یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۲۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 12 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۸    
دولت باغچلی، رهبر حزب حرکت ملی ترکیه: ترور دانشمند ایرانی، بعد از ترور قاسم سلیمانی، بزرگترین جنایت تروریستی علیه ایران است که توسط اسرائیل انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۳    
حمیدرضا قادری گفت: زبان روایت در کتاب با قصه و غصه کرونا ، صمیمانه و طنازانه است، به گونه ای که مخاطب احساس نکند در حال خواندن یک مطلب تخصصیِ علمی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۱    
کتاب تکل مازیار زارع زیر پای کریم انصاری فرد به قلم روح الله شریفی از سوی نشر صاد منتشر شد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۱    
در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ ومیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایران، مسئولان ستاد ملی کرونا اجرای طرح محدودیت های دو هفته ای در سراسر کشور را تصویب کردندکه یکی از آنها منع تردد شبانه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۵    
همزمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در گلستان، رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر و حمل و نقل عمومی گرگان تشدید شده است. تمام ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت روزانه ضدعفونی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۶    
گرچه آیینه وجود دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی کشور استادشهید محسن فخری زاده به ظاهر شکسته شد، اما قطعه قطعه این آینه، تصاویر بی شماری از روش متعالی او را در سراسر جهان منعکس خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۷    
انتشار تصاویر جدید از شهید فخری زاده به مناسبت هفتمین روز شهادت این دانشمند هسته ای کشورمان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۵    
لاری، سخنگوی وزارت بهداشت: شمار جانباختگان ناشی از کووید19 در کشور به 49 هزار و 695 نفر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در تشریح جزئیات بودجه 1400 گفت: یارانه 45 هزار تومانی در سال 1400 نیز پرداخت می شود و 16 هزار میلیارد تومان برای رفع فقر در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰    
عضو جبهه پایداری گفت: آیت الله مصباح یزدی در منزل تحت مراقبت خانواده هستند و شکر خدا شرایط ایشان مساعد و تثبیت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰    
معاون سازمان برنامه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 8 میلیارد دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی شامل 2 میلیارد دلار برای معیشت و 6 میلیارد دلار برای نهاده ها و کالاهای اساسی، دیده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
کاملا هریس: در سراسر آمریکا از هر شش آدم بالغی که فرزند دارد یکی از آنها می گوید خانواده شان گرسنه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۴    
بر اساس لایحه بودجه 1400، مشترکان پرمصرف آب در سال آینده بابت مصرف هر مترمکعب آب بالاتر از الگویی که قرار است هیأت وزیران مشخص کند، 200 ریال جریمه پرداخت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۵    
بررسی لایحه بودجه 1400 کل کشور نشان می دهد دولت پیشنهاد اختیاری شدن خرید زمین مسکن مهر را ارائه کرده است.در برخی شهرهای جدید خرید عرصه مسکن مهر اجباری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۹    
همزمان با شیوع ویروس کرونا گروه جهادی حرم مطهر حضرت علی بن حمزه علیه السلام شیراز همگام با گروه های جهادی دیگر در خط مقدم مبارزه با این ویروس خطرناک به میدان آمده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۷    
کتاب تاریخ شفاهی دکتر سید مسعود خاتمی با عنوان طبیب زندان دولتو توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۵:۰۷    
تغییرات میدان مغناطیسی زمین و آلودگی های شیمیایی و صوتی می توانند مهم ترین نقش را در به گل نشستن آب بازانی چون نهنگ ایفا کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۴:۰۱    
یک متخصص تغذیه، ضمن تاکید بر اهمیت کنترل قندخون در بیماران دیابتی، به ارائه راهکارهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین کنترل قندخون این افراد پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۴:۳۶    
محققان دریافتند ترکیبات شیمیایی موجود در مواد غذایی و نوشیدنی ها نظیر چای سبز، انگور و شکلات تلخ می توانند باهم پیوند خورده و مانع از عملکرد یک آنزیم خاص موسوم به پروتئاز در کروناویروس شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۳:۳۵    
محققان راه حل جدیدی برای نابودی ذرات کروناویروس معلق در هوا در فضاهای بسته نظیر بیمارستان ها یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۳:۰۴    
مطالعه جدید نشان می دهد آلودگی ناشی از اتومبیل ها، کارخانه ها، نیروگاه ها و آتش سوزی جنگل ها همانند سیگارکشیدن و دیابت از فاکتورهای پرخطر ابتلا به آلزایمر هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۲:۴۵    
سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سال های اخیر گام های بزرگی در زمینه خود کفایی نظامی و تسلیحاتی با طراحی و و تولید انواع خودروهای نظامی اعم از زرهی و غیر زرهی برداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۲:۴۷    
