یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۲۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۰    
با رأی ایالت ورمونت به بایدن، نامزد دموکرات ها از 270 رأی الکترال کالج عبور کرد و رسماً رئیس جمهور آمریکا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۴    
شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و 869واحدی (0.4درصد) در ارتفاع یک میلیون و 405هزار واحد قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس جزئیات طرح مقابله با قمار بازی مجازی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۹    
در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم، پرسپولیس مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۲:۳۳    
راهکارهای زیرکانه ای وجود دارد که به گشاد کردن کفش تنگ دوست داشتنی شما کمک می کند، برای یادگیری این راهکارها در ادامه با ما باشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۱:۴۱    
یک فعال اصلاح طلب درباره نامزدهای انتخاباتی این طیف می گوید: ظریف که مشکلی را حل نکرد، عارف هم که اوت است و جامعه پذیرای او نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۲    
تصویری قدیمی از محمدعلی شاه پادشاه مخلوع قاجار به همراه خانواده اش در تبعید را مشاهده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۳    
معاون دادستان کل کشور گفت: طرح جدید مجلس شورای اسلامی درباره مقابله با قمار در فضای مجازی، بازدارندگی بسیار مناسبی به همراه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۷:۲۹    
رئیس پیشین پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی مدعی شد برای مخالفان FATF، افزایش فقر در کشور مهم نبود و با دست خودمان راه ورود ارز به کشور را بستیم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۲:۳۴    
بسیاری از افراد معتقدند که جویدن آدامس باعث لاغری می شود. برخی هم می گویند آدامس جویدن جلوی اشتهایشان رامی گیرد و از ریزه خواری جلوگیری می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۴۶    
استاندار تهران با اشاره به ضرورت همکاری مردم برای توقف چرخه انتقال ویروس کرونا گفت: شهروندان استان تهران آئین یلدا را مجازی برگزار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۴    
یک نماینده مجلس سنای آمریکا از برنامه های همکارانش برای منوط کردن بازگشت آمریکا به برجام به رأی گیری در این مجلس خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۷    
محسن تنابنده سراسر کذب است و تنابنده وقتی احساس کرد که نمی تواند این سریال را بدون ارسطو یکی از شخصیت های اصلی بسازد، از انتقادات رسانه ها سوء استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۸    
علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در پیامی به مناسبت افتتاحیه همایش ملی کارکردهای اجتماعی، مطرح کرد: باید به جامعه نزدیک شد و جامعه و نیازهایش را شناخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۴    
چهارمین جلد از مجموعه اطلس یگانی با عنوان اطلس لشکر ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۹    
در پی اجرای طرح آزاد سازی زندانیان نیازمند، تعدادی از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ روز سه شنبه (25 آذر) آزاد شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۰    
پورسنایی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به افزایش جرائم بورسی در هفته های اخیر و هشدار به سهامداران، روش های کلاهبرداری در فضای مجازی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین موارد شناسایی کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۷    
دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت 15 و 30 دقیقه شنبه 29 آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۱    
با ورود سازمان بازرسی کل کشور ترفیعات داده شده در رتبه سازمانی بهروز نعمتی در وزارت نفت ابطال گردید و رتبه سازمانی بهروز نعمتی از D به رتبه 16 کاهش پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۰    
چارت سازمانی و نمودار تفصیلی پتروشیمی بندر امام تصویب شد تا این شرکت گام دیگری برای ورود به بازار سرمایه در قالب یک شرکت برداشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۸    
هرچند لغو محدودیتهای ارتفاعی در محله جماران برخلاف مفاد قانون برنامه سوم توسعه شناخته شد، اما به گفته عضو شورای شهر تهران، لغو این محدودیت به صورت محرمانه طی 20 روز گذشته صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۲    
به گزارش مشرق، سناتور برنی سندرز در توییتر نوشت: در پی همه گیری، ده ها میلیون آمریکایی با ناامیدی اقتصادی مواجه هستند. آنها نمی توانند هزینه اجاره خود را پرداخت کرده و با بی خانمانی مواجه هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۷    
یحیی گل محمدی قصد دارد در صورت به دست آمدن پنالتی در جریان بازی فینال آسیا مسئولیت زدن آن را به بشار رسن هافبک عراقی این تیم بسپارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۹    
برخی از شهروندان، برای خریدهای شب یلدا به مراکز خرید تهران آمده اند، بدون آنکه بدانند ناخواسته تجمع هایی را در این مراکز ایجاد می کنند و با این تجمع ها، باعث اوج گیری مجدد این بیماری می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی با انتشار کاریکاتور"عروسک فرانسوی" طی توییتی نوشت: یک بام و دو هوا یعنی از نظر دولت فرانسه اعدام روح الله زم که با آموزش ساخت کوکتل مولوتف ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۲    
به گزارش مشرق، حجت نیکی ملکی، سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام طی توییتی نوشت: جوانان این مرز و بوم، ساعت ها پوشیدن این لباس را تحمل می کنند تا بتوانند با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی و ایمنی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۹    
یکی از خودروهای قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی فاتب ، کشفیات 48 ساعت گذشته پلیس امنیت اقتصادی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۲    
کتاب جدید مدیرمسئول کیهان بچه ها در حوزه تصویرگری، با استقبال خوب مخاطبان، پس از مدت کوتاهی از انتشار به چاپ پنجم رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۳۸    
برخی حامیان سیاسی دولت می گویند روحانی ثابت کرد از حال مردم بی خبر است . کانال تلگرامی امتداد (وابسته به حزب اتحاد ملت) در واکنش به سخنان آقای روحانی در نشست مطبوعاتی اخیر نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۹    
کتاب من قاسم سلیمانی ام ؛ مجموعه پنج نمایشنامه کوتاه به قلم مرتضی شاه کرم با موضوع سردار دل ها منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۷    
"اسامه سعیدی" استاد علوم سیاسی در بغداد: اعراب بهای گزافی را به خاطر عادی سازی روابط با اسرائیل خواهند پرداخت و به کشورهایی زیر سلطه، بی اراده و بی ثبات تبدیل می شوند که توسط دیگران اداره خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۱۴    
این بایدن که برخی از دولتی ها به امید او نشسته اند با ترامپ چه فرقی دارد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل صنایع فلزی وزارت صمت: نخستین عرضه اختصاصی فولاد به صنعت لوازم خانگی در هفته جاری انجام می شود که کاهش قیمت لوازم خانگی و فولاد را در پی خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۰۱    
یک روزنامه اصلاح طلب حامی دولت تصریح کرد به خاطر غیرعملیاتی بودن لایحه بودجه تقدیمی دولت، امکان رد آن در مجلس وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۶:۰۴    
خبرگزاری انگلیسی رویتر از اینکه نفتکش های ایرانی می توانند تحریم های آمریکا را دور زده، و نفت و بنزین به ونزوئلا منتقل می کنند، ابراز ناخرسندی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۴:۴۱    
به گزارش مشرق، احسان خاندوزی نماینده مجلس در توییتی نوشت: جدا از پیامدهای اقتصادی خطرناک، حکم 23 آذر رهبر معظم انقلاب درباره قاعده استفاده بودجه1400 از منابع نفتی (واریز سهم 38درصدی صندوق برای بیش از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۴:۳۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به داروهای کووید 19، گفت: به رغم اینکه اغلب داروهای مطرح تاثیر آشکاری در کاهش مرگ و میر بیماران نداشت، اما این داروها را از بیماران دریغ نکردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۴:۰۲    
مهم ترین خطری که بچه ها را در دوران قرنطینه تهدید می کند، بی برنامگی و بی نظمی رفتاری در سبک زندگی آنها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۳:۳۳    
مطالعات نشان می دهد افراد جوانی که زیاد از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند با احتمال بیشتر ابتلا به افسردگی در طول 6 ماه مواجه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۳:۰۸    
برخی مطالعات نشان می دهند که فیتوشیمیایی استخراج شده از گیاه دارویی میخک موسوم به ایوجنول می تواند برای پیشگیری، درمان و کنترل عفونت کووید19 استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۲:۰۲    
کاسنی قرمز در تهیه انواع سالادها و غذاها استفاده می شود. این سبزی فواید فراوانی برای پوست، معده و دیابت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۱:۵۹    
رده بندی 10 مالک متمول دنیای ورزش اعلام شد که در میان آنها تنها نام یکی از مالکان تیم های فوتبال جهان آن هم در رده هشتم به چشم می خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۴    
معاون علمی رئیس جمهور از دریافت تاییدیه داروی جدید ترک اعتیاد تا 2 ماه آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۱:۴۳    
آیت الله سبحانی از مراجع تقلید به مناسبت هفته پژوهش در پیامی به حوزه های علمیه خواهران نکاتی را به فعالان عرصه پژوهش متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۱۸    
شورای امنیت سازمان ملل در نشست روز سه شنبه خود بر خروج تمامی مزدوران و افراد مسلح خارجی از لیبی تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۱:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: واژگونی مینی بوس در چهارمحال و بختیاری 15 مصدوم بر جای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۱۴    
این به خون ختم خواهد شد ؛ نوشته پلاکاردی است که فعالان معترض جنبش موسوم به پرچم سیاه در اعتراض به اعمال خشونت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل وزارت دادگستری این رژیم در قدس قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۱۰    
براساس تایید دبیرکل شورای المپیک آسیا بازی های آسیایی سال های 2030 و 2034 به میزبانی قطر و عربستان سعودی برگزار خواهد شد اما ترتیب میزبانی هنوز مشخص نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۴    
شبکه خبری المیادین از فرود یک فروند هواپیمای آمریکایی از نوع C130 از کویت به پایگاه عین الاسد در اوایل هفته گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۸    
نام دکتر جعفر سوخته، از پزشکان متعهد، به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت در ایلام ماندگار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۶    
بورسیا مونشن گلادباخ در مصاف با اینتراخت فرانکفورت با تساوی متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۳    
به گزارش مشرق ، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت در پیامی در توییتر به شرایط وخیم آمریکا در پی همه گیری کرونا اشاره کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۳    
مدیر آموزش و پرورش خمینی شهر گفت: با تعطیلی مدارس بیش از 30 مدرسه در خمینی شهر مورد سرقت قرار گرفته که آسیب زیادی را به بدنه آموزش و پرورش وارد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۲    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم گروه سرایا المختار مستقر در بحرین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۸    
قیمت لوازم یدکی پژو 206 را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۶    
تیم فوتبال شارلروا در دیدار مهیج و تماشایی مقابل سیرکل بروژ به برتری چهار بر سه دست یافت. علی قلی زاده یکی از گل های شارلروا را به ارمغان آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۴    
دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در سخنانی مدعی شد کمپین فشار حداکثری بر ایران همچنان تأثیر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۹    
پس از پایان دوره گذار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و پایان برتری قوانین اروپایی در انگلیس،تغییرات عمده ای را در مناسبات تجاری و همکاری های امنیتی دوطرف رخ خواهد داد که در این نوشتار به آن پرداخته شده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۵    
سفیر چین، ضمن محکومیت مجدد ترور شهید فخری زاده، اقدامات غیرقانونی و یکجانبه گرایانه آمریکا در جهان را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۲۹    
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تاکید بر ایستادگی کشورش در برابر متجاوزان اعلام کرد: زمان آغاز نبرد آزادسازی و استقلال همه جانبه فرا رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۲۴    
فرمانده انتظامی دزفول گفت: نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای این شهرستان 2 کشته و چهار زخمی بر جاگذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۲۳    
به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه گزارش داد تاکاهیرو شیرایشی 30 ساله پذیرفت 9 مقتول خود{همگی زن به جز یک نفر} را پس از قتل قصابی کرده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۸    
دروازه بان ایرانی در لیست آنتورپ برای مصاف با زولته در رقابت های لیگ بلژیک حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۵    
با تلاش ماموران گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دماوند 8 نفر دیگر از پرسنل شهرداری، پیمانکاران شهرداری و عضوشورای شهر آبسرد به دلیل تخلفات و اتهامات مالی بازداشت شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی قوه قضاییه از شناسایی و دستگیری چندین باند اخلال در نظام ارزی کشور با اقدامات دستگاه قضایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۹    
رئیس مجلس گفت: مجلس آمادگی دارد که روابط پارلمانی با روسیه را بیش از پیش ارتقا بخشد و پارلمان های دو کشور باید نقش خود را در تقویت و تحکیم مناسبات فیمابین بخوبی ایفا کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبه امروز مجوز راه اندازی مهد کودک به وزارت آموزش و پرورش سپرده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۵۸    
با استعفای هادی زبده شیرکوهی از هیئت مدیره باشگاه استقلال مخالفت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۹    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با انتقاد از اظهارات سرگئی لاوروف همتای روسی خود علیه واشنگتن مدعی شد که مسکو با بازی های سیاسی مانع پیشرفت در خاورمیانه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۴    
یک مسؤول به خبرگزاری رویترز فاش کرد، جارد کوشنر در راس هیئتی ظرف روزهای آینده در پروازی مستقیم به سرزمین های اشغالی و از آنجا به مراکش می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۳    
تیم فوتبال چلسی با گلی که در دقیقه 95 دریافت کرد در دیدار خارج از خانه مقابل ولورهمپتون با شکست دو بر یک مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۰    
به گزارش مشرق، رضا بهزادیان نژاد، پژوهشگر در توییتر نوشت: اینها مردم جهان اول هستند و مشکلات ما را ندارند اما ببینید چطور برای کریسمس حماسه آفریدند! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۹    
زمین لرزه سومین بار در روز سه شنبه امشب به بزرگی 3،3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) طبس را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۴    
یک سرکرده گروه تجزیه طلب فعال در فضای مجازی در شهرستان ماهشهر دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درخواست کنندگان اعمال ماده 234 از سوءمدیریت در حوزه سفارش کالا، انتقال آن به داخل کشور و ترخیص کالاها از گمرک و تاثیر منفی آن بر کالاهای اساسی انتقاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۲۹    
بهترین راه برای نمایندگان ملت رد کلیات لایحه بودجه است تا هم ملت از عواقب خسارت بار این لایحه رها شوند و هم دولت با طراحی یک لایحه جدید بودجه با درآمدهای واقعی نام نیکی از خود به جای بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۵۳    
به گزارش مشرق، بانک مرکزی در پیامی در توییتر اعلام کرد: در پاسخ به درخواست معرفی اسامی افراد کم بضاعتی که از کارت بازرگانی آنها برای صادرات سو استفاده شده است، طبق اطلاع ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۶    
دبیرکل ناتو امروز در واکنش به تحریم آنکارا توسط واشنگتن اعلام کرد: از تحریم ترکیه متأسفم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۲    
رئیس دفتر نمایندگی هلال احمر در شهرستان مراوه تپه از گم شدن کودک دو ساله در این شهرستان خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۲    
تصاویری از تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر پیش از رویارویی با اولسان کره جنوبی را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۰    
فرماندار بافق از احتمال قطع گاز در شهرستان بافق و بهاباد خبرداد و از مردم خواست به منظور جلوگیری از افت فشار گاز صرفه جوی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۷    
مدت هاست در سایه سوء مدیریت دولت در بورس،این بازار با دستورات فرمایشی سلاطین سیگنال تغییر رنگ می دهد و در این میان سرمایه های مردمی به جیب افرادی سرازیر می شود که بازیگر اصلی این بازار هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی معاون کنونی موساد را به عنوان رئیس آینده سازمان جاسوسی این رژیم معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۴    
تیم ویل بولدکلوب به مرحله بعدی جام حذفی دانمارک صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: دوست عزیز حالا که داری واسه مهمونی شب یلدا خرید میکنی و30 نفرم دعوت کردی؛ این عکسم ببین شاید خجالت کشیدی. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۶    
منابع خبری صهیونیست از برگزاری یک رزمایش پدافند هوایی برای مقابله با انواع حملات پهپادی و راکتی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این ورودی شهر من، "شهر حجه" در یمن است و هر کسی که بخواهد وارد شهر من شود ابتدا باید آمریکا و اسرائیل را زیر پا بگذارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه در واکنش به برخی شایعات درباره سفرش به عمان گفت: قصه پردازانی که از ملاقات های خیالی صحبت می کنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۷    
یک منبع روسیه ای از احتمال برگزاری یک نشست آنلاین میان وزیران خارجه طرف های توافق هسته ای قبل از پایان سال جاری میلادی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه اندونزی تاکید کرد که این کشور هیچ برنامه ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۹    
محسن تنابنده بعد از فشار رسانه ها به دلیل دستمزد میلیاردی و غیرواقعی که بنا بود به خاطر ساخت پایتخت بگیرد، از حضور در این سریال انصراف داد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۹    
زینب سلیمانی گفت: ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر و بایدن از آن حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۱    
معاون وزیر ورزش گفت: هنوز سفر وزیر به قطر قطعی نیست و بستگی به شرایطی دارد که میزبان فراهم می کند و اینکه مسایل قرنطینه مناسب باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۴    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد؛ کل ایران نگاه ویژه ای به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته و دوست دارند نماینده کشورمان قهرمان شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۲    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: برخی می گویند دولت بعدی آمریکا به لیبرال های ایرانی امتیازات مختصری خواهد داد تا در انتخابات 1400 تاثیر بگذارد و آنها پیروز شوند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: یه روز یه ترکه داشت با ماشینش میوه میبرد سمت آذرشهر که دچار حادثه شد اما مردم و پلیس های زحمتکشمون به کمکش اومدن و میوه هاش رو جمع و جور کردن. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۹    
رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا و رهبر حزب جمهوری خواه، پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخبات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۵    
یک مقام وزارت خارجه سوریه در واکنش به اظهارات فرستاده انگلیس در امور سوریه درباره اوضاع انسانی در این کشور، تأکید کرد که انگلیس و مقامات آن برای صحبت درباره وضعیت انسانی سوریه اعتبار ندارند.