یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۵۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۲    
جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پس از پایان دربی 94 بین تیم های استقلال پرسپولیس که با نتیجه 2 بر 2 به اتمام رسید را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۲    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز شنبه 6 دی 99 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ اکبر افتخاری؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه استخدام دوهزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری میان این صندوق و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۴    
شکاف فقر میان کارگران در دولت روحانی عمیق تر شده است، سانسور آماری مشکل مسکن را حل کرد و قفل هایی که به خانه دار شدن مردم خورد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه ها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۲:۲۵    
متأسفانه دبیر جشنواره فیلم فجر، اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که فیلم های این دوره تنها برای داوران نمایش داده خواهد شد!!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۷    
حجت الاسلام علی اکبر نوری از دوستان قدیمی آقای محمود امجد در نامه ای ضمن انتقاد شدید از اظهارات اخیر او، تاکید می کند که این سخنان، نشاندن جانیان به جای مظلوم و ظلم به رهبری بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۱    
به دنبال افزایش انتقادات از عدم واکنش دولت آمریکا به حملات سایبری علیه مراکز مهم دولتی، دولت ترامپ کارگروهی برای پیگیری و برخورد با حمله سایبری تشکیل داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۴    
شرکت فولاد مبارکه، غول بزرگ صنعتی استان اصفهان و کشور، این روزها با وجود تداوم تحریم ها و پاندمی کرونا، اما پرقدرت تر از همیشه در مسیر توسعه از پیش تعیین شده، گام بر می دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۲    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیانیه ای، وزارت خارجه را موظف کرد تا فهرستی از اسامی مقامات اروپایی مرتبط با تحریم ها و همکاری با گروه های تروریستی را در اختیار مجلس قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۹    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری و سرقت خشن از دو خانم در تهران، پلیس تهران از بازداشت اعضای این باند خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۹    
این گزارش گوشه ای از زحمات پرستاران در بخش کرونایی بیمارستان های زنجان را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۹    
بارش برف پائیزی در روزهای پایانی این فصل از بامداد روز جمعه 28 آذر 99 در بسیاری از نقاط استان اردبیل آغاز شده و باعث لغزندگی و تردد سخت در جاده های مواصلاتی استان اردبیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۷    
از دوشنبه آینده بانک ها معادل 50 درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود 18درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۳    
اسدی زاده با اشاره به تدوین این مستند در 3 فصل کلی عنوان کرد: در بخش اول مستند به معرفی گروه دستمال سرخ ها و وجه تسمیه آن پرداخته می شود تا دیدی کلی برای مخاطب نیز شکل بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۹    
با وجود اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان وضعیت این استان را در موضوع شیوع ویروس کرونا شکننده عنوان کرده است؛ شهروندان گنبدی با حضور در بازار هفتگی این شهرستان درحال خرید اقلام شب یلدا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۶    
وی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود؛ و همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین الملل که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۱۰    
وقتی به برخی خبرها از برخی مقامات کشور، درخصوص موضوعات مرتبط با مدیریت در ایران توجه می کنیم، افسوس می خوریم که اهداف ملت که به قول رهبری باید ملاک و معیار حکومتداری باشد، در مسیر دیگری قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۶:۵۹    
همزمان با ادعای آقای روحانی مبنی بر اینکه انتقاد از دولت، آزاد و بی هزینه است، مدیرمسئول رجانیوز با شکایت نهاد ریاست جمهوری به دادسرا احضار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۷:۴۳    
دوقلوهای به هم چسبیده تازه متولد شده در بخش مراقبت ویژه از کودکان در بیمارستان الصبئین صنعا ./ منبع: رویترز
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۴:۲۹    
تظاهرات کنندگان فلسطینی یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۳:۲۹    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۱:۲۹    
فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار خواهد شد که تیم های ایرانی تاکنون عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب نکرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۴۲    
عضو کمیته اجرایی مطالعه کارآزمایی بالینی درمان کووید 19 سازمان بهداشت جهانی، در خصوص اینکه چرا بهبودیافتگان کرونا هم باید ماسک بزنند، توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۱:۳۶    
ایرانی ها با غرور ملی شناخته می شوند و اجازه نمی دهند آمریکا، خواسته های خود را به آنها تحمیل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۰    
