یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۲۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 20 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۶    
روز پنج شنبه 20 آذر 1399، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت که به همراه جمعی از معاونان خود از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید می کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۲    
در این فیلم شعرخوانی فرزند شهید دکتر محسن فخری زاده برای پدرش را خواهیم دید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۹    
به دنبال کشته شدن یک مرد جوان در آلبانی به دست پلیس در زمان محدودیت های کرونایی، وزیر کشور استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی وزارت بهداشت: از زمان شروع بیماری، یک میلیون و 115 هزار و 770 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شده که از این تعداد تاکنون 823 هزار و 231 نفر بهبود یافته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی دیگر از اعضای شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۵    
تیم فوتبال استقلال با شکست شهر خودرو در مشهد با نتیجه 2 بر صفر موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بیستم صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی موسسه پژواک خرد معاصر به نقل از هاریس دیوید درباره بایدن نوشت: با روی کار آمدن جو بایدن در 20 ژانویه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۱:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری فردی که با طراحی و ایجاد یک سایت قمار بازی و شرط بندی، اقدامات مجرمانه خود را عملی می کرد، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۲    
خانواده ای از روستای شول منطقه سعدآباد شهرستان دشتستان استان بوشهر جهیزیه ای را برای دختر خانواده آماده کرده بودند که سیل آن را نابود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۷    
رحیم زاده گفت: حریم هوایی کشور جز خطوط قرمز ما محسوب می شود و کوچک ترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده پدافند هوایی مواجه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با شایع ترین عارضه های عصبی گزارش شده در مبتلایان به کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۵    
امروزه مراکز درمانی متعدد در سطح کشور نظیر بیمارستان ها، درمانگاه ها و جمعیت کثیری از پزشکان و حتی مشتریان خانگی نیازمند تجهیزات پزشکی می باشند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۸    
استاندار بوشهر از تصویب کمک به سیل زدگان شهرستان دشتستان در جلسه روز گذشته هیئت دولت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۸    
به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق ارشاد اسلامی اعتراف خبرنگار cnn به شجاعت کادر درمان ج.ا ایران را در توییتر منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۹    
محفظه های مخصوص صرف شام مسافران روی بام هتل "ریتزکارلتون" در شهر مسکو روسیه برای پیشگیری از شیوع کرونا را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۹    
همزمان با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان، مرغان دریایی، انواع کاکایی ها و همچنین پرستوهای دریایی به سواحل و تالاب های شهرستان مرزی آستارا در استان گیلان مهاجرت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به دنبال تفویض انتخاب رایزنان بازرگانی به اتاق بازرگانی هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۸    
خطیب زاده گفت: دولت و ملت ایران همواره در کنار دولت و ملت عراق بوده و از هرگونه مساعدتی برای یکپارچگی، امنیت، ثبات، استقرار، توسعه و آبادانی این کشور دریغ نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۹    
در حیات وحش هند بر سر قلمرو درگیری شدید بین ببر مادر با دخترش رخ داد.ببر مادر برای دفاع از سرزمین خود در مقابل دخترش در پارک ملی Ranthambore به سختی با دخترش درگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۵    
به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی الگمینر، که بر روی خبرهای مربوط به رژیم صهیونیستی تمرکز دارد، هر ساله لیست 100 نفر برتر که تاثیر مثبت روی زندگی صهیونیست ها داشته اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۱    
درباره فسخ قرارداد کار موقت و دائم به صورت یک طرفه از سوی کارگر یا کارفرما بیشتر بدانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات تکمیل سابقه بیمه به صورت غیرحضوری توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۵    
معترضان در جریان درگیری در تیرانا آلبانی درخت کریسمس مقابل ساختمان نخست وزیر را سوزاندند. عکس: AFP
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۰۱    
زمانی که فرزندمان با شوق و ذوق می خواهد موضوعی را برایمان شرح بدهد هیچ وقت به او نگوییم : الان حوصله ندارم، صداتو نشونم یا دیگه نبینم از این حرف ها می زنی یا اینکه اینقدر حرف نزن سرم رفت .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۶:۰۵    
با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه سامانه همیاب 24 در حال فعالیت است تا موبایل سرقتی یا مفقودی شهروندان به آسانی رهیابی و پیدا شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۵:۰۲    
