پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 21 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال به اتمام می رسد و افراد باید نسبت به تعویض کارت های ملی خود اقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفتاد و نهمین مرحله یارانه نقدی بامداد یکشنبه 26 شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- تور کنسرت گروه دستان و شهرام ناظری آبان و آذر سال جاری "نوامبر و دسامبر 2017" در اروپا برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله حبیب زی سرپرست شهرداری کابل می گوید که تا پایان سال 1397 شهر کابل دارای 2 خط بی آر تی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- پس از اجرای ارکستر سمفونیک تهران در شیراز، این ارکستر به رهبری "شهرداد روحانی" جمعه 24 شهریور میهمان مردم کرج خواهد شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- آلوئه ورا به دلیل خاصیت درمانی که دارد قرن ها است که مورد استفاده قرار می گیرد. اما در کنار مزیتش برای پوست کاربرد دیگری نیز دارد: می تواند موها را قوی و پوست کف سر را سالم نگه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمداسماعیل خان از فرماندهان پیشین جهادی در هرات، از استراتژی تازه دولت آمریکا در قبال افغانستان انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه ی سیاسی است، زیرا مجری آن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن شاتر آیلند ، دکل ، حوض نقاشی ، نقش دل ، همه خوب هستند ، قصه داوود و قمری ، پیکو ، شهر پرندگان ، ریو 2 ، دوربین ، پاییز در ایوان خانه نشسته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- به همت معاونت فرهنگی دادگستری خوزستان دوره های آموزشی اخلاق حرفه ای در شهرستان های اهواز و آبادان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 1300 نفر از اعضای خانواده های داعش در اردوگاهی در جنوب شهر موصل عراق نگهداری می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۶    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری البرز گفت: بیش از 70 ساعت دوره های آموزشی مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح هور) برای متهمان معرفی شده از سوی پلیس امنیت اخلاقی برگزار میشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۴۶    
خبرگزاری میزان- امین وحیدی، فیلم ساز جوان افغانستان در هفتادوچهارمین دور جشنواره بین المللی ونیز ایتالیا جایزه شهرداری ونیز را از آن خود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان با اشاره به دیدار اخیر محمد اشرف غنی رئیس جمهوری این کشور با همتای ازبک خود گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیسان تصمیم دارد SUV تمام الکتریکی جدیدش را ماه آینده در نمایشگاه توکیو رونمایی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کمپانی چینی شیائومی اخیرا رویداد خبری را در شهر پکن در کشور چین برگذار کرده و از لپ تاپ جدید خود تحت عنوان Mi Notebook Pro پرده برداری کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری میزان- یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی گیاهخواری می تواند همانند داروهای مورد استفاده برای بیماران مبتلا به ریفلاکس معده عمل کرده و این مشکل را تسکین دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- مصرف غلات کامل و ورزش منظم و در عین حال کاهش مصرف گوشت های فرآوری شده از ریسک ابتلا به سرطان روده می کاهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- به گفته دانشمندان سم موجود در بدن مورچه های آتشین ممکن است در درمان یک بیماری پوستی مؤثر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان اتاق تجارت و صنایع افغانستان می گویند که از سه ماه گذشته تاکنون روند واردات کالاها از طریق راه آهن چین به افغانستان، قطع شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک گدای حرفه ای در چین تمام درآمد خود از این کار را به نیازمندان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- چای سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های جهان است و شواهدی وجود دارند که نشان می دهند می تواند اشتها را نیز سرکوب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- جالب است بدانید که این جلیقه ها به راستی ضد گلوله نبوده و عبارت مقاوم در برابر گلوله به منظور تعریف آن ها مناسب تر خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- والی قندهار افغانستان در چابهار گفت: کالاهای افغانستان از طریق آب های اقیانوسی بندر چابهار به کشورهای دنیا صادر می شود و استفاده از این مسیر امن و با صرفه از آرزوهای دیرینه افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- توانایی ساعت اپل در تشخیص بیماری های قلبی،قابلیت مخفی توئیتر و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی در اینستاگرامش نوشت: انتظار می رود که اولین گام در راستای پایان دادن به جنایت دولت میانمار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در پاکستان تاکید کرد کشورش به هیچ وجه در هیچ تلاش و مسیری که بخواهد به سمت منزوی کردن پاکستان پیش برود، مشارکت نخواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- همه ی ما تجربه اش را داریم، گاهی وقت ها از دنده ی چپ بیدار می شویم و دلیلش را هم نمی دانیم. شاید خواب بدی دیده ایم و یا شب قبل، دچار بیخوابی شده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- باید بدانید دلایل زیادی وجود دارد که می تواند موجب زرد شدن یا لک شدن دندان هایتان بشوند، از ژنتیک گرفته تا رفتار هایی در سبک زندگی مانند خوب مسواک نزدن و نخ دندان