یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۴۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۳    
براساس جدیدترین آمارها، شمار قربانیان بیماری کرونا به رقم یک میلیون و 600 هزار نفر نزدیک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۹    
در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونا میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۷:۳۰    
یک روزنامه منتقد دولت معتقد است لایحه بودجه 1400، رویاپردازانه و خلاف آداب بودجه نویسی عملیاتی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۲:۳۲    
یک روانشناس درباره راهکارهای مقابله ای برای جلوگیری از اثرگذاری ویروس کرونا بر بُعد روانی و اجتماعی افراد، توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۹    
سد خاکی روستای عبدل آباد در 23 کیلومتری شهرستان بجنورد واقع شده است. این سد در زمستان از آب رودخانه های اطراف پر می شود تا در فصل کم آبی، آب مورد نیاز کشاورزان منطقه را تامین کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۷    
بخشی از سمفونی شهید؛ اثر استاد مجید انتظامی؛ با صدای سالار عقیلی را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
به گزارش مشرق، امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام راهبردی برای لغو تحریم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیپلماسی و مذاکره زبان قدرت را خوب می فهمد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۱    
جمعی از معلولین مهرورز و خیرخواه، با حضور درمرکز انتقال خون استان تهران و راه اندازی پویش اهدای خون، قطره های توانا ، به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۹    
دسته بندی مشاغل و آخرین وضعیت شهرهای مختلف در اطلاعیه شماره 3 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۶    
همزمان با هفتمین شب شهادت شهید محسن فخری زاده، عصر پنجشنبه آیین یادبودی همراه با روشن کردن شمع و گلباران در محل عروج این شهید والامقام در بلوار امام خمینی (ره) آبسرد از توابع شهرستان دماوندبرگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۴    
به گزارش مشرق، تقی دژاکام، فعال رسانه ای به نقل از آیت الله یزدی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک بار شهید بهشتی قبل از پیروزی انقلاب به قم آمدند و در جلسه ای محرمانه با حضور ده دوازده تن از علما از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۴    
درباره شرایط و چگونگی نحوه صدور گواهی تجرد بیشتر بدانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۵:۵۰    
باشگاه نیوولز اولدبویز از حرکت لیونل مسی کاپیتان بارسلونا استفاده می کند و پیراهن دیگو مارادونا در سال 1993 را به فروش می رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۶:۲۳    
مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: آقایان اینقدر حواس شان به پرسپولیس گرم است که دیگر فرصت نمی کنند به تیم دیگری که زیرمجموعه شان است توجه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۵:۱۷    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام روزنامه همشهری گزارشی درباره صیادی زنان هرمزگان را منتشر کرد. صیادی برای زنان ساحل نشین 14 جزیره هرمزگان مهم ترین گزینه اشتغال است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۴:۳۰    
شمار ابتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به 65 میلیون نفر نزدیک شده است که از این تعداد حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۳:۱۰    
رئیس موقت باشگاه بارسلونا در خصوص فروش مسی و خرید ستاره هایی مثل نیمار یا هالند صحبت های جالبی را به ثبت رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۲:۵۹    
مهاجرت کاری یکی از کم هزینه ترین مهاجرت ها به خارج از کشور است در این راستا کلاهبرداران با عدم آگاهی توانسته اند زمینه ای را برای فریب جوانان در فضای مجازی ایجاد کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۲:۱۸    
در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا تیم کشور میزبان به مصاف اسپانیا می رود و قهرمان جام جهانی 2018 مقابل بلژیک قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۲:۰۱    
بر اساس اعلام انجمن ملی روابط کار آمریکا، گوگل با نقض قوانین کار ایالات متحده از کارکنانی که قصد اخراج آنها را داشته جاسوسی کرده تا بر دامنه اتهامات آنها بیفزاید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس مجلس: 60 تا 65 درصد مشکلات کشور سوءمدیریت و 35 درصد از تحریم هاست. ما سالی 15 میلیارد دلار ارز 4200 پخش می کنیم اما تمام موضوع وام از فرانسه 5 میلیارد دلار بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن ضمن دعوت از سازمان های حقوق بشری به حمایت از مردم یمن در برابر جنایت های ائتلاف سعودی، تأکید کرد که بحران در این کشور راه حل نظامی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۳    
این روزها که با بارش باران رحمت الهی، آب گرفتگی در معابر و منازل خوزستان کام مردم را تلخ کرده است، بیش از پیش جای خالی حاج قاسم و اقدامات جهادی او احساس می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۱    
دولت در لایحه بودجه سال آینده رشد بودجه جاری نهاد ریاست جمهوری را 5 برابر رشد بودجه مجلس قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۱    