در ایام مدرسه نرفتن بچه ها و در خانه مانی بیشترشان شاید این تصور برایمان پیش بیاید که بچه هایمان بیش فعال هستند و مدام چیزهای عجیب و غریب برای آرامش خانه به خورد آنها بدهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۴:۰۴    
این روزها در خانه ماندن های بیش از حد و عدم ارتباطات اجتماعی به دلیل شیوع کرونا گاها حالت های شبه افسردگی و ملال های روزانه برایمان پیش می آورد که می بایست علائم آنها را بشناسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۲:۵۹    
زن جوان پس از محبوس شدن بین کابین آسانسور و طبقه پارکینگ، جان خود را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۲:۰۶    
وهابیت پس از چند بار تلاش ناموفق، از سال 1979 از طریق کتاب های رایگان وارد مصر شد و همه چیز را در این سرزمین به تباهی کشید، اما مصری ها بویژه الازهر نیز به مقابله فرهنگی با آنها پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۰:۳۶    
فاضل نراقی با تلاش فقیهانه، مقوله ولایت فقیه را از لابلای متون فقهی،اصولی و کلامی استنباط کرد و بیرون کشید و آن را برای اولین بار به شکل یک اصل و قاعده درآورد و به جامعه اسلامی تحویل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، محمدباقر ابوالحسنی، نماینده مجلس به مناسبت سالروز شهادت شهید دستغیب در توییتر نوشت: جای خالی شهید آیت الله دستغیب در این زمانه ی مهجوریت اخلاق، بشدت احساس می شود، این شهید محراب ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۰    
وزیر خارجه ایالات متحده با صدور یک بیانیه رسمی از ممنوعیت ورود 17 مقام خارجی و اعضای درجه یک خانواده آن ها به خاک آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۷    
حماس در واکنش به سازش مراکش با رژیم صهیونیستی گفت این اتفاق، شکست جدیدی برای نظام سست و متزلزل عربی است که نزد آمریکا و دشمن صهیونیستی، راه تقویت ارکان حکومت استبدادی خود را جست وجو می کند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۳    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد از آمادگی ایران برای کمک و نقش آفرینی برای ایجاد صلح در افغانستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی جنبش حماس در واکنش به خبر عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و مغرب گفت: رژیم صهیونیستی از مسئله عادی سازی برای افزایش سیاست خصمانه خود علیه ملت فلسطینی بهره برداری می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۵    
میزان قاچاق در سال های 95 و 96، 21.5 تا 25میلیارد دلار دلار بوده است و بیش از 95 درصد کالاهای قاچاق در پوشش رویه های رسمی و از مبادی رسمی کشور وارد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق عادی سازی روابط میان این رژیم و پادشاهی مغرب ابراز خرسندی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۱    
رئیس هیئت مذاکره کننده صنعاء، در واکنش به اظهارات مشاور ترامپ در باره حتمی بودن عادی سازی روابط تل آویو و ریاض گفت، عربستان سعودی از جهان اسلام و مسائل آن فاصله گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۴    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: تأمین منافع ملی صرفاً در پیروی از مرام شهید و پیگیری خط و راه شهید است، لذا توان دیپلماسی باید در مسیری فعال شود که هم سو با مرام و مکمل مسیر شهید باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره دلائل لزوم استعفای حناچی طی توییتی نوشت: مترو و بی آرتی تهران رسما شده قتلگاه نه تدبیر خاصی نه راه حلی برای حمل و نقل عمومی با این وضع مدیریت 100سالم بگذره ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۹    
وزارت امور خارجه هلند دو دیپلمات روس را به جاسوسی متهم کرد و به آنها دستور داد که خاک هلند را ترک کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۳    
دادگاه سعودی با بیان اینکه سقوط جرثقیل غول پیکر در مسجد الاحرام از بلایای آسمانی بود. ، متهمان این پرونده را تبرئه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۹    
جو بایدن امروز پنج شنبه سوزان رایس را به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری داخلی کاخ سفید معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۵    
روح الله زم درباره ماجرای دیدارش با بنی صدر و ویژگی های شخصیتی ربع پهلوی اعترافاتی کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۴    
مشاور رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که عادی سازی روابط عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی امری قطعی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۹    
سفیر آمریکا در عراق گفت، کشورش بر اساس مرحله بعدی مأموریت خود، قصد دارد حضور نظامی در عراق را کاهش دهد اما ائتلاف به کار خود در ارائه مشورت به دولت عراق ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در خصوص بودجه سال آینده در توییتر نوشت: اگر بایدن یک ایرانی الاصلِ آموزش یافته و نفوذی در میان سیاستمداران آمریکایی بود هم باز عاقلانه نیست که دولت انقدر ملتمسانه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۶    
چندی پیش دو زورگیر به صورت وحشیانه ای یک خانم را در شهرک فاز یک کرمانشاه مورد ضرب و شتم قرار دادند و متواری شدند...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۱    
