چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۶:۲۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 15 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۰:۴۳    
روابط عمومی دفتر رئیس جمهور طرح برخی ادعاهای نادرست و سخیف از سوی یکی از نمایندگان نسبت به رئیس جمهوری را تکذیب و اینگونه اقدامات را نادیده گرفتن توصیه های رهبر معظم انقلاب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۴    
شصتمین سوره قرآن کریم ممتحنه ونام های دیگر آن الامتحان، الموده می باشد. این سوره شریفه در مکه نازل شده و 13 آیه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۷    
الیعزر تسفریر آخرین نماینده موساد در ایران بود که چند ماه قبل از انقلاب اسلامی ایران را ترک کرد وی خاطراتش را در کتابی با نام شیطان بزرگ و شیطان کوچک نگاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۶    
در 24 ساعت گذشته بیش از 100 میلیارد دلار از بازار جهانی ارزهای رمزگذاری شده از دست رفته است و نگرانی ها درباره تنظیمات دقیق تر قیمت بیت کوین افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۳    
گمان نمیکنم اهل سفرهای بین المللی باشید و نام فرودگاه امام خمینی(ره) را نشنیده باشید. این فرودگاه در فاصله 30 کیلومتری شهر تهران و در بزرگراه تهران - قم قرار دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۹    
آیت الله محمدی ری شهری با استناد به آیه 52 سوره مبارکه عنکبوت گفت: انواع کفر نکوهیده به معنای کفر جحود شامل کفر جهلی و کفر عملی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۴    
شاید اگر پای تیم های اصفهانی در پرونده زورگویی کنفدراسیون فوتبال آسیا در میان بود، باند اصهفان نشین فدراسیون فوتبال بیش از این دست به کار شده و تلاش می کردند که هر طور شده حق میزبانی به فوتبال ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۲    
معاون وزیربهداشت با بیان اینکه سالانه بین 50 تا 55 میلیارد نخ سیگار در ایران مصرف می شود،گفت:این تعداد سیگار بین 50 تا 58 هزار مرگ منتسب به سیگار را به دنبال دارد که رقم زیادی است و 20 تا 30 هزار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۴    
امام خمینی(ره) نه تنها رهبری بزرگ برای ایران بود، بلکه رهبری برای تمامی نهضت های آزادیبخش جهان به شمار می رفت و چالش بسیار عظیمی که او در مبارزه با یکی از طاغوت های زمان انجام داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۸    
منتقدان تلویزیونی 50 فصل برتر پرطرفدارترین سریال های جهان را لیست کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۶    
شریعمتداری: توازن در تولید و تکمیل زنجیره تولید و همچنین تامین سنگ آهن علاوه بر سودآوری و بهبود فضای رقابت، توان صادرات مجموعه را نیز بالا می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۳    
نمایندگان مجلس طی مصوبه ای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را از پرداخت حق انشعاب برق برای یکبار معاف کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۵    
محقق، مفسر و پژوهشگر قرآنی، 6 دام ابلیس که برای انسان گسترانده را مورد بررسی قرار داد و گفت: در اوج غضب و خشمگینی؛ قضاوت میان دو نفر، حضور زن و مرد نامحرم در خلوتگاه، تکبر در برابر خداوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۵    
آمارها نشان می دهد چین به سرعت در حال ساخت نیروگاه های برق هسته ای است و هر سال بر میزان تولید برق اتمی این کشور افزوده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، کشورش اطلاعاتی را درباره موشک ضد تانک که به کشته شدن پنج نظامی ترک در شمال سوریه منجر شد، در اختیار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۶    
دو کودک که به دست قاچاقچی افغان از ایران به ترکیه منتقل شده بودند پیش از تحویل به قاچاقچیان اعضای بدن با فرار موفقیت آمیز داستان تکان دهنده ای را از اردوگاه نگهداری از کودکان روایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۷    
فیلم سه میلیاردی چهارراه استانبول درباره پلاسکو نیست، قصه ای است که با یک واقعه تاریخی گره می خورد که آن حادثه، پلاسکو بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۱    
در پی وقوع انفجار در جنوب شهر العریش واقع در استان سینای شمالی، دو نظامی مصری کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۸    