سفارت آمریکا در بغداد در اولین واکنش به برخی خبرها در خصوص کاهش دیپلمات های خود در عراق، صرفا گفت که امنیت کارمندان و تأسیسات سفارت در اولویت قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۱    
قالیباف: آقای روحانی کسی هول نشده است؛ از قضا همه ما و مردم 8 سال است منتظریم کاری کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۳    
برخی منابع آگاه خبر داده اند که جو بایدن قصد دارد رئیس سازمان جاسوسی سیا در دولت باراک اوباما را بار دیگر به این سمت منصوب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۴    
افشای ورود هکرها به یکی از شرکت های بیمه و دستیابی به اطلاعات هویتی و مالی تمام مشتریان آن ، جنجال بزرگی در رژیم صهیونیستی به وجود آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۴    
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی است مردم آمریکا امیدوار نیستند رئیس جمهور بعدی کشورشان بتواند رابطه با ایران را بهبود ببخشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۰    
به گزارش مشرق، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: در بند 5 برجام آمده ایران فعالیت های هسته ای را صرفاً در تاسیسات نطنز انجام دهد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۴    
اکبر ترکان: ارز 4200 تومانی غلط بود؛ فکر می کردند با اراده سیاسی می توانند اقتصاد و هیجانات آن را کنترل کنند. 18 میلیارد دلار 4200 تومانی به کسانی داده شده که هویت تجاری مشخص ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، مصطفی قمری وفا در توییتر نوشت: آغاز آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا؛ شرکت شفا فارمد وابسته به بنیاد برکت دیشب از کمیته اخلاق وزارت بهداشت مجوز آغاز مطالعات انسانی را گرفت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۲    
به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در خصوص تحریم داخلی طی توییتی نوشت: مبارزه با تحریم داخلی، از مبارزه با تحریم خارجی، مهمتر است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۷    
آمریکا از اقدام انگلیس در صدور اجازه استفاده از واکسن کرونای جدید انتقاد و آن را اقدامی عجولانه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۴    
قالیباف در گفتگوی زنده تلویزونی از آشنا بودن با دغدغه های مردم خبر داد و گفت: نانوایی را دیدم که پشت شیشه مغازه اش نوشته بود نان نسیه داده نمی شود
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۹    
برخی خبرنگاران و رسانه های ضدانقلاب برای افزایش فشار به مردم ایران، اخبار تلخ قدیمی را به عنوان خبر جدید منتشر می کنند تا باعث ناراحتی افکار عمومی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۳    
شهرستان سراوان در 347 کیلومتری زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد. محیط بان این شهر تصاویر زیبایی از گشت زنی یک قوچ وحشی ثبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۳    
نماینده دائم ایران در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، خواستار محکومیت شفاف و بی قید و شرط ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۵    
نایب رئیس انجمن مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده 17 هزار و 800 تومان و مرغ گرم 28 هزار تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۵    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آیین نامه اعطای تابعیت ایران به فرزندان مادران ایرانی با صدور و تحویل نخستین شناسنامه فرزند حاصل ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی، به مرحله اجرا رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۸    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام ای. بی. سی نیوز نوشت: پس از رانش زمین در هاینس آلاسکا شش نفر مفقود و حداقل چهار خانه در منطقه کوهستانی جنوب شرقی این ایالت ویران شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۸    
ارونقی گفت: روند ترخیص کالا در تمام گمرکات سرعت گرفته و شرکت های تولید شکایتی از گمرک ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۲    
سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در تلاش برای نابود کردن دموکراسی در آمریکا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۴    
وزیر امور خارجه روسیه در سخنرانی که در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا داشت، اعلام کرد که مسکو انتظار دارد کشورهای عضو این سازمان حمایت فعالانه تری از روند صلح قره باغ داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۲    
به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه کشور در واکنش به اظهارات سخیف مقام سعودی در توییتی نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی دستگاه قضا از قطعی شدن حکم شعبه 21 دادگاه حقوقی تهران برای ابطال قرارداد واگذاری شرکت تراورس در استان البرز به شرکت امیرمنصور آریا در روزهای اخیر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۴    
روسای گروه مینسک از ارمنستان و جمهوری آذربایجان درخواست کردند به توافقات انجام شده پایبند بوده و با استفاده از فرصت آتش بس، اختلافات خود را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۳    