روح الله زم در مستند زبان جنایت از موشک هایی که برای هدف قرار دادن مناطق حساس کشور آماده کرده بود پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۷    
طبق گزارش سازمان غذا و دارو آمریکا در جریان آزمایش بالینی واکسن فایزر و بیوان تک 6 نفر فوت کرده اند که 4 نفر از این افراد در گروه کنترل بوده اند و واکسن را دریافت نکرده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا از توافق مغرب و رژیم صهیونیستی بر سر برقراری روابط دیپلماتیک کامل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۱    
زبان جنایت نام مستندی است که اعترافات دیده نشده نیما زم از پشت پرده ارتباطش با ضد انقلاب خارج نشین را به تصویر کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۹    
یک شبکه آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده بمب افکن هایی را به منظور اعمال بازدارندگی علیه ایران به غرب آسیا ارسال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۸    
دبیر ستاد کرونا در ورزش به ازدحام امروز، پنجشنبه 20 آذر، در تله کابین توچال واکنش نشان داد و اعلام کرد که این ستاد هیچ مجوزی را صادر نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۷    
دفتر نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در بیانیه ای به اتهامات یک بازپرس لبنانی پاسخ داد و خود را مبری دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۵    
به گزارش مشرق، ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: امروز یک گشایش تاریخی دیگر رخ داد! دو دوست بزرگ ما اسرائیل و پادشاهی مراکش بر سر برقراری روابط کامل دیپلماتیک توافق کرده اند یک گشایش عظیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی به جناب ربیعی سخنگوی دولت عرض میکنم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۶    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت طی رشته توییتی توضیحاتی درباره تهیه واکسن کرونا منتشر کرد. تامین واکسن خارجی و تولید واکسن ایرانی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۵    
عربستان سعودی بیش از دیگر کشورهای متخاصم با قطر، برای بهبود روابط تمایل نشان داده است، اما در خصوص عادی سازی سه کشور همچنان شک و تردید بسیاری وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۹    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: 20آذر مصادف با عاشورای سال 1357است. بزرگترین قیام ملت ایران در سال های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در این روز رقم خود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۸    
محافل الجزائری از تحرکات اخیر سفیر فرانسه در این کشور و دیدار با اصحاب رسانه و برخی سیاسیون خشمگین هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۹    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی به نقل از منابعی نوشت، معاون و مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا قصد دارند در هفته های آتی به این منطقه سفر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۲    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم 5 مقام یمنی به بهانه نقض حقوق بشر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۷    
سناتور جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا در مصاحبه ای بازگشت کشورش به برجام را اقدامی کوته بینانه و خطرناک توصیف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۳    
منابع خبری از کشته شدن سه نظامی ترکیه بر اثر انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در شمال شرقی سوریه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی از دریافتی گزارشی درباره بروز حادثه در نیروگاه اتمی فنلاند خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۷    
یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا به صورت محرمانه به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس سفر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۱    
منچستر یونایتد برای فروش پل پوگبا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، پیشنهادهایی را تا مرز 50 میلیون پوند قبول می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۹    
2 نهاد حقوق بشری در بحرین با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند که آل خلیفه همچنان به نقض گسترده و فاحش حقوق بشر در بحرین ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره سرنوشت خاندان پهلوی در توییتر نوشت: بعد از جسارت خانواده پهلوی به حرم حضرت معصومه و کتک زدن آقای بافقی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۷    
نخست وزیر عراق امروز در سخنانی به مناسبت سومین سالروز پیروزی کشورش بر داعش اعلام کرد: عراق هرگز تقسیم و تجزیه را نمی پذیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۵    
باشگاه ذوب آهن درخصوص اتفاقات اخیر این باشگاه بیانیه ای را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۵    
اشغالگران آمریکایی به سرقت نفت در منطقه الجزیره سوریه ادامه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۳    
آمار جانباختگان کرونایی یکی از بیمارستان های هلال احمر در پایتخت حاکی از عملکرد موفقیت آمیز آن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۴    
