سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۴۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 18 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
نماینده عالی دولت در شهرستان سیروان در اقدامی حیرت انگیز از روی پرچم صهیونیستی و آمریکا عبور نکرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
پیروانی در خصوص دلیل غیبت کریم باقری روی نیمکت سرخ پوشان گفت: باقری به دلیل فوت یکی از اقوامش نتوانست ما را همراهی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دارندگان بالاترین اولویت کسر خدمت ایثارگری می توانند از 23 بهمن با دریافت کسر خدمت از یگان مربوطه از این تسهیلات بهره مند شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۸    
شما هم بارها از متخصصان شنیده اید که باید برای پیشگیری از ابتلا به عفونت های قارچی، خودتان را پس از رفتن به دستشویی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۸    
کارخانه های زیادی در صنعت فرش ماشینی فعالیت دارن و فرش کاشان از نامدار ترین فرش های ماشینی در کشور و حتی در جهان هست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امروز بیکاری و فقر معضلاتی است که همه مسئولان با تمام قوا برای رفع آن تلاش می کنند و فقر زدایی باید در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شکل گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
چهارمین نشست شورای هماهنگی حراست های وابسته و تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در این وزارتخانه برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۳    
علیپور با دو گلی که در بازی برابر صنعت نفت به ثمر رساند 17 گله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۱    
ثبت سفارش برای واردات کالا از چهار کشور هند ، کره جنوبی ، ترکیه و چین از تاریخ 10 بهمن امسال مطابق بخشنامه ابلاغی معاون اول رییس جمهور صرفاً با روش بانکی و از طریق گشایش اعتبار اسنادی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
متخصص اورولوژی گفت: قبل انقلاب کمتر از 100 مورد عمل پیوند کلیه در کشور انجام شده است که در حال حاضر این رقم به 46 هزار مورد رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون جوانان خلاق زیر یوغ مدیریت خسته و نشسته وبی حال هستند و باید مدیریت نسل چهارم و جوان را جایگزین مدیریت نسل دوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۹    
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۹    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی به روی آنتن شبکه های مختلف تلویزیون خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۴    
رئیس جمهوری روسیه در پیامی مکتوب از امیر قطر دعوت کرد به مسکو سفر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
طب سوزنی از دوران قدیم در درمان بسیاری از بیماری ها اثربخش بوده است و اکنون از این روش برای درمان ناباروری استفاده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۷    
مجنون در آتش با نگاهی به خاطرات و زندگی نامه شهید محمدحسین ساعدی از سوی گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۷    
محققان نوعی آنتی میکروب در بدن گونه ای از مورچه ها کشف کرده اند که می توان از آن برای تولید آنتی بیوتیک های موثر انسانی استفاده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
خبرنگاران حوزه سلامت از روسای قوای سه گانه،وزرای دولت، نمایندگان مجلس، شهرداران، اعضای شوراهای شهر، متولیان تولید و پایش خودروها و صنایع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۵    
گفته می شود، حجم زیاد واردات قطعات منفصله خودرو که پیش از مصوبه افزایش تعرفه ها تا 95درصد انجام شده، توسط چند شرکت به خصوص از کره و چین رخ داده که رنگ وبوی نوعی رانت در آن دیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۵    
ستاره ایرانی تیم فوتبال آزد آلکمار، شب گذشته برای صدمین بار در لیگ دسته برتر هلند به میدان رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۹    
معاون وزیر امور خارجه گفت : آمریکا سعی دارد ما را به سوی خروج ازبرجام سوق دهد، ولی ما در دام او نمی افتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
