چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک دندانپزشک با بیان اینکه سفیدی و "لمینت" دندان ظاهر کار است، گفت: برای انجام لمینت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- کنسرت خواننده آلبوم "مثل مجسمه" 28 شهریور 96 در سالن همایش های ایرانیان برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- ژنرال رابرت جی گارد دستیار اجرایی وزیر دفاع اسبق آمریکا، راهبرد دولت ترامپ در افغانستان را تکرار سیاست های ناکام پیشین کاخ سفید دانست و گفت: همکاری با کشورهای منطقه به ویژه ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون کمیته دفاعی دومای روسیه تصریح کرد: آمریکا در نابودی تروریست ها در افغانستان ناکام بوده است بنابراین تمام نظامیان آمریکایی باید از افغانستان خارج شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- بندر سیراف در شهرستان کنگان و در مجاورت شهرستان عسلویه یکی از بنادر قدیمی و تاریخی جنوب کشور است که قدمت آن به بیش از هزار سال پیش بر میگردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، تیم ایران صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- اگر تا به حال به کلاس یوگا رفته باشید، احتمالاً می دانید که یوگا باعث آرامش بدن و ذهن تان می شود. اکنون چند مطالعه جدید بیان می کنند که انجام یوگا باعث تخفیف افسردگی نیز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت حج و اوقاف افغانستان اعلام کرده است که روند بازگشت حجاج به این کشور، از روز چهارشنبه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های آمریکایی گزارش دادند که کاخ سفید تصمیم اعزام هزاران نیروی دریایی، نیروهای هوابرد ارتش این کشور و بمب افکن های بی 52 به افغانستان را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت از دستگیری یک سارق که ناقوس های یک کلیسا به ارزش چهار میلیارد ریال را سرقت کرده بود، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام رایزنی هایی با شهرداری برای اختصاص تکیه ای ثابت برای اجرای تعزیه خبر داد و خواستار تغییر قوانین مربوط به مالیات فعالیت های هنری در مجلس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم بزرگداشت های نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران در 19 شهریور با حضور سینماگران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران روسای 8 دانشکده این دانشگاه که به تازگی با تجمیع واحدهای سابق پزشکی، دندانپزشکی و دارویی راه اندازی شده است را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان گفت: از تأمین امنیت مردم در ایام عید قربان خوشحال هستیم و از توسعه بلوچستان حمایت می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با ابراز نگرانی از قتل عام و مهاجرت اجباری مسلمانان میانمار گفت: دولت این کشور اقدامات لازم را برای حفظ حقوق آنها انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- آیین رونمایی کتاب پوتین قرمز ها خاطرات مرتضی بشیری به نویسندگی فاطمه بهبودی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری و اهالی ادبیات دفاع مقدس دوشنبه 13 شهریورماه در حوزه هنری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- انقلاب اسلامی ایران، در کنار خصوصیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... از ویژگی مهم سیال بودن و بالندگی برخوردار است که موجب می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس برای ایام اربعین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دبیر هیئت دولت گفت: نظام اداری ما یک مجموعه به هم پیوسته است. تجزیه این نظام به زیر نظام های گسسته و بدون در نظر گرفتن ارتباط ارگانیک زیرمجموعه ها با یکدیگر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس گفت: تونل سلام و مسیرهای مواصلاتی یکی از مهمترین زیرساخت های مسکن مهر بود که تاثیرات مثبت زیادی در پردیس خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در صورت ادامه روند کنونی و با افزایش نظامیان غربی بویژه آمریکایی نقش مأموریت قاطع پررنگ تر شده و سربازان ارتش افغانستان بیشتر اسیر آنها خواهد شد که در نتیجه شکست های پیاپی را تجربه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- 50 اثر از 48 شاعر و نویسنده جوان، موفق به راهیابی به مرحله نهایی پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره شدند و اسامی آن ها اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، از دستگیری عاملان تیر اندازی به دو شهروند برازجانی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- خزائی، نجابتی و موسی زاده پوستر و پرچم های یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی را داوری می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس انجمن خون و سرطان کودکان ایران گفت: هیچ مطالعه علمی ثابت شده ای تاکنون در مورد نقش حجامت در پیشگیری و درمان بیماری ها به ویژه سرطان منتشر نشده و تبلیغات در این زمینه کذب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- زمانی که کابلی ها ساعت نداشتند دولت با شلیک 2 توپ از وقت نماز و نهار و همچنین روزهای تعطیلی مانند عید به ملت اطلاع می داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- گالش در شمال کشور به معنی فردی است که از گله گاوها نگهداری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه میلان در زمینه داشتن بازیکنان ملی پوش رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال یوونتوس مدیربرنامه های خود را عوض کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های سه شنبه 14 شهریور را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت گفت: نمایان شدن جلوه های حج عزتمندانه توام با امنیت، آسایش و رضایتمندی حجاج نشات گرفته