چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۷:۴۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 19 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۱    
نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی در سفر استانی به استان کرمانشاه ضمن حضور در اسلام آباد غرب با خانواده شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر آزمون استخدامی در سطح کشور برگزار شود در وهله اول باید فرزندان بازنشستگان مدنظر قرار گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۱    
فرمانده کل ارتش گفت: در جنگ تحمیلی گرفتن شهر و منطقه هدف دشمن بود و امروز ناامید سازی و بی اعتماد سازی دو هدف عمده دشمن است و هر کسی حرفی بزند و کاری کند که ملت را ناامید کند به دشمن کمک کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۱    
آمار پیشتازان سانس فوق العاده تا تاریخ 18 بهمن در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۰    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: همه مردم با وجود برخی ایرادات و مشکلات که در کشور وجود دارد، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و عزت و شکوه اسلام و نظام اسلامی را بخواهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۹    
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفت که تلفن هوشمند ندارد. وی سال گذشته هم گفته بود که از اینترنت استفاده نمی کند و در شبکه های اجتماعی حضور ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۶    
پس از جنجال اهدا نکردن گوشی های هدیه شرکت سامسونگ به ورزشکاران ایرانی حاضر در این مسابقات به بهانه تحریم، این شرکت بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۸    
در پی ناکامی های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان وابسته به غرب، عوامل این شبکه در فضای مجازی سعی می کنند به نوعی این ناکامی ها را جبران کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۶    
در واقع این دومین باری است که اخیرا روحانی از چنین تاکتیکی به عنوان یک قمار سیاسی استفاده کرده است...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۳    
یکی از سناریوهای دشمنان انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، بدبین کردن اهل سنت ایران نسبت به جمهوری اسلامی بوده است؛ سناریویی که تاکنون با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۷    
... در این شبکه هیچ بحثی درباره سرکوب های دوران پهلوی یا اختلاف شدید طبقاتی نمی شود اما سوال اینجاست که اگر همه چیز تا این حد عالی بوده، اصلا چرا نسل قبلی ایران، انقلاب کرده است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: مردم ایران امروز ، احساس خود کم بینی ندارند و در عین حال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۴    
معاون وزیر کار در واکنش به اقدام گستاخانه شرکت کره ای در برخورد با ملی پوشان المپیکی ایران گفت: اگر سامسونگ تا ساعت 24 امشب عذرخواهی نکند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۵    
وزیر کشور گفت: همه باید تابع رهبری انقلاب و نظام اسلامی باشیم و به وجود رهبری نظام افتخار کنیم چرا که ایشان بیشتر از همه دلسوز مردم هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۷    
طبق خبرهای رسیده از پنج ماهی که از سال تحصیلی جدید می گذرد تنها یک ماه از حقوق معلمان حق التدریس واریز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۱    
محیط زیست، آلودگی هوا، بحران کم آبی و مسائلی از این دست هم که در سال های اخیر به یکی از اولویت های اصلی سیاستمداران و برنامه ریزان کشور تبدیل شده و زندگی مردم را هم به طور مستقیم تحت الشعاع قرار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۱    
وقتی مجلس از ظرفیت خود استفاده نمی کند و یک خود سانسوری در فضای مجلس ایجاد می شود و فضای بسته ای که اجازه نمی دهند کسی حرف بزند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۱    
وزیر امور خارجه به تماشای فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نشست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
معاون وزیر اقتصاد ایران در گفت وگو با شبکه فرانس 24 تأکید کرد، ایران به باقی ماندن در برجام متعهد و به بهبود همکاری های اقتصادی با کشورهای مختلف امیدوار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
اتحادیه اروپا ممکن است در صورت خروج آمریکا از برجام مقرراتی که سال 1996 برای محافظت از شرکت هایش در برابر تحریم های واشنگتن وضع کرده بود را مجدداً احیا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۱    
روسای جمهور ایران و ترکیه در یک گفت وگوی تلفنی درباره آخرین تحولات سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۹    
برخی نمایندگان مجلس نسبت سخنان اخیر رئیس جمهور در نشست خبری اش واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: چرا پسرخوانده بی مدرک کی روش مربی تیم ملی است؟، او را برای گرفتن مدرک به اروپا فرستادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
معاون توسعه سازمان صدا و سیما گفت: 260 کانال فارسی زبان ماهواره ای علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۳    
