پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۴:۴۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 1 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۲    
به گزارش مشرق، محمد رستم پور، فعال رسانه ای درباره مدیر جدید بخش امنیت توییتر در کانال تلگرامی خود نوشت: توئیتر، پیتر زاتکو، هکر بدنام را برای تقویت بخش امنیتی خود به خدمت گرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۹    
طوفان و یخبندان گسترده که شهر "ولادی وستوک" در شرق روسیه را دربرگرفته، باعث شده است هزاران نفر از ساکنان این شهر، روزها را بدون آب و برق سپری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۳:۳۳    
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: افرادی که تغذیه مناسبی دارند، دچار اضافه وزن و کمبود وزن نمی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۹    
طب سنتی در برابر آسیب ها نه تساهل را می پسندد و نه تهاجم را؛ بلکه مقاوم سازی کلان را از طریق کمک به طبیعت مدبره بدن دنبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۴    
کتاب فنون اقناع در رسانه توسط سید مهدی شریفی نوشته شده، نویسنده در این کتاب از آخرین یافته های مقالات، کتب و تجارب بشری استفاده کرده است و...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۱    
سعید تشکری با اشاره به رمان تازه منتشر شده ای می گوید: کتاب هرایی روایتی از وفاداری انسان ها به نذر است؛ عهدی که عهد اجتماعی و کاری نیز با خود می آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۹    
رمان زنی که پشت خزر خواب بود نوشته مریم بصیری توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۴    
چاپ هفتم خاطرات ایران نوشته شیوا سجادی، توسط انتشارات سوره مهر روانه کتابفروشی ها شد. کتاب، روایتگر بخشی از رشادت های زنان ایرانی در دفاع مقدس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۹    
روستای یاسه چای در 52 کیلومتری شهرکرد در نگاه اول فاقد هر گونه خیابان و معبر به چشم می آید که باعث شده به این روستا لقب روستای بدون کوچه ایران داده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۸    
لاری، سخنگوی وزارت بهداشت: با درگذشت 475 هموطن مبتلا به کووید19 در شبانه روز اخیر، مجموع جان باختگان کرونا در کشور به 44 هزار و 802 نفر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۹    
اولین شب اجرای محدودیت های کرونایی در ارومیه با همکاری مردم و نیروی انتظامی اجرا گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۹    
خبرنگار بی بی سی در واشنگتن: هر چه به 20 ژانویه نزدیک تر می شویم، احتمال اینکه فردی غیر از "بایدن" به کاخ سفید برود، کمتر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰    
رمان گنجشک ها بی صدا می گریند پرده دیگری از چهره زشت داعش را به نمایش می گذارد؛ فرزندانی که قلب هایشان همرنگ سیاهی شب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۲    
بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از کشته شدن شکارچی جوان، از سرنوشت محیط بان ابراز نگرانی کرده و خواهان تبرئه وی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۹    
بیش از 250 هزار پرچم سفید به یاد کسانی که به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند در جنوب شرقی واشنگتن آمریکا نصب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۹    
بارش باران پاییزی در فضای عطرآگین مسجد مقدس جمکران، طراوتی دو چندان به فضای این مکان مقدس داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی دو قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی و تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را به رییس جمهور ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۳    
خانم آباد در 17 سالگی به اسارت نیروهای بعث درمی آید و 4 سال از جوانی اش را در زندان های عراق سپری می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی گفت: کمبود نهاده های دامی از جمله کنجاله سویا, جو و ذرت علت افزایش 55 درصدی قیمت شیر خام بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رئیس جمهور محترم گویی فراموش کرده اند که رقابت های انتخاباتی سال 96 گذشته و اکنون در مقام ریاست جمهوری در پاستور نشسته و باید پاسخگوی وعده های خود باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۴    
کتاب من نه، ما ، نوشته نرجس شگوریان فرد که به تازگی روانه کتابفروشی ها شده است، اثری است که شاید کار مشاوره خانواده را برای مخاطب انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۷    
تازه ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر مطرح آیینی کشور در قالب شعرکودک همزمان با روز جهانی کودک توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۰۴    
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران می گوید: این شورا، 20 نفر را برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400 در نظر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۰    