با این تست از اتفاقات ماه های بعدی در زندگی خود با خبر می شوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۲:۰۴    
رئیس موساد، "هراری" را نفر اصلی طرح های موساد برضد برنامه هسته ای ایران قرار داده بود که ترور دانشمندان هسته ای ایران از جمله اقدامات برنامه ریزی و سازمان دهی شده او بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۲:۰۰    
مهاجم با تجربه و فرانسوی بورسیامونشن گلادباخ عنوان موثرترین بازیکن فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۱:۴۶    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از دو عامل سرقت از یک جواهرساز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۱:۰۳    
کارگروه کرونای کاخ سفید در گزارش هفتگی خود نسبت به وضعیت شیوع این ویروس در آمریکا هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۵۰    
نوبخت گفت: طبق لایحه بودجه 1400 تمام کسانی که یارانه 45 هزار تومانی می گیرند همچنان یارانه بگیر خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۴۰    
معاون وزیر امور خارجه سوریه ضمن انتقاد از اقدامات دولت آمریکا درباره منطقه جولان اشغالی سوریه، از سازمان ملل خواست قطعنامه های خود در این منطقه را اجرا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۱۹    
یک رسانه صهیونیستی از افزایش نشست های هماهنگی میان مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از انتقام ایران به دلیل ترور شهید دکتر فخری زاده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۱۰    
وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن گفت که اهداف امارات در این کشور عربی باید با اهداف ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی همخوانی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۷    
رسانه های صهیونیستی به شکست تیم تحقیق نیروی هوایی این رژیم در پی بردن به علت سانحه برای یک فروند هواپیمای نظامی، آموزشی که به کشته شدن دو خدمه آن منجر شد، اعتراف کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۸    
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از اهتمام مجدانه دستگاه قضائی کشور در برخورد با تخلفات سازمان خصوصی سازی تقدیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۶    
باشگاه بورسیا دورتموند در بیانیه ای اعلام کرد که ارلینگ هالند دیدار مقابل لاتزیو ایتالیا را از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۲    
برخی منابع خبری می گویند که در ساعات آینده یک اتفاق مهم و تاریخی در بحران قطر با کشورهای عربی رخ خواهد داد.به احتمال زیاد سعودی و آمریکا برای پایان محاصره قطر به تفاهم برسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۶    
از عصر امروز تاکنون هفت نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی در آق قلا به بیمارستان مراجعه کردند که تا این لحظه سه نفر جان خود را از دست دادند و حال باقی افراد نیز مساعد نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۴۵    
بازیگوشی پسر بچه مهابادی، او را همراه با خانواده اش به ایستگاه آتش نشانی کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت های غیرحضوری دانشگاه ها بعد از پاندمی کرونا هم ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۵    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دولت آمریکا قصد دارد در آستانه سالروز ترور شهید سپهبد سلیمانی، تعدادی از کارکنان سفارت خود در بغداد را از عراق خارج کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۰:۲۶    
رئیس جمهور فرانسه که چند ماهی است برای تشکیل دولت جدید در لبنان تلاش می کند، سیاستمداران این کشور را بار دیگر تهدید کرد که بدون تشکیل دولت جدید کمکی در کار نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۵    
دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار کشاورزان بیگناه ایالت بورنو این کشور توسط تروریست های بوکوحرام، اعلام کرد که این گروه تروریستی به هیچ وجه نماینده مسلمانان نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۹    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: کار جهادی مجلس و شورای نگهبان: یکشنبه تصویب 2فوریت یکشنبه و دوشنبه تصویب در کمیسیون ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۷    
مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۲    
مهاجم ایرانی زنیت در ترکیب اصلی تیمش برای مصاف با بروژ بلژیک حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۶    
آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در تماس تلفنی جویای حال آیت الله مصباح یزدی شدند و درجریان روند درمان ایشان قرارگرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۹    
یک مقام سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرده که این رژیم توان پیروزی در برابر ایران در صورت بروز درگیری را نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۷    
به گزارش مشرق ، نماینده جمهوری خواه ایالت آلاباما در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد تأیید پیروزی جو بایدن توسط مجمع گزینندگان در جلسه روز 6 ژانویه را به چالش بکشد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۵    