در حادثه ای در جاده ساوه خودرو وانت بار در محله سه راه آدران به سمت رباط کریم به علت نشت مخزن گاز آتش گرفت. این حادثه تلفات جانی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۱۹    
آیت الله رئیسی، رییس قوه قضائیه در حاشیه سفر یک روزه خود به قم شامگاه پنجشنبه بر مزار آیت الله یزدی، عالم انقلابی و رئیس اسبق قوه قضائیه حضور یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۷    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی به نقل از جو بایدن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دولت من کاری خواهد کرد که عاملان حملات سایبری امریکا، هزینه سنگینی بپردازند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۹    
سایت رسمی AFC عملکرد سه بازیکن کلیدی تیم های فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را بررسی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۷    
نیروهای عراقی در واکنش به ادامه تحرکات و حملات عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش، عملیات گسترده ای را برای پاکسازی مناطق آلوده آ؛ از کرده اند که با وجود پاکسازی چندین منطقه اداه دارد و متوقف نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۸    
به گزارش مشرق، پس از انتشار ویدئوی حجت الاسلام محمود امجد درباره اتفاقات اخیر کشور، صفحه اینستاگرام آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۵    
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد یک نقص غیرمعمول در مجتمع پالایشگاهی حیفا باعث ایجاد شعله های آتش و برخاستن دود در این مجتمع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۰۹    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: قبلا برخی حقایق را به آقای "محمود امجد" گفته بودند که نشان می داد اشتباه قضاوت کرده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۹    
دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای در پی درگذشت محمد سعید جباری مدیر عامل خبرگزاری نسیم آنلاین پیام تسلیتی صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۳    
تبلیغ حضور نظامیان در انتخابات همان قدر گمراه کننده است که واگذاری خزر به روسیه یا کیش به چین گمراه کننده است. چرا؟ مگر نظامیان می توانند با هویت خود و بدون تشریفات قانونی وارد انتخابات شوند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۷    
ترکیه به جای دامن زدن به تنش ها و چالش های خود در جبهه های مختلف، باید از تنها مرز سفیدی که برای خود نگه داشته محافظت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۵    
نفت مسجد سلیمان امروز در دیدار با فولاد خوزستان با تک گل نمیا انتظاری در دقیقه 90 پیروز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۳۳    
رئیس ستاد مشترک آمریکا روز پنجشنبه در خلال سفرش به منطقه توقفی در فلسطین اشغالی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۶    
به گزارش مشرق، مجتبی توانگر، نماینده مجلس در توییتر نوشت: طبق گزارش دیوان، حقوق ورودی خودرو در لایحه بودجه 1400 بخش قابل توجهی از درآمدهای گمرک را در سنوات قبل به خود اختصاص داده و پیش بینی بودجه ای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۱۴    
زلاتان، ستاره سوئدی در مورد رار درخشش خود در 39 سالگی صحبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۰۷    
سازمان ملل متحد گفته روزانه 5 نفر در مسیر مهاجرت به کشورهای اروپایی جانشان را از دست می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۰۲    
صاحب امتیاز و مدیر مسئول گفت: آنچه بنظرمان کمتر مورد توجه قرار گرفته است و باید با دقت بیشتر در گفتمان رهبر معظم انقلاب به آن پرداخته شود، تبیین ابعاد نظری مکتب سلیمانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۲:۰۱    
رسانه های یمنی گزارش دادند رئیس جمهور مستعفی یمن طی حکمی، خواستار تشکیل کابینه جدید با 24 وزیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۹    
ماکت هواداری باشگاه پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه الجنوب برای دیدار فینال آسیا قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۲    
انفجار قوی در استادیوم ورزشی در یکی از شهرهای مرکز سومالی ده کشته از جمله یک سیاستمدار و چند نظامی برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۰    
به گزارش مشرق، عبدالحسین خسروپناه، استاد فلسفه در کانال تلگرامی خود نوشت: به نام خالق عادل جبار رهبرا سید علی جان، وقتی سخنان زهرآلود ولایتمداران دیروز را شنیدم؛ گریستم و دردنامه ای نوشتم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی ماجرای نامه یک دختربچه به سردار سلیمانی را در توییتر منتشر کرد. 8سالش بود از یه روستای دور برای حاج قاسم نامه فرستاد جایزه های قرآنی اش هم اهدا کرده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۴۶    
تلویزیون عربستان سعودی مدعی شد که این کشور یک مین دریایی کاشته شده توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را در دریای سرخ منهدم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار ویدیوئی از وقوع آتش سوزی حداقل در یک پالایشگاه نفتی این رژیم در بندر حیفا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۰۶    
باشگاه پرسپولیس پس از رد درخواست النصر عربستان از سوی دادگاه CAS بیانیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۵    
ملکشاهی گفت: شایسته است طبق صحبت استاندار تهران برای رسیدن قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر، شهرداراین شهر، خواهرخواندگی بین خرمشهر و پرند را برقرار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۴    
