یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۲۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۲    
عملیات بازارگردانی 9 نماد معاملاتی امروز و فردا(شنبه و یکشنبه) در فرابورس ایران آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۹    
ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه، افزایشی یا کاهشی می شود؛ به طوریکه در روزهای ابتدایی هفته گذشته، ارزش این سهام بیشتر از روزهای پایانی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۸    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 113 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۰    
نانوایی بربری در تهران سال 1339، شصت سال قبل را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل هواشناسی استان البرز: هوای البرز کمی تا قسمتی ابری، مه آلود و همراه با افزایش آلاینده ها است/ با توجه رخداد وارونگی دمایی طی امروز افزایش آلاینده ها نیز پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۳    
اوایل امسال بود که قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار به شدت زیاد شده بود و پس از آن برای کنترل این قیمت طرح قرعه کشی را راه اندازی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۶    
آمارهای اعلامی از ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 209 هزار نفری بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) گفت: آیت الله مصباح یزدی از هوشیاری مناسب برخوردار هستند و زیر نظر پزشکان است، شکر خدا شرایط ایشان مساعد و تثبیت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۸    
ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از فردا 16 آذر آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۷    
اهواز- رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: یک نوزاد پنجاه روزه ایلامی، ساعت پنج صبح روز جمعه (14 آذرماه) به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل شد اما پس چند ساعت دار فانی را وداع گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۳    
شرکت توسکا با صدور اطلاعیه ای هرگونه ارتباط خود با مجموعه بایا را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۱    
علی ابوعلیا روز جمعه و در پی شلیک نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای المغایر رام الله به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۲    
فائضه غفارحدادی گفت: برای ارائه نقشه راه در زمینه دفاع علمی مقابل دشمنان نیز نیازمند پیوند شهدای هسته ای و نویسندگان خوب هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 12 هزار و 151 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که یک هزار و 562 نفر از آنها بستری هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۹    
پاییز فصلی دل انگیز و فصل اعجاز رنگ ها است. جلوه هایی از این شاهکار زیبای خلقت در سنندج و طبیعت اطراف آن را به نظاره می نشینیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۳    
بر اساس اطلاعیه ای که وزارت کشور منتشر کرده است تهران و سایر کلانشهرها از امروز محدودیت های جدیدی را تجربه خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۹    
ششمین رزمایش پویش مردمی کمک مومنانه به همت گروه جهادی غیاث، عصر روز 14 آذر 1399در مسجد صاحب الزمان (عج) محله اختیاریه برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۹    
در سومین ماه از فصل پاییز و نزدیک شدن به زمستان، پاییز جلوه هایی چشم نواز و رنگارنگ از زیبایی های طبیعت را در سراسر ایران به ارمغان آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
اصغر استاد حسن معمار از پایان نگارش کتابی داستانی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: کتاب، روایتی داستانی دارد و دارای دو بخش است که از کودکی تا شهادت سردار را بیان می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۷    
مقیمی با بیان این که قطعه سازان داخلی و کارگران در زنجیره تولید خودرو در شرایط فعلی جهاد می کنند، گفت: فعالیت ها و مجموعه خدمات آنان را باید مستند کرد و به ثبت رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
به مناسبت هفتادمین سالروز ولادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، آیین رونمایی از اثر هنری شوق پرواز اثر استاد مهدی امینی و رضا اصغری با حضور امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
دو باشگاه تراکتور و بشیکتاش تفاهم نامه همکاری امضا کردند و به زودی دو دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۸    
مدیران اصلی ترین دارایی بازار سرمایه هستند. به همان اندازه که برخورد قاطع با تخلفات و جرایم ضروری است، صیانت از مدیران سالم و ایجاد زمینه فعالیت برای مدیران متخصص و متشخص کاردان و سلامت هم مهم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۱    
انباشت زباله در ساحل کلاچای گیلان نه تنها نفس اهالی این شهر ساحلی را به شماره انداخته بلکه تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی و سلامت مردم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۵:۲۹    
