شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۵۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 18 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۶    
بر اساس اعلام ناظر بازار، تعداد 26 میلیون سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد سپیدار1 و نمونیک SSYZ1 به روش ثبت سفارش عرضه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۴    
شاخص بورس امروز را با سقوط آغاز کرد و در نهایت با افت بیش از 24 هزار و 269 واحدی به کار روزانه خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۲    
کلیپی جالب از رونمایی تصاویر حاج قاسم در لبنان در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۸    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۱    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در 7 ماه امسال قاچاق سیگار 8 درصد افزایش داشته است.با اینکه 30 میلیارد و 200 نخ سیگار در کشور تولید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۲    
نتایج بیست و نهمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ 25 آذرماه 1399 اعلام شد و حراج جدید در تاریخ 2 دی ماه سال جاری برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۹    
افزایش بودجه نهاد ریاست جمهوری با وجود کسری بودجه و مضیقه های درآمدی، اعتراض سایت حامی دولت را برانگیخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 23 آذر 99 در معاملات بازار آزاد تهران به 12 میلیون تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۴:۳۸    
موسیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهایی مانند کورستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم از جمله گوگرد، پتاسیم و منگنز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۸    
یک قاضی در شهرستان اهر تعدادی از متخلفان تهدید کننده بهداشت عمومی را به خرید و تحویل ماسک و مواد ضد عفونی کننده و همکاری با مرکز بهداشت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۹    
پویش مردمی حفاظت از پرندگان مهاجر در تالاب هورالعظیم ازحدود یک هفته پیش فعالیت خود را آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۹    
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان از جمله شهر وحدتیه بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۷    
سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان گفت: مواضعی که ایران در دوره جنگ 44 روزه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اتخاذ کرده به این نحو بود که همواره از تمامیت ارضی آذربایجان حمایت و پشتیبانی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۹    
سفیر فرانسه در تهران می گوید: اکنون زمان زنده شدن برجام است و فرانسه آماده آغاز عصر پساترامپ با ایران می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۰    
برخی میوه ها می توانند خون سازی بسیار خوبی در بدن افراد داشته باشند و آنها را بی نیاز از مصرف داروها کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۲:۰۱    
یک متخصص تغذیه در رابطه با عوارض خطرناک رژیم های غیر اصولی و غیر علمی گفت: از جمله عوارض رژیم های غیر اصولی می توان به سوء تغذیه، کمبود مواد مغذی، آهن، پروتئین، ریزش مو و افتادگی پوست اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۹    
این رقابت ها با پخش زنده تلویزیونی از شبکه قرآن و معارف سیما تا جمعه 21 آذرماه و معرفی نفرات و گروه های برتر ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مطابق عملکرد شرکت های دولتی در سالجاری، 166 شرکت زیان ده بوده اند و متوسط مجموعه زیان شرکت های وابسته به دولت 200 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۴    
در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت هزار و 221واحدی(0.08درصد) در ارتفاع یک میلیون و 506هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن 1.4درصد رشد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۰    
همه گیری ویروس کرونا در جهان مصرف پلاستیک را افزایش داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۰    
به گزارش مشرق، پیروز حناچی، شهردار تهران درباره رتبه نخست شهرداری در فساد طی توییتی نوشت: پرداختن به پدیده مذموم فساد اداری نباید با غفلت از زحمات و خدمات صادقانه قاطبه خدمتگزاران شریف شهرداری ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۸    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ربودن کلیه مدارک وزارت دفاع عراق از جمله اسناد مربوط به شهدا، تفحص را دچار اختلال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۱    
بخش قابل توجهی از منابع ارزی صندوق توسعه ملّی در حساب هایی قرار داشته است که امکان دسترسی به آنها وجود ندارد، معادل ریالی این منابع توسط بانک مرکزی و از طریق پایه پولی تأمین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۹    
پاییز امسال شهرهای زیادی از ایران بارش باران را تجربه کردند؛ از جنوب ایران تا شهرهای مرکزی مانند تهران. برگ های زرد و قرمز و نارنجی خیابان ها را پوشانده و جلوه تازه ای به این شهر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۹    
آموزش پرندگان طوطی در کویت را مشاهده می کنید./ عکس: غازی قافاف
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۶    