معاون وزیر بهداشت: جریمه تردد خودرویی شبانه در شهرهای قرمز با وجود اعلام قبلی وزیر کشور، 200 هزار تومان است و نه 500 هزار تومان!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۵۳    
همیشه در دوران های خاصی از تاریخ، ریسمانی از جنس آدم های خاص و برگزیده برای به جلو بردن جامعه و تعالی بخشیدن ارزش های اخلاقی و انسانی حاضر بودند که خیلی وقت ها قربانی جهل مردمان همان روزگار شدند...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۶:۳۲    
یک روزنامه زنجیره ای می گوید رئیس جمهور در دولت تنهاست و اغلب دولتمردان از او حمایت نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۶:۰۶    
یک نشریه آلمانی نوشت: جو بایدن در صورت قطعی شدن حضورش در سمت ریاست جمهوری آمریکا، برجام را به مسائل منطقه ای و رفتار ایران پیوند می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۵:۵۹    
مسجد رهبر ، گزارشی است از شکل گیری و فعالیت های مسجد کرامت مشهد، در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع). امام جماعت این مسجد بعدها، رهبر انقلاب اسلامی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۴:۰۲    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درخصوص نحوه تقویت سیستم ایمنی بدن در روزهای کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۳:۰۶    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: ام اس یک بیماری خود ایمنی محسوب می شود که احتمال ابتلای زنان به آن دو برابر مردان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۲:۵۹    
کریستیانو رونالدو زمانی که در سال 2018 سانتیاگوبرنابئو را ترک کرد، همه چیز را در مورد رئال به فراموشی سپرد اما شواهد حاکی از آن است که وی قصد دارد پل های پشت سر خود را دوباره بسازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۲:۳۴    
مسئول وبینار طب سوزنی در فیزیوتراپی، گفت: ما می توانیم از طب سوزنی در بیماری های مرتبط با سیستم اسکلتی عضلانی که در فیزیوتراپی بیشتر کاربرد دارند، استفاده کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۵۹    
در پی صحبت های جنجالی مدیر سابق و عموی گریژمان، اسپورت گزارش داد که باشگاه بارسلونا با ستاره فرانسوی خود برخورد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۵۴    
خبرنگار هلندی نشست ویدئویی محرمانه وزرای دفاع اتحادیه اروپا را هک کرده و به آن نفوذ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۲۳    
پس از تعطیلی برخی از مشاغل، امروز (شنبه) یکم آذر ماه، محدودیت هایی در عبور و مرور نیز به اجرا درآمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۱۸    
آنتورپ در هفته سیزدهم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک مقابل اوستنده به تساوی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۱۲    
شمار قربانیان کرونا در آمریکا در حالی به 260 هزار و 775 نفر افزایش یافته است که تاکنون 12 میلیون و 321 هزار و 678 نفر در این کشور به کووید- 19 مبتلا شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۸    
یکی از روزنامه های دولتی ترکیه نوشت که ولی عهد سعودی با تحریم واقعیت های تاریخی به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۲    
وینگر تیم فولاد خوزستان گفت: هرکس مسابقه شب گذشته مقابل استقلال را دیده باشد، می داند حق ما برد بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۲:۰۰    
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص میوه خرمالو گفت: این میوه نارنجی رنگ در کنار سایر خواص سرشار از بتاکارتن است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۵۸    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از آمادگی سامانه 190 وزارت بهداشت جهت اخذ هوشمند گزارش تخلفات دستگاه های اجرایی و اداری کشور در اجرای مفاد طرح جدید محدودیت های کرونایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۵۷    
2 زورگیر خشن پس از درخواست تاکسی اینترنتی و سوار شدن بر تاکسی زرد رنگ با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل و تاکسی زرد رنگ کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۵۴    
منابع خبری صهیونیست از برگزاری رزمایش سه روزه ارتش این رژیم در مرز با غزه خبردادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۴۹    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از حادثه مشکوک به گازگرفتگی با منوکسید کربن یک زن و دو فرزندش در منزلی مسکونی در جنوب غرب این شهر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۴۵    
رییس جمهوری لبنان با بیان اینکه کشورش اکنون اسیر یک سیستم فاسد سیاسی، مالی و اداری است، خواستار تسریع در تحقیقات مربوط به انفجار بندر بیروت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۳۹    
حمله تروریستی در روستای المسحک از توابع شهر بیجی در استان صلاح الدین عراق با کشته و زخمی شدن چند نیروی امنیتی این کشور از الحشد الشعبی، پلیس و ارتش همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۵۳    
در گزارش نوامبر مدیرکل آژانس با بیان اینکه ایران همچنان به اجرای موقت پروتکل الحاقی ادامه می دهد، عنوان شده که آژانس به ارزیابی اظهارنامه های ایران ذیل پروتکل الحاقی ادامه داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۳۶    