یک رسانه معتبر ایتالیایی از معاوضه هافبک میان دو باشگاه اینتر میلان و پاری سن ژرمن در ژانویه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۴:۰۲    
سرپرست باشگاه بارسلونا می گوید که آبی اناری ها در تابستان سال جاری برای تسکین و تعدیل مشکلات مالی، باید به لیونل مسی اجازه جدایی می دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۳:۰۰    
مهاجم پاری سن ژرمن برای تمدید قراردادش خواهان ستاره بارسلونا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۲:۲۹    
آیت الله جوادی آملی می گوید: کسی که با آبروی مسلمانی معامله می کند، از درون آتش می گیرد؛ نه از بیرون. این شخص دیگر شب ها خواب ندارد. هرچه قرص خواب بخورد، باز هم به خواب نمی رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۱:۵۹    
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به شایعات جذب کاپیتان بارسلونا واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۱:۱۶    
تا مسئولان کشور ما به این باور نرسند که مسئله امریکا درگیری با وجود و ماهیت انقلاب اسلامی است، ریشه طمع گشایش از مذاکره کنده نخواهد شد، اما تفاوت های عمده ای بین بایدن-ترامپ وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۸    
برخی منابع غیررسمی احتمال داده اند فرد ترور شده جزو فرماندهان ارشد موساد باشد اما هیچ منبع رسمی تا کنون این خبر را تایید نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۸    
ارگان حزب کارگزاران از قول یک کارشناس اقتصادی تاکید کرد: مردم قربانی پروژه های نیمه تمام دولت و رفتار تورم زای آن شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۲    
یک روزنامه اصلاح طلب با انتقاد از برجام زدگی و آمریکازدگی شدید برخی مدیران نوشت: اقتصاد نباید به نحوی مدیریت شود که با عطسه یک نفر در آمریکا به هم بریزد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۵۵    
برخی منابع از احتمال انتصاب دیوید کوهن (از معماران تحریم های ضدایرانی و قائم مقام پیشین سیا) به سمت ریاست سرویس جاسوسی آمریکا خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
دولت در حالی ادعای کاهش وابستگی به نفت را مطرح می کند که این وابستگی در لایحه بودجه 1400 افزایش چشمگیری یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۹    
شبکه المنار فیلمی را منتشر کره است که پهپاد حزب الله در روز اوج آمادگی نظامی اسرائیل و رزمایش صهیونیست ها بر فراز منطقه الجلیل در سرزمین های اشغالی به پرواز درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۷    
اینکه عده ای انتظار دارند اتحادیه اروپا و کشورهای آن ترور شهید فخری زاده را محکوم کنند، ناشی از نوعی ساده لوحی و نشناختن صحنه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اینکه قالیباف میگه هفت ساله منتظریم به این معنی نیست به روحانی امید داره، قبلا" اشاره کرده بود درختی که 4 سال ثمر نده بعدشم ثمر نمیده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور برای چندمین بار، ضمن اظهار نظری فاقد وجاهت و نامتناسب با جایگاه حقوقی وی علیه مصوبه مجلس فضاسازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۲    
به گزارش مشرق، دکتر سراج، کارشناس مسائل راهبردی در کانال تلگرامی خود نوشت: پس از مرگ شاه سلیمان، از بین حسین میرزا نماد بی عملی و انفعال و میرزا مرتضی نماد تعالی و افتخار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۲    
به گزارش مشرق، کاربران فضای مجازی پس از گفتگوی رئیس مجلس درباره سوء مدیریت ها در اداره کشور، به انتقاد از عملکرد هفت ساله دولت پرداختند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، کیانوش جهان پور، سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره واکسن ایرانی کرونا طی توییتی نوشت: نخستین واکسن ایرانی کرونا مبتنی بر فناوری ویروس غیرفعال شده یا Inactived است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۶    
در این فیلم به آخرین صحبت ها و مکالمات شهید فخری زاده در هنگام تیراندازی تروریست ها با همسرش پرداخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۴    
در این فیلم از شغل هر یک از فرزندان شهید فخری زاده خواهیم شنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس درباره وضعیت مردم خوزستان در توییتر نوشت: اخبار واصله از خوزستان بیانگر مشقت فراوان مردم در مناطقی است که گرفتار آبگرفتگی شده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
در این فیلم چگونگی لحظه ترور شهید فخری زاده از زبان فرزند ایشان را خواهیم شنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۷    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مجلس، چهار ماه معطل دولت شده تا بتواند اجماع سیاسی درباره طرح بازدارنده را فراهم کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۶    
توضیحات فرزند شهید فخری زاده درباره هشدارهای حفاظت به ایشان ساعاتی قبل از عملیات تروریستی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه ای به رئیس جمهور، سه قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۸    