هر کسی قرنطینه را رعایت نکند، 200 هزار تومان جریمه می شود.سامانه رصد هوشمند بیماران کرونایی فعال شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۳    
دکتر محمد مرندی در گفتگو با شبکه فرانس24: بایدن باید همان توافق قبلی را بپذیرد؛ در غیر این صورت هیچ توافقی وجود نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دیوانعالی کشور حکم دادگاه عمومی و انقلاب در مورد روح الله زم را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۰    
مشاور وزیر بهداشت، از رایگان بودن هزینه های دوران قرنطینه افراد آسیب پذیر که مبتلا به کرونا شده اند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۰    
199 مین جلسه شورای عالی بورس دیشب و با سه مصوبه به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۹    
الجزیره: این افراد که در قالب کار آفرین وارد امارات شده اند، با خریداری املاکی در دبی و مشارکت در پروژه های غذایی و هتل داری از آنها به عنوان پوششی برای تجارت کوکائین و پول شویی استفاده می کنند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۴:۳۰    
کپسول باری اسپیس ایکس برای نخستین بار به طور خودکار کنار ایستگاه فضایی بین المللی پارک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۴:۰۱    
راکتوری هسته ای در چین روشن شده که دمای آن به 150 میلیون درجه سانتیگراد می رسد و به همین دلیل خورشید مصنوعی نام گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۳:۰۲    
در خانه نشینی به جبر کرونا به آنانی که عادت ماندن در خانه ندارند، سخت می گذرد. کلافه می شوند چون پیش از این عادت داشتند هر از گاه دنج نشینی کنند. به کافه یا مسافرت بروند و حال و هوایی عوض کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۲:۵۹    
یک خبرنگار آرژانتینی فاش کرد اسطوره فقید آرژانتین قبل از فوتش ماهیانه به 50 خانواده فقیر کمک می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۲:۳۴    
زمانی که رگ های خونی درون بینی ورم می کنند و بافت های درونی آن دچار التهاب می شود، بینی ما می گیرد. برای درمان قطعی آن حتما به پزشک مراجعه کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۱:۲۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ضربت یک مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا در شهرستان های غرب استان تهران و انهدام 20 باند سرقت، کشف 523 فقره انواع سرقت و کالای قاچاق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۳۴    
بررسی های جدید یک دانشگاه آمریکایی نشان می دهد شمار کشته شدگان غیرنظامی در افغانستان ناشی از حملات هوایی نیروهای آمریکا در زمان رئیس جمهوری دونالد ترامپ افزایش چشمگیری یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۱۹    
یکجانبه گرایی عربستان در این روند سبب شده متحدان سنتی این کشور در منطقه از جمله امارات و مصر مخالف این اقدام باشند و همین امر احتمالا به ایجاد چالش هایی در روابط فی مابین منجر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۱۴    
تیم فوتبال زنیت روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد با عملکردی ضعیف به حضور خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا داد. از گروه F، تیم های دورتموند و لاتزیو راهی مرحله حذفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۸    
در حالی که چند روزی تا مهلت مقرر برای توافق تجاری بین بروکسل و لندن برای دوران بعد از برگزیت باقی نمانده آلمان از نخست وزیر انگلیس درخواست سازش کرده و پارلمان اروپا هم طرح تمدید مذاکرات را مطرح کرده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۴    
وزارت دفاع عربستان سعودی روز سه شنبه از برگزاری رزمایش مشترک پنجه های شاهین 2 میان نیروهای زمینی این کشور و آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۸    
رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه برای دیدار با مقام های جمهوری آذربایجان به باکو سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه دستور اجرایی را امضا کرد که بر اساس آن شهروندان آمریکایی اولویت نخست دستیابی به واکسن کرونا را خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۳۰    
رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا در مراسم معرفی تیم بهداشت و درمان دولت احتمالی اش گفت که آمریکا به این زودی از کرونا رهایی نخواهد یافت و همچنان باید از ماسک استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۶    
حسن روحانی در سال 1390 معتقد بود که مقاومت رئیس جمهور در مقابل قانون مصوب مجلس، تخلف است و مجلس باید به علت این تخلف، رئیس جمهور را استیضاح و برکنار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمهور فرانسه از اهمیت راهبردی انرژی هسته ای برای این کشور و ساخت ناوهواپیمابر اتمی نسل جدید خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۶    
اکنون دشمنان این ملک و ملت، بدخواهان اسلام و فرهنگ توحید، نزدیک چهل و دو سال است که علی رغم دست زدن به هر ترفند و توطئه و تاکتیکی در مصاف با انقلاب الله اکبر مردم ایران راه به جایی نبرده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۱    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت و گو با همتایان ترک و آذری خود بر اجرای صحیح توافق نامه صلح قره باغ و تقویت آتش بس در این منطقه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۹    