در آستانه سالروز شهادت فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق، پارلمان عراق به عکس این دو شهید بزرگوار مزین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۱    
به گزارش مشرق، حساب کاربری توییتر دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار پوستری، نسبت به تحریف بیانات ایشان درباره راههای مقابله با تحریم ها، واکنش نشان داد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۵    
تلاش روزهای گذشته عناصر مخفی داعش برای ایجاد ناامنی در برخی مناطق استان های کرکوک و صلاح الدین در حالی با شکست روبه رو شده که خبرها حاکیست تروریست ها برای محاصره سامراء نیز برنامه ریزی کرده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات نماینده دیاربکر در پارلمان ترکیه درباره تحریم این کشور از سوی آمریکا را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه از افتتاح دومین نقطه مرزی رسمی بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در تاریخ شنبه 29 آذر ماه 1399 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۶    
با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن اسلامی به جبهه ها شتافت و ابتدا در قالب ستاد جنگهای نامنظم تحت فرماندهی شهید دکتر چمران در عملیات شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد بعنوان آرپی جی زن مشارکتی فعالانه نمود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۶    
یک رسانه غربی از اقدام ترکیه در تخلیه هفت پایگاه نظامی خود در سوریه خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۲    
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از دونالد ترامپ خواست از اهرم نظامی برای برگزاری انتخابات مجدد در برخی ایالت ها با هدف ماندن در قدرت استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۱۲    
بازیکن پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد سرخپوشان با جان و دل به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی بروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۸    
به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: در مراسم شب هفتم روح الله زم پدر ایستاده و عکس فرزند در آغوش و نوحه محمود کریمی گذاشتند: "غریب گیر آوردنت" ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۷    
منابع محلی اتیوپی از جایزه قابل توجه دولت این کشور برای به دام انداختن سردسته شورشیان اقلیم تیگرای خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۵    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی درباره ورود یک بومی به کابینه ایالات متحده در صفحه اینستاگرام خود نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۳    
به گزارش مشرق، سمیه رفیعی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: روز گذشته مصادف با روز حمل ونقل در تقویم رسمی کشور بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۰    
هافبک پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با شکست اولسان هیوندای، جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به مردم ایران هدیه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۵    
طی ماهها گذشته اخبار و شایعات متناقضی از رویکرد دولت و مجلس در حوزه واردات خودرو منتشر گردیده ، البته در شرایط امروز کشور این مهم می تواند تنها درحالت طرح و احتمال بماند و منتظر روزهای پیش رو باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۹    
دولت ژاپن اعلام کرد واکسیناسیون مردم این کشور 4 ماه قبل از المپیک توکیو انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آموزش سواد سایبری با انتشار پوستری، نهادهای امریکایی که در چند روز گذشته مورد حمله سایبری قرار گرفتند را لیست کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۵    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: یک ماه پیش بود که صوتی شنیدم از درس اخلاق های مرحوم حاج آقا مجتبی که مربوط بود به اولین روزهای پس از رحلت امام. فضای عجیبی داشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۸    
به گزارش مشرق، محسن زنگنه، نماینده مجلس درباره بودجه سال آینده در توییتر نوشت: بررسی های اولیه لایحه بودجه1400 حاکی است که حداقل 150 هزار میلیارد تومان می توان به منابع درامدی دولت افزود و سهم صندوق ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۵    
سایت رسمی فیفا در آستانه دیدار حساس تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای، گزارشی درخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۵    
باقری کنی نسبت به قطعنامه روز گذشته پارلمان اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، واکنش نشان داد و گفت: اگر سازوکار تحریم ناقضان حقوق مردم ایران اجرایی شود، برخی دولت های اروپایی از رسمیت می افتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۱    
معاون حقوقی پیشین رئیس جمهور: پیش از نهایی شدن برجام، 40 نفر از اساتید حقوق بین الملل را برای هم اندیشی درباره برجام دعوت کردیم؛ فریدون تماس گرفت گفت به شما چه ربطی دارد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۹    
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نداشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۸    