ارتش ترکیه از کشته و زخمی شدن 7 نظامی این کشور طی عملیات نظامی در شهر عفرین واقع در شمال سوریه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
سرمربی تیم آلکمار هلند یعنی یان فن دن بروم شب گذشته به شکل بی سابقه از ستاره ایرانی تیمش یعنی علیرضا جهانبخش انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
چربی های اشباع، کلسترول بد یا LDL را افزایش می دهند و چربی های غیر اشباع نه تنها تری گلیسیریدها (اسیدهای چرب) را کاهش می دهند، بلکه کلسترول خوب را افزایش و کلسترول بد را پایین می آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۳    
سرمربی آبی پوشان بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن واکنش جالبی را از خود نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
رئیس مرکز بسیج رسانه ملی گفت: با رئیس سازمان صداوسیما رابطه محکمی داریم و از جریان های انقلابی حمایت ویژه ای دارند، همین مایه بروز برخی شایعات شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۶    
شهر کاملا ملتهب بود .روی تانک ها تعداد زیادی چماق به دست نشسته بودند و جاوید شاه می گفتند. ...من و شهید جهان آرا در یکی از خیابان ها مقابل حرکت تانک ها آرایش گرفتیم و به محض آن که در ابتدای خیابان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود از مصوبه اخیر نمایندگان درخصوص اعمال ضریب مالیاتی بالا بر درامد جمعی از کارکنان دولت همچون اساتید و قضات انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۱    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح سناریوی افزایش بیشتر دستمزد حداقل بگیرهای کارگری در شورای عالی کار خبر داد و گفت: مزد منطقه ای فعلا منتفی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
نفت خام سنگین نفت خامی است که غلظت بالایی دارد و به سادگی در چاه استخراج نفت جاری نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
رئیس کل گمرک ایران گفت: در 10 ماهه نخست سال جاری واردات موبایل 98 درصد رشد داشت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
نشست خبری فیلم "لاتاری" با حضور عوامل این فیلم در میان سوالات و حاشیه های فراوان برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
برخی از اقلام خوراکی و میوه ها و سبزیجات حاوی خواص ضد التهابی و ضد درد و در واقع مسکن هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
برای پیدا کردن افرادی که از Wi-Fi استفاده می کنند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که به همان شبکه وای فای که می خواهید آن را کنترل کنید، متصل شده اید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۱    
برخی از مشترکان شبکه های اینترنت خانگی مانند ADSLها تصور می کنند که به صرف گذاشتن یک رمز روی شبکه وای فای خود دیگر به طور کامل زمینه را برای سوءاستفاده های احتمالی بسته اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۳    
وزارت صنعت اعلام کرد: بنا به دستور رئیس جمهور، پیشنهاد کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی متناسب با کاهش مصرف سوخت فسیلی، به دولت رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۰    
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به بررسی های مقدماتی صورت گرفته درباره پرونده دختر 8 ساله که درکما به سرمی برد گفت: شواهد نشان داده تزریق اشتباه دارو، محرز بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۰    
با تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تبریز، برخی از مدارس این شهر تعطیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۴    
نظام آموزش و پرورش که در اکثر کشورهای دنیا و به ویژه کشورهای توسعه یافته با محوریت دولت و خدمات رایگان اداره می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۱    
زنان خارجی شناسنامه های دختران فوت شده ایرانی را به قیمت های هنگفت خریده و سپس با مردان ایرانی ازدواج کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۸    
یکی از تشکل های مردمی استان اصفهان، با صدور بیانیه ای به سخنان ناهین تاج الدین یکی از نمایندگان اصلاح طلب اصفهان که درباره هنجارشکنی برخی از دختران انقلاب، اظهار نظر کرده بود واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۵    
ظاهرا یکی از مربیان سابق استقلال که رابطه نزدیکی با مدیران کنونی باشگاه دارد، در روند تمدید قرارداد شفر اختلال ایجاد کرده تا شاید مانع ادامه حضور مربی آلمانی روی نیمکت آبی پوشان شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۹    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اشتباهی عجیب نام سرمربی عراق را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۳    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی گفت: انجام تست روانشناسی قبل و حین خدمت وظیفه ضروری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۴    
گزارش اقتصادی منتشره شده از سوی مرکز آمار ترکیه نشان می دهد که میزان واردات این کشور از ایران در سال 2017 رشدی 59 درصدی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۰۸    
دبیر انجمن صنایع لبنی از صادرات 80 درصدی محصولات لبنی به بازار عراق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۶:۵۳    
زمانی که فتنه 88 آغاز شد مقام معظم رهبری میرحسین موسوی را فرا خواند و به او تاکید کرد که شما که از جنس انقلاب هستید این کارها از شما بعید است که اردوکشی خیابانی به راه بیندازید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۵:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افزایش 3 برابری مخاطبان سینمای ایران معادل 25 میلیون نفر در سال گفت: فروش سینماها از 30 میلیارد تومان تا سال 93 به 170 میلیارد تومان رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۵:۴۴    
ابهام آمیزترین بخش سند راهبردی دکترین جدید اتمی امریکا، جایی است که کاربرد تسلیحات هسته ای را تنها در شرایط فوق العاده جایز می داند اما چارچوب معینی برای این شرایط به اصطلاح فوق العاده مشخص نمی کند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۵:۴۱    
در حالی که محمد خاتمی، مهندس بازرگان را آمریکایی توصیف کرده، ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران، از خاتمی به عنوان بازرگان دوم یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۴:۰۲    
انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در روزهای برفی با شایعه استعفای احتمالی نجفی همراه شد. محسن هاشمی که از او به عنوان شهردار محتمل پس از نجفی یاد می شود هم گفت که مدیریت شهری خالی از اشکال و ضعف نیست و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۴:۰۲    
کارگردان فیلم سینمایی بمب اصرار زیادی دارد تا واژه عشق را به فیلمش الصاق کند و در نامگذاری این کار را به توصیه دوستان امریکایی اش کرده است، اما مشک آن است که خود ببوید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۲:۰۲    
استقبال مخاطبان از فیلم به وقت شام باعث شد فیلم در 3 سالن به نمایش در آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۰    
شعبده هالیوود چه می کند که به مدد جلوه های ویژه و دستمزدی میلیون دلاری، دین، فرهنگ و عزت تمدن ها را از کلاه جدایی خود با تمثال خشونت، تروریسم و ذلت بیرون می آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۰    
در اندیشه ی امام خمینی (رحمت الله علیه) ضمن اینکه صدور انقلاب یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود، همچنین استراتژی صدور انقلاب بر پایه ی مجموعه ای از اهداف و برنامه هایی چون الگوسازی، تبلیغ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۸    
اصلاح طلبان هنوز مانده اند که آشوب های دی ماه اتفاق خوبی بوده و باید چنین افتخاری! را به نام خود ثبت کنند...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۸    
صبح دیروز، طرفداران نورعلی تابنده، رئیس فرقه دراویش گنابادی در شبکه های اجتماعی و در سایت اطلاع رسانی این فرقه اطلاع دادند که درگیری میان مریدان او و نیروهای امنیتی در منطقه پاسداران تهران و مقابل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۵    
یکی از راه های فهم بهتر راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران مقایسه ی آن با سایر انقلاب های مهمی است که در جهان به وقوع پیوسته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۰    
با رای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، "مجید اخشابی" مدیر نشریه "زیر و بم" مجرم شناخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۷    
از نظر امام خمینی، میان مشروعیت دینی و مردمی، تعارضی وجود ندارد و فقدان هر یک، موجب نفی مشروعیت نظام مردم سالاری دینی می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود خود که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد، میزان پاداش پایان سال 1396 (عیدی) را مبلغ ثابت 8 میلیون و 475 هزار ریال تعیین کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از رهایی گروگان ربوده شده در کمتر از پنچ روز از چنگال آدم ربایان در این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آیین گرمیداشت دهه فجر از اهداف پشت پرده دشمن در آشوب های اخیر گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۲    
حاج سیدمصطفی علمدار پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در تشریح نشست بررسی پرونده واردات خودرو با بیان اینکه 7 هزار خودرو بدون مجوز و ثبت سفارش وارد کشور شده، توضیح واردکنندگان در این مورد را غیرقابل توجیه دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۷    
ریاکاری و متناقض گرایی ویژگی بارز سلبریتی های شده است. افرادی که سرخوشانه از شهرتی که با پول رسانه ملی وبیت المال کسب کرده بودند و در فستیوال های خارجی سیر می کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۸    
کاش منیژه حکمت به جای آنکه در نشست خبری به زمین و زمان اعتراض کند و پس از انتخاب و پخش فیلمش در جشنواره فجر از شرکت در این جشنواره ابراز پشیمانی کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۷    
فرمانده انتظامی ارومیه از پیگیری موضوع قتل ظهر امروز در این شهرستان خبرداد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۸    
امیر قلعه نویی بعد از نشست خبری بازی تیمش برابر استقلال درباره آشتی اش با مهدی رحمتی گفت: من نگاهی که به "هوتن"، پسرم دارم را به همه بازیکنان جدید و قدیمی ام دارم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۲    
جلسه بررسی راهکارهای تامین منابع مالی برای ساخت آزادراه های کشور عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۶    
مهاجم خارجی مدنظر استقلال به ایران نمی آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۳    
رئیس شورای شهر تهران پس از بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران در بخش درآمدها، گفت: مقرر شد درآمدهای شهرداری تهران از محل پسماندهای ساختمانی به 24 میلیارد تومان افزایش یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۰    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این رویداد فرصتی است که می تواند به تقویت زیرساخت های توسعه همدان به ویژه در بخش فرهنگی منجر شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۴    
مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه گفت که حضور رئیس دستگاه قضایی در بیمارستان برای انجام بررسی های دوره ای پزشکی است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۸    
به علت آلودگی هوا تمامی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان های استان تهران به جز شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۲    
یک کارشناس سایبری معتقد است حمله های گسترده تروریستی همانند آنچه 11 سپتامبر سال 2001 رخ داد جای خود را به حملات سایبری پیشرفته داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۶    
احمد خطاب به جلیلی می گوید: ما حتی یک لحظه فکر نمی کردیم انقلاب پیروز شود و صرفا به دنبال انجام وظیفه خودمان بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۰    
فدراسیون فوتبال در خصوص بلیت های بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اطلاعیه ای صادر کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۴    
جنگنده های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا در جنایتی جدید و هولناک در حومه دیرالزور 38 غیرنظامی از جمله 20 زن و کودک را به خاک و خون کشیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
یک روزنامه کویتی به نقل از یک منبع خاص فاش کرد که یگان ویژه ترورهای سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی موسوم به یگان قیساریا نام بشار اسد را در فهرست ترورهای خود قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۹    
بدون کمترین تردید، دولت هویدا فاسدترین دولت دوران پهلوی دوم بود. محمدرضا شاه در ماه های پایانی حکومتش کوشید تا با دستگیر کردن بدنام ترین عوامل دخیل در توسعه فساد مالی، و در رأس آنان هویدا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۵    