در پی توطئه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و دامن زدن به شایعه کاملا کذب و بی اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی، اینبار این شایعه را به نقل از یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۸    
رهبران جمهوریخواه در کنگره آمریکا با قطعنامه ای که جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا به رسمیت می شناسد، مخالفت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۶    
نبرد تیم های لژیونرهای ایرانی لیگ ستارگان قطر برنده ای نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۴    
دولت ترامپ که در سیاست خارجی خود چیزی جز تحریم و تروریسم را نشان نداد، 6 نهاد و 4 شناور مرتبط با کره شمالی را در فهرست تحریمی خود قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۰    
دارودسته ی قماربازان از دنیا جهانبخت و ریحانه پارسا و ساشا سبحانی تا داوود هزینه و میلاد حاتمی و پویان مختاری، پدرخوانده این کارگران کیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۲    
به گزارش مشرق، سیدمجتبی طباطبایی زاده، فعال رسانه ای درباره دسترسی کودکان مناطق محروم به اینترنت در توییتر نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۲    
با پایان یافتن دوه هفته محدودیت های شدید کرونا و آغاز روند کاهش مرگ و میرهای براثر این ویروس تعداد شهرها با وضعیت قرمز در کشور کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز ایالت تگزاس با تنظیم لایحه ای 154 صفحه ای، از 4 ایالت میشیگان، جورجیا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۳    
تحریم سفیر ایران در یمن شاید واکنشی به استقبال پرشور مسئولان و مردم یمن از حضور حسن ایرلو در این کشور باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۰    
تعداد زیادی از فعالان حقوق بشری در فرانسه هم اکنون در حال برگزاری تجمع اعتراض آمیزی علیه حضور عبدالفتاح السیسی در این کشور هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۷    
رییس کمیته ملی المپیک از آغاز رایزنی های ایران برای بازگرداندن کاراته به المپیک پاریس 2024 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۵    
امیر عبدالهیان گفت: عاملان اجرای ترور شهید فخری زاده توسط دستگاه های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۷    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در روز پنج شنبه پیش از اعزام به قطرتست کرونا می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۶    
به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف درباره هوشمندسازی نظام مالیاتی طی توییتی نوشت: به دلیل خلأهای قانونی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حل مشکلات استان به طور ضربتی، گفت: بر اثر آب گرفتگی اخیر در خوزستان به مردم خساراتی وارد شد که تسهیلاتی از سوی دولت به آنها اعطا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۰    
دو هفته پیش خبری مبنی بر درگذشت حاج ابراهیم ملکی یکی از پیرغلامان اهل بیت (ع) در فضای مجازی منتشر شد ولی با این حال هفته گذشته دختر حاج ابراهیم ملکی خبر درگذشت او را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۸    
پس از برکناری علیرضا منصوریان از تراکتور ساکت الهامی به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی وی مدنظر قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۵    
به گزارش مشرق، معصومه نصیری، مدرس سواد رسانه ای طی یادداشتی که در کانال تلگرامی عصر هوشمندی منتشر شد به بررسی تکنیک عقاید اکثریت پرداخت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۴    
قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: پذیرش دوره کاردانی پیوسته صرفا از طریق سوابق تحصیلی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۲    
به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: واقعا کسی در کشورمان گفته: "رقم فروش نفت در بودجه این پیام را به دنیا مخابره می کند که تحریم ها باید برداشته شود"؟ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره تحریم های سوریه طی توییتی نوشت: تحریم های سوریه شامل غذا و دارو نمی شود اما 80٪ مردم زیر خط فقرند و غرب برای جلوگیری از تقویت اسد اجازه خرید زیرساخت های ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام حاج شیخ رضا نوری را به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد منصوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از مصاحبه نائب رئیس سابق شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی درباره پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی منتشر کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۳    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد سفیر ایران در یمن را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۴    
احمدزاد گفت: ما از ابتدای امسال تمام مقدمات و کارهایی را که برای عرضه سهام در دستور کار قرار دادیم و حدود سه ماهی است که تمام اقدامات ما تکمیل شده و شرکت برای عرضه آماده بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۹    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با محرومیت 2جلسه ای مواجه شده که در بازی های آتی باید آن را پشت سر بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۵    