نکشیدن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان میبد، در جهت استفاده از مجازات های جایگزین، حکم به غرس 20 اصله درخت داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- افراد میلیاردر همیشه به دنبال کوکس ترین وسایل نقلیه هستند و به تبعیت از آن دوست دارند وسایل لاکچری آن ها ست و رنگ هماهنگی داشته باشد که ما در این مطلب به دنبال نماش بهترین ست رنگی از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این مستند چگونگی و علل شکل گیری گروهک تروریستی داعش در برنامه بومرنگ کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما، سه شنبه 21 شهریور ساعت 20:30 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- داوود فتحعلی بیگی، نویسنده، پژوهشگر، مدرس و کارگردان تئاتر، از انتشار کتاب تازه خود با عنوان آشنایی با مبانی شبیه خوانی از سوی انتشارات سوره مهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از کتاب خنیاگر آسمانی "کتاب زندگینامه و آثار مجید وفادار" به همراه رونمایی از آلبوم "بگو کجایی" با حضور محمد معتمدی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان گفت: پاکستان ریشه تمام مشکلات افغانستان نیست و واشنگتن نباید اسلام آباد را در این زمینه متهم کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص قلب و عروق عنوان کرد: خوشبختانه امروزه متخصصان قلب و جراحان کشور نسبت به تکنولوژی و علم روز دنیا در حوزه درمان بیماران قلبی آگاه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان محمدزاده را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ایالت های متعدد آلمان پس از یک وقفه طولانی برای اخراج گروه جدیدی از پناهجویان افغان به کشورشان آماده می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- حمید نعمت الله کارگردان فیلم رگ خواب که شب گذشته با 5 جایزه جشن سینمای ایران را ترک کرده است، مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت نمایش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- قفل پلوس یا به اصطلاح رایج تر کشور، پلوس خلاص کن، وظیفه درگیر و خلاص کردن دیفرانسیل جلو را در خودرو های دودیفرانسیل قدیمی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- با پیشگیری های انجام شده از بیماری ها، سن افراد تا 24 سال افزایش یافته است با این وجود 50 درصد آمار فوتی ها بر اثر سکته های قلبی و مغزی اتفاق می افتد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مصیبت کشتار مسلمانان بی پناه و مظلوم میانمار را به واقع باید نمایشگاه بی شرمی محافل و مجامع جهانی و به اصطلاح حقوق بشری نامید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور مذهبی پاکستان گفت: امسال زوار کشورهای آسیای جنوبی به ویژه حجاج پاکستانی با کمبود امکانات مواجه بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، برد پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان و سعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- پاکستان پس از رویکرد مقامات آمریکایی در قبال این کشور، تصمیم گرفته است تغییراتی در بندهای سیاست خارجی این کشور ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- پس از آن که در راستای فقرزدایی از مناطق جنوب خانه ها برق دار شدند و کم کم کولرهای گازی جای بادگیرها را گرفتند، مردم به تدریج بادگیرها را هم از بین بردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال لیورپول در مورد پیوستنش به این باشگاه صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مردم مصر خواستار اخراج مخالفان سوری از این کشور هستند و بر این باورند، در خصوص تحولات سوریه فریب خورده اند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دفتر سیاسی گروه انصارالله یمن در بیانیه ای شامگاه سه شنبه اعلام کرد ما همچنان از مشارکت ملی با حزب کنگره مردمی برای پیشبرد اهداف یمن حمایت می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، 18 فلسطینی را بازداشت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که تحریم ها علیه کره شمالی ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسطوره باشگاه یوونتوس در خصوص خرید جدید این تیم صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد در خصوص وضعیت مصدومیت خود صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه پاری سن ژرمن به تمجدید از ستاره تیمش پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور کشور درباره حادثه سقوط اتوبوس در محور جاجرود گفت: نظر پلیس درخصوص حادثه سقوط اتوبوس پس از بررسی ها طی ساعات آینده اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- قاسمی با تقبیح اقدام دولت آمریکا در تصرف و بازرسی طولانی مدت اماکن دیپلماتیک روسیه در خاک آن کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۶    
خبرگزاری میزان- کارشناسان آموزشی دانشگاه باکینگهام بر این باورند که تا 10 سال آینده با تحول در هوش مصنوعی و یادگیری عمیق ماشینی شغل معلمان اهمیت خود را از دست خواهد داد و ربات ها چه به صورت فیزیکی و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سفیر سابق آمریکا در پاکستان در مرکز مطالعات استراتژیک و راهبردی واشنگتن با تاکید بر حل بحران افغانستان از طریق سیاسی تاکید کرد که گروه طالبان منسجم و سازمان یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- پرسپولیسی ها در رختکن بعد از شکست دادن الاهلی جشن گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: اگرچه هر کدام اشتباهاتی داشتیم اما در نهایت این تیم است که مقابل این ناکامی مسئول است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی مقابل الاهلی عربستان صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند جدید شرکت اپل آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان طی یک پژوهش جدید نشان داده اند که دیدن کابوس و یا رویا برای شکل گیری حافظه بلندمدت مفید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل الاهلی عربستان در خیابان ةای تهران به خوشحالی پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- لحظه اعلام پیروزی تیم پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در نوزدهمین جشن خانه سینما و واکنش حضار را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الاهلی تیم خوبی بود اما ما امروز خیلی بهتر بازی کردیم و بیشتر جنگیدیم و پیروزی را جشن گرفتیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پرواز شماره 5892 هواپیمایی سعودی مسیر جده به مشهد به دلیل وضعیت بیماری یکی از مهمانداران پرواز به نام "اشفع علی" تبعه پاکستان ساعت 19 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو تدابیر خاص خودش را در مورد تعویض هایش دارد که خوشبختانه همیشه جواب داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نشست مشورتی بررسی راهکارهای اقدام حقوقی مناسب در مقابله با جنایتهای صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار عصر امروز در دادستانی کل کشور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند جدید شرکت اپل آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با مطالعه اینفوگرافی زیر، آگاهانه به خرید کیف مناسب بروید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این پرسپولیس قطعا می تواند الهلال را هم شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمایه از مهم ترین عوامل تجارت بوده و بزرگ ترین وسیله جلب منفعت است در این میان هر شرکت باید دارای سرمایه باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "انسان های نخستین" به کارگردانی "نیک پارک" در ژانر کمدی و هیجانی 16 فوریه 2018 اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع روسیه در دمشق با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- همان طور که احتمالاً می دانید اپل امشب مراسم رونمایی از آیفون های جدید را در آمفی تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد کرد که بر اساس برخی گزارشات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی و رزمندگانش روزی در کنار دیوارهای اهواز می جنگیدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- عکس هایی از مدل مفهومی ایکس7، شاسی بلند جدید بی ام و، در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این عکس ها در آستانه برگزاری نمایشگاه فرانکفورت و رونمایی رسمی این مدل صورت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای ایلوشین را در پایگاه شهید دوران شیراز به اتمام رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کیسه هوا یا ایربگ در خودرو وظیفه ی مهم و ضروری دارد. در زمان تصادفات به جای اینکه بدن و صورت شما با داشبورد، فرمان و درب های برخورد کند و آسیب ببیند، با بالشی از هوا مواجه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم سنگالی سرخپوشان مرسی ساید در سه بازی پیش روی این تیم قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این ادعا که واشنگتن به توافق هسته ای پایبند بوده، از ایران هم خواست به طور کامل به این توافق پایبند باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان موسسه فناوری "جورجیا" یک سیستم هوش مصنوعی ساخته اند که می تواند تنها با دیدن دو دقیقه از گیم پلی بازی های دو بعدی، آنها را بازسازی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمی خواهیم زیادی درباره این خودرو حرف بزنیم زیرا زبان از توصیف این تویوتا FJ40 لندکروزر فوق العاده عاجز است. این تصاویر و داستان از آفریقای جنوبی به دست ما رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید ملزومات آشپزخانه از سبد لباس گرفته تا فنجان و شکلات خوری باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- پردازنده A11 که در آیفون های 2017 اپل استفاده شده، دارای دو هسته قدرتمند و 4 هسته ضعیف تر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت مرسدس بنز آلمان و تیونر صاحب نام آن AMG از پایان طراحی ابرخودروی اعجاب انگیز Project One خبر داده اند که خودرویی جاده ای اما با کالبدی از فناوری فرمول یک است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران با برتری نماینده کشورمان به اتمام رسسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- بانک آینده آخرین اقدامات صورت گرفته درباره تعیین تکلیف دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رحمانی فضلی طرح استقبال از مهر را برای اجرا در سطح شهرداری ها، دهیاری ها و دیگر دستگاه های ذیربط در سراسر کشور به استانداران ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- حرف از مهریه سلبریتی ها که می شود احتمالا همه در ذهنشان مهریه میلیاردی تجسم می کنند. خب بالاخره بازیگر معروف است، این مهریه خفن نداشته باشه، کی داشته باشه؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت لوئیز فیلیپه اسکولاری با قبول شکست برابر شانگهای اس آی پی جی از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نوزدهمین جشن خانه سینما امشب در مجموعه ورزشی پیام سیدخندان در حضور هنرمندان و چهره های سرشناس سینمای ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک خبرگزاری عراقی مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی به منظور دیدار با مقامات کرد به کردستان عراق سفر کرده است.