یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 7 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۷:۰۲    
یک همکار گروهک ملی مذهبی تصریح کرد: اصلاح طلبان سرمایه و آبرویی برای خود باقی نگذاشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۲:۳۳    
یک رژیم شناس و متخصص تغذیه گفت: خواص سبزیجات زمانی بهتر حفظ می شود که آن ها را به صورت خام مصرف کنیم. شلغم به دلیل داشتن ویتامین c و آهن برای سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تمامی نهاده های دامی در حال حاضر با ارز چهار هزار و 200 تومانی وارد کشور می شود اما به دست تولیدکنندگان نمی رسد، مجبورند نهاده مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۶:۱۳    
حاج اصغر داداشیان پور با کوله باری از خاطرات جبهه و جنگ با خودش قسم یاد کرده که تا جان در بدن دارد، بسیجی بماند و با ابزار فرهنگ و هنر از آرمان های بسیج و شهدا بگوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۹    
یک فعال فرهنگی در برنامه چراغ شبکه پنج برخی از وظایف وزیر کشور را پیرامون مصوبه 427 یادآور شد و از رحمانی فضلی که طبق قانون متولی اصلی اجرای این قانون است، خواست بر اجرای آن نظارت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۱    
مهدی سعادتی گفت: این کمیسیون اجازه مذاکره مجدد به هیچ مجموعه ای از کشور در هیچ سطحی نمی دهد و مجلس در برابر عهده شکنی دشمنان به زودی تصمیمات مهمی در خصوص غنی سازی و مواردی دیگر می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۱    
شهریاری گفت: دلیل عمده مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور، داخلی و ناشی ازسوء مدیریت است و راهکار مدیریتی نیز برای رفع آن وجود دارد وبا توجه به سابقه عهدشکنی آمریکا با خوی استکباری اش، مذاکره گره گشا نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی قلمدان به نقل از محمد جواد اخوان درباره ضرورت راه اندازی پایگاه ملی اطلاعات اقتصادی ایرانیان نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت 24 فردا 9 آذر فرصت دارند در آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 ثبت نام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به مقام معظم رهبری گفت: برنامه ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی تقدیم رئیس جمهوری می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۹    
بازار ماهی فریدونکنار در ایام کرونا و در زمانی که محدودیت برای فعالیت کسبه بعد از ساعت 18 برقرار است، این بازار یکی از محل های پر رفت و آمد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه 950 تن گوشت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد رسانه ها تا پایان محدودیت های جدید کرونایی، هیچ اجباری در تعطیلی نداشته و تصمیم گیری درخصوص انتشار یا عدم انتشار با مدیران رسانه ها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۹    
تفاوت دو حزب حاکم امریکا مانند تفاوت پپسی کولا و کوکاکولا است که هر دو برای سلامت انسان مضر هستند این دو محصول برای امریکاست و تنها منافع آنها را تأمین می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۰    
به گزارش مشرق، ابوذر گوهری، فعال رسانه ای درباره سیاست های بایدن در برابر ایران در کانال تلگرامی خود نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۸    
در حوزه صنعت هسته ای کشور نیز بارها تجربه شده است که پس از ترور دانشمندان هسته ای نه تنها رشد و پیشرفت کشور متوقف نشده بلکه خون شهیدان باعث می شود سرعت رشد و پیشرفت شتاب بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۴    
رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را اقدامی بی پروایانه و جنایتکارانه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۴    
نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس(وسفارس) روز دوشنبه این هفته در بورس تهران بازگشایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۹    
عاملان گرانی و ناکارآمدی با نزدیک شدن به انتخابات 1400؛ قصد دارند به جای عذرخواهی از مردم و اشاره به مثبتات رقیب؛ حاکمیت را بعنوان علت مشکلات کشور معرفی کنند و خود دوباره به قدرت بازگردند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۹    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت:ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده توسط عوامل و ایادی استکبار جهانی نشان داد دشمنان ملت ایران که نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و نظامی بشکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۷    
صحبت های فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی درباره سوابق فعالیت های علمی شهید محسن فخری زاده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۳:۵۹    
پیش از آغاز بازی تراکتور - سپاهان باشگاه تبریزی از مهدی کیانی (هافبک اسبق سرخپوشان تبریز) تقدیر کرد و مسعود شجاعی شال تیم تراکتور را به گردن او بست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۳:۳۰    
اگر به طور معمول در ایام هفته به دلیل مشغله های روزانه و خستگی شبانه خواب و خوراکمان به هم ریخته بود، این روزها بهترین موقعیت برای تنظیم یا حتی تغییر سبک زندگی و ایجاد نظم تغذیه مان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۲:۵۹    