وزیر خارجه روسیه گفت که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه به مبارزه با داعش ارتباطی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۱    
اضافه کردن برخی مواد غذایی همچون سس های بدون چربی به سالاد که معمولاً حاوی مقدار بسیار زیادی نمک و قند هستند از خاصیت این غذای سالم می کاهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۸    
در روزهایی که در کلانشهرهای کشور به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس چند روزی است تعطیل شده؛ دوباره بحث سهم بنزین و گازوئیل از آلودگی هوا مطرح شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۵:۵۲    
علیپور در صورتی که تا پیش از هفته 25 موفق به زدن یک گل دیگر شود، در آن صورت بهترین عملکرد تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده و می تواند زودتر از تمامی گلزنان در تمامی رقابتها به 18 گل زده برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۵:۴۶    
آیا برای مسئولان کشورمان نگران کننده نیست که بازار 80 میلیونی ایران را به بهای نابودی صنایع داخلی و بیکار شدن انبوهی از مردم در اختیار دولت کره جنوبی و شرکتی نظیر سامسونگ قرار دهیم؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۵:۴۳    
رئیس جمهور روز سه شنبه با خبرنگاران داخلی و خارجی نشست مطبوعاتی داشت، اما برخلاف انتظار در این نشست، خبری از مشکلات اصلی مردم یعنی مشکلات اقتصادی نبود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۵:۳۷    
هاشم آغاجری، از چهره های جنجالی اصلاح طلب در تازه ترین اظهارات خود اصلاح طلبان را به محافظه کاری متهم کرده است که مردم را از سوریه شدن می ترسانند، اما مردم نهایت راه شورش را برمی گزینند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۵:۳۷    
تاریخ انقلاب اسلامی پر است از زنان غیوری که اگرچه اسلحه به دست نگرفتند و مستقیم به جنگ با کفر نرفتند اما کلام و راهشان تأثیر زیادی بر مردانشان گذاشت تا راهی جهاد مقدس شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۳:۰۱    
به رغم کاهش تعرفه و افزایش واردات تخم مرغ در یک ماه اخیر، پس از آرامش چند هفته ای در بازار، قیمت تخم مرغ بار دیگر به شانه ای 18هزار تومان (دانه ای 600 تومان) افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۲:۰۱    
شرکت های کاغذی هلندی در حال خرید استارت آپ های ایرانی هستند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۲:۰۱    
خدابیامرز بابابزرگ یک انگشتر عقیق سرخ یمنی داشت که هیچ وقت حاضر نبود آن را با چیزی عوض کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های کلان روح قوانین کشور است و همه قوانین مجلس و دولت باید به دنبال احیا این سیاست ها باشند و این قوانین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۹    
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه اغتشاشات اخیر برای این بود که نابودی داعش را تحت تاثیر قرار دهد، گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفر فرانسه ضمن اعتراض به حضور منافقین در این کشور گفت: امیدواریم تصمیمات کشور فرانسه مستقل از آمریکا اتخاذ شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۷    
مهدی محمدی در توئیتر خود نوشت: سخنان امروز روحانی درباره پای بندی به برجام بدون آمریکا به معنی صفر کردن هزینه خروج آمریکا از برجام و چراغ سبز به اعمال تحریم ها علیه ایران است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون جوانان خلاق زیر یوغ مدیریت خسته و نشسته وبی حال هستند و باید مدیریت نسل چهارم و جوان را جایگزین مدیریت نسل دوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی دولت گفت: صندوق بین المللی پول در گزارش اخیر اعلام کرد که ایران هجدهمین قدرت بزرگ اقتصادی جهان است و این نشان از قدرت انقلاب اسلامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۱    
"واقعیت این است که اسرائیل گفته است که چرا جنگ فقط میان ماست و اخبار اسراییل و فلسطین باید در صدر اخبار باشد و متاسفانه نقشه و توطئه ی بسیار عمیقی ریختند..."