با مشخص شدن 8 تیم صعود کننده دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا با این ادعا که ایران در حال ارسال سیگنال هایی برای دنبال بازگشت به گفت وگوها برای کاهش تحریم هاست از دولت آتی آمریکا خواست تا سیاستی حکیمانه مقابل ایران اتخاذ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
یک اندیشکده صهیونیستی می گوید آمریکا و ایران برای ازسرگیری مذاکرات هنوز راه درازی در پیش دارند و رژیم صهیونیستی باید به دقت اوضاع را زیر نظر بگیرد و با دولت جدید آمریکا همکاری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۶    
دولت روحانی در بودجه آخر خود، بالاترین رشد هزینه های جاری در دو دهه اخیر را ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهور ونزوئلا گفته دولت آمریکا تلاش کرده همسر رئیس جمهور ونزوئلا را به طلاق وسوسه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۹    
محمود فکری، سرمربی استقلال نسبت به برخی شیطنت ها علیه تیمش جبهه گرفت و معتقد است برخی خودی ها از آب گل آلود ماهی می گیرند و از پشت خنجر می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۹    
به گزارش مشرق؛ پس از گزارشی در خصوص وجود ابهامات بسیار در عملکرد سایت فروش اینترنتی بایا ( گزارش مشرق را اینجا بخوانید ) و برخی نکات قابل تاملی که در پرونده خاندان بای سلامی مطرح بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۲    
پزشک تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۶    
به گزارش مشرق، حساب توییتر علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تنها چند دقیقه پس از انتشار توییتی درخصوص شهادت شهید محسن فخری زاده، تعلیق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور ونزوئلا در اظهاراتی مذاکره با واشنگتن را مشروط به احترام متقابل و لغو تحریم های واشنگتن علیه کاراکاس کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۰    
وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن تکرار ادعاهای همیشگی خود علیه ایران، برای مقابله با تهران دست به دامان جو بایدن رئیس جمهور احتمالی آتی ایالات متحده آمریکا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۸    
مصدومیت رشید مظاهری دروازه بان آبی پوشان جدی نیست و او برای همراهی استقلال در دیدار برابر صنعت نفت آبادان مشکلی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۰    
در این فیلم توله یوزپلنگی را می بینید که بی خبر از کمین یک تمساح کنار برکه در حال نوشیدن آب است و تمساح آنچنان مخفی شده بود که یوز متوجه حضورش نشده بود سپس با یک حمله بی نقص توله رابه داخل آب می برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ساعتی پیش از مرگ کودک شیر خوار آبدانانی خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از یکشنبه تهران سردتر می شود گفت: دمای هوا استان تهران بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۸    
تیم فوتبال سوون کره جنوبی با غلبه بر ویسل کوبه ژاپن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۳    
یک فروند هواپیمای سبک به دلایل نامعلوم در بزرگراه ایالت مینه سوتا فرود اضطراری کرد و باعث شد برای لحظاتی عبور و مرور خودروها متوقف شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۳    
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا توافقاتی را با مهاجم و مربی فصل گذشته این تیم انجام دهد و مطالبات آنها را پرداخت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۰    
به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس در خصوص لایحه بودجه سال آینده طی توییتی نوشت: در لایحه بودجه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۰    
طبق اعلام رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران ببر ماده باغ وحش ارم تهران بر اثر جراحات وارده در درگیری با ببر نر تلف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۰    
مرندی در گفت وگو با شبکه CGTN چین گفت: ایران به بایدن خوش بین نیست، چرا که 4دانشمند هسته ای در زمان معاونت وی ترور شدند و شروع فشار حداکثری تحریم ها علیه ایران در زمان دولت اوباما آغاز شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی درباره واکنش ایران به ترور شهید فخری زاده در کانال تلگرامی خود نوشت: کسانی که مسائل آمریکا را دنبال می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۱    
پیشکسوت استقلال گفت: هرویه میلیچ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده اند و به طور حتم می توانند در بازی های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۰    
جوان اهل شهر شهید چمران ماهشهر که زندگیش زیر آب رفته در اعتراض به فرماندار، دست فرمانده سپاه را می گیرد و می گوید مثل این مرد باش؛ بیا اینجا کار کن.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۹    
به گزارش مشرق، صفحه توییتر دیلی میل آنلاین نوشت: آناتولی گوبانو، دانشمند 63 ساله موشکی، متخصص در موشک های هایپرسونیک به ظن دادن اطلاعات فنی طبقه بندی شده به غرب بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۴    
