چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۱:۴۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 12 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۴    
بر اساس کارآزمایی که توسط محققان دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد انجام شده است مقادیر دقیق تزریق دو ماده ایمنی به طور مستقیم به تومورهای جامد در موش ها توانست تمام علائم سرطان در حیوان را از بین ببرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۴    
در متن زیر در حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله درباره عزیزترین انسانها نزد وی آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۷    
در قرآن کریم فراوان می توان داستان و حکایت افرادی که مورد لطف و رحمت خداوند قرار گرفته اند یافت که در این مجال خلاصه ای از این موارد را بیان می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
کارت شهروندی تبریز کارت با هدف تسهیل در ارائه خدمات حمل و نقل به شهروندان در این کلانشهر رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 6 هزار و 181 مدرسه در سیستان و بلوچستان تخریبی و نیازمند بازسازی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
وزارت آموزش و پرورش شرایط جدیدی برای ملاقات حضوری فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است؛ بر اساس این اعلام، فقط فرهنگیانی که طرح و ایده دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۲    
میرشفیع گفت: نیازمند ساخت 5 هزار کیلومتر آزاد راه جدید هستیم که باید با اصلاح مدیریت ضمن حفظ سرمایه گذارن، نرخ عوارضی ها هم متناسب با خدمات به مردم باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۲    
اسلام و رهبری امام خمینی در انقلاب اسلامی ایران دو گزینه ای بودند که نقش عاملیت را احیا کردند. اسلام توانست به جماعت خواب، اجتماع خواب زده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۰    
شاه نیز مانند پدرش رضاخان همیشه دلهرۀ ساقط شدن حکومتش توسط دولت های کودتایی را داشت. از طرفی همیشه نگران قیام های مردمی نیز بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۵    
غبارروبی و عطرافشانی مزار احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با حضور سردار سلیمانی
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۰    
مقتدی الصدر رئیس جریان الصدر عراق روز پنج شنبه با عمار الحکیم رئیس جریان حکمیت ملی این کشور دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۴    
دکتر کوشکی گفت: کاش دوستان یک مناظره در تلویزیون برگزار کنند، اگر کارشان را قابل دفاع می دانند، آنوقت دانه دانه خطاها و اشکالات اینها گفته خواهد شد که معلوم شود چه می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۴    
معاون اول قوه قضائیه امروز در مشهد توضیحاتی درباره پرونده سعید طوسی و ابهاماتی که دارد، ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بار دیگر مدعی شد که ایران به دنبال تبدیل لبنان به پایگاه شلیک موشک به اسرائیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
در اولین ساعات آغاز نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر فیلم های به وقت شام ، مصادره و بمب یک عاشقانه به سانس فوق العاده رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۶    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: خدمات آقای قالیباف به مستضعفین قابل تقدیر است، امیدوارم که شهردار فعلی تهران هم رویه خدمت کردن به مستضعفین را ادامه بدهد، چنین خدمتی موجب دوام مسؤولیت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۶    
شوخی احسان کرمی مجری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا موجب شد این مجری خود را موظف به ارائه توضیحاتی ببیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
شهردار سابق تهران گفت: خدمت به جنوب شهری ها اولویت مهم من در شهرداری تهران بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۷    
پلیس تهران: 29 نفر از فریب خوردگان کمپین کشف حجاب دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۵    
مقامات چینی می گویند نفت موجود در نفتکش سانچی که در قعر دریا قرار گرفته است، ممکن است منفجر شود و اوضاع را بیش از پیش پیچیده کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز مردم پشت این انقلاب هستند، مردم از انقلاب خسته نشده اند، آنها از تبعیض، رشوه و بی عدالتی خسته می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۳    
به گزارش جهان نیوز ؛ مسیح علی نژاد فعال رسانه ای ضد انقلاب که جهت تبلیغ علیه نظام 231 هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است در صفحه اینستاگرام خود عکسی از یک مانکن بدون حجاب منتشر کرد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۰۲    
در مورد خرید کالا ها شاید بتوان گفت به طور عمده درست عمل نمی شود. چرا که فاکتور های صوری صادر می شود و بانک ها بر اساس همین فاکتورهای صوری وجوه را پرداخت می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