یوونتوس آماده است تا بازیکن هلندی و ناراضی منچستریونایتد را به خدمت گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۲:۳۱    
رئیس بخش اپیدمیولوژی انستیتو پاستور ایران گفت:هر فردی که با یک بیمار کرونایی در تماس باشد، باید برای مدت 14 روز خود را قرنطینه کرده و در خانه بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۲:۰۹    
به گزارش مشرق ، مارک فیتز پاتریک، مدیر اجرایی اندیشکده بین المللی مطالعات استراتژیک آمریکا در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: دلیل ترور محسن فخری زاده جلوگیری از پتانسیل جنگی ایران نبود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۲:۰۶    
روزنامه صهیونیستی با اشاره به تلاش نتانیاهو و ترامپ برای دامن زدن به تنشها در منطقه نوشت: ایران باز هم دانشمندانی مثل فخری زاده تربیت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۵۴    
فرماندهی پلیس در استان ذی قار در پی حوادث میدان الحبوبی مقررات منع آمدوشد در شهر ناصریه برقرار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۵۲    
نعیم قاسم اشاره کرد که ترور دانشمند ایرانی یک جنایت است. پاسخ به این ترور بدست حامیان ایران صورت خواهد گرفت این خود عزت و کرامت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۳۱    
معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد گفت ترور (شهید) فخری زاده با چراغ سبز آمریکا برای ترورهای سیاسی برون مرزی انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۱۶    
موساد بارها پس از شناسایی وی از طریق سازمان های بین المللی، نقشه ترور او را کشیده و ناکام مانده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۱۴    
کشورهای غربی برای عدم پیشرفت ایران در برنامه صلح آمیز هسته ای، دو محور را در پیش گرفته اند؛ مأموریت نخست به سیاستمداران غربی محول شد تا با استفاده از توافقات بین المللی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۱۰    
جنبش های حماس، جهاد اسلامی و ائتلاف 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه های جداگانه ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای ایران بر قدرت ایرانی ها برای پاسخ به محور شرارت و تحقق پیشرفت هسته ای تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۹    
آملی لاریجانی و محسن رضایی در پیام های جداگانه شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۶    
به گزارش مشرق، فاطمه قاسم پور، نماینده مجلس در پی ترور دانشمند هسته ای در توییتر نوشت: در مقابل دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد سخن از مذاکره، ذلت است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۵    
به گزارش مشرق، سمیه رفیعی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: حیف است که خادمان حقیقی انقلاب جز شهادت نصیبشان شود. آنهم به دستور شقی ترین اهل زمین... ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۱    
وزیر علوم در بخشنامه ای وضعیت تعطیلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی را در هفته پیش رو به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۷    
در پیام سرلشکر حسین سلامی آمده است:قطعاً عاملان جنایت بزرگ ترور شهید فخری زاده مجازات خواهند شد و راه شهید فخری زاده نیز پرشتاب تر از گذشته تداوم خواد یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۷    
به گزارش مشرق، سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: خط مذاکره را با رد خون ببینید نه امید واهی به گشایش اقتصادی. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۴    
فیبا در گزارشی، 5 موضوعی که جذابیت مسابقات انتخابی کاپ آسیا را بالا می برد، منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: طبق اعلام صهیونیست ها، اطلاعات مربوط به شهید محسن فخری زاده مثل باقی دانشمندان هسته ای کشور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۰    
الدحیل در شبی که رامین رضاییان گلزنی کرد توانست پیروزی پر گلی را به دست آورد. ام صلال هم در شبی که چشمی گلزنی کرد با نتیجه سه بر یک برابر السد بازی را واگذار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۸    
به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در توییتر نوشت: محسن فخری زاده از مفاخر علمی و پژوهشی کشور در یک اقدام تروریستی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۸    
وزیر دفاع، شهید محسن فخری زاده را از پیشگامان حرکت علمی کشور برای تامین تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: کیت تشخیص کرونا در مجموعه تحت مدیریت شهید فخری زاده تولید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۸    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی آدرس محل کار شهید محسن فخری زاده در گزارش شماره GOV/2015/68 آژانس بین المللی انرژی اتمی را طی توییتی منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۷    
به گزارش مشرق، عبدالله رمضان زاده از فعالان اصلاح طلب در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: محسن فخری زاده از ذخایر انسانی کشور است و اقدام به ترور او اقدام علیه منافع ملی همه ایرانیان است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۵    