قیمت جهانی مواد غذایی به دلیل شیوع بیماری کرونا در جهان، به بالاترین سطح شش ساله رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۲    
رئیس کمیته آموزش فدراسیون توضیحاتی را پیرامون مدرک مربیگری یکی از اعضای کادر فنی استقلال ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۹    
نماینده دولت آمریکا در امور سوریه در دیدار با ائتلاف معارضان سوریه، بر ادامه فشارها بر دولت دمشق تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پورتو گفت: مهدی طارمی و مارگا می توانند همزمان در ترکیب تیم باشند و این بستگی به شرایط مسابقه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۸    
امارات به آمریکا هشدار داد که اگر تسلیحات مورد نیاز این کشور را فراهم نکند، روانه دیگر کشورها برای تامین نیازهای تسلیحاتی خود خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۸    
به گزارش مشرق، قاضی زاده هاشمی، نائب رئیس مجلس طی توییتی نوشت: لیست متهمین بازار سرمایه را که با عملکرد سوء خود باعث سقوط بورس شده اند، جهت رسیدگی و برخورد لازم به آیت الله رئیسی اعلام کردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۵    
سرمربی بارسلونا از اظهارات اخیر رئیس موقت باشگاه علیه مسی انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۲    
در سه سال اخیر با توجه به گرانی بسیاری از محصولات و کالاهای اساسی مسئولین امر به جای حل مشکل راهکار نخریدن و مصرف نکردن آن محصول را به مردم توصیه کردند تا سرپوشی بر سوء مدیریت خود گذاشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۴    
در اتفاقی نادر یک بز وحشی در منطقه دیمه رامهرمز استان خوزستان پس از شکسته شدن یک شاخ خود و عفونت آن به برای پانسمان و درمان به نزد دامپزشک رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۷    
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: بازی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر هم باید به تعویق بیافتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۵    
استاندار تهران درباره وضعیت محدودیت های کرونایی گفت: فعالیت مشاغل گروه های 1 و 2 در شهرهای وضعیت نارنجی از جمله تهران مجاز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۷    
بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا، مساجد، امامزاده ها و اماکن زیارتی از فردا امکان فعالیت دارند، اما بازگشایی آن ها مشروط و محدود خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا به اردو می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۵    
ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا و کمیته ملی حزب جمهوری خواه این کشور اعلام کردند توانسته اند بیش از دویست میلیون دلار برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات، کمک مالی دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۰    
باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار لغو دیدار این تیم مقابل شهرخودرو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۰    
کفش های متفاوت بایدن سوژه عکاسان شد. گفته می شود چند روز پیش پای بایدن هنگام بازی با سگش شکسته است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه اختلافات خود با امانوئل ماکرون عنوان داشت: امیدوارم فرانسه به زودی از شر ماکرون خلاص شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۶    
سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حوادث و مسائل قبل از ظهور و آخرالزمان به نقل از حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۲    
خبرنگار رسانه های پرتغالی خبر داد کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا گزینه جدی تیم الریان قطر است؛ تیمی که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۸    
پاسخ مردم به رئیس جمهور که در سخنانی با اشاره به تجربه 25 ساله خود در عرصه مذاکره از مجلس خواسته بود یکسال آینده هم کار را به کسی که مذاکره را بلد است، بسپارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید "اهل ریاکاری و سیاه بازی" نیست و در هر تیمی که باشد برای موفقیت آن تیم تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۴    
کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران است که در دل خود بیش از 660 اثر ملی ثبت شده دارد، اما با وجود قدمت تاریخی این شهر مورد بی مهری های بسیاری قرار گرفته و زخم های این بی مهری بر تن تاریخ خودنمایی میکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۶    
محسن دهنوی نماینده تهران در مجلس: پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران نمونه موفق مشارکت صنایع و معادن در امر مسئولیتهای اجتماعی برای توسعه کشور بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۶    
یک روزنامه سعودی به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی مشکلی ندارد و با یک شرط آماده مذاکره است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۶    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در خصوص ترور شهید فخری زاده کانال تلگرامی خود نوشت: یک هفته قبل، همین ساعت بود که محسن فخری زاده ...
  • ۱