چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۲۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 27 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) در پی تکرار تهدیدهای نظامی آمریکا علیه کره شمالی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه پاکستان، رویکرد نظامی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در خصوص افغانستان را سیاستی شکست خورده عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- آب آوردن قلب (افیوژن پریکارد) همان تجمع مایع در فضای اطراف قلب است. علایمی که در فرد ایجاد می شود تا حدی به علت ایجاد تجمع مایع است و به سرعت تشکیل مایع بستگی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- خواص ضد التهابی زنجبیل کاملا شناخته شده است اما این گیاه پرقدرت، برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما نیز بسیار مفید بوده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 در بدن شما تولید نمی شوند در حالی که آنها جزء اساسی ساختار سلول های ما هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- بطری آب را همیشه همراه خود داشته باشید و هر 45 دقیقه یک بار از آن بنوشید. نیازی نیست که روزانه حتما 8 لیوان آب بنوشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، از کشف 6 عدد هدمانت تاکسیدرمی قوچ وکل وحشی درفروشگاهی درتهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه پاکستان با احضار سفیر سوئیس در اسلام آباد، اعتراض شدید دولت پاکستان را نسبت به فعالیت گروه های ضد پاکستانی در سوئیس اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- جلسه هم اندیشی و سرعت بخشیدن به تخصیص 50 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در سال جاری با توجه به تجربه موفق سال گذشته با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزرای صنعت، تعاون و کار برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در آستانه بازگشایی مدارس در قم بسته های حمایتی ویژه مدارس به فرزندان خانواده های زندانیان هدیه داده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه گروهی متشکل از 48 پوستر از هنرمندان گرافیست که با استفاده از عکس های آرشیوی دفاع مقدس بازآفرینی شده اند، روز شنبه اول مهرماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- حدود چهار سال پیش وقتی قائله داعش را به راه انداختند، صحبت از سرنگونی بشار اسد و سقوط دمشق و بغداد ظرف چند هفته بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- میرباقری گفت: هنوز هیچ کس برای اجرای برنامه "هفت" نهایی نشده است و کسی را در نظر نگرفته ایم ، چرا که باید ابتدا الگوی تولید برنامه، نهایی شود و سپس بر اساس این الگو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان غذا و دارو گفت: باید کاری کنیم در بین تبلیغات ریز و درشت محصولات خارجی، ذائقه مردم به ویژه جوانان حفظ شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- با بازگشت بیش از 58 هزار زائر ایرانی به کشور، تعداد حجاج کشورمان در عربستان به حدود 25 هزار نفر رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نگاهی به شیک ترین اصطبل جهان در دبی بیندازید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- پادشاه بحرین گفته است به زودی با اسرائیل رابطه برقرار می کنیم؛ گفتم مگر تا حالا رابطه نداشته اند؟ گفت که منظورش برقراری رابطه علنی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- همسر امام (ره) می گفتند: حدود 1/5 ماه قبل از عمل جراحی امام خمینی (ره) که منجر به رحلت آن بزرگوار در 14 خرداد سال 1368 شمسی شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک جراح فک و صورت در رابطه با تسکین درد دندان گفت: استفاده از درمان سنتی (گذاشتن میخک) نه تنها تاثیر عمیقی در رفع دندان درد ندارد بلکه ممکن است در نتیجه استفاده خودسرانه از آن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم، با حضور نمایندگان این مجلس و به ریاست آیت الله جنتی در ساختمان پیشین مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- مشمولانی که شماره شبای خود را از موسسه اعتباری نور اخذ نموده و اقدام به ثبت آن در سامانه سهام عدالت کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- حکمتیار رهبر حزب اسلامی بار دیگر در اظهاراتی کنایه آمیز اعلام کرد کسانی که مغرور شده اند و مست قدرت هستند در شمال افغانستان با گروگان گرفتن مردم، شکل جنگ را قومیتی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- جامعه ما به شدت نیازمند ارتقای فرهنگی، افزایش همدلی و هم زبانی است. ما در دوران دفاع مقدس برادری را به خوبی تجربه کردیم و امروز هم می توانیم دوباره آن دوران را تکرار کنیم و آسیب های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- اعضای نهاد تازه تاسیس "کنگره مقاومت مردم آمریکا" در اعتراض به سیاستهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تظاهرات کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز دوشنبه دستور توقف همه پرسی اقلیم کردستان عراق را که قرار است سوم مهرماه برگزار شود، صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات قطری سه قایق بحرینی را طی دو روز گذشته توقیف کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- کیا اپتیما یکی از خودروهای مشتری پسند چه در ایران و چه در بازار بین المللی محسوب می شود که با خودروهایی نظیر تویوتا کمری، هوندا آکورد، شورولت مالیبو و فورد فیوژن رقابت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم هند در سازمان ملل اصلاح ساختار شورای امنیت را ضروری دانست و تصریح کرد اصلاحات در سازمان ملل متحد باید متناسب با شرایط جدید جهانی، فراگیر و همه جانبه باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه براون آمریکا با استفاده از داده های "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) موفق شدند نقشه جامعی از پراکندگی منابع احتمالی آب در ماه تدوین کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تجارت متقابل مجموعه ای از روش های تجاری است که در آن صادر کننده یا وارد کننده تعهد می نماید در ازای کالا یا خدمات صادره به کشور خریدار (یا وارده از کشور فروشنده) کالا یا خدماتی را به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان با قربان قلی بردی محمدوف رئیس جمهور ترکمنستان در پایتخت آن کشور دیدار کرد و گفت: مسابقات ورزشی دستاورد مهم و تأثیرگذاری در منطقه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "قوی تر" به کارگردانی "دیوید گوردون گرین" اکران بین المللی خود را از 22 سپتامبر 2017 آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت آمریکایی ماک که از زیرمجموعه های صنایع سنگین ولوو است، به تازگی از کشنده نسل جدید آنتم رونمایی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام با انتشار نسخه جدید نرم افزارش تغییری در مدیریت صدا ایجاد کرده است که شاید تا به حال متوجه آن نشده باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- قاضی حسینی معاون دادستان مشهد گفت: یکی از پرسنل انتظامی کلانتری شهید رجایی با کلت سازمانی همسر و پدر خانم و مادرخانم خود را مورد اصابت گلوله قرار داده است و در نهایت خود نیز پشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- در یکی از حساس ترین انتخابات میان دوره ای مجلس ملی پاکستان بر سر تصاحب کرسی خالی بجا مانده از نواز شریف نخست وزیر برکنار شده این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مانور شبیه سازی هشت ماهه زندگی در مریخ برای گروهی شش نفره از فضانوردان "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در نشست اخیر خود مصوباتی برای افزایش جذابیت لیگ برتر والیبال مردان از جمله تعیین جایزه نقدی برای تیم های اول تا سوم لیگ برتر داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- جدال دو تیم شهرداری تبریز و بادران در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور به جنجال کشیده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان قبل از سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس سازمان ملل گفت: کاهش روابط آمریکا با پاکستان به ضرر واشنگتن و به نفع تروریست ها خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- آداب دعا زیاد است. من فهرست ها را می گویم. چون دعا مثل شماره تلفن است. همان شماره را اگر بگیری خدا گوشی را برمی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ژاپنی هوندا از دیرباز یکی از بازیگران قابل اعتماد صنعت خودروسازی و موتورسیکلت سازی دنیا بوده که همیشه تلاش داشته تا با طراحی خاص و استفاده از فناوری پیشرفته خودروهایی کم نظیر را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان مهدی پاشازاده در دیداری خارج از خانه از شهرداری ماهشهر یک امتیاز گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیشرفت های تکنولوژی در طول دهه گذشته موجب افزایش سریع حجم تحقیقات در زمینه "تحریک مغناطیسی مغز" (TMS) و اثرات درمانی آن شده است و اکنون یک تیم از بیمارستان دانشگاه ورزبورگ در آلمان طی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا" (ناسا) برای ارائه طرح های مربوط به ارسال تجهیزات و مواد غذایی به ماه یک فراخوان منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مداد رنگی 12 رنگ استدلر مدل Noris Club باید در حدود 16 هزار و 500 تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان علیرضا منصوریان در تمرین عصر امروز خود روی تاکتیک های گلزنی و دفاعی تمرکز داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از مدیران کل محترم خواست از هر گونه سفر به تهران جهت شرکت در مراسم ترحیم والده گرامی وزیر و ارسال دسته گل و انتشار آگهی تسلیت و سایر تشریفات غیر ضروری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- گردو یک از خوراکی های بسیار ساده ای است که برای سلامتی تان فوق العاده مفید است. گردو، خواص غذایی خاص خودش را دارد و یکی از منابع با ارزش پروتئین، چربی های سالم، فیبر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) را در نوبت بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در دومین از روز بازی های موی تای در بازی های داخل سالن ترکمنستان کیوان سلیمانی با شکست حریف تایلندی، طلسم تایلندی ها راشکست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:در حادثه رانندگی عصر امروز در محور مرند - خوی حوالی روستای قاپلوق 2 نفر جان باختند و 7 تن راهی بیمارستان شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- در روزی که نفت مسجد سلیمان برابر آلومینیوم اراک تن به تساوی داد، ملوان در خانه از سد مس کرمان گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- اگر شرایط کاری شما به گونه ای است که باید ساعت ها پشت میز بنشینید، خطر بروز یکی از مرگبارترین بیماری ها درکمین شما است،
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل تنقیح قوانین وزارت دادگستری با اشاره به اینکه استفاده از دانشجویان حقوق عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان چمنیان در چارچوب رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا بر لبنان غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دوبی قصد دارد توسعه بزرگترین پارک خورشیدی در دنیا را با ظرفیت تولید 5 هزار مگاوات برق، از سال 2020 کلید بزند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت سامسونگ که پیش فروش نوت 8 خود را از هفته گذشته آغاز کرده است، از ثبت رکوردی جدید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- بیماری واریس چیست و چرا بروز پیدا می کند؟ رگ های واریسی سیاه رگ های متورم شده هستند که اغلب در پاها و ران پا بروز می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تقابل با الهلال جالب توجه و دراماتیک خواهد بود اما شاگردانش باید از حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا لذت ببرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- پس از اعلام رسمی شرکت سامسونگ مبنی بر آپدیت گلکسی اس 8 به نسخه 8 اندروید، اولین گوشی اس 8 با سیستم عامل اندروید اورئو رؤیت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه مک گیل کانادا نوعی چسب جراحی ساختند که در آن از ساختار شیمیایی ماده چسبنده تولید شده توسط لیسه ها (جانورانی نرم تن و شبیه به حلزون) استفاده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- نشست هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دبیرخانه این مجلس در تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:کارنامه داوطلبان آزمون سراسری سال 96 در سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- هشدار رهبر عالی ایران در خصوص به اقدام اشتباه امریکا در برجام، هند خواستار اصلاحات فراگیر در سازمان ملل و بارندگی شدید در کرالا و بمبئی از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز دوشنبه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- با انجام قرعه کشی مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان، 16 تیم حاضر در این رقابت ها رقبای خود را شناختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- غیرانقلابی ها، چون خودشان استحاله شده اند، می خواهند انقلاب را نیز استحاله کنند؛ قصد دارند انقلاب را به گونه ای تفسیر و توجیه کنند که با وضع جدیدشان مطابق باشد تا شکاف شان با انقلاب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه سپاهان اعلام کرد تیم هندبال جوانان این باشگاه منحل شده و فعالیتی در این رده سنی نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد سیگاری برای در امان ماندن از زیان های دخانیات اقدام به ترک آن می کنند؛ اما برای جلوگیری از ابتلا به سرطان ریه، باید اقدامات دیگری نیز انجام دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم ووشوی جوانان ایران در روز دوم رقابت های قهرمانی آسیا به سه مدال برنز دست یافت تا مجموع مدال های خود را به 3 نقره و 5 برنز برساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند برای بازی با سپاهان مشکلی نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم حاضر شد تا شایعه اخراجش تکذیب شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- از داروهای تیروئید گرفته تا داروهای ضدافسردگی، می توانند از چای های سم زدا و لاغری، تاثیرات جدی بپذیرند و پیامدهای ناگواری به جا بگذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، مظنه خودروهای رنو در بازار، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین ماینتس هدایت سبزپوشان ولفسبورگ را بر عهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- بیست و هفتمین روز از ماه شهریور با اخبار و حاشیه های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به تولید فصل جدید برنامه خندوانه اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص زنان با بیان اینکه 12 تا 18 کیلوگرم افزایش وزن در بارداری طبیعی است، گفت: اگر لکه بینی در 2 الی 3 هفته اول بعد از قاعدگی ایجاد شود مربوط به لانه گزینی جنین است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- محدودیت ترافیکی روز جمعه 31 شهریور در محدوده ی بهشت زهرا(س) اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از وقوع یک فقره قتل خانوادگی در اسلام آباد غرب خبر داد
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری میزان- قلب شما به همراه کلیه ها، لوزالمعده و مغز از اندام حیاتی هستند که تحت فشار خون بالا دچار آسیب های جدی می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- روز دوشنبه فرودگاه نظامی دیرالزور که اخیرا از اشغال تروریست ها آزاد شده، به وسیله ارتش سوریه بازگشایی و مورد استفده قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، حرکات زیبا و نمایشی خلبانان آموزش دیده با هواپیما های کشور یونان را مشاهده میکنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای کاهش وزن، باید روی عادت های غذایی تان تمرکز کنید؛ مشکل تغذیه ای تان را از ریشه حل کنید، عادت های غذایی تان را ارزیابی کنید و هر جا که لازم دیدید تغییر دهید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بانوی تکواندوکار کشورمان به مدال برنز مسابقات تکواندو بازی های داخل سالن آسیا دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیریت جدید پخش صدای ویدئوها در اینستاگرام،سونی از دوربین RX10 IV با قابلیت عکس برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست پلیس آگاهی استان فارس گفت: جوان ترین کلاهبردار کشور که در پوشش اجاره خانه دست به کلاهبرداری زده بود به همراه همدستانش شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1317 دلار رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- مرگ در خانه مجردی،قرار مرگبار در تلگرام، ادعای قتل همسر به خاطر اختلاف حساب و کلاهبرداری به بهانه استخدام بادیگارد مهمترین اخبار حوادث است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوش تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به هر حال بازی با تاهیتی تمام شد و تمرکزمان بر روی بازی با اردن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- گفت وگوی تلفنی روسای نیروهای مسلح ایران و پاکستان، پیروزی حزب نواز شریف در انتخابات میان دوره ای و جان باختن هفت نفر درپی انفجار تروریستی در منطقه قبیله ای باجور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مربی دروازه بان های تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما از تمام لحاظ از پرسپولیس پایین تر است و نمی توانستیم مقابل این تیم باز بازی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند چهار نفره سارقان منزل و کشف 40 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات کره شمالی هشدار دادند که هرچه تحریم ها افزایش یابند روند تکمیل قدرت هسته ای سرعت بیشتری خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مهارت یک فرد در خط کشی، کشیدن طرح معلولان در کف خیابان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان بلوچستان از کشف نیم تن مواد مخدر و شهادت یک پلیس در درگیری با این قاچاقچیان در نیکشهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان سینمایی حوزه هنری با 2 فیلم کوتاه سیخفیل و خاطره در بیست و دومین جشنواره شلینگل آلمان حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبعیض های صورت گرفته در بعضی ادارات هشدار داد که یکی از مدیران استان حدود 10 نفر از بستگان خود را در اداره تحت امر به کار مشغول کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- قاضی اصولی صفار گفت: حدود یک کیلو و 600 گرم تریاک از معده مسافر پرواز زاهدان به مشهد کشف شد.