به گزارش جهان نیوز ، دیدار سایپا و ذوب آهن در حالی از ساعت 16 در تهران آغاز شده است که حدود 500 هوادار سایپا و 100 هوادار ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی حضور دارند که قبل از شروع بازی تماشاگران ذوب آهن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۱    
بی توجهی به اصلاحات واقعی( مبارزه با فقر و فساد) باعث گردید امروز نظام از این زاویه با چالش مواجه شود اما خدا را شکر که خاتمی بعد از 17،18سال سوراخ دعا را پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۹    
ضرغامی عنوان کرد: به وقت شام پرکشش، باورپذیر و پاسخی در خور تحسین به دنیای جهل و خشونت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: روحانی جزو اصلاح طلبان نبود که توقع داشته باشیم رفتار اصلاح طلبانه داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت توهین به ورزشکاران ایرانی از سوی شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی را محکوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۲    
یک رسانه آمریکایی می گوید آمریکا در ماه دسامبر پیشنهاد ایجاد خط ارتباطی مستقیم جهت مذاکره در موضوع آزادی زندانیان دو طرف را مطرح کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۷    
به گزارش جهان نیوز، المیرا شریفی مجری و گوینده خبر صدا و سیما نسبت به تبعیض کره ای ها به ورزشکاران ایرانی در توییتر نوشت: حتی اگر کمیته بین المللی المپیک هدایای اسپانسری سامسونگ رو نداده باشه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۶    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز پنجشنبه اعلام کرد رئیس جمهور کره جنوبی در جریان آشتی نشات گرفته از بازی های المپیک زمستانی با خواهر رهبر کره شمالی و رئیس تشریفاتی دولت این کشور دیدار خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۱    
کمکهای مردمی به زلزله زدگان نشان داد جامعه ما جامعه دینی و انقلابی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۳    
دادستان بوشهر خبر از تشکیل پرونده قضایی برای تصادف قائدی در بوشهر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۴    
رئیس سابق شورای شهر تهران به روشنگری در مورد خبر ساخت استخر و سونا در زیرزمین یک امامزاده پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به ناآرامی های اخیر در ایران دل بسته بودند و احساس کردند به چالشی جدی برای ایران تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه تبریز همزمان با روز نیروی هوایی، پرواز بر فراز تبریز را با بالگرد تجربه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۸    
کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه ای به توهین شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رجب طیب اردوغان امروز (پنجشنبه) به شدت درخواست رهبر اپوزیسیون ترکیه را مبنی بر تماس با بشار اسد رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
دادستان بوشهر گفت: در ارتباط با موضوع حادثه رانندگی منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب بوشهر پرونده ای تشکیل شده و نظریه کارشناس راهنمایی و رانندگی در خصوص علت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
مقامات آمریکایی می گویند کاخ سفید در ماه دسامبر از طریق کانال هایی به تهران پیام داده و خواستار ایجاد خط ارتباطی مستقیم جهت مذاکره در موضوع آزادی زندانیان دو طرف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به برخی اظهارنظرها درخصوص کیفیت بنزین عرضه شده در تهران در اطلاعیه ای تاکید کرد که بنزین توزیعی در کلان شهرها از جمله تهران که در پالایشگاه های ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۲    
مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتمان را از طریق مراجع رسمی داخلی و بین المللی آغاز کردیم و پیگیر مطالبه فدراسیون فوتبال در لغو قانون میزبانی در کشور ثالث هستیم
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۲    
رهبر کره شمالی طی یک سخنرانی در مراسم رژه هفتادمین سالگرد تاسیس ارتش این کشور از ارتش کره شمالی به عنوان قدرتی جهانی یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
ارتش سوریه و هم پیمانانش هم چنان به پیشروی در ریف شرقی حماه ادامه داده و بر روستاهای بشکون فوادی جهنم ،عب الخزنه ،رسم البارود،حوایس ام جزن ،حوایس ابن هدیب ،حوایس محمد علی ،ابو خنادق شمالی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
میشل عون تأکید کرد از حقوق نفتی کشور خود در تمام سطوح منطقه ای و بین المللی دفاع می کند و احداث دیوار حائل را تجاوز به اراضی خود قلمداد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه، انقلاب اسلامی را یک سونامی برای آمریکا معرفی می کند و می گوید: امروز انقلاب اسلامی در آستانه 40سالگی به دستاوردهای زیادی دست یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
بانک مرکزی به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی توسط قاچاقچیان و دلالان ارز، از هم وطنان خواست به هیچ وجه اطلاعات حساب، کارت بانکی یا شماره آن را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