الدحیل در حضور 60 دقیقه ای بازیکن ایرانی خود مقابل السیلیه متحمل شکست خانگی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۳    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: برخی مدیران تنبل، سرگرم رمل و اسطرلاب و آرزو اندیشی و پیغام پسغام دادن برای مذاکره دوباره با کلاهبردار آمریکایی اند؛ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۱    
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای دارو به دنبال توزیع داروی خارجی در کشور با قیمت بالا و گزاف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۶    
به گزارش مشرق، محسن پورعرب، فعال رسانه ای طی توییتی نوشت: چرا خوزستان حالش خوب نیست؟ چون: تخصیص 100میلیون یورو از صندوق توسعه برای اصلاح فاضلاب اختصاص 3درصد از درآمد نفتی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۴    
معاون وزیر صمت گفت: مجموعه خودروسازان کشور سال آینده بیش از یک میلیون و 350 هزار خودرو تولید خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۴    
در این فیلم سوالات صریح دانشجویان از رئیس دستگاه قضا و پاسخ ایشان را خواهیم دید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۲    
محمد مرندی ، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه فرانس24 گفت: بایدن باید همان توافق قبلی را بپذیرد؛ در غیر این صورت هیچ توافقی وجود نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۹    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای درباره گمنامی شهید فخری زاده در توییتر نوشت: قبلا سرباز گمنام امام زمان شهید گمنام داشتیم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از مصاحبه رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی بریتانیا (MI6) منتشر کرد و نوشت: ایرانی ها در پاسخ های نامتقارن بسیار ماهرند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور نامه ای خطاب به مدیرعامل روزنامه رسمی کشور ضمن ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از وی خواست این قانون در روزنامه رسمی چاپ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۷    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای درباره آقای نوبخت در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی است؛ جایگاهی که باید مبتنی بر داده های دقیق اقتصادی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۳    
همکاری باشگاه تراکتور با علیرضا منصوریان پایان یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با حضور در منزل شهید فخری زاده با خانواده وی دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۳    
190 تشکل دانشجویی با صدور نامه ای از شورای نگهبان خواستندانحصار درپذیرش وکیل ورانت درتوزیع حق الوکاله های میلیاردی که مغایربا سیاست های کلی نظام ناظر بر افزایش سطح اشتغال است توسط این نهاد اصلاح شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۸    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی ایمانی فعال رسانه ای در واکنش به توییت وزیر ارتباطات به مناسبت روز دانشجو که به جوانان توصیه کرده بود جوانی کنند در کانال تلگرامی خود نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور گفت: برای جلوگیری از بازگشت شهرهای با وضعیت شکننده و لب مرز نارنجی به قرمز، مراقبت شود تا مجددا ناگزیر به وضع محدودیت های شدید نشویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بیانیه اخیر سه کشور اروپایی، تاکید کرد: خواسته اروپایی ها برای عدم اجرای قانون رفع تحریم ها از سوی دولت ایران اقدامی تعجب برانگیز بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۱    
سرپرست کمیته داوران گفت: طبق گزارش ناظران، قضاوت های خوبی را از داوران در هفته پنجم شاهد بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۳    
مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: انداختن اوت دستی یکی از شگردهای تیم ما است که از آن استفاده می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۲    
رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان ، در جریان شرکت در اجلاس گفتگوی منامه به رژیم صهیونیستی تاخت، که این به دلایل متعددی انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۵    
عمران زاده گفت:پنج هفته از لیگ گذشته، استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین تر هستیم، آیا تیمی که در رده سوم جدول است باید با این هجمه روبرو شود؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۳    
رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان از گروه طالبان خواست تا با استفاده از فرصت بوجود آمده برای برقراری صلح در افغانستان گامی بزرگ در این راستا بردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۳    
پس از توافقنامه دوحه حملات هوایی آمریکا به طالبان در برخی مناطق افغانستان ادامه دارد اما طالبان به دلیل نگاه استراتژیک و راهبردی سکوت اختیار کرده است تا زمان توافق طی شود و سپس تصمیم بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۱    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر را اعلام کرد که قضاوت دیدارهای استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا به منصوریان و همرنگ داده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۷    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در واکنش به توییت تاجزاده در کانال تلگرامی خود نوشت: وقتی وقاحت، سفاهت و خیانت را در هم بیامیزید، می شود این آقا! ...