سه روز از بارش برف در پایتخت کشور می گذرد و همچنان شهروندان تهرانی با مشکلات جدی روبه رو هستند. از همان روز اول بسیاری از درختان در معابر اصلی و فرعی شکست و بر روی خودرو ها افتاد و خساراتی را به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۴    
آیت الله جوادی آملی امروز در ادامه سلسله جلسات درس اخلاق پنجشنبه های خود که در نمازخانه بنیاد اسراء برگزار می شود، به شرح نامه 79 نهج البلاغه حضرت امیر (ع) پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۱    
به اتوبوس حامل تیم بسکتبال مهرام حمله و شیشه این اتوبوس با سنگ شکسته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۵    
مشاور سازمان ملل در امور بشردوستانه از ایران، روسیه و ترکیه خواست به تنش زدایی در ادلب و رسیدن کمک های بشردوستانه به این منطقه، کمک کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۶    
به گفته ی وزارت امور مالی هند، استفاده از ارزهای مجازی در هند غیر قانونی است و دولت این کشور تصمیم دارد که به استفاده از این ارزها پایان ببخشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۷    
دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله عیسی قاسم از همه مومنان خواست برای سلامت رهبر شیعیان بحرین که فردا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت، دعا کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری روسی ریانووستی گزارش داد یک تیم فنی از روسیه طی روزهای آینده برای بازدید از تأسیسات هسته ای فردو به ایران سفر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۸    
نخست وزیر نیوزیلند در مصاحبه ای اعلام کرد: از تحریم ها علیه کره شمالی حمایت می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۰    
مقامات چینی می گویند از آنجایی که هنوز مقادیر زیادی نفت و گاز طبیعی در نفتکش سانچی محبوس شده است، در حال بررسی خارج کردن این کشتی از دریا هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۴    
کارآفرین نمونه کشور گفت: چرا کشور ژاپن که به عنوان یک الگوی موفق شناخته می شود، با 120 میلیون نفر جمعیت حدود 300 هزار نفر کارمند دارد و ما با حدود 80 میلیون نفر جمعیت بین 3 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
همزمان با سفر استانی اعضای هیات دولت به استان کرمان، 9 پروژه صنعت آب و برق افتتاح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۳    
معاون اول قوه قضائیه در خصوص بی اعتمادی مردم نسبت به قوه قضائیه و احساس فساد در جامعه گفت: نمی گوییم در قوه قضاییه هیچ قاضی و کارمند خلافکاری نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۷    
با فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س)، صدونوزدهمین شماره از نشریه خط حزب الله منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۱    
در حالی که هنوز پایتخت سفید پوش است و آثار برف در شهر باقی است، شاخص کیفیت هوای تهران دوباره بالا رفته و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۲    
امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره شهدا شهرستان شهریار با عنوان سرداران امت اسلامی و شهدای مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به روند دشمنی استکبار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۶    
حرکت تامل برانگیز سردار سلیمانی در مراسم چهلم آیت الله حائری در شیراز را مشاهده می نمایید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۸    
اقدام جالب یکی از روحانیون در واکنش به حرکت سیاسی و ضدانقلابی کشف حجاب تعداد انگشت شماری از دختران.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۸    
نقوی حسینی گفت: طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی بانک های خارجی با ما همکاری نمی کنند حال اگر بانکی با آقای عراقچی کار می کند ما از آن بی خبریم!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۷    
تحقیقات نشان می دهد رژیم غذایی مدیترانه ای که به خاطر کاهش وزن مشهور است، می تواند شانس باروری را در زنان تحت درمان IVF افزایش دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۴    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان جهاد دانشگاهی گفت:صنعتی شدن جوامع، چاقی، عدم تحرک و استرس نقش بسیاری در این بیماری دارد همچنین مصرف غذاهای صنعتی و فست فود مستقیم و غیرمستقیم سبب افزایش انواع سرطان ها می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه کشورش به دنبال گسترش گفتگوهای فشرده و سازنده با آمریکا است گفت: گفتگو میان دو کشور نباید به دلیل بیانیه های خصمانه واشنگتن متوقف شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های خود را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
اول فوریه به عنوان روز جهانی عفاف و حجاب تبدیل به پویش مهمی برای زنان مسلمان در جهان شده است، این رویداد امسال برای هفتمین بار در جهان برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