منابعی در ریاست جمهوری ترکیه می گویند اردوغان و پوتین در این تماس تلفنی توافق کردند تا دومین نشست گفت وگوها حول صلح سوریه با حضور رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه، در استانبول برگزار شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
رژیم صهیونیستی در حالی ساخت این دیوار را آغاز می کند که لبنان رسماً به آن اعتراض کرده و ساخت آن را نقض حاکمیت خود اعلام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۴    
زن میانسال که 10 سال از سرنوشت دخترش بی اطلاع بود با حضور در دادگاه حاضر به بخشش متهم به قتل دخترش با دریافت دیه شد و مقرر گردید براساس تصمیم قضات، دیه مقتول از صندوق بیت المال پرداخت شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
اگرچه آخوندی از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم بارها و بارها بحث لزوم نوسازی بافت های نابسامان شهری را مطرح کرد، اما هیچ گاه شبکه بانکی با اختصاص منابع به آن موافقت نمی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۸    
قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار پایتخت 20هزار ریال کاهش داشت، همچنین ارزهای دلار، یورو و پوند انگلیس نیز با کاهش قیمت مواجه شدند و هر دلار آمریکا با نرخ 4640 تومان داد و ستد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۲    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از ساعت 16 الی 24 روزهای شنبه و یکشنبه با اعلام مأموران مستقر در محور هراز، تردد از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۹    
بازیگر فیلم سینمایی سرو زیر آب ، درباره ایفای نقش خود و پیام این فیلم سینمایی مطالبی را بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۹    
به گزارش جهان نیوز ، یک منبع آگاه اعلام کرد پس از بی احترامی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال آن است که در صورتیکه شرکت سامسونگ تا پایان روز جاری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی برابر تایلند و صعود به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به تشریح دلایل پیروزی شاگردانش پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون 19 میلیون نفر در ایران در مسکن بد زندگی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
محمدرضا زمردیان از سوی مدیرعامل کانون به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس دولت های نهم و دهم گفت: تردید ندارم که امام(ره) از وضعی که امروز حاکم است، راضی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
صبح امروز درست زمانی که استاندار اصفهان قصد برقراری ارتباط با رئیس جمهور را داشت این اتفاق نیفتاد و موفق به برقراری ارتباط با روحانی نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۷    
اتفاقات رمان اسماعیل اثر امیرحسین فردی در جنوب شهر و زیرخط راه آهن و در قهوه خانه ای رخ می دهد که حوادث آن از اتفاقات جدانشدنی منطقه جنوب شهر و رمانی درباره انقلاب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
از پنجشنبه 12 بهمن ماه بود که شاخص آلودگی هوای تهران از مرز سالم به مرز ناسالم رسید و شاخص آلودگی هوا به صورت میانگین عدد 145 را نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
به ادعای رسانه های اروپایی باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد سرمربی تیم ملی آلمان را جانشین زیدان کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: فرد دستگیرشده هماهنگ کننده بی حرمتی و به آتش کشیدن مساجد، حوزه های علمیه و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
بازیگر و کارگردان فیلم هایلایت با حضور در برنامه سینما دو درباره ویژگی های این فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر توضیح دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
وزیر امور خارجه گفته است اگر سامسونگ تا پایان امروز جبران نکند، گوشی تلفنم را عوض می کنم
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
یک پیشکسوت داوری فوتبال گفت: دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در حال حاضر مسئول ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۷    
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۷    
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید از بهترین خرید کهکشانی ها در تابستان رونمایی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۴    
مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در چین تایپه در حال برگزاری است و در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی ایران مقابل تایلند قرار گرفت و با غلبه بر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۴    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با سپیدرود مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
پروردگارا میزان عشق و ارادت مرا به انقلاب اسلامی، حضرت امام روحی فداه و رهبر عزیزم حضرت آیت الله سید علی خامنه ای را می دانی. ما را قدردان وجود آنها قرار بده و بر توفیقاتش بیفزا.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