ویسل کوبه توانست در یک دیدار سخت و نفس گیر برابر سامسونگ کره پیروز و حریف اولسان هیوندای در دیدار نیمه نهایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۴    
یک مقام فلسطینی با اشاره به تداوم محاصره غزه در سایه شیوع کرونا، تأکید کرد: این اقدام به معنای مجازات دسته جمعی 2 میلیون فلسطینیِ ساکن غزه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۹    
نیروی دریایی روسیه در ماه میلادی فوریه برای نخستین بار بعد از 10 سال، در رزمایشی حضور خواهد یافت که در آن نیروهای ناتو هم دخیل هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۵    
سفارت چین در آمریکا طی بیانیه ای از هک شدن حساب کاربری رسمی خود در توئیتر و بازنشر یکی از توئیت های جنجالی اخیر رئیس جمهور آمریکا توسط هکرها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۴    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان و روز جمعه 21 آذر 99 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۲    
رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا، گلزن های مطرح زیادی را در این مسابقات داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۱    
اسطوره فوتبال ایران در صورت رفتن به باشگاه اورتون در پست خاصی مشغول به فعالیت خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۲    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: به احتمال زیاد هفته آینده در تهران محدودیت ها ادامه خواهد داشت. با رفتارهای فعلی در جامعه، وضعیت نارنجی به زرد تبدیل نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۰    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد که دولت آینده این کشور باید فشارهای دولت کنونی بر ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی (در رابطه با برنامه هسته ای ایران) را حفظ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۷    
گروه قاصم الجبارین با پذیرش مسئولیت حمله به کاروان ائتلاف آمریکایی در جنوب عراق، از سرگیری حمله به نیروهای اشغالگر را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۹    
به گزارش مشرق، دانیال معمار، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: محمد رضایی جوان بود، با یک دنیا امید. 25 سال داشت و همین 10 ماه قبل ازدواج کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای سرخ ها صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۲    
فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا تأکید کرده که دنبال درگیری در این منطقه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۰    
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که نتایج انتخابات ونزوئلا به مانند شکستی برای سیاست های قلدرمآبانه آمریکا بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۸    
دهم دسامبر سالروز غلبه بر گروه تروریستی داعش در عراق محسوب می شود که در این پیروزی نیروهای بسیج مردمی عراق نقش مهمی را رقم زدند و نقشه های پلید استکبار را برای تجزیه و نابودی عراق به شکست کشاندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۵    
معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان از مشکل اسکان اعضای تیم فوتبال این باشگاه در شهر رفسنجان گلایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۴    
به گزارش مشرق، ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی توییتی نوشت: دیوان عالی فرصتی برای نجات کشورمان از بزرگترین سوء استفاده انتخاباتی تاریخ آمریکا دارد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس فدراسیون کشتی در آخرین برنامه خود در سفر به همدان با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی درخصوص تفاوت پرداخت ارز برای تأمین داروهای رایج و واکسن کرونا گفت: پرداخت ارز واکسن کرونا باید از کانالهای مشخصی صورت گیرد که با تحریم های آمریکا مواجه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۲    
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز گذشته 52 سنت افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۶    
در حالی که زین الدین زیدان چند روز پیش مدعی شد باشگاه رئال مادرید از او کاملاً حمایت می کند و در این تیم ماندگار است، شاید در پایان فصل مجبور به ترک نیمکت کهکشانی ها شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۶    
پلیس لندن دانش آموزان مدرسه ای را که تهدیدی مبنی بر بمب گذاری دریافت کرده است، تخلیه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس کمیسیون اروپا ضمن اشاره به اینکه احتمال عدم توافق با لندن درخصوص روابط این دو پس از اجرای برگزیت افزایش یافته است، طرحی احتیاطی در این خصوص منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۱    
به گزارش مشرق، سیده زهرا عبداللهی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف، عیسی کلانتری و عباس آخوندی به قوه قضائیه شکایت کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۵    
به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی زاده، نائب رئیس مجلس طی توییتی نوشت: با توجه به اظهارات مسئولان دولت مبنی بر اینکه تا خرداد 1400 واکسن های ایرانی قابل تزریق هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۷    
متخصصان بسیجی 9 مجموعه صنعت هسته ای کشور طی بیانیه ای آمادگی خود را برای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران اعلام کردند.