نماز امام خمینی(ره) در هواپیما در مسیر فرانسه به سمت تهران.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مسئولان برگزاری سی وششمین جشنواره فیلم فجر در حال آماده سازی کاخ این جشنواره هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور فرانسه از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، انتقاد کرد.12
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
سرلشکر باقری گفت: نیرو های مسلح با رصد نگاه خصمانه فرعون آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله های منطقه ای و فرامنطقه ای آنان به حوزه های راهبردی قدرت نظام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۶    
جناب روحانی گفتند :" باید صدای مردم را شنید" . بسیار خب ،خوب است به جای بازی در نقش اپوزیسیون و فرار به جلو جنابعالی هم بخشی از صدایمردم را بشنوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۶    
بهروز ساقی شاعر جانباز کشورمان این شعر را به مناسبت دهه فجر انقلاب، سروده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۳    
در تاریخ معاصر ایران، نمونه های فراوانی از استقبال های باشکوه از علما مبارز و مراجع وجود دارد و این نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با این قشر جامعه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
آیت الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت:خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به خوبی پس داده اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۷    
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به خرید بازیکن خارجی در این تیم توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی آسیا 2018، گفت ایران هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
در تازه ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی سجاد گنج زاده سنگین وزن کاراته کای کشورمان همچنان در صدر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی انگیزه زیادی برای متحول کردن این تیم دارد؛ اما این مساله چگونه میسر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۹    
امام علی (ع): سینه شخص عاقل، صندوق اسرار اوست
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۳    
پانته آ بهرام، بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش در برنامه من و شما از حیوانات خانگی اش صحبت کرد، مجددا اینستاگرامش را با پستی عجیب در مورد این موضوع به روز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۷    
پیکر 28 شهید دوران دفاع مقدس که در خاک کشور عراق تفحص شده اند وارد خاک کشور شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۷    
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش و همپیمانان در آنها در آزادسازی 18 روستا در حومه ادلب و ادامه درگیری ها با گروه های تروریستی تکفیری خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۴    
در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر عبدالفتاح السیسی علیه تکرار سناریوی انقلاب، تعدادی از سیاستمداران مصری او را به معمر قذافی رهبر سرنگون شده لیبی تشبیه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۱    
مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با تصاویری از دوران جوانی اش به روز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۱    
سازمان اطلاعات روسیه از خنثی شدن یک حمله تروریستی در روز انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۸    
کوچه رهبری در یکی از قدیمی ترین خیابان های دزاشیب، یک ماهی است مهم ترین جغرافیای خبری ادبیات ایران است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
قم - شهردار سابق تهران گفت: باید تلاش کنیم تا خدمت بهتر به مردم داشته و آنچه را که موجب تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می شود را جامه عمل بپوشانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۳    
رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان می گوید که حدود 290 کودک و نوجوان از آلمان رهسپار سوریه و عراق شده یا در آنجا به دنیا آمده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۷    
وزیر خارجه ترکیه خواهان احیای مذاکرات ژنو در مذاکرات صلح سوریه شد و گفت: دولت سوریه باید وارد مذاکره با مخالفان سوری شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
جروزالم پست مدعی شد بانک بی پی آی فرنس برای ایرانی هایی که کالا و خدمات فرانسوی خریداری می کنند، وام هایی با یورو پرداخت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
هنرپیشه مطرح پس از رسوایی اتهام جنسی خود را از درختی نزدیک خانه اش حلق آویز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
شعب بانک های توزیع کننده مسکوک در استان تهران به منظور رفاه حال شهروندان افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۲    