از عوامل متعددی بود که از جمله آن می توان به عامل مهم ضابطه مندی حجاج ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ای ام دی پردازنده جدید خود با نام Ryzen Threadripper 1900X را معرفی کرد، این در حالی است که 1900X قیمتی بسیار ارزان دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مرد عصبانی پس از قتل همسر و فرزندش، به زندگی اش پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک استارتاپ آمریکایی رابط پرسرعتی میان کامپیوتر و مغز طراحی کرده که ممکن است عرصه پروتز و احیای اندام بدن را متحول کند. این مودم مغزی پرسرعت می تواند بینایی، گفتار و حرکت را احیا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت الکترونیک آرتز به تازگی جزئیات جدیدی از بخش داستانی بازی فیفا 18 را منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت: شاید درباره برخی جزئیات تغییراتی ایجاد شود، اما اصل تداوم حصر امری "اجماعی" است و هیچ کس سناریوی بهتری ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت هواوی در جریان کنفرانس خبری این شرکت در جشنواره IFA 2017 از پردازنده جدید خود رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- عیار واحد اندازه گیری خلوص آلیاژ های طلا و دیگر فلزات گرانبهاست و عیار طلا هم به درجه خلوص طلا در هر شیء طلایی اطلاق می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- افرادی که از درد زانو رنج می برند، بهتر است به استخر بروند و شنا کنند. بجز کرال پشت همه انواع شنا برایشان خوب است و اگر هم نمی توانند شنا کنند، در آب با قدم های بلند راه بروند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: در جلسه اخیر شورای عالی امنیت ملی موضوع حصر مطرح می شود، تصمیم جدیدی گرفته نمی شود و حصر کماکان به قوت خود باقی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- اوپل کورسا از سال 1982 و در کلاس خودروهای فوق کوچک شهری به بازار معرفی شد و در حال حاضر در نسل پنجم خود با نام Corsa E تولید و به بازارهای جهانی عرضه می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با محکوم کردن آزمایش بمب هیدروژنی توسط کره شمالی این اقدام را نقض آشکار قوانین سازمان ملل دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- والتر بکر موسیقیدان، گیتاریست و آهنگساز سینما دیشب در سن 67 سالگی چشم از جهان فرو بست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- یافته های اخیر نشان از افزایش پدیده بارداری نوجوانان در کشورهای اروپایی دارد؛ بسیاری از کارشناسان مشکلات فرهنگی و نابرابری جنسیتی در کشورهای غربی را مهمترین علت افزایش روزافزون این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از دانشمندان بر اساس برخی اطلاعات و نظریه های علمی موجود، آینده جهان در چندین سال بعد را پیش بینی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس خوزستان برای پیشگیری از سرقت ضرورت استفاده از دوربین مدار بسته در کاهش انواع سرقت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- قاضی خدابخشی گفت: صبح امروز ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی ضربتی یک دستگاه کامیون حامل بار کاهو را که از مبدا تهران به مقصد مشهد در حرکت بود قبل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی فوتبال آلمان هدیه ای جالب را برای کودکان محروم و سرطانی زادگاهش تهیه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگزوز قطعه ای در خودرو و دیگر وسایل نقلیه است که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد می شود به خارج از خودرو انتقال می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون کمیته دفاعی مجلس نمایندگان روسیه اظهار داشت که تلاش آمریکا برای نابودی تروریست ها و ایجاد دو لت در افغانستان ناکام شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی باشگاه نفت اعلام کرد: واگذاری و فروش احتمالی باشگاه نفت به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی برای فروشنده و خریدار تبعات قانونی خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- برای داشتن موهای خوب و سالم باید مراقبت های لازم در این زمینه صورت گیرد، اما بسیاری از خانم ها در فواصل کوتاه به طور مکرر اقدام به تغییر رنگ موهای خود می کنند که این کار موجب آسیب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مارک زاکربرگ و همسرش پریسیلا چان در پروژه ای تحت عنوان "پیشبرد چالش نوجوانان"، کودکان و نوجوانان سنین 13 تا 18 سال در سراسر دنیا را به چالش کشیده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت چانگان بازوی فورد و مزدا در سرزمین پهناور چین که محصولات آن در کشور ما با سری CS35 شناخته شده، شاسی بلند CS55 خود را با الهام از لندرور دیسکاوری طراحی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره آزمایش هسته ای کره شمالی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دوربین جدیدی ساخته اند که با آن می توان داخل بدن را دید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- منشا در یک پست اینستاگرامی از هم تیمی هایش برای تدارک جشن تولدش تشکر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- روغن شترمرغ از روغن های پرفایده ای است که ایرانیان و رومیان باستان از آن به دو منظور زیبایی و دارویی در درمان زخم و سوختگی استفاده می کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- دعا کنید من مستجاب می کنم. پس چرا من دعا کردم، مستجاب نشد؟ استجب را همه حفظ هستید."