چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- حسین عصمتی، هنرمند نگارگر از اتمام آخرین اثر نگارنگری اش با موضوع شهدای غواص خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- اردلان شجاع کاوه، با دعوت از منتقدین، خبرنگاران و عکاسان، اولین اجرا از واپسین اثر خود را به اصحاب رسانه تقدیم می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون مسافری راه آهن از آمادگی کامل شرکت راه آهن برای جابه جایی دانش آموزان در همه اردوهای آموزشی به واسطه ایمنی بیشتر این وسیله حمل و نقلی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هر رفتاری که باعث هراس شهروندان یا تهدید امنیت عمومی شود، از نظر قانونگذار جرم بوده و با آن با شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان موجود آبزی را در دریاچه ای موسوم به دریاچه گم شده در پارک ونکوور کانادا یافته اند که شبیه به مغز انسان است این موجود گونه ای است که میلیون ها سال پیش می زیسته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر دادگستری گفت: نسل کشی و کشتار مسلمانان میانمار جنایت علیه بشریت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۱    
خبرگزاری میزان- بیزینس اینسایدر به حضور نظامیان ایالات متحده در خارج پرداخت و اعلام کرد که کویت و افغانستان بیشترین تعداد نظامیان آمریکا را پذیرا هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم 15 مرکز تهیه و تزیع کننده مواد مخدر در منطقه خواجه ربیع مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- روستای سر آقا سید در یکی از دامنه های قله هفت تنان در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است و شغل بیشتر مردم روستا استخراج نمک از چشمه های نزدیک روستا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت: کشورش و آمریکا باید در مورد افغانستان گفت وگو کنند تا به یک تصویر روشن از هدف های امریکا در افغانستان، برسند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- خیلی مواقع پیش می آید که با شنیدن صدای اعلان های گوشی، زنگ تلفن، صدای یک همکار یا هر عامل دیگری تمرکز ما به هم خورده و کار ما دچار وقفه شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع آمریکا طرح اعزام نیروهای بیشتر آمریکایی برای افغانستان را امضا کرد و گفته است که می خواهد برای نابودی تروریسم در کنار پاکستان کار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- حدود 60 درصد بزرگسالان، رگ های واریسی را به شکل خطوط بنفش ناهموار یا رشته های متورم بنفش مایل به آبی در سراسر ران و ماهیچه ساق پای خود می بینند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با روز عید قربان، وزیر امور خارجه پاکستان در پاسخ به پیام مثبت رئیس جمهوری افغانستان مبنی بر آمادگی کابل برای انجام مذاکرات جامع با اسلام آباد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان و کارشناسان سازمان تحقیقات هوا و فضای هند( ایسرو) افزایش یک تنی وزن موشک پی اس ال وی- سی 39 را علت شکست پرتاب ماهواره رهیاب این کشور اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- باراک اوباما با درخواست مبالغ فراوان برای مخارج فضای دفتر خود و میزان بودجه دولتی و... به عنوان پرهزینه ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا لقب گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس جمهوری روسیه با اعلام این مطلب، تاکید کرد که جنجال آفرینی بدون فکر واشنگتن در روابط با مسکو می تواند عواقب منفی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارگر مزرعه عسل در کانادا توانست با حفظ هزاران زنبور روی صورت و بدن خود به مدت 61 دقیقه نام خود را در کتاب رکورد های گینس به ثبت برساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تازه ترین نشست های خنده در صحنه و دگرخند دوشنبه 13 شهریور ماه و سه شنبه 14 شهریورماه در حوزه هنری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شهید ستاری به عنوان یکی از فرماندهان مسلط به انواع رادارهای نظامی در شکل گیری پدافند هوایی نقش بسیاری مهمی را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- متعاقب اعلام راهبرد جدید ترامپ در مورد افغانستان و اتخاذ موضع شدید واشنگتن برای اسلام آباد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شکارچیان متخلف یک قلاده پلنگ روستای موگرمون به دوسال حبس و 160 میلیون