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۱    
تلاش واشنگتن برای تحریک ناآرامی ها در ایران نتوانست این کشور را متزلزل سازد... واقعیت این است که ترامپ برخلاف اوباما به شدت در ایران مورد تنفر می باشد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۱    
وزارت خارجه سوئد اعلام کرد در واکنش به گزارش ها درباره صدور حکم اعدام برای فردی که در ایران به جاسوسی محکوم شده سفیر ایران را احضار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
بعد از ناکامی رسانه های ضدانقلاب در به آشوب کشاندن کشور، در آستانه دهه فجر شبکه های وهابی همراه و همسو با کانال ضدانقلابی آمدنیوز، سناریوی جدیدی را با هدف تفرقه افکنی میان مردم ایران کلید زدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور گسترش روابط دوستانه و برادرانه با همسایگان و بویژه ترکیه را اصلی مهم در سیاست خارجی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۰    
دو کشور در دنیا هستند به نام کوبا و ویتنام، که هر دو با آمریکا جنگ خونین داشتند. ولی ما یک ویتنامی نداریم که در آمریکا علیه کشورش لابی کند، اما کوبایی زیاد داریم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۰    
هر چه به زمان سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران نزدیک تر می شویم حجم یاوه گویی ها و زیاده خواهی های این کشور علیه ایران بیشتر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۸    
در این جلسات می دیدم که آیت الله خامنه ای فردی مسلط و آگاه به مباحث است بنده از تفکرات ایشان در مباحث استقبال می کردم و با توجه به خروجی این جلسات بود که پیرامون مرجعیت ایشان نظر دادم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۲    
بر همین مدعاست که باید تکنوکراسی بر پایه ی سکولاریسم را ایده ی اصلی این جریان مرموز دانست؛ یعنی این باور و اعتقاد در اذهان عمومی مردم گسترانده شود که در حال حاضر و برای رفع مشکلات کنونی کشور نیز باید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۶    
زمانی که یکی از هواداران مشغول سلفی گرفتن بود بیرانوند موبایل او را با دست زد و باعث شد تلفن همراه هوادار به سمت هوا پرتاب شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۳    
درگیری لفظی 4 جوان اردبیلی با قتل جوان 22 ساله و مجروحیت شدید برادرش پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۷    
مصاحبت و همنشینی او همیشه برایم شیرین و مفید بوده است، هر چند که معمولاً در روش ها و نحوه برخورد با این مقوله با هم اختلاف نظر داشته ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۹    
با توجه به اینکه نظرسنجی اخیر دولت "نظر روحانی درباره علت نارضایتی ها" را رد کرد، سوال اینجاست که رئیس جمهور باید صدای چه کسانی را بشنود؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: 22 بهمن ها، 9 دی ها و امثال آن سبب شده است این انقلاب 40 سال پایدار بماند و دشمن نتواند کاری کند و همه توطئه ها خنثی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
براساس تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و یکی از بانکها، این بانک تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون ریال را در اختیار فرهنگیان قرار خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۴    
شاگردان برانکو در نمایشی بی نقص توانستند با سه گل در آبادان به برتری دست یابند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۵    
دولت دانمارک در نظر دارد که مانند چند کشور دیگر اروپایی، استفاده از روبنده را در این کشور ممنوع اعلام کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
زمین لرزه ای 3 ریشتری در عمق 8 کیلومتر زمین دقایقی پیش فیروزکوه تهران را لرزاند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۴    
وزیر امور خارجه ترکیه در توییتی در مورد دیدار با همتای ایرانی خود، این دیدار را نتیجه بخش دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۷    
جات بهرامی معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی یا دایر بودن مدارس در روز شنبه به دلیل بین التعطیلی ، اظهار داشت: مدارس روز شنبه 21 بهمن ماه دایر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وقوع خشکسالی، گفت: اکنون تامین آب شرب خوزستان نیز دچار مشکل شده است و این تهدیدات می تواند زمینه ساز تهدیدات امنیتی و اجتماعی نیز باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی جنبش نجباء در عراق به آمریکایی ها هشدار داد که اگر نظامیان خود را از خاک عراق خارج نکنند با مقابله نظامی مواجه خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۹    