تروریست ها خودروی شهید فخری زاده را به شدت گلوله باران کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۱    
وزیر امور خارجه پاکستان اقدام های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و ترویج بی حرمتی به مقدسات مسلمانان در غرب را دغدغه های اصلی جهان اسلام دانست و خواستار تعیین روز جهانی مقابله با اسلام هراسی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۷    
محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و شهید شد.اظهارات یک شاهد عینی ترور شهید فخری زاده در آبسرد دماوند را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۶    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: ساخت کیت تشخیص کرونا و تولید واکسن کرونا از آخرین پروژه های شهید فخری زاده در سازمان پژوهش و نوآوری بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق، میثم مطیعی، در واکنش به شهادت فخری زاده در توییتر نوشت: پلتَرَقَّبوا الرَّد .. فساعة الصفر للانتقام لدماء الشهید منتظر باش! ساعت صفر انتقام در پیش است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق، کیوان ساعدی، نماینده مجلس درباره ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: ترور شهید محسن فخری زاده بالا بردن هزینه برای ادامه برنامه هسته ای است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز از نجات جان بیش از 20 نفر گرفتار شده در برف و کولاک توسط امدادگران جمعیت هلال احمر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۸    
شبکه تلویزیونی CNN که از طرفداران پروپا قرص بایدن است اعلام کرد؛ عشق به اسرائیل در دی ان ای بایدن است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۶    
امروز باید همه توجه مردم و نظام روی دو محور متمرکز شود، اول؛ انتقام سخت و پشیمان کننده از صهیونیست های جنایتکار و دوم؛ شناسایی عوامل داخلی و احتمالاً نفوذی دشمن.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۲    
شورای نگهبان در پیامی با اشاره به ترور محسن فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی، تاکید کرد که راه او ادامه خواهد یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۰۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به ترور شهید فخری زاده در توییتر نوشت: مهم ترین ویژگی دانشمندان ایرانی، نخبه پروری است! هزاران فخری زاده تا آخرین نفس ایستاده اند... ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۰۰    
ترور دانشمند و محقق برجسته کشورمان دکتر محسن فخری زاده خبر اول رسانه های جهان شده است. فرماندهان نظامی کشور از جمله فرمانده سپاه اعلام کردند مجازات عاملان ترور در دستور کار قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۱    
روز جمعه هفتم آذر 1399 عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و ایشان را به شهادت رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترور دانشمندان هسته ای ما حکایت از نگرانی رژیم صهیونیستی از قدرت و توان دفاعی و نظامی ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۴    
جبهه خلق برای آزادی فلسطین به ترور دانشمند برجسته کشورمان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۱    
رسانه های انگلیس روز جمعه خبر شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به فاصله کمی پس از وقوع حادثه، به صورت گسترده بازتاب دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۰    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از سه مقام اطلاعاتی خبر داد که رژیم صهیونیستی پشت حمله به شهید محسن فخری زاده بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۶    
مهدی رحمتی فرمانده پایگاه بسیج شهید حسین جوانان نوده مشهد، توانسته با کارهای فرهنگی و رفاقت با ارازل و اوباش آنها را تبدیل به خیرین این منطقه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۶    
به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: ترور شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان هسته ای توسط عوامل جنایت کار صهیونیستها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۱    
وزارت امور خارجه روسیه به نقض حریم دریایی این کشور توسط آمریکا و ورود یک ناوشکن آمریکایی به آبهای سرزمینی خود اعتراض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۴    
تهران- ایرنا- رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی به وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت یکی از دانشمندان صنعت دفاعی کشور گفت: شهادت محسن فخری زاده موجب تقویت ایران اسلامی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۲    
به گزارش مشرق، قالیباف در خصوص اقدامات مجلس برای حفظ میراث شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ است که هزینۀ غیرقابل بازگشت این ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۹    
دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت دانشمند ایرانی بر حق ایران در پاسخ به عاملان طراحی و اجرای این جنایت تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۸    
امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای تفصیلی به بیان موضوعات مختلفی از جمله همکاری میان نیروهای مسلح کشور، جدیدترین تحولات منطقه، توانمندی های دفاعی کشو
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۰    
