار نفره، مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی بازداشتگاه ها شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۸    
به شبکه بانکی کشور اجازه داده می شود از تاریخ 28/11/96 به مدت 2 هفته مبادرت به انتشار گواهی سپرده ریالی با نرخ 20 درصد نماید. اوراق مزبور با سررسید یک سال منتشر خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید و گردوخاک که از دیروز در استان شروع شده موجب شد امروز دید افقی در شهر زهک به 300 متر برسد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس بین المللی بازسازی عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۸    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان که بارها ادعای بی پایه و اساس خود علیه ایران را تکرار کرده این بار در گفتگو با اسکای نیوز، ایران را به داشتن نقشی مخرب و ویرانگر در عراق متهم کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور فرانسه که کشورش در ماه های گذشته رهبری فشارهای اروپایی بر برنامه موشکی ایران را بر عهده داشته، خواستار تشدید نظارت ها بر برنامه موشکی ایران شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۶    
همزمان با ایام دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه معروف به حاج رضوان، کاربران فضای مجازی در توئیتر با هشتگ هایی همچون #عماد_مغنیه، #جهاد_مغنیه و #ژن_خوب فقط ژن #مغنیه به این موضوع واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۶    
در حال حاضر بررسی آمارهای رسمی دولت و مقایسه آن با واقعیت های اقتصادی زندگی مردم و بنگاه ها نشان می دهد بسیاری از این آمارها بیانگر وضع موجود اقتصاد نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
پس از اظهارات روحانی در مراسم 22 بهمن درخصوص برگزاری رفراندوم، رسانه های اصلاح طلب و همچنین ارگان رسانه ای دولت به صورت ویژه به این موضوع پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۴    
التهاب بازار ارز و رکوردشکنی قیمت دلار و انفعال تیم اقتصادی دولت صدای روزنامه های حامی دولت را نیز درآورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
گویا حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن، علاوه بر رسانه های ضدانقلاب، برخی از روزنامه های اصلاح طلب را نیز عصبی و ناراحت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۶    
یکی از اهداف اصلی تدوین کنندگان طرح ممنوعیت ازدواج دختران زیر 18 سال، جلوگیری از ازدواج دختران جوان با مردان مسن است که عمدتاً به اجبار و به دلیل مشکلات اقتصادی و فرهنگی رخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
کارمندان باشگاه استقلال امروز با اتفاق عجیبی روبه رو شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
مقامات ارشد کشورهای مشترک المنافع در لندن مذاکرات پنهانی درباره جانشین ملکه انگلیس را آغاز کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۴    
منابع بانکی باید در جهت سرمایه گذاری شکل گیرد و نباید به هیچ وجه به سمت سفته بازی، لیزینگ، پول بازی، خرید و فروش ارز، خرید و فروش ارز مجازی برود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۲    
سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۶    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه بار دیگر خواستار تشدید نظارت های بین المللی بر برنامه موشکی ایران شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۰    
احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس، گفت: 160 نماینده با امضای نامه ای خطاب به رییس جمهور نسبت به انحلال مدارس استعداد های درخشان و نمونه دولتی که از طریق لغو برگزاری آزمون اتفاق ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
جعفری دولت آبادی ضمن انتقاد از اظهار برخی افراد پیرامون حجاب و عفاف و دائر بر ضرورت عرفی کردن حجاب و مقایسه وضعیت حجاب با استفاده از تجهیزات ماهواره در جامعه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت های جهادی سعید قاسمی و نیرو های بسیج و سپاه در کرمانشاه در اینستاگرام نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
امیر کاویانی: سلاح نقطه زن کمند تا پایان سال بر روی ناو های نیروی دریایی ارتش نصب می شود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هر کاری برای ممانعت از تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه انجام می دهند، گفت ایران از مدت ها قبل به اسرائیل اعلان جنگ کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۰    
مدیر اپیلیکیشن آیگرام تصریح کرد: متاسفانه برخی نهادها و ارگان ها به استارتاپها به صورت پیش فرض نگاه کلاهبردار دارند مگر اینکه خلافش ثابت شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۲    
سرهنگ تامر الرفاعی سخنگوی نیرو های مسلح مصر از رزمایش دریایی این کشور سخن گفت و افزود: تمرینات و رزمایش دریایی در حال برگزاری است و 4 موشک در جریان این رزمایش در دریای مدیترانه شلیک شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۳    
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی: مجموعه ای که به دانشگاه آزاد اضافه شده اند پای بندی خود به نظام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۴    
کاپ قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال کشور به امام جمعه تبریز اهدا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۶    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه که به تهران سفر کرده پس از دیدار با معاون وزیر خارجه کشورمان تأکید کرد که آمریکا با مطرح کردن اتهاماتی بی اساس، عمدا به دنبال بی ثبات کردن ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۲    
مخبر دزفولی گفت: نگاه به موضوع زیست فناوری با توجه به حساسیت های موجود باید جامع باشد، موضوع محصولات تراریخته که ذیل این حوزه است باید با نگاه علمی حل و فصل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
اگر چه پوشش سیدامامی مباحث زیست محیطی در قالب موسسه حیات وحش میراث پارسیان بوده ولی دوربین هایی که وی و تیم همکارش در قسمت های مختلف کشور نصب کرده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به تلفات تعدادی از پرندگان مهاجر وحشی در یکی از تالاب های استان گیلان، گفت: آنفلوآنزای پرندگان ابتلای انسانی در ایران نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۱    
معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به هدف آمریکا برای طولانی کردن بحران سوریه تأکید کرد که این کشور دست به انتقال عناصر تروریستی داعش زده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یکبار دیگر به بازیکنان به خاطر بازی خوبی که ارائه کردند تبریک می گویم. نتیجه در ابتدای لیگ قهرمانان خوب بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
فیفا قصد نظارت بر فروش غیر قانونی بلیت های جام جهانی 2018 روسیه را در شبکه های اجتماعی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۲    
دادستانی اسپانیا درخواست 2 سال حبس برای بیش از 30 فوتبالیست لیگ برتر این کشور را داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: علی کریمی اگر اسناد و مدارک خود درباره تخلفات فدراسیون فوتبال را به ما ارائه کند ...