آژیرهای هشدار شلیک موشک به دنبال شلیک راکت به سمت عسقلان، در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه به صدا درآمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۹    
محمد گلریز از خوانندگان قدیمی کشور و خواننده سرود خجسته باد این پیروزی به کرونا مبتلا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
یک نشریه آلمانی با اشاره به تلاش های بی نتیجه دونالد ترامپ برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره نوشت وی در حالی کاخ سفید را ترک می کند که برنامه هسته ای ایران شدیدتر از دوران اوباما ادامه می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۳    
خانواده شهید سلیمانی در پی درگذشت حجت الاسلام سید یحیی جعفری امام جمعه پیشین استان کرمان، پیام تسلیت ارسال کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۹    
در اینکه اجرای حکم در مقابل چشم دختری یتیم که فریاد می زند و مادری که جلوی دختر یتیمش اشک می ریزد، اشتباهی نابخشودنیست، شکی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۸    
والدین آمریکایی به علت ارائه مباحث تراجنسیتی در یک مدرسه در کلرادو با طرح یک شکایت آن را نقض آزادی مذهب عنوان کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان در پی رحلت آیت الله سید یحیی جعفری در پیام مشترکی یکشنبه و دوشنبه هفته جاری دوم و سوم آذرماه 99 را در کرمان عزای عمومی اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۰    
در حالیکه انتظار میرفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در گروه 20 با حاضران خداحافظی کند، از تداوم همکاری با آن ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۸    
با آغاز روزهای سرد و یکه تازی کرونا که مبتلایان و قربانیان زیادی را در پی داشته است؛محدودیت های دو هفته ای و تعطیلی تمامی مراکز و صنوف به جز گروه یک، در کلان شهرهای کشور به اجرا درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۶    
به گزارش مشرق، سمیه رفیعی، نماینده مجلس درباره پرونده پیرزن جنوبی طی رشته توییتی نوشت: برای پیگیری روند درمانی زن سرپرست خانوار در بیمارستان محل بستری به ملاقات وی رفتم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۵    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در واکنش به توییت کواکبیان مبنی بر مخالفت اصول گرایان با گشایش اقتصادی طی توییتی نوشت: خدا لعنت کند مخالفان گشایش اقتصادی را. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۳    
به گزارش مشرق، محمدعلی صمدی، نویسنده با انتشار تصویری زیبا از یک پرنده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جناب اینکای پرویی هستن. حواستون به سیبیلای بزرگوار باشه. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۹    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای درباره مذاکره با آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: اوباما نشد، ترامپ! ترامپ نشد، بایدن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۴    
در پی وقوع آتش سوزی گسترده در نیروگاه تولید برق شمال الناصریه، برق استان ذی قار عراق قطع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۱    
سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در پنجاهمین حضور روی نیمکت بایرن مونیخ به دومین تساوی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی دو قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی و تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را به رییس جمهور ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۰    
جام حذفی پرتغال، فابریل 0 - 2 پورتو؛ گل دوم پورتو به فابریل توسط مهدی طارمی در دقیقه 51 به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی جنبش النجباء عراق گفت که دولت مصطفی الکاظمی دولت موقت به شمار می رود و صلاحیت قانونی برای تمدید دوره حضور نیروهای آمریکایی را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۱    
طرفداران رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در شهر آتلانتا و در اعتراض به نتایج انتخابات در ایالت جورجیا تظاهرات کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
استعفایی که در ادامه با کناره گیری نوبخت معاون دیگر وزارت بهداشت نیز همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۳    
شریعتمداری، وزیر کار گفت: برای زدودن چهره خشن فقر و بی عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت اشتغال و برداشتن موانع، نیازمند همکاری بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۲    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام آمریکا بدون ماسک درباره سیاست بایدن در قبال ایران نوشت: حتی اگر بایدن و روحانی به دنبال دستیابی به یک توافق باشند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی در جام حذفی پرتغال به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۷    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن ممنوعیت صید ترال از امروز خبر داد و گفت: از این پس، هیچ مجوز صید ترالی صادر نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۳    