به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود. با هر ترور ناجوانمردانه فقط انگیزه جوانان نخبه را برای قدم گذاشتن در این راه دو چندان می کنید. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۹    
روز جمعه هفتم آذر 1399 عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و ایشان را به شهادت رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یک صبح جمعه ای خبر پرواز سپهبد حاج قاسم سلیمانی رسید و یک غروب جمعه ای خبر شهادت دکتر محسن فخری زاده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به ترور دانشمند هسته ای ایران طی توییتی نوشت: آژانس بین المللی انرژی هسته ای، سازمان ملل ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۴    
علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پی شهادت محسن فخری زاده در حادثه تروریستی پیام تسلیتی صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۴    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاةٌ یَا أُولِی الْأَلْبَابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ای خردمندان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۹    
فرمانده ناجا در پیامی حادثه تروریستی دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۷    
به گزارش مشرق، حسام الدین آشنا، مشاور روحانی در توییتر نوشت: سپند یادگاری ماندگار و فخرآفرین است . نوآوری های پیشرفته دفاعی تداوم خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۴    
شورای افتاء و روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، مدرسین وطلاب استان کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق، دکتر ظریف در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده دانشمند برجسته جمهوری اسلامی ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۰    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه ای در واکنش به ترور شهید فخری زاده سخنی از امام خمینی را در توییتر منتشر کرد. بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود و فرمود:ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۸    
به گزارش مشرق، مهدی چمران در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: این راه استقلال و آزادی متوقف شدنی نیست . این ترور هم از برکات دولت نیامده بایدن دوست قدیمی وزیر ماست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۵    
به گزارش مشرق، مسعود براتی، کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی نوشت: توصیه FDD ده شهریور 1399 : درحالی که آژانس انرژی اتمی وظیفه خود را دنبال می کند، سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۴    
اینفوگرافی از سابقه شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۹    
دولت ترکیه و احزاب مخالف این کشور در بیانیه ای مشترک، قطعنامه سنای فرانسه در مورد قره باغ را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۶    
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایتکار خواهند گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۴    
به گزارش مشرق، محمد سعید احدیان، مشاور رسانه ای قالیباف طی توییتی نوشت: هزینه ترور را باید بقدری بالا ببریم تا بازدارنده شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۹    
به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در توییتر نوشت: زیر سوال بردن اصل غنی سازی، ناتوانی دستگاه های اطلاعاتی در مقابله با رژیم صهیونیستی و سیاست خویشتنداری ایران با ترامپ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۱    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پی شهادت محسن فخری زاده توسط دشمنان کوردل ایران تاکید کرد: این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۹    
اقدام تروریستی و جنایتکارانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ترورمحسن فخری زاده، یکی از دانشمندان برجسته هسته ای کشورمان بلافاصله در بیشتر رسانه های عربی بازتاب داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت: انتقام سلیمانی فقط به یک سیلی محدود شد و حالا اگر تاوان سنگینی برای ترور محسن فخری زاده ندهند معلوم است که جرأت شان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۲    
به گزارش مشرق، حامد طالبی، فعال رسانه ای درباره واکنش بی بی سی به ترور فخری زاده در توییتر نوشت: بی بی سی فارسی می گوید ترور دکتر فخری زاده نشان می دهد ایران امنیت ندارد! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۰    
رییس قوه قضاییه در پیامی ترور محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۷    
وزیر دفاع گفت: بعدازظهر امروز پس از تیراندازی به خودروی رئیس پژوهشکده وزارت دفاع و انفجار خودروی نیسان رئیس این پژوهشگاه دچار جراحت شد که پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۲    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در خصوص ترور شهید فخری زاده در کانال تلگرامی خود نوشت: شهیدان بزرگی داده ایم؛ اما نه تنها خط مقاومت هرگز نشکسته، بلکه هر سال ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۹    
دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصههای تکنولوژیک، هسته ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته اند.