تومان جریمه محکوم شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر علت آلودگی سواحل خلیج فارس بندرماهشهر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شاعر کشورمان با بیان اینکه شعر جوان حکم جوانه ها و پاجوش های درخت های کهن را دارد، گفت: شعر جوان با تمام خوبی ها و محسناتی که دارد باید حواسمان باشد درست و بجا استفاده شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- تشدید تنش ها بین آمریکا و کره شمالی طی روز های گذشته در حالی است که پیونگ یانگ، آزمایش موشکی در رزمایش اخیر سئول و واشنگتن را رسماً آغازگر عملیات نظامی در اقیانوس آرام توصیف کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- در حالی که رئیس جمهور آمریکا از هند درخواست کرده تا نقش بیشتری در افغانستان ایفا کند، بر اساس توافقنامه همکاری های مشترک استراتژیک هند-افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- جنازه زن 65 ساله پس از قتل در خانه اش کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع طوفان سهمگین هاروی در ایالت تگزاس آمریکا در چند روز اخیر دست کم 44نفر کشته و بیش از 100 هزار واحد خانه آسیب دیده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- گاف های مداوم اطرافیان رئیس جمهوری آمریکا پایان ندارد و این بار هم سخنگوی کاخ سفید گاف تازه ای درباره اسپانیا داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس آسیای مرکزی با اشاره به اهداف آمریکا برای افزایش نیروهای نظامی در افغانستان گفت: روسیه دیگر نمی تواند حوادث افغانستان را نادیده بگیرد و برای این کار دلائل مختلفی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان زندان ها و بانک قرض الحسنه مهر ایران روند اعطای تسهیلات برای اشتغال زندانیان و خانواده های آنان ادامه می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- آب معدنی 300 میلی لیتری کو های آلپ فرانسه با بسته بندی به صورت افشانه (اسپری) به قیمت 70 هزار تومان در ایران به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- واحد بازرسی کل ارتش استرالیا از تحقیقات خود درباره انتشار گزارش هایی در مورد ارتکاب جنایات جنگی احتمالی از سوی سربازان استرالیایی در افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- با هدف تسریع در روند رسیدگی به پرونده زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری، نرم افزار غدیر در محل ستاددیه کشور رونمایی و این برنامه جامع در سطح کشور اجرایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- راننده مینی بوس فرزند بیماری داشته که یک فالگیر و رمال به وی، مسائل خرافی را مطرح و اذعان کرده بود گنجی در داخل منزل وی وجود دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- عبدالحمید قدیریان با اعتقاد بر اینکه برای حج کار هنری جدی صورت نگرفته است، گفت: برای حج، مثل بسیاری از موضوعات دینی دیگر، کارهای هنری جدی انجام نشده است و بسیاری از آثار تولیدی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر فکر می کنید آن ها که روزی چند فریم عکس خوش رنگ و لعاب در اینستاگرام آپلود می کنند و شمار لایک هایشان به چند هزار می رسد، آدم های الکی خوش و بیکاری هستند، سخت در اشتباهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- ژلاتین از جمله خوراکی هایی است که شاید جزو گزینه های نخست خوردنی های سالم قرار نگیرد، اما این ماده خوراکی دارای خواص غیرمنتظره ای برای سلامتی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- بیشتر عشایر سیستان در حاشیه دریاچه هامون زندگی می کنند و با خشکی این دریاچه زندگی آن ها با مشکلات مختلفی رو به رواست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- جنبش انصارالله یمن شنبه شب محل تجمع عناصر وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن را در استان حجه در شمال غرب این کشور با موشک هدف قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد از بازگشت به میادین فوتبال صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک هنرمند اهل استونی با بهره گیری از تنه درخت در کنار خلاقیت، آثار هنری جالبی خلق کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- چین در حال تلاش برای ساخت قطارهای مافوق صوتی است که 4000 کیلومتر بر ساعت سرعت دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دنزل واشینگتون بازیگر صاحب سبک