روزنامه انگلیسی در یادداشتی کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را شکست خورده خواند و خطاب به جو بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا نوشت: تسلیم شدن ایران محتمل نیست .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۹    
رییس جمهور لبنان قانون اعطای غرامت و بازنشستگی به خانواده قربانیان انفجار بندر بیروت را به امضا رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۹    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد دل خوش کردن به مواضع آمریکا هیچ سودی برای ملت لبنان ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
یک تحلیلگر رژیم صهیونیستی از موج گسترده شهرک سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی تا پیش از مراسم تحلیف جوبایدن خبر داد که اجرای آن آخرین میخ بر تابوت راه حل دو دولت خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در حال حاضر اشتغالزایی برای ساکنین منطقه هرندی تهران تنها از سوی بنیاد برکت انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰    
دولت در چند سال گذشته نشان داده توان مدیریت بازار خودرو را ندارد و به نظر می رسد اجرای راهکار کارشناسان و طرح مجلس برای عرضه خودرو در بورس، راهکار موثرتری نسبت به بی مدیریتی دولت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران درباره نحوه و میزان حضور کارمندان در وضعیت نارنجی توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای مدیریت آب های سطحی در کلانشهر اهواز و پانزده شهر گرفتار آبگرفتگی، نیازمند هم افزایی همه دستگاه های عمومی و دولتی هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۴    
فرمانده یگان امداد پلیس تهران از دستگیری 2 موبایل قاپ و یک مالخر گوشی های سرقتی خبر داد و گفت: در این عملیات 34 گوشی هوشمند مسروقه کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره وضعیت رقت برانگیز دنیای مدرن طی توییتی نوشت: آلمان اسرائیل را کشوری اروپایی فرض می کند که اجازه دسترسی زودرس به واکسن را خواهند داشت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۳    
شماره ی دویست وشصت وپنجم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان مجازات قطعی است منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۰    
پدر شهید احمدی روشن گفت: اکثر مردم، شهید فخری زاده را نمی شناختند و اینکه رژیم صهیونیستی چطور او را شناخته بود برای ما جای تعجب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۴    
آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه اظهار کرد: عدالت عدالت گفتن دهان را شیرین نمیکند. عدالت اجرایی، عملی و میدانی کام را شیرین می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۱    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز اعلام کرد یک فرد و یک نهاد را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۴    
روحانی هر هفته پروژه هایی افتتاح می کند ولی چرا با این وجود در عموم جامعه، مردم از شرایط موجود راضی نیستند، امید در جامعه افزایش نمی یابد و عملکرد دولت در معرض انتقاد جدی مردم است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر توییتر با انتشار تصویری از تبلیغ بایا در تمام شبکه های تلویزیونی، از تبلیغات پرحجم هفته اخیر انتقاد کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
به گزارش مشرق، ظریف، وزیر خارجه ایران در توییتر نوشت: ایران در 15 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی حسن نیت خودش را ثابت کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۳    
فرزند آیت الله مصباح یزدی درخصوص آخرین وضعیت ایشان گفت: روند درمان آیت الله مصباح در منزل در جریان است و الحمدلله مشکل جدیدی پیش نیامده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۸    
عضو شورای عالی امنیت ملّی با بیان اینکه امروز هیچ عاملی به اندازه تردید، تنش زا نیست، تصریح کرد: برخی می گویند دشمن را تحریک نکنید تا تنش ایجاد نشوند. باید گفت چه چیزی دشمن را تحریک می کند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۲    
به گزارش مشرق، مجتبی رضاخواه، نماینده مجلس در خصوص بودجه سال آینده طی توییتی نوشت: لایحه بودجه 1400 فاجعه است! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۷    
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه ای اعلام کرد که با استفاده فراگیرمردم از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، سرعت گسترش همه گیری کرونا در کشور کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۳    
به گزارش مشرق، سیدعلی موسوی، نویسنده طی توییتی نوشت: دیدم خیلی ها نمیدونن، گفتم خلاصه بگم این گوگولیِ دوست داشتنی اسمش احمد الحسن بصری هست، یه مدت حوزه نجف درس خونده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی به مناسبت روز جهانی معلولان در توییتر نوشت: انحطاط یعنی مردم، اینفلوئنسر اینستاگرام که تو ترکیه داره الواتی میکنه رو میشناسن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۶    
جدیدترین اخبار اروپا حاکی از آن است که به گفته کمیسر بهداشت اروپا در هر 17 ثانیه یک نفر در این اتحادیه در اثر کرونا جان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه یک واکسن کرونای ایرانی وارد فاز مطالعه بالینی شد، از تولید انبوه واکسن ایرانی HPV تا پایان سال جاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۴    
