پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان گفت: مذاکره با پاکستان جهت جلب رضایت این کشور برای نابودی مخفی گاه های طالبان آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مایکروسافت فروش اکس باکس وان اصلی را متوقف کرد و تنها دو نسخه Xbox One S و Xbox One X و نسخه ریفربیشد Xbox One معمولی با اختلاف 199 دلاری نسبت به نخسه اصلی به فروش خواهد رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- روسیه و سوریه به صورت مشترک سامانه یکپارچه پدافند هوایی ایجاد کرده اند تا حریم هوایی این کشور عربی را تحت پوشش دفاعی قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در روسیه از مسکو خواست تا به جای آمریکا و کشورهای غربی به بازگرداندن صلح و ثبات در کشورش کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سروزیر ایالت پنجاب پاکستان و از عالی ترین اعضای حزب حاکم این کشور گفت با توجه به تشدید موج اغراق گویی های توهین آمیز آمریکا در خصوص 'به اصطلاح کمک های مالی' آن کشور به پاکستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیروی هوایی هند روز شنبه اعلام کرد قصد دارد 36 فروند جنگنده رافائل دیگر را از شرکت فرانسوی داسالت خریداری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- سال هاست که باور بر آن بوده که مصرف مقدار زیاد میوه، سبزیجات و حبوبات باعث دور ماندن از بیماری قلبی می شود اما مطالعه جدیدی بیان می کند که انتخاب غذاهای گیاهی اشتباه ممکن است اثر عکس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- خیر نیک اندیش زنجانی با کمک های نقدی خود 10 زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده بازگرداند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: بدون ایفای نقش پاکستان، هیچ راه حلی برای افغانستان متصور نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت انگلیسی خانه ای به شکل دریچه هوا و از جنس بسته بندی های مواد غذایی و نوشیدنی ساخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- پلیس هند از کشته شدن دستکم 29 تن از شهروندان این کشور و بازداشت بیش از 300 تن از آنها در پی برگزاری جلسه محاکمه فردی خبر داد که خود را پیامبر خدا نامیده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پیشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، انتصاب فرمانده ارتش، جانشین ستاد کل و وزیر دفاع را به آنها تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- تأمین بخش کشاورزی در بسیاری از سازمان های جهانی مورد توجه بوده و یکی از آنها بانک جهانی است که تحت عنوان گروه تأمین مالی کشاورزی، به موضوع تأمین مالی بخش کشاورزی می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: عامل اصلی که موجب کندی فرایند وصول نقشه ها و مستندات مورد نیاز گردیده، عدم تامین اعتبار لازم جهت تهیه نقشه های UTM از سوی ادارات مرتبط است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- چهارم شهریورماه برای معصومه اسکندری فرزند عشرت اسکندری یادآور حمله منافقین به خانه و شهادت مادر و خواهرش است. خاطره ای که پس از سال ها از گذشت آن هنوز برای دختر زنده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- شبکه من و تو پس از قهرمانی حسن یزدانی در پیام تبریک خود به این دلاور در توئیتر گاف عجیبی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: برای نخستین بار زیست گونه نادر شاه روباه در دوربین های تله ای مستقر در منطقه حفاظت شده پروند این شهرستان به ثبت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- علیرضا رجب علی زاده، محمدسعید میرزائی و محمدعلی مقیمی به عنوان داوران بخش شعر کلاسیک پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه سوئیسی با اشاره به شرایط وخیم و فاجعه بار در یمن، در سایه بمباران های ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی نوشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نتیجه اولیه ششمین سرشماری سراسری پاکستان که در ماه های اخیر و به فاصله 19 سال از سرشماری قبلی انجام شد، حاکی است جمعیت این کشور با 57 درصد افزایش(بدون احتساب جمعیت مناطق شمالی) ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- دبیر اجرایی اولین همایش بین المللی فرآورده های حلال، گفت: در حوزه محصولات حلال دچار عقب ماندگی تاریخی- پژوهشی هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- شاعر و طنزپرداز معاصر، با تاکید بر اینکه جسارت و نوآوری در هر هنری مخصوص جوانان است، شعر جوان را شعری متعهد و با مسئولیت دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مادر شهید محمد معماریان که این روزها در کربلای معلی به سر می برد، با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در این شهر، ماجرای تکان دهنده ای از فرزند شهیدش بیان کرد که بسیار شنیدنی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- چرخش قطب نمای اقتصاد کشور از درآمد های نفتی به اقتصاد مولد و مردمی، موضوعی است که به دلیل ناکارآمدی سیاست های لیبرالی و غیربومی، امروز به یک ضرورت و الزام غیرقابل اجتناب تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل اتحادیه زنبورداران گفت:نرخ منطقی فروش هر کیلو عسل 80 هزارتومان است در این بین سودجویی مغازه داران دلیل اصلی فاصله قیمت تولید تا مصرف می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصویری دیدنی و قدیمی از زین الدین زیدان و فرزند اول او در اینترنت دست به دست می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- منتخبی از آثار خوش نویسان مرکز تجسمی حوزه هنری در قالب نمایشگاهی با عنوان کرشمه های قلم در نگارخانه ابوالفضل عالی به نمایش درمی آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح روز شنبه به مناسبت هفته دولت به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت مرگ مشکوک پسر جوان با دستگیری دوستش آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس تجویز و مصرف منطقی دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مصرف آسپرین بدون تجویز پزشک در کودکان ممنوع است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- تک سوار دشت زید زندگی نامه شهید اسماعیل قهرمانی تازه ترین اثر گلعلی بابایی رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان می گویند ساخت این مجموعه نظامی جدید، در واکنش به تهدیدهای اخیر کره شمالی مبنی بر حمله موشکی به مناطق نزدیک گوام صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر عراق فردا طی سخنانی پیروزی در تلعفر را اعلام خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل کره جنوبی به فینال مسابقات قهرمانی جهان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- حتما گاهی اوقات تصاویری را دیده اید و به خود گفته اید که این صد در صد مربوط به جاذبه های خارجی است اما حالا تصویری از کشور ایران ببینید که جاذبه گردشگری استان زنجان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نهایت در جمع هشت تیم برتر مسابقات قرار نگرفت و نهم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان اداره راه سازی در هرات اعلام کردند: مهندسان و کارگران راهسازی در هرات با مشکل ناامنی رو به رو هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- با استفاده از نرم افزارهای سایبری می توان فعالیت کودکان و نوجوانا را در فضای مجازی رصد و کنترل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تاریخ انتشار و پخش فیلم سینمایی "جنگ با پدربزرگ" از 20 اکتبر 2017 به 23 فوریه سال آینده میلادی به تعویق افتاد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای امنیتی ترکیه می گویند یکی از سرکرده های داعش را که متهم به طراحی نقشه ترور نخست وزیر سابق عراق است، بازداشت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- در میان همه ورزش ها، برخی هم وجود دارند که با شرایط برگزاری عجیب و غریب خود می توانند بینندگان زیادی را جذب کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- گوگل تلاش های خود را برای کمک به کاربرانی که از افسردگی رنج می برد، تقویت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: واژگونی خودروی گروه جهادی اعزامی از تهران بزرگ در مسیر ویژنان_ سومار هفت مصدوم و دو کشته به جا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرماندهی عملیات قادمون یا تلعفر از آزادسازی 27 محله از 29 محله شهرستان تلعفر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع زلزله 4.7 ریشتری در منطقه بهاباد یزد تیم های ارزیاب به محل حادثه اعزام شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اقتصاد تک محصولی در معنی عامه پسند خود یعنی متکی بودن درآمدهای یک اقتصاد به یک منبع درآمدی خاص، حال این منبع درآمد می تواند یک کالای تولیدی باشد و یا یک ماده اولیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- در چهارمین روز از نمایشگاه ملی صنایع دستی، از ماه نساء شهسواری پور، مسن ترین بانوی تولیدکننده صنایع دستی، به عنوان مادر صنایع دستی تجلیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- همانگونه که سازمان هواشناسی آمریکاپیش بینی کرده بود توفان پرقدرت هاروی اواخر روز جمعه شهر های ساحالی ایالت تگزارش را در هم نوردید و تاکنون خسارات فراوانی به بار آورده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- از آنجایی که مو یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی است، کم پشت شدن موها برای اکثر افراد بسیار ناراحت کننده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای امنیتی بحرین با گذشت بیش از 3 ماه، محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را تشدید کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- استوری لوکس گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس، در فضای مجازی را ببینید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- بالاخره سامسونگ از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی نوت 8 رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال روبین کازان در روزی که مهاجم ایرانی خود را 22 دقیقه در اختیار داشت مقابل حریف پایین جدولی خود به پیروزی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از گمرکات کشور منتشر شده است که خبر از ورود محصولات جدید آلفارومئو به بازار ایران می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مدل های مخلف جا مدادی باید از 5 هزار تومان تا 27 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مجید برزگر گفت: فیلم های زیادی در تاریخ سینما ساخته شده است که قطعا همه را ندیده ایم و به خاطر نمی آوریم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرماندهی ائتلاف عربی ضد یمن اذعان کرد که حمله روز جمعه جنگنده های این ائتلاف به یک منزل مسکونی در منطقه فج عطان واقع در صنعا به دلیل یک اشتباه فنی صورت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- خواص چای زعفران شامل کمک به درمان افسردگی و دامنه وسیعی از اختلالات جسمی مانند زکام، نفخ، سوء هاضمه، یرقان، هپاتیت، اسپاسم، دیابت و .. است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- منابع محلی اعلام کردند که ارتش میانمار ساکنان یک روستا در منطقه روهینگیا را گلوله باران کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا یکی دیگر از دستورات دوران اوباما درباره خدمت در ارتش این کشور را رسماً لغو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم روایت است: هر کس سوره طلاق را قرائت نماید. در حال بقا و پایداری بر سنّت پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم خواهد مرد.(مجمع البیان، ج10، ص36)
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم تازه صعودکرده هادرزفیلد صدر جدول رده بندی لیگ برتر را از منچسترسیتی گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از قصد ارتش ترکیه برای عملیات علیه نیروهای کرد سوریه در شهر عفرین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- مثل همیشه تجارب طب سنتی ایران سال ها کنار گذاشته شد. جامعه به سوی استفاده از درمان های مدرن رفت در حالی که کشورهای توسعه یافته شروع به تحقیق در باره طب سنتی جوامع کهن مثل ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان علیرضا منصوریان تمرینات خود را در حالی که 6 بازیکن غایب بودند، از سر گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه نشان می دهد چربی های شکمی پروتئینی تولید می کنند که می تواند به بیماری سرطان منجر شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مردان کارلو آنچلوتی در روز بازگشت نویر به ترکیب بایرن به دومین پیروزی خود در فصل جدید مسابقات بوندس لیگا دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- پاستیل؛ اسنکی است که بعنوان بدون چربی، بدون مواد نگه دارنده و محتوی 100 درصد ویتامین سی با میوه های طبیعی برچسب می خورد و کاملا سالم به نظر می رسد! اما در واقع این گونه نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- روسیه برای ساخت موشک های فوق سنگین چند میلیارد روبل هزینه خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- در بارداری دیگر خودت نیستی. دیگر نگرانی هایت، نگرانی های شخصی خودت نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- لیفان X50، یک خودرو کاملاً شهری که در دسته کراس اوورهای کوچک طبقه بندی می شود و در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب می توانید تصویری بی نظیر از چشم یک فیل را از نمایی نزدیک مشاهده نمایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- حملات اخیر باج افزارها، علیه مدارس و شرکت ها نشان دهنده این است که شرکت ها می بایست هزینه ی بالاتری برای بالابردن امنیت خود پرداخت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان نخ کشسانی از نانوتوب های کربنی ساخته اند که هنگام کشیده شدن، برق تولید می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه و دستگیری 3 نفر از اعضای این باند در امیدیه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال درگذشت پدر همسر محمد دادکان را در پیامی تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از فرماندهان ارشد حشد شعبی عراق از شکست داعش و رها کردن خودروهای بمبگذاری شده از سوی تروریستها در تلعفر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- اکثر مردم هرگز به سلامت کیسه صفرا فکر نمی کنند؛ ارگانی که در سطح تحتانی کبد قرار دارد و وظیفه آن نگه داری مایع زرد رنگ صفرا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دیداری که با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه داشتیم پیگیر حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور با همکاری یکدیگر هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- روز نخست مسابقات اسکی روی چمن جایزه بزرگ ایران در پیست اسکی دیزین برگزار و نفرات برتر معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود اینکه تیمش در دیدار مقابل بورنموث در ضربات پایانی خوب کار نکرد، از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های ترکیه از افزایش تعداد نیروها و ماشین آلات نظامی این کشور در مرز با سوریه و در راستای مبارزه با گروه تروریستی وای پی جی خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- عبدالعظیم الشرقاوی عضو دفتر ارشاد گروه اخوان المسلمین در داخل بیمارستان عمومی بنی سویف در اثر سکته قلبی و افت فشار خون جان باخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- حمایت ایران از پاکستان در برابر آمریکا، تاکید فرمانده ارتش پاکستان بر عملیات بدون تبعیض علیه تمامی تروریست ها و خواسته نواز شریف از دادگاه مبنی بر پس گرفتن رای سلب صلاحیت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- منابع محلی اعلام کردند که در شهر مارسی فرانسه، فردی که مسلح به چاقو بوده است، به مردم حمله و سه نفر را زخمی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: کشتی گیران ما می توانستند کشتی های بهتری بگیرند اما به نظر من کادر فنی در کسب این نتایج تقصیری نداشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان پپ گواردیولا در دیداری خارج از خانه به پیروزی ارزشمندی برابر بورنموث دست پیدا کردند و صدرنشین شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- گل محمدی از خانواده ی گل سرخ با گل برگ هایی به رنگ صورتی است. این گل ها در خرداد ماه ظاهر می شوند و در همین ماه است که گلاب گیری انجام می پذیرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- نتایج نهایی آزمون دکتری سال 1396 همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- هر روز خبر های تازه ای از دنیای پهپاد ها می شنویم و در این میان کسب و کار های بسیاری، با اطلاع یافتن از قابلیت های این فناوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در تلگرامش نوشت که از هواداران شهرداران جدید و قدیم عاجزانه می خواهم به جای خط و نشان و به رخ کشیدن دوستان سیاسی شان به یکدیگر به فکر خدمت به مردم باشند
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- ساواک درباره شهید مهدی عراقی گزارش داد: مشارالیه که محکوم به حبس ابد بوده، در اتاق 4 بند 6 به اتفاق محی الدین انواری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- بیل گیتس، موسس شرکت مایکروسافت و ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین گالاکتیک با سرمایه گذاری در یک شرکت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات اورژانس کشور گفت: در حادثه واژگونی پژو 405 در جاده بم- ایرانشهر 4 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- آیفون در مقایسه با گوشی های اندرویدی دارای 6 نقطه ضعف است که به عقیده بسیاری اگر اپل این مشکلات را برطرف می کرد می توانست به راحتی بازار را قبضه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- لبرون جیمز ستاره بسکتبال NBA، عکسی با پیراهن بارسلونا در اینستاگرام خود منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان امنیت شبکه ی اینترنتی می گویند که هرگز به روی پیغام هایی که در شبکه های اجتماعی، مانند فیسبوک، منتشر می شوند و از شما می خواهند که به روی لینکی کلیک نمایید ...