شهردار منطقه 22 گفت: با توجه به افق جمعیتی طرح های تفصیلی و جامع منطقه22 که بارگذاری ها برای جمعیت 500 هزار نفر دیده شده، پروانه های ساختمانی دیگری جز برای تخریب و نوسازی صادر نخواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۲    
توپخانه ارتش ترکیه در سیزدهمین روز از عملیات شاخه زیتون در عفرین سوریه، همچنان پایگاه های نیروهای کرد در این شهر را هدف قرار داده و پیشروی نیروی زمینی ترکیه در این شهر با حمایت گروه های مخالف سوری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که روز گذشته با عربده کشی و تهدید شهروندان در میدان آزادی ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۶    
صورت های مالی شرکت ها که وضعیت مالی آن ها را در طول یک سال نشان می دهد بعضاً نکاتی قابل تاملی را با خود به همراه دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۳    
مشاور ارشد رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکا با گروگانگیری برجام از تهران باج خواهی می کند گفت: اینجا ریاض نیست که ترامپ با رقص شمشیر نیم میلیارد دلار سرقت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۳    
مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اعلام مرگ مغزی و موافقت خانواده 'احمدرضا شاکر' نوجوان فوتبالیست عضو تیم جوانان استقلال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۷    
روزی که تازه ما مدرسه رفاه را در اختیار گرفته بودیم محمددرویش دماوندی نزدم آمد و گفت:این مقداری پول است خانه ام را فروخته ام و این پولش شده بیایید با این پول کارهایتان را پیش ببرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۴    
علیرضا اخلاقی از پول خودش کاست می خرید و راهپیمایی ها را فیلمبرداری می کرد. اما همه حسرتش این است کاش به قدر کافی پول داشت تا همه صحنه های انقلاب را ضبط می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هویت ما هویت ضد آمریکایی، ضداستکباری و ضداسرائیلی است، گفت: تفسیر وجودی استکبار نفی خدا و فرمانروایی خداست و هویت ما هویت اسلام ابراهیمی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۱    
علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولس، استقلال و هنرپیشه کنونی با انتشار استوری به ابراز نگرانی در مورد محرومان آنهم با ربط آن به یک موضوع غیر مرتبط پرداخت!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
زمان دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تغییر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عاقبت به خیری مسئولین و مدیران نظام در مردم داری است و باید بدانند که بایستی شأن مردم را رعایت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۲    
مدت هاست کشورهای بزرگ به خودروهای هیبریدی توجه ویژه ای نشان می دهند. محدود بودن سوخت های فسیلی از یک سو و آلودگی ناشی از این سوخت ها از سوی دیگر باعث شده است خودروهای هیبریدی و برقی روزبه روز مطرح تر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یادگار امام استمرار روح انقلاب است، گفت: نطق تاریخی امام (ره) در 12 بهمن 57 پیامی برای دهه های بعدی انقلاب دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۶    
سری جدید وقتشه با اجرای دوباره کامران تفتی از 23 بهمن روی آنتن شبکه نسیم می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۳    
بعد از وقفه ای چند ماهه، فصل آخر خانه پوشالی با اضافه شدن 2 بازیگر شناخته شده جدید در حال ساخت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۵    
به گفته غلامرضا موسوی از تهیه کنندگان سینما، هیات داوران سی و ششمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر حرفه ای هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۲    
محققان به یک نهنگ قاتل ماده آموزش داده اند تا سه کلمه از جمله سلام را بگوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۹    
حدیث امام حسین (ع) درباره استغفار وطلب آمرزش در نزد خداوندرا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۶    
تنها ساعاتی پس از معرفی رسمی اپلیکیشن تلگرام X توسط تیم تلگرام، هر دو اپلیکیشن بدون ذکر دلیل از سوی اپ استور حذف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۶    
پدر شهیدی که به خاطر یک سهل انگاری روانه زندان شده بود، با کمک ستاد دیه و چند خیّر از زندان آزاد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۳    
یکی از شاگردان علامه طباطبایی (ره) :یکبار از ایشان تقاضای ذکر کردم فرمودند:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در بیمارستان، یک استاندارد بین المللی پذیرفته شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۷    
چقدر نمازی که حمد خدایش را بکند لذیذ و پاک است، آیا این بابِ مزاج نیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۷    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده روند افزایش تدریجی دما در اغلب مناطق کشور انتظار می رود ...