در این فیلم افشاگری امین زاده معاون حقوقی سابق حسن روحانی درباره تماس تلفنی برادر رئیس جمهور را خواهیم دید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۲    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که به دستور سرپرست وزارت دفاع آمریکا همکاری این وزارتخانه با تیم انتقالی رئیس جمهور منتخب آمریکا دست کم تا پایان سال جاری میلادی متوقف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۰    
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم برای بازی های استقلال داوران سرشناس تر و مطمئن تر بگذارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۵۲    
صحبت های مهم رهبر انقلاب مورد تحریف برخی روزنامه ها قرار گرفت و سعی داشتند اینگونه القا کنند که برای حل مشکلات کشور راهی جز رفع تحریم ها آن هم با همان روشی که جریان توافق بد می گوید، وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۷    
کاپیتان تیم ملی هندبال ایران از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۴    
به گزارش مشرق، بر اساس گزارش های کاربران؛ اینستاگرام ساعاتی است که با اختلال مواجه است؛ کاربران به محض باز کردن پیج و پست های مختلف؛ خودبخود از اینستاگرام بیرون انداخته می شوند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۸    
سرمربی ذوب آهن اظهار کرد که نبود تعدادی از بازیکنان اصلیش به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا باعث شد تا مقابل استقلال متوقف شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۷    
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به تداوم روند سازش تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۴    
تیم گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر به تنهایی صدر جدول را به خودش اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۰    
سرانجام مجمع برگزینندگان آمریکا یا همان کالج الکترال، حکم نهایی خود را صادر کرد تا با معرفی جو بایدن دموکرات به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده، به آشفتگی های پساانتخاباتی خاتمه دهد. اگرچه
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۸    
به گزارش مشرق، صفحه رسمی AFC در اینستاگرام به مناسبت بازی فینال پرسپولیس از ماکت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه الجنوب قطر یک فیلم منتشر کرد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۶    
امام جمعه مشهد، خنثی سازی را بهترین اقدام در مقابل تحریم دشمن دانست و گفت: اگر به آنچه خودمان داریم پایبند بشویم، با کمال قدرت می توانیم تحریم ها را خنثی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۶    
دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پیکان با پیروزی تبریزی ها خاتمه پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۵    
به گزارش مشرق ، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قطب نمای سیاستگذاری بانک مرکزی حول کنترل تورم و کمک به رشد اقتصادی کشور است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۵    
پیروزی بایدن دموکرات، کمکی به بهبود چهره آمریکا نمی کند چرا که گسستگی مردم، جدایی طلبی ایالات، تفرقه حزبی و روندهای غیردموکراتیک انتخاباتی، تصویری بدون روتوش از آینده این کشور نمایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۴    
به گزارش مشرق ، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: رویترز: آمریکا 80 شرکت چینی دیگر را به لیست تحریم اضاف کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۳    
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: مدافع ذوب آهن باید در دقیقه 43 بازی با استقلل اخراج می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۲    
بازی تراکتور و پیکان به دلیل مشکل فنی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در نیمه دوم متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۱    
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با رأی اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان رئیس این نهاد عالی حوزوی انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی کارشناسان هستند که با تیم های مختلف قرارداد دارند و مشاور آنها هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت:شهر خودرو یکی از تاکتیکی ترین تیم های ایران است، مقابل استقلال چندین موقعیت گلزنی صدرصد داشتند اما مقابل ما موقعیت گلزنی چندانی نداشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: به خوبی گل گهر را آنالیز کرده و روی اوت دستی تمرین کرده بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۴    
سخنگوی ستاد مردمی سالگرد شهید سلیمانی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر برگزاری مردمی سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: به زودی جزئیات این برنامه ها اطلاع رسانی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۲۷    
منابع آگاه اعلام کردند که دولت آمریکا قرار است ده ها شرکت چینی دیگر از جمله بزرگترین تولیدکننده تراشه چین یعنی اس ام آی سیSMIC ، را به لیست سیاه تجارت خود اضافه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۲۴    
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان با پیروزی یک بر صفر نفتی ها به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۲۰    
نوید مظفری معتقد است داور دیدار ذوب آهن و استقلال قضاوت خوبی را در این دیدار پشت سر نگذاشت و 2 اشتباه تاثیرگذار داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۲    
در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید.