یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۶:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 26 آذر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آذر 1399 مشرق نیوز 2 آذر 1399 مشرق نیوز 3 آذر 1399 مشرق نیوز 4 آذر 1399 مشرق نیوز 5 آذر 1399 مشرق نیوز 6 آذر 1399 مشرق نیوز 7 آذر 1399 مشرق نیوز 8 آذر 1399 مشرق نیوز 9 آذر 1399 مشرق نیوز 10 آذر 1399 مشرق نیوز 11 آذر 1399 مشرق نیوز 12 آذر 1399 مشرق نیوز 13 آذر 1399 مشرق نیوز 14 آذر 1399 مشرق نیوز 15 آذر 1399 مشرق نیوز 16 آذر 1399 مشرق نیوز 17 آذر 1399 مشرق نیوز 18 آذر 1399 مشرق نیوز 19 آذر 1399 مشرق نیوز 20 آذر 1399 مشرق نیوز 21 آذر 1399 مشرق نیوز 22 آذر 1399 مشرق نیوز 23 آذر 1399 مشرق نیوز 24 آذر 1399 مشرق نیوز 25 آذر 1399 مشرق نیوز 26 آذر 1399 مشرق نیوز 27 آذر 1399 مشرق نیوز 28 آذر 1399 مشرق نیوز 29 آذر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۲    
تیم اطلاعات فناوری شرکت مایکروسافت با انتشار گزارشی اعلام کرد که کلاهبرداران حوزه ی ارزهای دیجیتال، از بدافزارهای سرقت هش (cryptojacking) برای پوشاندن و پنهان کردن سایر حملات مخرب خود استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۲    
لوح تقدیری توسط جناب آقای مهندس تاجیک از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات پس از فروش آن شرکت اهدا گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۴    
در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت 3.5 درصدی، حدود 367 هزار تومان کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۲    
یکشنبه 23 آذرماه رسانه ها خبر دادند که تروریست های بوکوحرام با حمله به یک مدرسه در شهر کوچک کانکارا در ایالت کاتسینا صدها دانش آموز را ربودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۷:۲۹    
سایت اصلاح طلب "جماران"، نزدیک به آقای حسن خمینی به تازگی در یک یادداشت اینطور نوشت که حاکمیت ایران علاقه وافری به راندن آدم ها و دردسر ساختن برای خودش دارد و دچار خودآزاری است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۶:۵۹    
سریال صبح آخرین روز درباره شهید شهریاری یکی از برجسته ترین دانشمندان شهید هسته ای کشور در مرکز زنجان ساخته می شود. سریالی که به تهیه کنندگی مصطفی عمادزاده و کارگردانی حسین تبریزی درحال تولید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 409 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور ثبت نام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۴:۳۰    
تصویری دیدنی از چشم یک تمساح در جنگل های آمازون را ببینید./عکس: Karine Aigner
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۳    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوانی از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در یازدهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۶    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از کاهش 40 درصدی فوتی های کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۹    
اداره هواشناسی آمریکا هشدار داد که این جبهه بزرگ برفی، از بخش هایی از جورجیا، کارولینای شمالی تا شهر نیویورک و بخش هایی از ایالت ماین را در بر خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 212 بیمارکرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۹    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه کرونا سرما دوست است و برودت هوا می تواند شرایط متناسب تری را برای بقای بیشترآن مهیا کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۴    
تصویرهوایی زیبا از خشک کردن چای در استان شاندونگ چین را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۶    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت:ایستگاه برج میلاد با توجه به قرارگرفتن در مجاورت بیمارستان میلاد و مجموعه تفریحی- گردشگری برج میلاد توانسته عامل مهمی در توزیع عادلانه امکانات است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۳    
سرنوشت مبهم لایحه بودجه 1400، 77 هزار تومان مالیات خانه های خالی و دلار 11 هزار تومانی رویایی یا واقعی؟، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه ها هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۹    
آخرین جلسه کمیسیون مشترک برجام در حالی برگزار شد که پنج سال از برگزاری این جلسات بدون حتی یک خروجی مثبت می گذرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۹    
مقامات محلی در جاکارتا پایتخت اندونزی، از کسانی که ماسک نمی زنند می خواهند در تابوت دراز بکشند و به عاقبت کار خود فکر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۴    
گفت: آلن ایر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در دوران اوباما که به زبان فارسی نیز تسلط دارد در صفحه توئیتر خود عکسی از بایدن را آورده و روی عکس، این بیت حافظ را نوشته است:
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۷:۵۹    
در حالی که عزم جدی قوه قضائیه در برخورد با فساد اقتصادی و تلاش مجلس برای بهبود وضعیت اقتصادی مورد حمایت مردم واقع شده اما خاتمی معتقد است این اقدامات توجیه عقلی و شرعی ندارد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۵:۱۸    
مهاجم ایرانی سابق ذوب آهن تنها ایرانی است که در فینال لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۵:۰۰    
ستاره شناسان برای اولین بار با دقتی بالا فاصله قدیمی ترین و دورترین کهکشان کشف شده توسط بشر از کره زمین را اندازه گیری کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۴:۳۳    
از ابتدای مهرماه تا به امروز شاهد فوت 101 نفر از هموطنان به دلیل مسمویت با گاز مونوکسید کربن بوده ایم؛ بنابراین ضروری است برای در امان ماندن از این قاتل خاموش برخی نکات ایمنی را رعایت کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۴:۰۱    
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: ورزش کردن در پیشگیری از بیماری های واگیردار به ویژه بیماری های عفونی و ویروسی شبیه کرونا، نقش مهمی ایفا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۳:۳۲    
موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، راهنمای پاسخ به این پرسش که آیا گرفتن اثرانگشت و استفاده از استامپ خطر ابتلا به کووید 19 را بالا می برد یا خیر، منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۲:۲۶    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق استان خبر داد و گفت: لغزندگی جاده ها، آب گرفتگی معابر، مه و امکان اختلال تردد در کوهستان های استان تهران وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۱:۲۴    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 180 هزار دلار ارز قاچاق توسط ماموران پلیس فرودگاه شهید مدنی تبریز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۱:۰۴    
"بشار الجعفری" گفت:کشورهای غربی تلاش کرده اند، این شورا را برای مخالفت با دولت دمشق و ایجاد توجیهی برای مداخلات و تجاوزات خارجی با هدف بی ثبات کردن کشورمان به کار گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۵۷    
با افزایش نگرانی ها درباره محیط زیست، افراد دغدغه زیادی برای کاهش ردپای خودشان در تولید گازهای گلخانه ای پیدا کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۵۱    
تیره بختی های تیم شالکه در بوندسلیگای آلمان با قبول شکست برابر فرایبورگ ادامه یافت تا آنان همچنان در حسرت پیروزی در این لیگ باقی بمانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۲۸    
ترابزون اسپور در جام حذفی ترکیه در مصاف با آدنا اسپور در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۱:۲۱    
برخی نزدیکان زم،تلاش کردند به تحریفی بزرگ در مورد چهره و عملکرد نیما زم بپردازند ، یک نگاه گذرا و مرور بر آنچه توسط زم در کانال تحت هدایتش موسوم به آمدنیوز منتشر می شد، واقیعت را روشن می سازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۴    
بررسی دو لایحه پالرمو و CFT که از بهمن 1398 در مجمع مسکوت گذاشته شد، اکنون هم شک و شبهه های جدی درباره آن همچنان پابرجاست و مجمع به عنوان مرجع تصمیم گیرنده در این زمینه سؤالات مهم و به جایی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۹    
یک کاروان نظامی متعلق به نیروهای آمریکایی هنگام عبور از منطقه ای در نزدیکی بغداد مورد هدف قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۴۸    
سفیر قطر در بغداد در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق از آمادگی کشورش برای حمایت از این کشور در زمینه های توسعه و سرمایه گذاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۷    
سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در سفر به بندرعباس از بزرگترین خط انتقال نفت خام در خاورمیانه بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد حضورنیروهای آمریکایی را در سوریه غیرقانونی و برای تعقیب اهداف پنهانی دانست و گفت این نیروها باید این کشور را ترک کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۲۰    