تیم فوتبال برنتفورد در حضور سامان قدوس مقابل وایکام به نتیجه تساوی رضایت داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۲    
نماینده مردم تهران در مجلس از وصل شکایاتی از "رضا ملک زاده؛ معاون مستعفی وزارت بهداشت" درباره آزمایش دارویی نامتعارف کرونا، ارائه اطلاعات به بیگانگان، استفاده از رانت برای شرکت دارویی و ... خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس اظهارات وزیر بهداشت درباره ماجرای ملک زاده را طی توییتی منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۷    
بر اساس تصمیم امروز کارگروه تنظیم بازار با توجه به برداشته شدن ارز رسمی وارداتی کره قیمت گذاری تثبیتی (مصوب) این محصول نیز برداشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۹    
معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متخلفان و ناقضان محدودیت های کرونایی از 300 تا 1 میلیون و 500 هزار تومان جریمه می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از بررسی سو شیاو خویی معاون موسسه مطالعات بین المللی چین درباره صادرات سلاح توسط ایران منتشر کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۶    
امانه عماریار به مناسبت آغاز هفته بسیج برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. از جمله آن ها می توان به اکران آنلاین آثار شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۵    
باراک اوباما هم در کتاب خاطراتش، خطاب به آنها که گوش شان سنگین است، نوشته: تحریمهای بوش سمبلیک بود؛ تحریمهای سخت علیه ایران را من آغاز کردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۳    
از امروز به مدت دو هفته از ساعت 21 الی 4 ممنوعیت تردد در تهران اعلام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
آقای روحانی درباره اوباما معتقد است که او را باهوش و مودب یافته! اما اوباما در خاطرات خود که اخیراً منتشرشده اذعان می کند که چگونه بعد از فتنه 88 به فکرتحریم های فلج کننده و همدستی فتنه و تحریم افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۸    
به گزارش مشرق، جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توییتر نوشت: ظریف می تواند فرصتی برای ایران باشد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۴    
مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از عذر خواهی از سرمربی و کادر فنی تیمش به تمرین آبی ها باز می گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۱    
هافبک پرسپولیس با بیان اینکه تست کرونایش منفی شده است، گفت: مهم نیست که چقدر بازی کنم و چه زمانی به بازی بیایم. مهم، موفقیت پرسپولیس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۸    
برایتون با برتری ارزشمند در زمین استون ویلا به دومین برد این فصل دست پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۷    
خطیب زاده ضمن محکوم کردن حمله تروریستی امروز به کابل و اصابت راکت به سفارت ایران، آن را نمونه ای از جنگ نیابتی هم پیمانان آمریکا در افغانستان ذکر کرد و مسئولیت مستقیم آن را متوجه این کشور خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۳    
در این فیلم سخنان امام خمینی(ره) در مورد مکتب اسلام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۴    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۲    
الاهلی که امید ابراهیمی را در ترکیب اصلی خود داشت توانست برابر ام صلال با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور روسیه امروز با صدور دستوری، تحریم خرید مواد غذایی از کشورهای غربی تحریم کننده کشورش تا پایان سال 2021 میلادی را تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۹    
به گزارش مشرق، دونالد ترامپ طی توییتی نوشت: اطلاعاتی درباره تقلب گسترده در ایالت جورجیا در راه است، با ما بمانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۷    
بایرن مونیخ در دیدار برابر وردربرمن با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۲    
در این فیلم صحبت های باراک اوباما درمورد وضعیت نابسامان آمریکا را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۱    
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک سه امتیاز گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۸    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که در شرایط آب و هوایی امروز تهران توانستیم برد مهمی مقابل صنعت نفت آبادان کسب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۶    
نخستین شکست تیم دینامو زاگرب در لیگ برتر کرواسی ثبت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۳    
فرشید باقری برای ادای پاره ای از توضیحات به کمیته انضباظی استقلال احضار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۸    
نیکلا سارکوزی رئیس جمهور اسبق فرانسه به اتهام فساد مالی و در ارتباط با پرونده موسوم به شنود از دوشنبه محاکمه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۳    
به گزارش مشرق، ترامپ در توییتی جدید نوشت: تقلب گسترده رای دهندگان به زودی نمایان می شود.