در حال حاضر نیز اختلافات اخوانی و ضد اخوانی قطر و عربستان سعودی که با حمایت های ترکیه از قطر همراه است مشخص کرده است که ترکیه و عربستان رودروی هم قرار دارند و دیگر بیش از این نمی توانند مماشات کرده و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۰    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: سازمان اوقاف مصداق بارز زخم بر پیکره نظام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۲    
یک دیپلمات برجسته غربی از جزئیات "معامله قرن" پرده برداشته و اعلام کرد که این معامله شامل انتقال مالکیت محله ها و نواحی نزدیک به قدس مانند "بیت حنینا"، "شعفاط" ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۷    
کمیسر امور بودجه اتحادیه اروپا در واکنش به تهدیدات اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه بروکسل گفت: در صورتیکه ترامپ تدابیر تجاری علیه اروپا اتخاذ کند، بروکسل نیز مقابله به مثل خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۱    
بیست و ششمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت و دادیاران ناحیه 25 دادسرا، به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۳    
نکته جالب در میان انبوه جمعیت در مقابل صرافی های توزیع کننده دلار این است که اغلب خریداران دلالان و خانم های خانه دار هستند.به اعتقاد تجمع کنندگان این روش اجرا شده توسط بانک مرکزی چندان دوام نمی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۴    
برخی رسانه های نزدیک به اصلاح طلبان و برخی از چهره های نزدیک به قالیباف در روزهای اخیر خبر از برکناری نجفی می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۹    
تیم های استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 به مصاف هم رفتندکه در پایان بازی ذوب هن با گلزنی کی روش استنلی و حسینی موفق به پیروزی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۱    
یکی از اعضای پارلمان نروژ، جنبش بین المللی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم (BDS) را برای نامزدی جایزه صلح نوبل امسال معرفی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۶    
کانال های معاند در پی کشته سازی های همیشگی خود، اینبار تصویر بازیکن تراکتورسازی تبریز را به عنوان سرباز فوتی منتشر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۰    
دبیر انجمن رادیولوژی ایران گفت: برخی گروه های پزشکی، دنبال این هستند که علاوه بر حق ویزیت از بیماران بابت استفاده از سونوگرافی، مبلغی دریافت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۸    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه های پزشکی از تاریخ 30 بهمن ماه خبرداد و گفت: ثبت نام در این آزمون تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۸    
در صورتیکه اپراتورها نتوانند امنیت تراکنش های مالی انجام شده بر بسترهای USSD را تضمین کنند این شیوه تراکش مالی متوقف خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی سابق ریاست جمهوری افغانستان اظهار داشت رسانه های جریان اصلی نگاهی تبعیض آمیز به قربانیان حملات تروریستی دارند و با توجه به ملیت آن ها و جهت گیری رسانه ای به با ارزش و فاقد ارزش طبقه بندی می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
در اثر انفجار در منطقه سینا در مصر سه نفر کشته و شش نفر زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
مقام های ترکیه اعلام کردند که تروریست به اصطلاح وزیر رسانه ای داعش را در آنکارا بازداشت کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۷    
کره شمالی در انتقاد از اولین نطق سالانه دولت ترامپ اعلام کرد، ظرفیت های هسته ای کره شمالی برای باز داشتن و ترساندن ترامپ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۴    
برخی نمایندگان پارلمان انگلیس هشدار دادند نخست وزیر این کشور را برکنار خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
صدراعظم آلمان گفت که مشخص نیست مذاکرات بر سر تشکیل دولت ائتلافی این کشور چه زمانی به پایان خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
برانکو سرمربی پرسپولیس برای شرکت در جلسه کمیته اخلاق در مرکز ملی فوتبال ایران حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۸    
براساس آمارهای ارائه شده، در هشت ماهه امسال نزدیک به 314 هزار تن محصول در گروه شیرینی و شکلات به ارزش حدود 440 میلیون دلار صادر شده است که عراق، افغانستان، پاکستان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۸    
تیم والیبال زنیت کازان، بیشترین دستمزد تاریخ والیبال را به دو بازیکن شاخص خود می دهد.