تراکتورسازان تیمی بودند که توانستند نتیجه دربی هفته بیست و سوم را به سود خود به پایان رساندند. بردی که باعث شد تا ارتغرول ساغلام همچنان بدون شکست کارش را پیش ببرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۴    
دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفتگو با المیادین اعلام کرد این جبهه در دیدار با دبیرکل حزب الله توافق کرده جریان های مقاومت برای جنگ احتمالی با اسرائیل متحد شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
یک نماینده مجلس گفت: ما احساس می کنیم شائبه عمدی در اجاد مشکل در بحران برف اخیر در کار بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۶    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف افزایش تعرفه واردات خودرو برای دولت لازم الاجراست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۷    
با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ هفدهم، مهاجم پرسپولیسی ها با تاثیر مثبت خود در بازی های این تیم، خود را به کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل نزدیک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۵    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تجهیز حزب الله به 130 هزار موشک در فاصله سال های 2006 تا 2012، شکستی راهبردی برای تل آویو است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۶    
در دو روز اول طرح پیش فروش سکه در مجموع 25 هزار و 518 قطعه سکه به طور قطعی پیش فروش شده و 2553 قطعه سکه در انتظار واریز وجه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۴    
شیرازی ها نه تنها کتاب های فقهای شیعه را مطالعه نکرده اند بلکه از اندیشه های سیدمحمد شیرازی نیز آگاهی ندارند و کتاب های کسی که او را امامِ مجدد می نامند، مطالعه نکرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۱    
تحلیلگران از احتمال وقوع کودتا در عربستان می گویند، این در حالی است که اسرائیل از این اتفاق شدیدا احساس خطر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۸    
آتش سوزی خیابان ولیعصر پس از 3 روز مهار شد. با وجود آن که تلاش کردند این حادثه را پلاسکوی 2 توصیف کنند اما از نظر کارشناسان این حادثه تفاوت قابل توجهی با حادثه پلاسکو داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۹    
به قول معروف خبر کوتاه بود و جانکاه ؛ 20 خودروی لوکس قاچاق در حضور رییس جمهور فیلیپین نابود شد، دقیقاً همان کاری که بیشتر از یک سال قبل مسئولان خودمان تصمیم به انجام آن گرفته بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
مقام پیشین دولت آمریکا طی مطلبی هشدار داده به علت شرایط جغرافیایی و اجتماعی متفاوت ایران جنگ علیه این کشور پیامدهای بسیار بدتری از جنگ علیه کشور عراق دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
سردار حسن امامی گفت: سرویس های جاسوسی بیگانه در حوزه های حساس، مراکز پژوهشی، نیروی هوافضا و قدس و برخی مراکز دیگر به دنبال جمع آوری اطلاعات، عامل گیری و جذب و نفوذ هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
نویسنده کتاب جنجالی آتش و خشم در کاخ سفید می گوید ایوانکا ترامپ بیشتر از هر شخص دیگری در خانواده ترامپ، واقعاً شبیه به دونالد بوده و درعین حال با او نیز رابطه خوبی دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
آیت الله آملی لاریجانی اظهار کرد: مردم ما علی رغم اختلاف نظر و سلیقه های سیاسی، وقتی پای امنیت ملی به میان می آید و بحث اقتدار ملی و مصالح عامه کشور مطرح می شود همه در صحنه حاضر می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۴    
منابع دیپلماتیک روز چهارشنبه در پاریس اعلام کردند که رئیس جمهوری فرانسه اواخر ماه آوریل (اردیبهشت 97) به دعوت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، به این کشور سفر خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۶    
سال تحصیلی 96، 97 را چگونه گذرانید؟ همش تعطیل بود والا بعضی وقتام زنگ میزدن بیاید سرکلاس
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
اگر یکی از علائم مسمومیت دیجیتال در شما وجود داشته باشد، یکی از مسمومین دیجیتال هستید که باید نسبت به رفتار خود در فضای مجازی و کار با رسانه های دیجیتال تجدیدنظر کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
وزیر کشور پاکستان گفت: داعش خطری برای امنیت منطقه و افغانستان است و همه باید برای مبارزه با این گروه متحد شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۸    