بعد از چند ماه انتظار مدعیان اصلاحات برای روی کار آمدن بایدن و بعد از آنهمه خوشحالی و ذوق زدگی، دیروز بایدن برای بازگشت به برجام همان شرط های ترامپ را مطرح کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۳    
دو قطبی معیشت-مذاکره خطی است که این طیف برگزیده و قصد دارد در مدت باقی مانده از دولت آقای روحانی، معیشت مردم را به آن گره بزنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود چهار هزار و 500 تخت دولتی در بخش آی سی یو در زمان شیوع کرونا گفت: 2 هزار و 200 تخت دیگر در این بخش راه اندازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۹    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس طی توییتی نوشت: بودجه ای که بند بند آن با هدف حمایت از محرومان نوشته نشده باشد، تبعیض نامه ای علیه آرمان های انقلاب اسلامی است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد قطار با عابر پیاده در قم، متاسفانه عابر در دم جان باخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه از نیروهای سیاسی بلاروس خواست تا اختلافات با یکدیگر را از طریق گفت وگو حل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۹    
به گزارش مشرق؛ حسن رحیم پور (ازغدی) دردومین یادداشت پس از ترور شهید دکترمحسن فخری زاده به مظلومیت شهدای هسته ای در داخل و خارج کشور و به دیدگاه شهید محسن در بیان ارتباط درست و نادرست میان فیزیک و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۶    
تیم زنیت سن پترزبورگ برای حل مشکل خط حمله اش خرید هنگفتی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۴    
یک مقام سازمان ملل متحد در امور لیبی نسبت به وقوع بحران جدی در این کشور جنگ زده به دلیل از بین رفتن زیر ساخت ها و حضور مزدوران و جنگجویان هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۹    
حضور مقامات نظامی آذربایجان جهت تسلیت به جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده در سفارت ایران در باکو.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۳    
سپاه خوزستان با نصب بزرگترین پمپ کف کش و با کار جهادی نیروهای بسیجی و نظارت میدانی سردار شاهوار پور اینگونه آبی که بندر امام را فراگرفته بود تخلیه کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۹    
روسای جمهور عراق و فرانسه بر تکیه به گفتگو برای پرهیز از بروز تنش ها و تقویت امنیت و ثبات منطقه ای تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۳    
به گزارش مشرق، حسن ایرلو، سفیر ایران در صنعا طی توییتی آماری از جنایات متجاوزان سعودی در یمن را منتشر کرد. 2381زن شهیده 2780زن مجروح 3790کودک شهید 4089کودک مجروح 16978شهیدغیرنظامی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۷    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای درباره واکنش غرب گرایان به لغو پروتکل الحاقی در کانال تلگرامی خود نوشت: هر وقت اقدامی برای حفظ توازن در برابر غرب (از جمله بر سر اجرای برجام) می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۵    
به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیل گر مسائل سیاسی در توییتر نوشت: نسبت طرح مجلس با تحولات سیاسی پیش رو کاملا واضح است و نیاز به خیالپردازی ندارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: کاسبان مذاکره آنقدر نشسته اند و به غرب و آدرس غلط های خود فکر کرده اند، حال باورشان شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۴    
رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه، ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران را مصداق تروریسم دولتی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه ای گفته با شکست رئیس جمهور فعلی این کشور در انتخابات، کار خوبی را برای کشورش انجام داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: اینکه کسی به دولت بگوید سانتریفیوژها را کجا نصب کند، حقیقتا حق دولت است که برآشفته شود و این میزان دخالت اموراتش را برنتابد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶    
میلان در حال بررسی شرایط انتقال لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید در ژانویه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۱    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: قانون بازدارنده تصویب می کند تا اروپا را برای الزام به اجرای تعهداتش (لغو تحریم ها) به تکاپو وادارد؛ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۸    
شارلروا در دیداری معوقه از هفته دهم رقابت های لیگ بلژیک در شرایطی که 10 نفره شده بود متحمل شکست شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۱    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: واکسن کرونا در کشور فعلاً در مرحله ای است که داوطلبین آمده اند و الان واکسن دارد تزریق می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۷    
به گزارش مشرق ، در پی عدم حضور روحانی برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس کاربران و نمایندگان مجلس به این غیبت رئیس جمهور واکنش نشان دادند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب روایتی از بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی را منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۸    