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک یک هزار و 100 خودرو فردا با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۹    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: وعده داد همه تحریم های مالی و بانکی و نفتی، یکجا در روز اجرای توافق برداشته می شود. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۷    
وزارت دفاع روسیه ادعای نخست وزیر ارمنستان مبنی بر محاصره نیروهای حافظ صلح روسیه توسط نیروهای جمهوری آذربایجان را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا درباره حضور آمریکایی ها در ژاپن نوشت: در حالیکه ما با افسانه تلفن پاناسونیک ژاپنی سرگرم هستیم سالهاست مردم ژاپن خواهان خروج نیروهای آمریکایی از کشورشون هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۵    
دومای روسیه روز چهارشنبه قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن در صورتی که مقام های این کشور مرتکب توهین و بی ادبی شوند به 150 هزار روبل (دو هزار دلار) جریمه نقدی محکوم خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۳    
تیم فوتبال آنتورپ در شب نیمکت نشینی دروازه بان ایرانی خود شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۲    
تیم فوتبال زنیت در دیدار حساس مقابل اسپارتاک مسکو به برتری سه بر یک دست یافت. گل اول زنیت را سردار آزمون به ارمغان آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۲    
دربی آتن میان تیم های آاِک و المپیاکوس برنده ای نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۹    
در بخشی از کلیپ، دختر شهید سلیمانی در این دیدار نامه ای از آن شهید والامقام که چند ماه پیش از شهادت ایشان نوشته شده را قرائت می کند که بسیار جالب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۲    
بر اساس اعلام جدید سازمان برنامه و بودجه پرداخت یارانه جدید 120 هزار تومانی از 27 آذر ماه آغاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۱    
به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه ای در خصوص آخرین منبر آیت الله امجد در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای امجد گردن خیلی از ما حق دارند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۹    
امید است کسانی که هنوز خواب مذاکره با آمریکا را می بینند وبه گفته شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی متوجه نیستند که هدف نهایی و اصلی برجام براندازی ایران اسلامی است،هشدار داد که در پی آب به سراب نروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۸    
طبق گزارشات، درساعت 00:40 بامداد روز 14 دسامبر، تانکر فرآورده بر BW-Rhine در حال تخلیه محموله گازوئیل در بندر جده بوده است که هدف حمله قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۵    
ستاره ارزشمند تیم ملی والیبال ایران به تیم بورسا اسپور پیوست تا در نیم فصل دوم سوپرلیگ ترکیه به میدان برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۰    
الحسینی اعلام کرد که منطقه ای در مرز دو استان صلاح الدین و کرکوک که پیشتر و از سوی تروریست ها دجله نامیده می شد از لوث گروه های داعشی پاکسازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۵    
سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه شب در مورد احیای بیشتر بیماری کووید 19 در اوایل سال 2021 هشدار داد و اعلام کرد که انتقال ویروس کرونا در اروپا همچنان گسترده و شدید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۴    
نیروی انتظامی گزارشی از اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روزگذشته را اعلام کرد و از ارائه بیش از 90 هزار تذکر لسانی به رانندگان خودروها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۲    
18 سازمان حقوق بشری چهارشنبه شب در نامه ای و با ارائه چندین توصیه، از جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا خواستند که به موارد نقض حقوق بشر در بحرین توجه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۹    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره اعمال محدودیت در شب یلدا و افزایش شانس ابتلا به کرونا در هوای سرد توضیحاتی را ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۸    
به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان طی توییتی نوشت: موسسه پژوهش رسانه ای خاورمیانه ممری با نزول به سطح تازه ای از ابتذال ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۴    
دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از افزایش 50درصدی ارزش ریالی جوایز برندگان این دوره خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۹    
گروسی با تأکید براینکه ایران خواستار صلح و ثبات برای کل جهان است و همواره از گفتگوهای سازنده استقبال می کند،خاطرنشان کرد که کاهش تعهدات هسته ای ایران در واقع واکنشی به اقدامات یکجانبه آمریکا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:نامه رهبر معظم انقلاب در مورد بودجه سال آینده، تحول عظیم وبنیادی در عملیاتی شدن آن پدید خواهد آورد و آن را واقع گرا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف جسد 2 عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری در شهرستان تویسرکان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۹    
هیئت مدیره استقلال برای مدیرعامل جدید مصوبات سختگیرانه ای داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۹    
نماینده چین در کمیسیون مشترک برجام گفته پکن از مذاکره مجدد بر سر توافق هسته ای برجام حمایت نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی با انتشار فیلمی از رفتار سردار سلیمانی با یک سرباز طی توییتی نوشت: انقلابی اینجوری با سرباز رفتار میکنه. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۳    
به گزارش مشرق، ترامپ در استدلال جدید خود برای وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری طی توییتی نوشت: شاید بزرگترین تفاوت میان انتخابات سال 2016 با 2020 [اخبار] شبکه خبری فاکس نیوز است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۰    
به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور طی توییتی نوشت: با فعالیت جهادی همکارانم در دیوان محاسبات آن هم در شرایط کرونایی برای نخستین بار گزارش تفریغ بودجه قبل از دیماه و پیش از تشکیل ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۴    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: نه این که فقط سال 94، تحریم ها را یکجا برداشته باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
به گزارش مشرق، معصومه نصیری، مدرس سواد رسانه ای طی یادداشتی که در کانال تلگرامی خانواده و رسانه منتشر شد به بررسی تاثیرات سایت های قمار بر نوجوانان پرداخت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۹    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی تا پایان آذر ماه در جاده های شمال ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۳    
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آمریکا و صهیونیسم اصلی ترین دشمنان ملت ایران هستند و جابجایی در ریاست جمهوری آمریکا، سیاست های ما را تغییر نخواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۰    
اینکه در تربیت فرزندمان راه ورود سیگنال های کثیف را آزاد بگذاریم تا خود فرد آن را پس بزند، یک پز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است. در واقع همان گزاره ای که دنیای غرب در ذهن روشن فکران مرعوب وطنی کاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۸    
یک مقام بلندپایه سابق مسوادی در مستندی که درباره عملیات های ترور موساد از تلویزیون این رژیم پخش شد، اذعان کرد، اسرائیل ضربات دردناکی از ایران دریافت کرده که افکار عمومی از آن مطلع نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۳    
به گفته منابع آگاه از دیدگاه بایدن، او بعد از روی کار آمدن در بیستم ژانویه همچنان از سیاست تحریم به عنوان ابزار اصلی سیاست خارجی این کشور با کمی بازبینی و تعیین اهداف دقیق تر استفاده خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۵    
سردار آزمون در دیدار زنیت مقابل اسپارتاک در دقیقه 8 موفق به گلزنی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۹    
حریفان دو تیم استقلال و فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۰    
منبعی در عراق از آسیب دیدن یک کاروان نظامی لجستیکی آمریکا در نزدیک شهر بغداد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۴    
رژیم سعودی برای حفظ مهم ترین پایگاه اشغالی در یمن، جبهه جدیدی را در مرکز استان ضالع فعال کرد و حملات سنگینی را ترتیب داد اما با واکنش قاطع رزمندگان مواجه شد و باز هم به در بسته خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:با همکاری اعضای هیات مدیره به سمت ستاره سوم آسیایی حرکت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۰    