مسئول بلندپایه جنبش نجباء اعلام کرد: هرگز جنایت های ایالات متحده در کشورمان را فراموش نخواهیم کرد و هنوز با آمریکا تسویه حساب نکرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
تنگه ابوقریب داستان خاصی ندارد. داستان همان جنگ است که بیان می شود. داستان آدم هایی که در موقعیت دشوار تصمیم خود را گرفتند و صحنه را خالی نکردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
یک متخصص اورولوژی در خصوص تاثیر آلودگی بر روی دستگاه کلیوی و سیستم ادراری توضیحاتی داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین برای فردا جمعه یادبودشهید احمد غرار و شدت یافتن درگیری ها با اشغالگران صهیونیستی اعلام بسیج عمومی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
کارگردان فیلم تنگه ابوقریب گفت: من به همه گونه های سینمایی علاقه دارم. سینمای مستقل در ایران وجود ندارد و نمیدانم چرا یک عده آن را تکرار می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
کره جنوبی در رفتاری تعجب برانگیز با ورزشکاران ایرانی المپیک زمستانی، بدترین توهین را نسبت به ایران که بیشترین سهم از بازار رقابتی اش را در اختیار دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید نداده ایم که برخی بیایند روی صندلی مسئولیت بنشینند و هیچ کاری انجام ندهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
نانسی پلوسی، رهبر دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا با هشت ساعت صحبت در صحن علنی رکورد تازه ای به جا گذاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۳    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، دولت آمریکا رویکردی دوگانه در همکاری با روسیه برای مبارزه با تروریسم در پیش گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 30 درصد جمعیت کشور در محله های دارای بافت فرسوده زندگی می کنند، گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۸    
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: تلاش می کنیم سطح بودجه و اعتبارات جمعیت هلال احمر را از طریق رایزنی با دولت و مجلس افزایش دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
به طور حتم با عدم کنترل مبادی رسمی و با تصویب افزایش 10 درصدی عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی، شاهد افزایش قاچاق و تاثیر منفی آن بر تولید داخل در این بخش خواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۶    
یکی از موسسان دفتر تحکیم وحدت گفت: متاسفانه در بخش های مدیریتی بنده به نتیجه بدی رسیدم که خائن کم نداریم، ماشاءالله در جمهوری اسلامی خائن زیاد است چه تسبیح به دست چه مدرن و چه فوق مدرن.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۷    
یک پژوهشگر قرآن و حدیث وقوع انقلاب اسلامی را بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) و تطبیق این بیانات با آیات قرآن تبیین کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۱    
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۸    
حاتمی کیا در محتوی به شدت اصولگراست. به این معنی که نظام ارزشی و اصولی دارد که قرص و محکم روی آنها ایستاده است و به هیچ قیمت و در هیچ فرم و ژانری حاضر نیست از آنها یک قدم عقب نشینی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
روسای جمهور روسیه و ترکیه توافق کردند که نشست جدیدی مانند نشست سوچی با حضور رهبران ترکیه، ایران و روسیه در استانبول برگزار کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: پس از صحبت با مهدی تاج متوجه شدم که مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش انجام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
سایت رسمی باشگاه نسف قارشی ازبکستان از پرسپولیس به عنوان تیمی با قدمت پرافتخار یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیوست جدیدی که از سوی رهبری به وظایف مجمع اضافه شده گفت: رهبر انقلاب در این پیوست تاکید کرده اند که در بررسی سیاست ها بازنگری صورت گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
شهردار منطقه 17 گفت: در حال حاضر 33 درصد از بافت فرسوده شهر تهران در منطقه 17 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
رییس جمهوری به رییس کل بانک مرکزی دستور داد سود تسهیلات نوسازی بافت فرسوده را کاهش دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
در آستانه چهلمین سالگرد و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، صدوبیستمین شماره از خط حزب الله با مطالبی درباره انقلاب منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
به گزارش جهان نیوز ، در پی اقدام غیر اخلاقی و غیر ورزشی سامسونگ در خودداری از ارائه گوشی به ورزشکاران ایرانی، سفیر کره جنوبی به وزارت امور خارجه احضار شد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور گفت: من حس می کنم که بنگاه های اقتصادی را از دست دولتی ها گرفتن سخت است، بنگاه های اقتصادی باید به مردم واگذار شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برای گرفتن مطالباتش از این باشگاه 600 میلیون به سرخپوشان تخفیف داده است.
  • ۱