با برگزاری جلسات روزانه استان ها، مسائل و مشکلات شبکه شاد درحال برطرف شدن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا دیدگاه نورمن فینکلشتاین، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی دانشگاه های آمریکا درباره حجاب را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۵    
ضعف در مدیریت و کمبود نظارت ها باعث شد طی هفته های اخیر بازار گرانی کالاها داغ تر و قیمت تخم مرغ در سبد خانوار روند افزایشی به خود بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور روسیه امروز دستور داد واکسیناسیون گسترده کرونا از هفتۀ آینده در کشورش آغاز شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۷    
در این فیلم شیوه جدید سرقت از مغازه ها را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۱    
زین الدین زیدان خواستار ایجاد تغییراتی بزرگ در ترکیب رئال مادرید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۷    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا با بررسی چند نمونه خون اهدا شده، شواهدی را از وجود ویروس کرونا در آمریکا پیش از شناسایی رسمی آن در چین یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۰    
محل عروج شهید فخری زاده در آبسرد گلباران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۳    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر که روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات مجری سرشناس روس درباره ترور شهید فخری زاده را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۲    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین آمار جرایم تردد غیرمجازخودروها در کشور گفت: رانندگان وسایل نقلیه مجاز نگران پیامک جریمه نباشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۵    
یک روزنامه ارمنستانی چاپ آمریکا به دولت ارمنستان توصیه کرده با حمله اتمی به باکو این شهر را به زمینی بایر مبدل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: دولت نتانیاهو عملا رو به انحلال رفته و امروز قراره کنست اسراییل برای انتخابات زودهنگام رای گیری کنه! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۶    
چاک فریلیچ معاون سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی اظهار کرد که امیدوارم ایران دست به اقدام نظامی علیه اسرائیل نزند. ایران آنقدر قدرتمند و پیچیده است که ما نمی توانیم آن را شکست دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۵    
به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیل گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: کانالی به نام تریبون مستضعفین که البته ظاهرا در این مورد تریبون دولت روحانی است، طرح مجلس را برجام 2 خوانده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۳    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: از ابتدا مدافع توقف پروتکل الحاقی بلافاصله پس از تصویب مجلس بودم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر درباره قاتل آیت الله دستغیب طی توییتی نوشت: گوهر ادب آواز را می شناسید؟! یک دختر 21ساله، با ظاهری معصوم! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۹    
میزان درآمد، هزینه و دارایی های جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال 1400 مشخص شد، اعداد و ارقامی که با توجه به درآمدهای دو باشگاه در سال جاری قابل تامل است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۳    
آخرین پیام دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین در واتس آپ فاش شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۶    
در این فیلم دستگیری 3 تروریست در شمالغرب کشور توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۳    
وزیر بهداشت با اشاره به مسیرهای تامین واکسن کرونا گفت: در بهار 1400 به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح واکسن کرونا در منطقه شناخته خواهیم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۳    
با از سرگیری مجدد همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو، رژیم صهیونیستی، بالغ بر یک میلیارد دلار از مبلغ معوقه های مالی مربوط به درآمدهای مالیاتی را به حساب این تشکیلات واریز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۹    
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان اعلام کرد، این کشور دهم نوامبر (20 آبان) را به مناسبت امضای توافق باکو، مسکو و ایروان برای توقف جنگ بر سر قره باغ کوهستانی، روز پیروزی نامگذاری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۲    
تراکتور اولین برد خود را در هفته چهارم لیگ برتر بدست آورد تا این تیم تا میانه های جدول صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۱    
رهبر انقلاب درپیام مربوط به شهادت شهید فخری زاده گفتند:این عنصر علمی کم نظیر جان عزیز و گرانبها رابه خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: آقای جهانگیری هستند در حال سخنرانی مجازی در اجلاس شانگهای؛ ولی نام معروف ترین شهید این روزهای ایران را از روی متن مکتوب حتی اشتباه می گوید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۰    
آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال ایران ممکن است دوباره در سری آ مشغول به کار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۶    
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: خون شهید فخری زاده گریبان تمام نفوذی ها، غرب زدگان و وابسته های به استکبار را خواهد گرفت.