محمدحسین درخشانی بازیکن مس سونگون پس از توپ ربایی از حریف با دروازه خالی و دروازه بان مصدوم روبرو می شود که حرکت اخلاقی و ارزشمند انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۹    
کارشناس BBC: حقوق بشر ابزاری در دست اروپایی هاست برای فشار به کشورهایی مانند ایران/ چرا اروپایی ها درباره اعدام 15 نفر در آمریکا در سال جاری و قتل خاشقچی توسط عربستان کاری نکردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۵    
در این تصویر چند پیشنهاد برای سرگرمی در شب چله(یلدا) داده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۴    
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال برای دیدار با پرسپولیس اعتراض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام غیرقانونی لغو محدودیت ارتفاعی جماران با امضای وزرا در حاشیه جلسه هیات دولت صورت گرفته و رانتی برای ساکنین سیاسی جماران ایجاد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام کاندیداها تنها از طریق نرم افراز تلفن همراه و بصورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی موسسه پژواک خرد معاصر نوشت: در آمریکا جو بایدن قصد دارد سیاست متفاوتی نسبت به دولت ترامپ در برابر چین اتخاذ کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۳    
رصد بازار نشان می دهد قیمت تخم مرغ همچنان روند افزایشی دارد و این در حالی است که قیمت مصوب تخم مرغ شانه ای 28 تا 29 هزار تومان تعیین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۰    
وزیر دفاع با بیان اینکه قراردادهایی در حوزه صادرات تسلیحات با دیگر کشورها منعقد شده است، گفت: همکاری های تسلیحاتی ایران با کشورهای مختلف در حال پیگیری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۰    
10 هزار تماشاگر می توانند بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه تماشا کنند که هزار بلیت به هواداران پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی (هر تیم 500 بلیت) اختصاص دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۰    
در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال، احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۲    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد و چند شرکت را به بهانه حمایت از فروش محصولات پتروشیمی ایران در فهرست سیاه قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۷    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: حجاریان درباره شروط نامزد ریاست جمهوری گفته؛ اصلاح طلبان باید نامزد خود را طبق ملاحظاتی معرفی کنند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در اظهاراتی ریشه اصلی مشکلات در اجرای برجام را اقدامات خرابکارانه آمریکا توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۸    
در این فیلم رشد سرمایه گذاری بخش خارجی در عصر تحریم را در اقتصاد ایران خواهید دید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۲    
نشریه معتبر فرانسوی، داور پیشین ایتالیایی را به عنوان بهترین داور تمامی ادوار معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۸    
عراقچی در نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: ایران نمی تواند تمام هزینه های اجرای برجام و رفتارهای غیرقانونی دیگران را متقبل شود و سایرین هم باید برای حفظ برجام هزینه بدهند
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران خواستار امنیت و ثبات در سراسر دنیا است از خروج آمریکا از برجام انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۰    
به گزارش مشرق، حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن طی توییتی نوشت: گزارش کمیته ای در پارلمان انگلیس پیرامون ایران، مصوبه و جمع بندی پارلمان انگلیس نمی باشد و به مصوبه پارلمان هم تبدیل نخواهد شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۰    
طرفین برجام ضمن بحث درباره همکاری در خصوص حفظ برجام و نحوه اطمینان حاصل کردن از اجرای کامل و موثر آن از سوی تمامی طرفین، درباره نشست مجازی غیررسمی وزرای خارجه ایران و 1+4 اول دی سال جاری توافق کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶    
بررسی های انجام شده نشان می دهد سایت های قمار و شرط بندی همچنان با واسطه های مشخصی از شبکه بانکی کشور استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس امور کارکنان کاخ سفید و یکی از نزدیک ترین مشاوران رئیس جمهور فعلی آمریکا قصد دارد کاخ سفید را قبل از پایان سال جاری میلادی ترک کند.