سینمای هالیوود این بار در نقش وکیل مدافعی سمج و جویای نام به ایفا نقش پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک منبع محلی در استان کرکوک می گوید سرکرده های گروه تروریستی داعش در شهرستان الحویجه از ترس آغاز عملیات قریب الوقوع در این شهرستان به همراه خانواده های خود فرار کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت "اپل" با انتشار اطلاعیه ای از رسانه ها برای شرکت در کنفرانس 12 سپتامبر در کالیفرنیا دعوت به عمل آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه در ادامه عملیات خود به سمت استان دیرالزور، روستاهای تل العبد و الحیره را در ریف جنوب شرقی رقه آزاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان یک گام به سوی ایجاد یک فرم کاملا امن و غیر قابل هک از ارتباطات جهانی با استفاده از دنیای عجیب و غریب فیزیک کوانتومی برداشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاخص فلاکت از جمع نرخ بیکاری و نرخ تورم یک کشور به دست می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- افتتاحیه ی پنجمین دوره ی کتاب و زندگی بعد از ظهر فردا با حضور اهالی هنر و رسانه و علاقمندان به کتاب و ادب در محل کافه نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- امروزه گسترش شبکه های پیام رسان اجتماعی، بسیاری از رویاهای ناممکن را عملی ساخته و فاصله های طولانی را با چشم بر هم زدنی، در نوردیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور استان های صدا و سیما گفت: شبکه سراسری شما و 70 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالیت می کنند که ظرفیت خوبی برای برگزاری برنامه های ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- در حالیکه طوفان هاروی از یک هفته گذشته موجب بروز خسارات گسترده ای در ایالت تگزاس شده و برخی دیگر از ایالت ها را تهدید می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- دوری از نااهل رَبَّنا لا تَجْعَلْنا مَعَ الْقَوْمِ الظَّالِمِینَ (اعراف/47) مواظب باشیم با ظالم نباشیم. خودمان ظالم نباشیم و با ظالم هم نباشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت آلمانی پورشه از نسل جدید خودروی شاسی بلند محبوب و قدرتمند پورشه کاین رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای ملی افغانستان از افزایش بی رویه دانشگاه های خصوصی در هرات ابراز نگرانی کرد و از دولت افغانستان خواست تا از عملکرد این دانشگاه های خصوصی در هرات نظارت و بررسی صورت گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- مدتی پیش هم با پسری در تهران آشنا شد و فکر می کرد می تواند با او ازدواج کند اما فقط صدمات روحی و جسمی نصیبش شد و همین بیشتر به سمت مواد مخدر سوقش داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید چراغ مطالعه لکسون مدل Yari LD126 در بازار باید حدود 519 هزار تومان هزینه کرد
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت شیائومی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده لوازم الکترونیک از گوشی هوشمند Mi A1، محصول جدید خود رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از تدوین بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو و بازدید دانش آموزی و تعلیق اعزام گروه های دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- جدال اسطوره های منچستریونایتد و اسطوره های بارسلونا برنده نداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک انبار پلاستیک واقع در خیابان منصور شرقی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) به تازگی تصویری از دو کهکشان همسایه که به وسیله تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک انبار پلاستیک واقع در خیابان منصور شرقی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سر، ستون فقرات، لگن، مفاصل زانو و مچ پا مانند حلقه های زنجیر به هم مرتبط هستند، این روزها با متداول شدن استفاده از رایانه و اینترنت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال مس کرمان موفق شد گل گهر سیرجان را شکست دهد و فاتح دربی کرمان شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- از نایب رئیس پیشین بانوان فدراسیون هندبال به عنوان نماینده کمیته فنی به مسابقات جام باشگاه های آسیا در ازبکستان دعوت به عمل آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، برگزار شد و در آن نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- خستگی مزمن تحت عنوان سندرم خستگی بعد از ویروس، یا درد عضلانی انسفالومیلیت شناخته می شود. این بیماری یک بیماری شدید و ناتوان کننده است و علت آن هنوز ناشناخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- به گفته یک متخصص فیزیولوژی، مصرف روزانه سرکه برای برخی مزاج ها مضر است و اگر این افراد در خوردن آن افراط کنند دچار عوارض زیادی می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- در جدیدترین طرح ها در فضای مجازی کابر خوش ذوقی طرح هایی با مضمون بازگشت شهید حججی به خاک میهن اسلامی تولید کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- ائتلاف آمریکایی ضد داعش با تأکید بر اینکه کاروان تروریست های انتقالی به البوکمال را بمباران می کند، بار دیگر اعلام کرد که با توافق حاصل شده بین حزب الله و داعش همراهی نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال درباره بلیت های فروخته شده به بانوان برای دیدار ایران و سوریه توضیحاتی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا، آزادسازی تلعفر و کل استان نینوا را از دست گروه تروریستی داعش به عراق تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- هفته چهارم لیگ آزادگان با تساوی دو تیم صبای قم و ملوان بندرانزلی برابر یکدیگر ادامه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- "موای" نام رباتی است که به شیشه آکواریوم می چسبد و ضمن تمیز کردن آن، قادر است از ماهی های آکواریوم عکسبرداری نیز بکند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اخیرا فیات کرایسلر و برند جیپ زیر ذره بین قرار گرفته اند و مدیرعامل این گروه پیش بینی می کند که جیپ به یک برند بزرگ جهانی تبدیل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فناوری نوین و قابلیت های دوربین گوشی های هوشمند موجب پیشی گرفتن این دستگاه در ثبت عکس نسبت به دوربین های دیجیتال شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- طبق یافته های تحقیقاتی محققان دانشکده پزشکی هاروارد کودکان متولدشده از مادران چاق به دلیل سلول های نافی که نشاندهنده تجلی معیوب ژن های تنظیم کننده انرژی و متابولیسم سلولی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه رنو-نیسان به عنوان بزرگترین خودروساز جهان شناخته می شوند. این گروه که حضور عمده خود را در بازار جهانی با لوگو رنو و نیسان به دست آورده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و وسایل نقلیه بدون پلاک در تهران آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت مهدی پاشازاده در دیداری خانگی بر تیم خونه به خونه غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- توزیع بسته های گوشت به همت جمعی از مردم و جوانان ایرانی، همزمان با عید قربان در شهرهای غزه و صنعا به شکل همزمان صورت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس نمایندگان آفریقای جنوبی گفت: تجار دو کشور ایران و آفریقای جنوبی علاقمند به گسترش روابط تجاری هستند و برای این منظور تسهیل روابط بانکی امری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به تغییر زمان سرویس دهی خط 8 مترو(میر فرودرگاه امام راحل) گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- بیماران مبتلا به تومور مغزی ممکن است در راه رفتن و حفظ تعادل خود دچار مشکل شوند و همچنین امکان تجربه سرگیجه وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- باقر لاریجانی، با بیان روند تدوین سند برآورد نیروی انسانی حوزه سلامت، تخمین نیروی انسانی طی چند سال آینده باتوجه به نیازهای کشور و روند تغییرات جمعیتی را یکی از ضرورت ها و رسالت های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرار نیست بانوان برای تماشای دیدار پیش روی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به ورزشگاه بیایند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- باقر لاریجانی در جمع اعضای بوردهای تخصصی علوم پزشکی با تشریح برنامه های اجرا شده در راستای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و برآورد منابع انسانی نظام سلامت گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- با دکتر معصومه همت یار، متخصص بیماری های کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد خونریزی از بینی در کودکان و دلیل و شیوه درمان آن گفت وگو کرده ایم.