استَجب" یعنی تو بگو و من دعایت را مستجاب می کنم. استجیبوا یعنی پیغمبر هم که حرف می زند تو گوش بده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- به زودی می توان از فناوری نانو برای مبارزه مستقیم با بیماری در بدن انسان استفاده کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- گردش خون ضعیف به معنای آن است که مغز خون کافی دریافت نمی کند و از این رو، توانایی های ذهنی شما افت خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) را در نوبت بعدازظهر و در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در تمرینات عصر امروز خود، برنامه های تاکتیکی اش را زیرنظر کادرفنی مرور کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- این روزها همه ما از مضرات مصرف نوشابه، کم و بیش مطلع هستیم و می دانیم که خطرات این نوشیدنی دلچسب و گوارا برای کودکان چند برابر بیشتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید بسته نوشت افزار استابیلو مدل Exam Grade در حدود 19 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از تأسیسات و امکانات ورزشگاه شهید کاظمی بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه پاکستان با ابراز نگرانی جدی نسبت به تداوم کشتار و خشونت علیه مسلمانان در میانمار، از دولت این کشور خواست تا از حقوق مسلمانان روهینگیا حفاظت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تمرین فردا (سه شنبه) به دلیل بازی تیم ملی ایران، در نوبت صبح برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره کشتار اخیر مسلمانان در ایالت راخین واقع در کشور میانمار به صورت تلفنی گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- ژنرال مشرف رئیس جمهور سابق پاکستان اتهام دست داشتن در قتل بی نظیر بوتو را بی اساس دانسته و آن را توطئه ای برای بدنام کردن خویش خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ویژه، از هواداران خود خواست تا برای بازی با پیکان به هیچ وجه برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه گفت: حدود یک ماه پیش هیات عربستانی ویزای خود را دریافت کرد و هیات ایرانی نیز ویزای خود را در اختیار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به تماس های مکرر هواداران در ارتباط با مسائل مربوط به بلیت فروشی بازی برگشت سرخپوشان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای رویارویی با سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- شکی نیست که یکی از بهترین روش ها برای داشتن عضلات زیبای شکمی، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- بیماران مبتلا به فاویسم نباید از آسپرین استفاده کنند. همچنین مصرف آسپیرین برای بیماران هموفیلی، زخم های گوارشی، پولیپ بینی و آسم به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه عصب شناسی درد نشان می دهد، حس گرفتگی و درد در ناحیه تحتانی کمر الزاما نمی تواند انعکاس دهنده وضعیت واقعی ستون فقرات و مفاصل باشد و می توان از طریق حواس مختلف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- نام ستاره سوئدی شیاطین سرخ در لیست این تیم برای حضور در رقابت های فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما مطلبی با عنوان جاناتان 2 در کانال تلگرامش به اشتراک گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- زمان دقیق بلیت فروشی دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال در مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به انتشار عکس خاویر باردم بازیگر فیلم جدید اصغر فرهادی در فیلمی ترسناک اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- درحالی که فردا ترامپ تصمیم خود را راجب لغو برنامه داکا که به پشتوانه آن مهاجران آمریکایی که به صورت غیر قانونی در کودکی وارد آمریکا شده اندمی توانند تا زمان اخذ مجوز اقامت و کار در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- حادثه تنها مختص انسان ها نیست بلکه در دنیای حیوانات نیز زیاد دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور با پشتیبانی نیروهای مقاومت به 3 کیلومتری شهر دیرالزور رسیده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.7 درصد افزایش به 1333 دلار و 28 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 16 سال از 18 شهریورماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقام های سعودی روز دوشنبه از تخریب کامل محله المسوره در شهر شیعه نشین عوامیه در استان قطیف خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حمایت کامل جمهوری اسلامی ایران از دولت عراق در نابودی تروریسم و تحقق ثبات و بازسازی و توسعه عراق تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرنشینان یک خودرو که دچار سانحه رانندگی شدند پس از سانحه از خودرو و چهره های خندان خود سلفی گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، مظنه خودرو بسترن، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه، با تأکید بر لزوم کاهش عوامل مربوط به خطاهای انسانی در تصادفات، به دادستان کل کشور دستور داد که به همراه وزرای مربوطه به موضوع سوانح جاده ای ورود پیدا کند تا علاوه بر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمک ماموران سعودی به حجاج با باد زدن، در مسیرخاص ایرانیان در برگشت از جمرات.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی 16 بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- در چند روز اخیر آگهی خاصی در یکی از خیابان های تهران بر روی بیلبوردی نقش بسته است که کمتر رهگذری را می توان مشاهده کرد که با دیدن این آگهی واکنشی نشان ندهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- فضای مجازی همچون مواد مخدر عاملی شده است برای اعتیاد انسان ها به آن، اما ما در این خبر شما را با راهکاری برای مبارزه با این فضای اعتیاد آور آشنا می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فردا یک بازی سخت با یک تیم سختکوش داریم که یکی از دشوارترین بازی های ما هم محسوب می شود.