بانک مرکزی به منظور پیشگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده برخی افراد متخلف از حساب های بانکی مشتریان، از شهروندان درخواست می کند، استفاده از خدمات پیامکی واریز و برداشت حساب بانکی خود را جدی بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۸    
سریال رنج پنهان که در ابتدا با کارگردانی بیژن میرباقری تولید آن آغاز شد و بعد با 2 گروه پیش رفت از 23 بهمن در شبکه یک روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۸    
فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 160 میلیارد ریال در آب های کنگان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
یک منتقد و کارگردان سینما پس از تماشای مصادره از فیلم های حاضر در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آن را کمدی قابل دفاعی دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
اطلاعات ما نشان می دهد بسیاری از کشورهای تولیدکننده این محصولات، مصرف آن را برای انسان ممنوع کرده اند و تولید این محصولات فقط برای دام یا صادرات به کشورهای دیگر مجاز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۲    
فاطمه معتمدآریا پس از تماشای فیلم تنگه ابوقریب این اثر را ساده و پرقدرت دانست و به تحسین قهرمان های آن پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۲    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گفت دونالد ترامپ هم مثل باراک اوباما هیچ اقدامی برای عمل به وعده اش در وادار کردن نیروهای یگان های مدافع خلق کرد برای خروج از منبج سوریه نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۹    
هادی کاظمی در برنامه باهمستان از آرزوی بازی در مقابل خسرو شکیبایی و تکراری شدن بازیگران سینما سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۹    
حکومت کره شمالی در حمله ای شدید به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک موجود "کثیف و بوگندو" خوانده و تاکید کرد که باید آمریکایی ها او را در بیمارستان "روان پریش ها" محبوس کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۶    
معاون دادستان کل کشور اعلام کرد: بر اساس نظر کارشناسان مربوطه در حوزه های استاندارد و محیط زیست نزدیک به 80 درصد آلودگی هوای تهران و کلان شهرها به دلیل استفاده از بنزین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۶    
محمدمهدی حیدریان گفت: مطمئن باشید آرای مردمی امسال به هیچ وجه مهندسی نشده و سالم است. من اطمینان می دهم که مطلقاً به جز داوران هیچکس بر آثار حاضر جشنواره فیلم فجر نظارت نخواهد داشت و هیچگونه شائبه ای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا با گذشت یکسال از عهده دار شدن این منصب و فشارهای مختلف رسانه ای، مهاجران را همچنان افرادی مجرم و جنایتکار می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۰    
شایعه شده کاپیتان استقلال تلاش زیادی دارد تا مسلمان را استقلالی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۷    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: علی کریمی باید از بزرگان فوتبال ایران مشورت بگیرد، کریمی بهتر است هیجانات خود را در بازی ها کنترل کند و رفتار مناسب تری از خود نشست دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۴    
اهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن در بیش از یک هزار شهر و شهرستان و 4 هزار روستای کشور با حضور 6 هزار خبرنگار، تصویر بردار و گزارشگر داخلی و خارجی برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۱    
طی آخرین در گیری میان طالبان و داعش، 130 نفر از تروریست های داعش تسلیم طالبان شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۸    
گردانهای حزب الله عراق با اشاره به اعلام شتابزده خبر خروج نظامیان آمریکایی اعلام کردند: دفتر نخست وزیری در دام واشنگتن افتاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
آیت الله جنتی به سخنان امام راحل که خطاب به مسئولان فرموده بودند: کاری نکنیم که بگویند اسلام توان مدیریت ندارد، بلکه باید ثابت کنیم که اسلام می تواند مدیریت کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 گفت: ما امسال در کمیسیون تلفیق تصویب کردیم که بیماران صعب العلاج، بیماران اوتیسمی، ام اس و بیماران پروانه ای مشمول یارانه شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۲    
یکی از روزنامه های اصلاح طلب برای بستن دهان منتقد شهردار تهران به وی برچسب طمع کردن به مقام و منصب وی را زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
69 درصد از مشارکت کنندگان در نظرسنجی بهبود وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار، 30 درصد اعتراض به فساد مالی، 20.6 درصد بی عدالتی، 13.5 درصد قطع حمایت از برخی کشورها مانند سوریه و فلسطین، 9 ...