عضو شورای عالی حزب قومی-اجتماعی سوریه در لبنان گفت، آمریکا در محاصره حزب الله شکست خورده و حالا کمر به فروپاشی لبنان بسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۴    
پسر سلمان العوده روحانی معروف عربستانی که در زندان به سر می برد، از ادامه شکنجه پدرش و حبس انفرادی او خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۰    
کارشناس فوتبال ایران گفت: روشی که استقلال آن را بازی می کند برای سه دهه پیش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۶    
جمهوری آذربایجان می گوید که در جریان جنگ قره باغ بیش از 2 هزار و 700 نیروی نظامی این کشور کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی پوسترهای تبلیغاتی حزب جمهوری اسلامی درباره همه پرسی قانون اساسی را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۹    
به گزارش مشرق، مسعود براتی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: یکی لطفا آقای عارف را بیدار کند. اولا تحریم های آمریکا اصل مسأله هست که شدیداً داره اعمال می شود. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۵    
گزارش CNN از وضعیت وخیم بیکاری در آمریکا در پی شیوع کرونا: شهروند آمریکایی: همه پس اندازی که داشتم تمام شد؛ نمی دانم برای کار باید کجا بروم، باید گدایی کنم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۵    
دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با مصرف وجوه صندوق های غیرانتفاعی برای مصارف شخصی و برگزاری جشن پیروزی انتخاباتی در سال 2017 از سوی وزارت دادگستری فراخوانده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: تمامی فعالیت ها و برنامه هایی که در سطح نیروی زمینی ارتش برگزار می شود، ریشه در منویات مقام معظم رهبری دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
رییس پلیس پایتخت از ضمن قدردانی از همراهی ستودنی بازاریان گفت: کلانتری ها باید نماد خدمتگزاری به مردم باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
روزنامه الریاضیه عربستان در خبری اختصاصی فاش کرد که در صورت عدم توزیع واکسن کرونا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی بسیاری از ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از جمله نصب و راه اندازی آسانسور، رمپ ویژه معلولان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس صهیونیست درباره انتقام خون شهید فخری زاده را منتشر کرد. ممکن است ایرانی ها بلایی مثل آرامکو سرمان بیاورند...! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰    
تظاهرات بر ضد رییس جمهوری شیلی در شهر سانتیاگو همچنان ادامه دارد. پلیس ضد شورش در پایتخت از گاز اشک آور و باتوم برای متفرق کردن معترضان استفاده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۳    
برخی رسانه ها ابهاماتی در خصوص میزان دستمزد سیامک انصاری برای بازی در تبلیغات پرحجم و خسته کننده شرکت بایا مطرح کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سازمان ملل در گزارشی جدید اعلام کرد که همه گیری ویروس کرونا می تواند 32 میلیون نفر را در سراسر جهان در معرض فقر شدید قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح جدید مجلس برای تغییر در روش تعیین افزایش حقوق کارگران را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۲    
پزشک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت مسعود ریگی و سایر مصدومان این تیم ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۲    
استاندار تهران گفت: فعالیت مشاغل گروه های 1 و 2 در شهرهای وضعیت نارنجی مجاز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۸    
به دنبال تصمیم کمیسیون مواد مخدر برای خروج کانابیس و مشتقات آن از جدول 4 کنوانسیون 1961 مواد مخدر، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، از این مصوبه انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۸    
مدیریت و تیم حقوقی پرسپولیس با شروط اعلام شده از سوی دادگاه عالی ورزش در رابطه با پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۱    
تصاویری از حجم بارش برف در چند روز گذشته در روسیه را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۴    
تحرکات و عملیات هسته های مخفی داعش برای چندمین بار متوالی در روزهای اخیر با واکنش به موقع نیروهای عراقی روبه رو شد و شواهد حاکیست این ناامنی ها ریشه خارجی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد: در صورتی که اروپا و آمریکا به تعهداتشان بازنگردند و در صورت تبدیل طرح مجلس به قانون، ما آن را اجرا خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۷    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای انجام وظایف و مسوولیت های اجتماعی خود، بسته های بهداشتی مقابله با کرونا را میان ساکنان جامعه محلی توزیع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۳    
جناب آقای رئیس جمهور امروز در سخنان کنایه آمیز از بذل و بخشش موفقیت های دولت به دیگران سخن گفت. حال این سوال پیش می اید که منظور آقای روحانی دقیقا کدام موفقیت یا شاهکار اقتصادی است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۹    
یک نویسنده صهیونیست پیام های دیدار مخفیانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی به دولت جدید آمریکا و همچنین موانع عادی سازی روابط ریاض با تل آویو را افشا کرد.
  • ۱